Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopen
Same here.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ik ben ook trots op je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:37 schreef E.T. het volgende:
O, ik vergat te vertellen dat ik trots op mezelf ben![]()
Ik precies omgekeerdquote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ja hallo!quote:Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef baileyyy het volgende:
Want ik had altijd gewoon een traingsbroek en trui. Maar dat is zo zweterig.
Ik zou een beginnende Evy-er juist aanraden wat warmer te kleden, omdat je nog heel veel gewoon loopt en dus sneller afkoelt. Hoe verder je komt, hoe sneller je het warmer krijgt door de langere stukken hardlopen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja hallo!![]()
![]()
Dat is ook meer een outfit voor -10. en dan is een trui nog steeds te warm.
Voor beginnende Evey-ers is een t-shirt echt goed genoeg.
Toppie. Ga ik ook mee van start over 1 à 2 weken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
zo.. ook weer even de Evy's in de download gegooid. Ze zijn gewoon nergens meer te vinden joh.
Vanavond maar beginnen met de 5-10 serie
quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Martijn85 het volgende:
Het ging wel weer redelijk makkelijk vandaag. 3.17km gelopen in 16'17" De laatste 2 min kon ik nog even versnellen tot het eind
Woensdag weer een keertje met m'n vriendin les 3 lopen en dan vrijdag op naar les 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nog 23quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Sinds de zomervakantie ontbreekt het een beetje aan motivatie. Maar toch eindelijk weer eens een les (25) met Evy gelopen. Nog twee te gaan....
23quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog 23
Komop man, effe afmaken
Ik moet er nog 6, vanavond weer
Ik gebruik de sportstracker van Nokia, een heerlijk ding!quote:Op maandag 29 september 2008 22:59 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Als je benieuwd ben naar de afstand, dan je kan deze natuurlijk nameten met http://www.gmap-pedometer.com/ of http://afstandmeten.nl/. Ik gebruik een zo'n Nike+ chip, met Sportband dus zonder Ipod. Wil je daar meer over weten, in vorige delen van dit topic staat hierover veel info of anders misschien hier
Thx ! Erg handigquote:Op maandag 29 september 2008 22:59 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Als je benieuwd ben naar de afstand, dan je kan deze natuurlijk nameten http://afstandmeten.nl/.
Het was half 8, ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
23Waar haal je dat vandaan dan?
Ik had 0 - 5 en 5 - 10 van evy ook beiden geupload, staan op de vorige pagina denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Couch to 5K podcast
Start 2 run podcast (Eerste - 5k)
Voor de mensen die niet elk bestandje apart willen downloaden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het was half 8, ik was nog niet helemaal wakker
Bedoelde natuurlijk 2
gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag meer gezwommen dan gelopen, mijn god wat was ik nat
loop je ook met MP3 speler?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag meer gezwommen dan gelopen, mijn god wat was ik nat
Ik wel. Gisteren dus in een plastic zakje, want het is tegelijkertijd m'n telefoon...quote:
iPod shuffle, gewoon aan m;n shirt bevestigd, prima waterbestendig dus...quote:
Haha, ok, die moet ook niet kapot gaan denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wel. Gisteren dus in een plastic zakje, want het is tegelijkertijd m'n telefoon....
Dat blijktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
iPod shuffle, gewoon aan m;n shirt bevestigd, prima waterbestendig dus...
Succesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, het schijnt rond 2100 weer droog te zijn hier, als dat zo is, ga ik lopen.
Zal pittig zijn met die wind
in de consumentengids deze maand zijn reflecterende hesjes en led-bandjes getest, ik geloof dat die van de halfords en perrysport als goed uit de test kwamen (best zichtbaar voor automobilisten en fietsers)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef E.T. het volgende:
*vinkje achter les 4 zet*
ik had alleen m'n rondje eigenlijk andersom moeten lopen; nu had ik het laatste stuk wind tegen
en ik moet hoognodig iets reflecterends/lampje
Ik heb het gisteravond bijna droog weten te houden. Maar net toen ik vlak bij huis was begon het alsnog onwaarschijnlijk hard te regenen&hagelen. En in die paar minuten ben ik toch nog helemaal doorweekt geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat wordt 'm dus niet
Loeiharde regen
Held.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz gaat er weer voor.
Ook in de regen>
( in het zonnetjequote:
I've got it like that.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 @ 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Held.
Daar kan ik mezelf echt nog niet toe zetten.
Wellicht als het allemaal echt goed gaat, en als ik een goeie optie heb bedacht tegen een natwordende iPod.
in het donkerquote:
19 euro nog wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef E.T. het volgende:
Jacks weet ik even de prijs niet van.
Je mag je mening hebben, maar Nike en andere sportmerken laten hun spul ook in lage lonen landen maken. Ongetwijfeld onder niet-zo-gezellige omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:03 schreef kleinzusje het volgende:
FF over de ALDI![]()
KUTwinkel.
Buiten werknemers uit, maken gebruik van kinderen ( in het verre) en de kwalieit is vreselijk !
Beter iets meer centen uitgeven aan kwalitiet !
Das mijn mening
Netjes!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Les 26. Nog één te gaan....
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Netjes!
Ik had eigenlijk zaterdag moeten gaan, maar door dat k*tweer komt het er steeds niet van.Morgen dan maar, dan MOET ik vind ik...
s'avonds ben ik te moe.... en normaal sta ik 6.45 op om om 7.45 naar stage te gaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat jij zo vroeg je nest uit kan komen.
Ik heb nu zo'n jack van de aldi, geweldig ding. Mijn telefoontje/mp3speler/sportstracker bleef dan ook heerlijk droog. En dat voor 19 euro...quote:Op zondag 5 oktober 2008 @ 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.
Het moet natuurlijk niet te hard regenen, maar zoals gisterenavond, daar heb ik geen moeite mee. De aangename temperatuur en naar mijn gevoel zuurstofrijke lucht zorgen juist voor de ideale omstandigheden om te gaan lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.
Is het niet loeiheet dan in zo'n jack?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n jack van de aldi, geweldig ding. Mijn telefoontje/mp3speler/sportstracker bleef dan ook heerlijk droog. En dat voor 19 euro...
Alleen die maten waren wat onduidelijk, maar heb gewoon die Jack uit de verpakking gehaald en gepast.
Vanaf vanavond de nieuwe podcast, week 4 alweer!
opzich vind ik die lucht ook wel prettig om in te lopen idd maar ben altijd wat bangig voor m'n mp3 speler.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te hard regenen, maar zoals gisterenavond, daar heb ik geen moeite mee. De aangename temperatuur en naar mijn gevoel zuurstofrijke lucht zorgen juist voor de ideale omstandigheden om te gaan lopen.
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het niet loeiheet dan in zo'n jack?
Ik ga denk ik ook maar even langs run2day om zo'n ding te regelen.
[..]
opzich vind ik die lucht ook wel prettig om in te lopen idd maar ben altijd wat bangig voor m'n mp3 speler.
Als dat te fixen is met zo'n jack lijkt het me prima, bang om nat te worden ben ik niet.
Ik ga zo ook lopen. Succes!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:34 schreef Martijn85 het volgende:
Hier zit het er tot nu toe redelijk droog uit. Hoop dat dat nog even een uurtje zo blijft want wil over 15 min les 13 gaan lopen, die ziet er wel pittiger uit dan de voorgaande weken met 2-3-5-5-5 min lopen, maar we gaan er weer gewoon voor
Dank jequote:
quote:We'll start with a Brisk five-minute warmup walk. We will then have 2 repetitions of the following: jog for 3 minutes, walk for 90 seconds, then jog for 5 minutes, and recover with a 2 1/2 minute walk. Then we will repeat the intervals jogging and walking for a total of about 18 minutes. We'll finish up with a 5 minute cool down.
Is prima!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppen
Ik had hem gisteren in mijn Aldi jack, en hij is mooi droog gebleven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ook weer terug van les 13 en moet zeggen dat het weer goed gingLekker constant tempo kunnen lopen en had het nergens echt zwaar ofzo. Deze week leek me toch zwaarder dan de vorige, maar dat blijkt dus wel mee te vallen. Heb nu ruim 2x m'n standaard rondje gelopen en net iets meer dan 4km
Ben best trots op mezelf
Les 13
quote:This week is a little different in that each day is a different running program. After they all start with a Brisk five-minute warmup walk, Day one then has three intervals of 5 minute runs and 3 minute walks. Day 2 has 2 intervals of 8 minute runs and 5 minute walks, and day 3 has one long 20 minute run with no walks. To help us through it with only one podcast, I have structured this around the first days runs. However, I will also announce when to pace changes occur for the second day run, and when your 20 minute run ends on the third day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |