Ik hoop voor je dat je daar het antwoord al zeker op weet .quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kuste een meisje, en genoot ervan!
De smaak van haar kersen lipstick!
Ik kuste een meisje, om te proberen!
Ik hoop dat mn vriendje 't niet erg vindt...!
Kind of my story...
Het gezellige shopcentrum van Hilversum!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeej ben ff Hilversum in geweest
ik heb bij van Leest wat Blu-ray's ingeslagen en een leuk t-shirt bij de Mango....met Barbie erop
Tuurlijk, nu wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je daar het antwoord al zeker op weet .
welke is het geworden, een bling bling telefoon ?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:mn nieuwe foon is binnen...ben er echt heeeeel erg blij mee
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke is het geworden, een bling bling telefoon ?
vraag je Martijn oftie een request wil draaien voor je en dan maar hopen dat ie m als laatste draaitquote:Op donderdag 18 september 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik val echt om van de slaap... heb eigenlijk zin om nu al te gaan slapen.... alleen dan ben ik morgenavond weer zo snel moe, dus nog ff volhouden..
Die leest hij altijd!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Maricha, wil je Martijn ff subtiel hinten dattie z'n mail even moet checken?![]()
Da's mooi, dan snapt-ie ook dattie me voor volgende week teruggemaild moet hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's mooi, dan snapt-ie ook dattie me voor volgende week teruggemaild moet hebben![]()
Maar bedankt voor de mededeling!
Ow, leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de mensen die mee gaan naar Muijs zn laatste uitzending:
morgen krijgen jullie n update (pm) van t kadootje wat ik ga maken voor m. dus morgen allemaal pm sjekken ajb
Ik hou hem in de gatenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de mensen die mee gaan naar Muijs zn laatste uitzending:
morgen krijgen jullie n update (pm) van t kadootje wat ik ga maken voor m. dus morgen allemaal pm sjekken ajb
kan altijd mijn oom lief aankijken die zit in de beveiliging van mediaparkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, leuk!
Ik ben aant informeren hoe wij eigenlijk binnen gaan komen zo midden in de nacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan altijd mijn oom lief aankijken die zit in de beveiliging van mediapark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |