Zonderquote:
Dat dus.quote:
Doe dan gelijk ff de d in t veranderen in de TTquote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Jo0Lz het volgende:
Whehe, post ik direct al weer door een slotje.
je bent zeker zo'n kutpuber die meteen gilt dat je toch begrijpt wat er staat?quote:
Dude. Je bent de TS!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef JortK het volgende:
tvp
Dat hoort bij een KSC postende mod, zo blijkt.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Jo0Lz het volgende:
Whehe, post ik direct al weer door een slotje.
Het overkomt je gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoort bij een KSC postende mod, zo blijkt.
Oh, aha.Toch willen we pics. Maar niet van toen je 12 was. Wel van nu.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
wahahahah jeusus wat een TT![]()
ik ben blij dat mijn moeder internet niet snapt
@OA: nee dan niet denk ik.
Moet ik weer gaan uploadenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, aha.Toch willen we pics. Maar niet van toen je 12 was. Wel van nu..
Bij mij wel ja. Kutsoftwarequote:
quote:
quote:
Kleine moeite. Of juist niet?quote:
quote:
De snelheid? Ja, de adserver zal weleens nagekeken zijn, nadat iedereen (zelfs mijn moeder) al gezegd heeft dat dat ding de bottleneck wasquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag gaat het toch best aardig?
Ik heb niet eens fotos van mijn tietenquote:
Whehe.quote:
Pak je mobiel en maak er eenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet eens fotos van mijn tietendus dan is uploaden best onmogelijk
Ik maak wel even foto's. Ik help de medemens graag, no problemo.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de foto's er al. Ze moet alleen nog uploaden.quote:
Mijn mobiel kan geen fotos makenquote:
Whehe, verstandig. Kunnen ze ook niet 'per ongeluk' gaan rondzwerven op internet...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak wel even foto's. Ik help de medemens graag, no problemo.
Zo ben ik
Nokia 3210?quote:
Kutfoto's!quote:
Nee inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, verstandig. Kunnen ze ook niet 'per ongeluk' gaan rondzwerven op internet...
Ook die hoef je dus niet te verwachtenquote:
Samsung x... nog watquote:
Heel goed. Als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn vriendin.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee inderdaaddaarbij zie ik het nut er gewoon niet van in
Als ik mijn tieten wil zien kijk ik wel gewoon naar beneden
Of in de spiegel als je ze van een andere hoek wilt zienquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend twee verjaardagenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend weer naar de Bush van Burgers ga.
En onigiri ga maken
Icm met tempura
Wattes?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend weer naar de Bush van Burgers ga.
En onigiri ga maken
Icm met tempura
Auch.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend twee verjaardagen
EN als OA jouw tieten wil zienquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heb die een beetje tieten ja?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed. Als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn vriendin.
Hahah indeedquote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de spiegel als je ze van een andere hoek wilt zien
Dan heeft hij ten eerste pech en ten tweede ruzie met zn vriendin gok ik.quote:
Burgers Zoo in Arnhem.quote:
Valt me nog mee dat je geen pics vraagt.quote:
Ik heb een Nokia 6230i. Is nu 4 jaar oud en m'n vriendin vindt het nodig dat ik een nieuwe neem als m'n abo wordt verlengd... Ik zie daar het nut niet van in. Deze is prima en als de vorige niet ergens in een Griekse bus was achtergebleven had ik die ws nog...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Samsung x... nog watHij belt en smst en ik kan gebeld worden en gesmst worden
de telefoon zoals bedoeld
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heeft hij ten eerste pech en ten tweede ruzie met zn vriendin gok ik.
Oohwquote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Burgers Zoo in Arnhem.
Onigiri (japanse rijstbuiltjes met vulling)
Tempura (groenten en garnalen in een soort bloemdeegje gefrituurd)
Burger's is juist tof.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Oohwdie laatste twee snapte ik niet haha.
Burgers Zoo viel mij de laatste keer een beetje tegen eigenlijk.
Ik klaag niet.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je geen pics vraagt.
Maar om jouw vraag te beantwoorden: ja.
Whehequote:
Ja die van mij is ook alweer een jaar of 4, als de vorige niet van 13 hoog naar beneden was gedonderd had ik die ook nog gehad ja. Al die nieuwe hippe dingen.. ik zie het nut er ook niet van in hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 6230i. Is nu 4 jaar oud en m'n vriendin vindt het nodig dat ik een nieuwe neem als m'n abo wordt verlengd... Ik zie daar het nut niet van in. Deze is prima en als de vorige niet ergens in een Griekse bus was achtergebleven had ik die ws nog...
Inderdaad. De Rimba was nog wat kalig, maar dat gaat goed komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Burger's is juist tof.
Nu nog dat stuk met allemaal die vogels opknappen.
Ik geloof dat die van Muck ook niet te missen zijn...quote:
Correct.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof dat die van Muck ook niet te missen zijn...
Laatste keer was het echt heel erg uitgestorven leek het welquote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Burger's is juist tof.
Nu nog dat stuk met allemaal die vogels opknappen.
Meukia 6021: ik kan er mee bellen. Genoeg.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die van mij is ook alweer een jaar of 4, als de vorige niet van 13 hoog naar beneden was gedonderd had ik die ook nog gehad ja. Al die nieuwe hippe dingen.. ik zie het nut er ook niet van in hoor.
Blijdorp is te ver wegquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Laatste keer was het echt heel erg uitgestorven leek het wel
Ik vind Blijdorp wel tof.
Zegt de spamkoning van de KSCquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef JortK het volgende:
Niet zo snel.
Tussen kerst en oud en nieuw is het heerlijk rustig. En uitgestorven qua dieren heb ik nog niet meegemaakt. Of je gaat met 30 graden ofzo, dan zijn de meeste beesten net mensen, luiquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Laatste keer was het echt heel erg uitgestorven leek het wel
Ik vind Blijdorp wel tof.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef OA het volgende:
Nog voor 11 minuten stroom. Daarna is het bedtijd.
Mja is voor mij ook een beste reis, maar vanuit mn ex is het 20 minuten ofzo en zijn mama heeft een aboquote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijdorp is te ver weg
Maar ik wil er graag nog eens heen.
Te lang niet geweest enzo.
Ja, hé, anders moet ik de adapter halen...quote:
Lui figuurquote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, hé, anders moet ik de adapter halen...
10 min met de wagen of 15 min fietsen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijdorp is te ver weg
Maar ik wil er graag nog eens heen.
Te lang niet geweest enzo.
quote:
Ook wel ambtenaar genoemd.quote:
Van het weekend ons abo weer verlengd met een jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja is voor mij ook een beste reis, maar vanuit mn ex is het 20 minuten ofzo en zijn mama heeft een abo
Mooi. Als we een keer naar blijdorp gaan kunnen we dat combineren met een kop koffie bij OAquote:Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
10 min met de wagen of 15 min fietsen.
Ik ontken, noch bevestig iets.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi. Als we een keer naar blijdorp gaan kunnen we dat combineren met een kop koffie bij OA.
quote:
Bijna...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef JortK het volgende:
OA is die al op?
Zou je niet eerder gaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef DR34M3R het volgende:![]()
mijn pink is ontstoken... helemaal dik en rood en kloppend..
Als dat over een paar dagen niet een heel stuk beter wordt ga ik er toch maar mee naar de huisarts denk ik
Ik ben jaloers..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van het weekend ons abo weer verlengd met een jaar
Amputerenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef DR34M3R het volgende:![]()
mijn pink is ontstoken... helemaal dik en rood en kloppend..
Als dat over een paar dagen niet een heel stuk beter wordt ga ik er toch maar mee naar de huisarts denk ik
Neuh, is pas anderhalve dag. Ik heb goede hoop dat mijn lichaam zichzelf wel kan helpenquote:
tssss... als ze dat moesten doen met alles wat dik en rood en kloppend was....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |