Mja, ik zelf ook...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Janneke, mag ik 'n pallet bij je bestellen? *snotter*
Vanmiddag gekregen....ben heel benieuwd hoe hij isquote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen in de stad eens kijken of de nieuwe cd van Kings Of Leon al te krijgen is
*sluit zich aan*quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!!
*steekt tong uit naar LL en... uhm... iemand anders die vanmiddag zat te zeuren over Blof*
Bah en bah... vies!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thee met honing icm Trachitol should do the trick
Als 't maar werkt, dat is 't belangrijkstequote:
Thanks, wilde 'm eigenlijk net veranderen maar heb nog niks passends gevonden..quote:kVind jouw avatar trouwens mooi!
Ik dien ook direct moties in tegen de hele PVV fractie, verdonk en de PvdD.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen er ook moties van wantrouwen tegen kamerleden ingediend worden? Dan wil ik bij deze een oproep doen om er 1 tegen Wilders in te dienen.
Ze zouden ook kunnen doen dat diegene die de motie indiende weg moet als hij niet aangenomen wordt.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dien ook direct moties in tegen de hele PVV fractie, verdonk en de PvdD.
Uch, zo iets vreselijks, fanfares. Vanwaar eigenlijk? Bepaald feest?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
De fanfare trekt hier door de straten. Het startschot voor een weekend veel zuipen
Volksfeest. Kermis enzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uch, zo iets vreselijks, fanfares. Vanwaar eigenlijk? Bepaald feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |