Heheh ja...en dan proberen we na al die jaren eindelijk niet meer om iets serieus te doen..quote:
Dit nummer dan niet, maar hé, de man is een Righteous Brother!quote:
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik mis dePI.
No one puts baby in the corner!
Maar jaah, Bill Medley associeer je al gauw met DD. En er is ook weer wat voor te zeggen dat ie dacht zo'n vreselijk zeiknummer te moeten maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.
Nee, tuurlijk niet. Commercieel gezien waren het niet bepaald fouten, in beide gevallen misschien wel de grootste hits van beide heren! Ik geloof dat ik Trijntje Oosterhuis bij DWDD nav de concerten van Wonder ook zoiets hoorde zeggen; die man heeft zoveels moois gemaakt dan het juist wel mooi 's dat ie af en toe wat anders probeert. Of dat dan muzikaal wat minder is, is niet erg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Je schrijft Stevie Wonder toch ook niet af vanwege I just called to say I love you? Iedereen heeft recht op het maken van fouten.
Het is meer bij het horen van dat nummer, niet zozeer bij het lezen van zijn naamquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.
Stevie is de man. Maar toch...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Je schrijft Stevie Wonder toch ook niet af vanwege I just called to say I love you? Iedereen heeft recht op het maken van fouten.
quote:Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Jah, moest ook aan High Fidelity denken [sowieso mijn favoriete film allertijden]quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Stevie is de man. Maar toch...
[..]
Dat had ik dus ook in m'n hoofdquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Stevie is de man. Maar toch...
[..]
Hell ya.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, moest ook aan High Fidelity denken [sowieso mijn favoriete film allertijden].
Ja. Welke dan? De beats e.d. van "Genie in a Bottle" vind ik stiekum nog steeds wel lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
Euh... vreemde overgang. Song 2, What a Girl Wants. En Miss Christina A. heeft toch wel betere nummer gemaakt.
Genie in a Bottle is goed, Fighter was redelijk en van haar laatste album was een nummer wat gewoon top swing was. Het is meer dat What a Girl Wants gewoon een nog hoger jeuk gehalte heeftquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Welke dan? De beats e.d. van "Genie in a Bottle" vind ik stiekum nog steeds wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |