bwhahaha, deze is ook in de aanbieding: klikquote:Op zondag 9 november 2008 12:17 schreef pavv het volgende:
Ach, elke whisky met een beetje marketingbudget heeft inmiddels de schoorsteenmantel vol staan met prachtige bekers en oorkondes...Het gaat ten alle tijden om iets subjectiefs als smaak en dan kun je het altijd roerend (on-)eens zijn met de jury/uitslag.
Zelf lekker proeven en je eigen plan trekken.
.....kijk maar eens hoeveel oscars er gingen naar Titanic.....wat een &(%^#$@-k*tfilm is dat zeg!
---pavv, die zelf ook graag wel eens een HP18 drinkt.---
Bij sommige whiskies zie je inderdaad dat een flitsende marketing afdeling goed zijn werk doet.quote:Op zondag 9 november 2008 12:17 schreef pavv het volgende:
Ach, elke whisky met een beetje marketingbudget heeft inmiddels de schoorsteenmantel vol staan met prachtige bekers en oorkondes...Het gaat ten alle tijden om iets subjectiefs als smaak en dan kun je het altijd roerend (on-)eens zijn met de jury/uitslag.
Zelf lekker proeven en je eigen plan trekken.
.....kijk maar eens hoeveel oscars er gingen naar Titanic.....wat een &(%^#$@-k*tfilm is dat zeg!
---pavv, die zelf ook graag wel eens een HP18 drinkt.---
De fles vind ik bijzonder mooi, en Dimple is veel betere whisky dan de Red en Black label. Maar Jan de Wandelaar maakt ook Green label. Green label is heerlijk, wanneer je die gedronken hebt ga je echt anders over dit merk denken.quote:Op zondag 9 november 2008 12:37 schreef nielsgeode het volgende:
Dimple Scotch 15, klik is nu bij de makro in de aanbieding voor 21,37 euro. Niet duurKent iemand deze, is het wat of komt dit meer in de categorie Jan de Loper?
volledig terecht IMHOquote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
--- ssssttt, ik ben stiekem erg dol op chick flicks zoals Titanic, word er dan ook vaak mee gepest door vrienden ---
Urineer je ook zittend dan?quote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
--- ssssttt, ik ben stiekem erg dol op chick flicks zoals Titanic, word er dan ook vaak mee gepest door vrienden ---
[..]
Haha, nee hoor dat niet, ik probeer het te compenseren door heel mannelijk whisky te drinken.quote:
Die Dimple is toch een single malt?quote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Bij sommige whiskies zie je inderdaad dat een flitsende marketing afdeling goed zijn werk doet.
Bruichladdich is ook zo'n goed voorbeeld van net iets over the top, zonde want dat hebben deze whiskies niet nodig.
De inhoud is al van hoogstaande kwaliteit, schreeuwende verpakkingen maken het imo niet nog beter.
[..]
De fles vind ik bijzonder mooi, en Dimple is veel betere whisky dan de Red en Black label. Maar Jan de Wandelaar maakt ook Green label. Green label is heerlijk, wanneer je die gedronken hebt ga je echt anders over dit merk denken.
Het is o.a. een blend van Talisker, Cragganmore, Linkwood, and Caol Ila.
En wil je echt een keer de whisky-barbaar uithangen, koop dan Johnnie walker Gold label, stop deze fles heel hedonistisch 24 uur in het vriesvak, en dan opdrinken na een lekkere maaltijd met een stuk pure chocolade erbij...
Heerlijk, gold label is echt een vreemde eend in de bijt wat dat betreft.
Meer dan genoegquote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef pavv het volgende:
Macallan 1952, ik drink het ook niet elke dag....
Verder nog leuke dingen geproefd?
heyquote:Op maandag 10 november 2008 12:33 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor dat niet, ik probeer het te compenseren door heel mannelijk whisky te drinken.
Hmm, ik ben niet geweest, maar is het serieus zon commerciël gebeuren? Met lui die gewoon komen om te zuipen en dronken te worden?quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren in Leiden slechts 3 interessante whisky's geproefd:
Gordon & Macphail Caperdonich 1972
Highland Park festivalbotteling Leiden 2008 (35cl flessen)
Longmorn 29y (vage, niet meer te krijgen festivalbotteling) bij Dutch Connection
Verder een beetje staan ouwehoeren met bekenden en hier en daar wat geproefd, maar ik word gek van de drukte en de mensen die maar een beetje weg staan te zuipen...
Drie....dat is niet zo'n beste score voor een 4 uurs sessie...Ik ben blij dat ik naar Lindores ben gegaan...meer van mijn gading te vinden daar.quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren in Leiden slechts 3 interessante whisky's geproefd:
Gordon & Macphail Caperdonich 1972
Highland Park festivalbotteling Leiden 2008 (35cl flessen)
Longmorn 29y (vage, niet meer te krijgen festivalbotteling) bij Dutch Connection
Verder een beetje staan ouwehoeren met bekenden en hier en daar wat geproefd, maar ik word gek van de drukte en de mensen die maar een beetje weg staan te zuipen...
Het merendeel komt niet om te zuipen, maar het gebral van de kleine minderheid aan het eind irriteert me mateloos. En commercieel is het zeker, vraag maar aan de wat kleinere standhouders die (net als iedereen overigens) sta-geld moeten betalen om aanwezig te mogen zijn én ook nog eens een deel van hun opbrengst aan de organisatie moeten afstaan.quote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet geweest, maar is het serieus zon commerciël gebeuren? Met lui die gewoon komen om te zuipen en dronken te worden?
Die botteling komt in de speciaalzaken beschikbaar.quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef pavv het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat die HP voor Leiden ook goed is, ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan proeven.
Ik was al 2 jaar niet in Leiden geweest, vanwege de zelfde reden.quote:Vorig jaar viel Leiden mij ook ietwat tegen, en ik hoor ook niet helemaal meer tot de doelgroep heb ik gemerkt...Ik heb veel meer zin in het Whisky Festival van Groningen...volgend jaar maart, aanrader!
Ik verdun cask strengths in eerste instantie zelden of nooit, soms pas bij een half glas of minder één druppel water erbij om het verschil te proeven...quote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef allsystemshalt het volgende:
Aha die Kilchoman heb ik ook geprobeerd.
Wel flink verdund want het was cask strength ik ben benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen als deze een jaar of 12 oud is.
Dat heeft de slijter in de stad waar mijn ouders wonen ook gedaan. Sowieso een erg toffe kerel die dol is op whiskey en er leuk over kan vertellenquote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaaf zeg samen een vat kopen en hopen op een mooie rijping
Nee, ik drink mijn whisky gewoon opquote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef Modder-eter het volgende:
Verkopen jullie wel eens een fles uit je verzameling? Welke websites gebruiken jullie daarvoor?
Wat vind jij te duur om op te drinken?quote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Modder-eter het volgende:
Ik ook, maar ik heb te veel flessen die ik te duur vind om op te drinken
Dan wordt het tijd dat we weer eens bij je ouders gaan buurtenquote:Op zondag 16 november 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
hey![]()
Nou ben ik best een stoer meiske met een vrij mannelijke opleiding, maar verder niks mannelijks aan mij ja!
Gisteravond de fles die mijn vader voor zijn vader voor zijn verjaardag gekregen heeft maar eens aan nader onderzoek onderworpen.
[ afbeelding ]
De linker
Erg zacht en ik moet zeggen dat ik hem érg lekker vind
Eensch. Die zwarte vogel is imho een stuk smakelijker dan zijn beroemde broertje.quote:Pas met mijn vriend aan de Black Grouse gezeten, en die vind ik toch een stuk lekkerder dan zijn beroemde soortgenoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |