Blijkbaar is het nu dus samengevoegd door een moderator die dat even vergat te vermelden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Hé, is dat niet dit topic?
Maar grappig om hier weer eens leven te zien, hoewel ik wel om de meeste nieuwe bijdragen minimaal moet glimlachen...
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nu dus samengevoegd door een moderator die dat even vergat te vermelden.
Ieder z'n voorkeuren, ik ben bijvoorbeeld geen bierdrinker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:47 schreef pipster het volgende:
Ja whisky, ben bang dat mijn geld de laatste jaren toch vooral naar overgeprijsde maar erg lekkere bieren gaat. Maar heb altijd nog wel een wat flessen goedkope meuk van Talisker /Lagavulin staan mocht ik toch weer zin hebben in een glaasje.
Most is weer een andere drank...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:36 schreef golfer het volgende:
Vorige week een fles Aultmore foggie most 12 yr. gekregen.
Zelden zo'n lekkere fruitige en helemaal binnen mijn lichte smaakprofiel passende whisky gedronken.
Ja die kun je wel om een boodschap sturenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:05 schreef golfer het volgende:
Van @:MadMaster een paar samples gekregen met bijzondere whisky's:
[ link | afbeelding ]
@Vlinder heb je Dalwhinnie al gehad?quote:Op zondag 1 december 2024 14:28 schreef Vlinder het volgende:
Hai,
Ik ben een fan van de dranken, maar het moet niet smaken naar houtskool of een brok rook.
Juist vleurig, licht en zoet vind ik lekker.
Alle honing versies heb ik al gehad, ik wil nu wel weer wat zwaarder.
Max ¤60 alsjeblieft
Helpen jullie mee zoeken?
Ha dank je!quote:Op zondag 1 december 2024 16:06 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
@:Vlinder heb je Dalwhinnie al gehad?
quote:Bloemig van geur met hieromheen tonen van vanille, honing, citroen en tropische fruittoetsen. Ook zijn zachte notities van kruiden te ontdekken, hints van graan, vers hooi en een ziltige toets. Complex en tegelijkertijd zacht van smaak; tonen van meloen, sinaasappel en peer zorgen voor een fruitige opening. Mout, eikenhout, karamel en toetsen van graan vullen dit aan. De afdronk is romig en lang; karamel, basterdsuiker en tonen van eikenhout komen hierin samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |