failquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Het is écht dom om je MyAt te verversen in afwachting van het nieuwe topic
ik was de OP aan het zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Het is écht dom om je MyAt te verversen in afwachting van het nieuwe topic
Nee maar ik was m'n MyAt aan het F5'en.. en daar komt ie natuurlijk niet in te staanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was de OP aan het zoeken
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
nu snap ik de kleurtjes weer niet iddik ga denk ik standaard instellen dat ik piet in t blauw zie
heel somsquote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoor
jullie kennen elkaar ook allemaal. wat sneu zeg.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoor
Dan ga toch lekker drie-wielen!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
jullie kennen elkaar ook allemaal. wat sneu zeg.
+1 voor het luisteren van Paoloquote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Nielez het volgende:
Hè, nu iedere keer als Paolo Nutini opstaat moet ik aan FOK! denken.
Bedankt LR.
Schandalig.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
+1 voor het luisteren van Paolo
Doet niemand hier volgens mij
laat maar k ga niet eens de moeite doen om te reagerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef LosingMyWay het volgende:
Wat hebben sommige mensen hier toch tegen anonimiteit? Er moet een beetje mysterie blijven, tevens vanuit het oogpunt van security is het nog eens niet al te slim om al je gegevens zo maar online te pleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |