Tnx voor everythingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Jij ook!
En de rest ook natuurlijk!
Bel je dan weer tijdens de Voicelift vanuit de trein?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik gaat lekker slapen!
Veel plezier met EW morgen, zal er helaas niet bij zijn..
Trusteeee!![]()
Clioquote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Soms rijd ik ook in die van Tam, een renault... nog iets.
Omdat je ook moet leren in het donker te rijdenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in het donker lessen
Ik ben het tegenovergestelde: ik zie met het laatste restje licht nog vrij veel.quote:
Dat komt van zelf wel en anders bril met gele glazen nemenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Omdat je ook moet leren in het donker te rijden.
Met gele glazen benader je niet echt het nacht-effect dunkt mequote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat komt van zelf wel en anders bril met gele glazen nemen
Verhoogt het contrast snachts , voor mensen die nachtblind zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met gele glazen benader je niet echt het nacht-effect dunkt me.
Nou, dit was als het goed is m'n laatste les in het donker voor ik examen heb, maar ik kan straks wel oefenen in de auto van m'n paquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde: ik zie met het laatste restje licht nog vrij veel.
Maar het is ook gewoon wennen hoor om in het donker te rijden. Denk dat als je dat gewoon even een flink aantal. keer kort na elkaar doet dat je je al een stuk beter voelt in de auto!
O ah, ok. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoogt het contrast snachts , voor mensen die nachtblind zijn
Bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/275815/quote:Bert van Lent naar 3FM
(18-09-08) - DJ Bert van Lent krijgt per 1 oktober een plaats in de nachtopleiding van 3FM. Elke dinsdagnacht mag Bert de ether in.
Bert van Lent start per 1 oktober als DJ in 3FM Radio DJ Opleiding. De DJ gaat elke dinsdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur een programma maken. Domien Verschuuren maakt vanaf dezelfde datum elke dag het 3FM programma ‘Domien is Wakker’ in de uren tussen 04.00 en 06.00.
Aanstormend Talent
Bert van Lent kreeg rond zijn 16e levensjaar het radio-virus en meldde zich al snel daarna aan bij lokale omroep Betuwe FM.
Hij werkte voor Dijkland FM, BNN United (stage), Games FM, 100%NL & KX Radio.
In 2008 werd van Lent genomineerd voor de Marconi Award als aanstormend talent. Vanaf 1 oktober is hij op 3FM te beluisteren voor de AVRO. Zijn reactie: “Ik ben zo blij dat ik deze derde kans krijg. Drie keer is scheepsrecht en dan bij 3FM. Het kan niet beter”.
Domien is Wakker
Domien Verschuuren gaat vanaf 1 oktober elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 zijn programma Domien is Wakker (NPS) maken. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj”. Domien Verschuuren ontving in 2007 de Marconi Award voor aanstormend talent.
"Bijna alle grote DJ's van de Nederlandse radiostations startten ooit bij 3FM", zegt Florent Luyckx, zendercoördinator van 3FM. "Talent aan de 3FM opleiding krijgt de kans om in de nachten van 3FM mee te werken aan een programma en wordt daarbij intensief persoonlijk gecoacht". NPS eindredacteur Jurre Bosman: "Je kan zeggen dat Domien nu binnen de 3FM DJ opleiding begint aan zijn eindexamen. Elke dag radio maken levert zoveel ervaring. Ik ben ervan overtuigd dat hij zal slagen en zich nog verder zal ontwikkelen."
3FM DJ-opleiding
De 3FM DJ-opleiding is een instituut waar jaarlijks een tiental getalenteerde DJ’s de kans krijgt om nachtelijke vlieguren te maken en daarna door te groeien naar een groter publiek. Deelnemers aan de opleiding mogen één maal per week een show maken gedurende de nacht. De 3FM DJ-opleiding duurt gemiddeld 2 jaar.
Wut? Ik zie niets?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Sirolf het volgende:Nieuws!
[..]
Bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/275815/
Het bekent alleen wel dat ik Domien bijna nooit meer zal horen (behalve dan op zaterdagavond misschien) aangezien ik tussen 4 en 6 altijd slaap...
Ik vind het wel top, mijn wekker gaat om 5:45 uur!quote:
Dan hebben ze het vast snel weer offline gegooid.quote:
Vind 't een mooi bericht, maar zou er niet te veel op af gaan. Morgen wordt alles duidelijk, maar niet op bovenstaande manierquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hebben ze het vast snel weer offline gegooid.
Kwam 'm net tegen in de RSS-feed, maar daar is 'ie ook weer uit verdwenen.
Aha, dus de afdeling Internet heeft een flatertje gemaakt?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vind 't een mooi bericht, maar zou er niet te veel op af gaan. Morgen wordt alles duidelijk, maar niet op bovenstaande manier
Nope. Glacier was er helemaal niet bij, da's Borisz.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
VLNR Sersjee, Eliza (?), Glacier, Broekie
MichielV Ekdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |