Zonderquote:
Dat dus.quote:
Doe dan gelijk ff de d in t veranderen in de TTquote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Jo0Lz het volgende:
Whehe, post ik direct al weer door een slotje.
je bent zeker zo'n kutpuber die meteen gilt dat je toch begrijpt wat er staat?quote:
Dude. Je bent de TS!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef JortK het volgende:
tvp
Dat hoort bij een KSC postende mod, zo blijkt.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Jo0Lz het volgende:
Whehe, post ik direct al weer door een slotje.
Het overkomt je gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoort bij een KSC postende mod, zo blijkt.
Oh, aha.Toch willen we pics. Maar niet van toen je 12 was. Wel van nu.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
wahahahah jeusus wat een TT![]()
ik ben blij dat mijn moeder internet niet snapt
@OA: nee dan niet denk ik.
Moet ik weer gaan uploadenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, aha.Toch willen we pics. Maar niet van toen je 12 was. Wel van nu..
Bij mij wel ja. Kutsoftwarequote:
quote:
quote:
Kleine moeite. Of juist niet?quote:
quote:
De snelheid? Ja, de adserver zal weleens nagekeken zijn, nadat iedereen (zelfs mijn moeder) al gezegd heeft dat dat ding de bottleneck wasquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaag gaat het toch best aardig?
Ik heb niet eens fotos van mijn tietenquote:
Whehe.quote:
Pak je mobiel en maak er eenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet eens fotos van mijn tietendus dan is uploaden best onmogelijk
Ik maak wel even foto's. Ik help de medemens graag, no problemo.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de foto's er al. Ze moet alleen nog uploaden.quote:
Mijn mobiel kan geen fotos makenquote:
Whehe, verstandig. Kunnen ze ook niet 'per ongeluk' gaan rondzwerven op internet...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak wel even foto's. Ik help de medemens graag, no problemo.
Zo ben ik
Nokia 3210?quote:
Kutfoto's!quote:
Nee inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, verstandig. Kunnen ze ook niet 'per ongeluk' gaan rondzwerven op internet...
Ook die hoef je dus niet te verwachtenquote:
Samsung x... nog watquote:
Heel goed. Als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn vriendin.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee inderdaaddaarbij zie ik het nut er gewoon niet van in
Als ik mijn tieten wil zien kijk ik wel gewoon naar beneden
Of in de spiegel als je ze van een andere hoek wilt zienquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend twee verjaardagenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend weer naar de Bush van Burgers ga.
En onigiri ga maken
Icm met tempura
Wattes?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend weer naar de Bush van Burgers ga.
En onigiri ga maken
Icm met tempura
Auch.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend twee verjaardagen
EN als OA jouw tieten wil zienquote:Op woensdag 17 september 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heb die een beetje tieten ja?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed. Als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn vriendin.
Hahah indeedquote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de spiegel als je ze van een andere hoek wilt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |