"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Called you whore right to your face.
Ik had BarbieHoer klaar staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...
Dat dacht ik al...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef Sersjee het volgende:
Gerard is een held en een muziekvriend voor het leven![]()
FF
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappen
Komt door die liedjes, ik quote alleen de leuke stukkies eruit!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef Brennel het volgende:
Nounou, de hormoontjes spatten haast van het scherm
Dat geluidje maakte mijn spelletje op mijn spectra video spel computer, met bandje aangedrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had m idd geen 45 gegeven!
zeker!quote:
Ik wil anders met haar bever spelen hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 11:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Joss Stoned![]()
Ze zingt ergens in dit lied zoiets raars:
"play with my little beaver..."![]()
Wáárom t woord bever...? Echt...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik wil anders met haar bever spelen hoor
En als we daar nu eens mee stoppen..... Zou het dan nog goed komen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:de afkickkliniek kan weer betaald worden
Dit kun je toch niet menenquote:Palin`s standpunten. Ze wil dat het creationisme (God als schepper van de Aarde) naast de evolutieleer op openbare scholen wordt onderwezen. Ze bepleit seksuele onthouding voor tieners, en is tegen seksuele voorlichting en abortus. Ze betwijfelt of de mens de opwarming van de aarde veroorzaakt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, moest het even kwijt: Wilde jullie niet afschrikkenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Blof sucks!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
er mag weer slap gekletst worden in dit topic.
quote:
HEE!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, slap kletsen... Niet de waarheid vertellen
En dat voor een vrijdag.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffff, ik heb morgen echt de meest drukke dag in de geschiedenis van de Pedagogiekstudent!
Mwah, ik eindig wel met de Kamasutrabeurs in Utrecht, dus ach... dat ontspant weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat voor een vrijdag.
Nou dat. O ja, en weekendquote:
quote:
Welke kleur...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooo!
Even naar de action geweest en daar kwam ik goedkope haarverf tegen, dus eens uitgeprobeerd. Zit nu in mn haar, hoop dat t pakt (wisselt nog al eens bij mij).
En dan moet ik er later nog lichtere plukjes in aanbrengen ofzo, maar weet niet of ik dat leuk vind..
Helaasquote:Op donderdag 18 september 2008 17:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?
* Sirolf heeft al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is...
Mja, de oorzaak ervan weet ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Helaas
Kan me indenken dat je dat voelt. Een collega van mij, had hetzelfde probleem. Bij mij voelt het als een maandag na een heel zwaar druk weekend...
Oeh, 's ff kijken wat voor lekkers er voor deze week weer op staatquote:Op donderdag 18 september 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
playlist van MYA staat trouwens ook al online voor de liefhebbers. En zou de nieuwe Megahit ook op de playlist staan? Ik denk van wel want het kan toch haast niet anders dan dat de KoL de nieuwe 3FM Meeegahit is?!
Hij is er weerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
quote:'t Is een drukke week! Nog steeds ben ik hard in de weer met 'mijn' liedje, dat komende zaterdag zijn primeur moet beleven op 3FM. Hoe het er voor staat, houd ik even voor me, maar check overmorgen zeker Weekend DNA even!
Verder bleek Martijn gisteren opeens ziek omgevallen te zijn, waardoor ik MetMichiel mocht doen. Leuk! Morgenavond geniet Michiel van zijn laatste dag vrij, dus ontvang ik samen met Gerard Nicolette van Dam in Ekstra Weekend! Verder wordt het sowieso een spannende vrijdag, want er komt nieuws aan... Hou 'm hierrr!
http://domienverschuuren.(...)895/Man%20at%20work/
Ik vroeg hem vannacht naar de nieuwe nachtprogrammering, maar toen kon hij alleen nog maar vertellen dat Martijn vertrekt en dat Bert van Lent de nieuwe nachtjock is. Niets nieuws dus. Hij wist ook al dat het de op-een-na-laatste Domien is Wakker was, maar wat hij daarna mocht gaan doen wist hij nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien is weer bezig met de afdeling 'geruchten op gang brengen'.
[..]
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien is weer bezig met de afdeling 'geruchten op gang brengen'.
[..]
In plaats van Giel de ochtendshow doenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg hem vannacht naar de nieuwe nachtprogrammering, maar toen kon hij alleen nog maar vertellen dat Martijn vertrekt en dat Bert van Lent de nieuwe nachtjock is. Niets nieuws dus. Hij wist ook al dat het de op-een-na-laatste Domien is Wakker was, maar wat hij daarna mocht gaan doen wist hij nog niet.
Mjaaa, t zou bruin moeten worden, maar tis eerder mahonie; heel erg donker!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke kleur...
Ooit eens in een ver verleden mijn haren geverfd. Highlights, maar als je vergeten wordt dan is heel je koep verkleurd. En ipv highlights had ik een oranje achtige koep....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |