abonnement Unibet Coolblue
pi_61705422
Hier verder.

Hier live de Ronde van Polen. Nou ja, live? Ze staken op vijf kilometer van de finish, de renners hebben geen zin om in de regen over dit kermiskoersparcours te rijden.
pi_61705691
!
pi_61705841
zijn ze er al?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 17 september 2008 @ 16:50:26 #4
11102 knep
Mountainfreak
pi_61706087
Geen winnaar in Polen .
pi_61706188


Was het echt zo erg?

[ Bericht 14% gewijzigd door TargaFlorio op 17-09-2008 16:59:14 ]
pi_61706579
  woensdag 17 september 2008 @ 17:46:19 #7
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61707390
Tranquillo
pi_61707498
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef icebliss het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)007-3eme-etape_sport

Polen, fietsland bij uitstek.
What the, lang leve de pro tour zullen we maar zeggen. Maar inderdaad die koers verdient dezelfde status als een ronde van frankrijk of spanje of italie .
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 17 september 2008 @ 17:54:36 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_61707584
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef icebliss het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)007-3eme-etape_sport

Polen, fietsland bij uitstek.
Lachwekkend natuurlijk . Maar eigenlijk dieptriest .
pi_61707857
Dit soort dingen kennen we wel in de Ronde van Polen.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 17 september 2008 @ 18:17:58 #11
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61708142
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef marcodej het volgende:
Dit soort dingen kennen we wel in de Ronde van Polen.


Dat postte ik dus net

Uitslag GP de Wallonië trouwens:

1 Stefano Garzelli Italië ASA 00u00'00''
2 Giovanni Visconti Italië QST z.t
3 Jérôme Pineau Frankrijk BTL z.t
4 Janek Tombak Estland MIT z.t
5 Bert De Waele België LAN z.t
6 Benoît Vaugrenard Frankrijk FDJ z.t
7 Sergey Lagutin Oezbekistan CYC z.t
8 Bram Tankink Nederland RAB z.t
9 Frédéric Guesdon Frankrijk FDJ z.t
10 David Le Lay Frankrijk AGR z.t
Tranquillo
  woensdag 17 september 2008 @ 18:26:55 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61708365
Voor zo'n tegenvallend deelnemersveld valt dat podium nog onzettend mee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61708543
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:17 schreef icebliss het volgende:

[..]

Dat postte ik dus net
Ah, had niet gekeken. Dacht dat dat over het incident van vandaag ging...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61713667
Goed bezig die polen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61718116
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zo'n tegenvallend deelnemersveld valt dat podium nog onzettend mee.
vond dat deelnemersveld in Wallonie nochtans beter dan vele andere koersen afgelopen week zoals Parijs Brussel, Fourmies en GP Jef Scherens en dat soort koersen
  woensdag 17 september 2008 @ 23:05:32 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61718530
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Bartoli het volgende:
vond dat deelnemersveld in Wallonie nochtans beter dan vele andere koersen afgelopen week zoals Parijs Brussel, Fourmies en GP Jef Scherens en dat soort koersen
Dat zijn verkapte kermiskoersen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61727117
Jens Mouris naar Vacansoleil.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61728312
Dat filmpje van de ronde van Polen !
pi_61729442
Tour 2010 van start in Nederland
***************************************
**Düsseldorf heeft zich teruggetrokken
uit de strijd voor le Grand Départ voor
de Tour de France van 2010.Daardoor is
het zeker dat Nederland de start mag
organiseren.Welke stad gastheer wordt,
is nog niet bekend.Rotterdam en Utrecht
zijn de twee kandidaatsteden.

Rotterdam en Utrecht hadden zich ook
voor de Tourstart van 2009 gemeld,maar
die eer viel te beurt aan Monaco.

Ons land verzorgde tot dusver vier keer
de opening van La Grande Boucle.In 1954
was Amsterdam gastheer (etappezege Wout
Wagtmans),in 1973 Scheveningen (ritzege
Joop Zoetemelk),in 1978 Leiden (ritzege
Jan Raas) en in 1996 Den Bosch (ritzege
Zwitser Alex Zülle).
sig verwijderd door FA
pi_61729444
De Tour de France start in 2010 definitief in Nederland. Dusseldorf heeft zich afgemeld bij ASO, nu gaat het dus tussen Utrecht of Rotterdam.


Sastre heeft zich afgemeld voor het WK.
pi_61733824
Roelandts wint in Polen.
pi_61735429
Wint hij eindelijk eens iets in zijn kampioenstrui.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 18 september 2008 @ 21:07:01 #23
11102 knep
Mountainfreak
pi_61740747
Leuke rit morgen in Polen . Het weer wordt overigens niet zo goed.
pi_61755594
wim de vocht naar Vacansoleil net als frederik veuchelen.

team heeft nu 14 renners er komen er nog 4 bij. 1 NL, 2 Fransen en 1 deen. Zou het Chicken zijn die deen (ze menen nl goeie kans te maken voor de Vuelta)
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:49:56 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61756504
quote:
Contador weg bij Astana?

Volgens verschillende bronnen zou het niet meer goed boteren tussen Alberto Contador en zijn Belgische ploegleider Johan Bruyneel. Aanleiding van de ruzie zou de terugkeer van Lance Armstrong zijn. De Amerikaan maakte zijn nieuwe werkgever nog niet bekend, maar niemand twijfelt eraan dat de zevenvoudige Tourwinnaar naar Astana trekt, tenzij hij zijn eigen Livestrongteam uit de grond stampt.

Contador zou al een fenomenale aanbieding van Katyusha op zak hebben en bereid zijn te praten over een overstap. Ook Ezequiel Mosquera Miguez zou op Russische interesse kunnen rekenen, aldus diverse bronnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61756741
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]


Die wil dus Heras, Landis en Hamilton achterna?
pi_61756856
Zou dom van Astana zijn om voor Armstrong ipv Contador te kiezen. Op korte termijn brengt dit veel publiciteit maar op lange termijn is men met Contador verzekerd van overwinningen.
pi_61757006
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou dom van Astana zijn om voor Armstrong ipv Contador te kiezen. Op korte termijn brengt dit veel publiciteit maar op lange termijn is men met Contador verzekerd van overwinningen.
Als het waar is vind ik het vooral matig van Contador. Leipheimer houdt hier in de Vuelta nota bene de benen stil om Contador te laten winnen.
pi_61757024
Ik denk dat Contador wel eens voor het geld kan gaan. Hij zal wel het dubbele krijgen bij die Russen en dan kan hij lekker geld scheppen. Ik zou het waarschijnlijk ook doen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61763979
Voigt wint in Polen, ik dacht dat die niet naar het WK ging omdat hij te moe was
pi_61764063
Ik denk dat ze in Polen nog niet zo veel van doping snappen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61764383
Luxemburg met 9 man naar Varese
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:38:27 #33
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61764384
Die ploeg van Luxemburg . Drucker .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61764776
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]


Ik zou het prachtig vinden. Als Contador en Armstrong tegen elkaar gaan rijden kan alleen maar de kwaliteit van de ronde ten goede komen.
pi_61765021
Zwitserland

Albasini Michael, 1980, Gais AR, VC Mendrisio
Bertogliati Rubens, 1979, Lugano, VC Lugano
Cancellara Fabian, 1981, Ittigen, CI Ostermundigen
Elmiger Martin, 1978, Oberwil bei Zug, RMV Cham - Hagendorn
Loosli David, 1980, Bern, RRC Bern
Rast Gregory, 1980, Cham, RMV Cham - Hagendorn
Wyss Marcel, 1985, Orbe, VC Orbe
Zaugg Oliver, 1981, Arcegno, RV Wetzikon
Zberg Markus, 1974, Oberhofen, VMC Silenen

reserves
Dietziker Andreas, 1982, Aadorf, VC Mendrisio
Frei Thomas, 1985, Olten, VC Pfaffnau - Roggliswil
Schär Michael, 1986, Geuensee, VC Rothenburg
Beuchat Roger, 1972, Glovelier, VC Franches Montagnes
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:18:47 #36
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61765112
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Ereinion het volgende:
Ik zou het prachtig vinden. Als Contador en Armstrong tegen elkaar gaan rijden kan alleen maar de kwaliteit van de ronde ten goede komen.
Ik zou het nog toffer vinden indien Contador naar Katyusha ging, Armstrong naar Livestrong en Astana dan kon starten met Klöbeldiaheimer als kopman.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61765408
Zou me trouwens ook helemaal niet verbazen dat als Contador naar Katyusha gaat dat Leipheimer of Klöden dan ook mee gaat. Denk dat hij wel een topknecht eist.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61766353
Nederland voor het WK

Elite mannen:
Stef Clement (alleen tijdrit)
Joost Posthuma (alleen tijdrit)
Koos Moerenhout (weg)
Robert Gesink (weg)
Steven de Jongh (weg)
Maarten Tjallingii (weg)
Kartsen Kroon (weg)
Tom Stamsnijder (weg)
Bauke Mollema (weg)
Bram Tankink (weg)
Sebastian Langeveld (weg)

beloften:
Martijn Keizer (alleen tijdrit)
Dennis van Winden (weg en tijdrit)
Michel Kreder (weg)
Ricardo van der Velde (weg)
Rob Ruijgh (weg)
Coen Vermeltfoort (weg)
pi_61773957
quote:
Haat-liefde met Lance

Daar komt hij dan wel in principe Lance Armstrong tegen die fel aan zijn comeback werkt. En dan nog binnen Astana, zijn eigen ploeg. Contador schuifelt ongemakkelijk op zijn stoel wanneer het onderwerp wordt aangesneden. Bij de bekendmaking van Armstrongs comeback beet hij van zich af. Hij zei niet te starten als helper van The Boss . Ondertussen slaat hij een andere toon aan.

'Ik heb ontzettend veel respect voor Lance. Ik las zijn boek toen ik herstelde van mijn ziekte. Hij was mijn voorbeeld om mijn zware tegenslag te overwinnen. Ik stelde me tijdens de Dauphiné Liberé van 2005 aan hem voor. Met mijn weinig Engels dat ik ken, zei ik: Hello, hi Lance, I am Alberto Contador . In heel mijn carrière ben ik op drie renners toegestapt. Naar Pantani in de Clasica Amorebieta en naar Ullrich ergens in 2003. Indurain ontmoette ik voor het eerst toen ik als belofte de klimwedstrijd van Montjuich won in 2002.'

'Ik sprak eigenlijk nooit met Armstrong. Na mijn eindzege in de Tour en de Giro kreeg ik per sms gelukwensen van hem. Ik voelde me er niet goed bij toen Johan Bruyneel me tijdens de Vuelta op mijn kamer de geruchten over zijn comeback kwam bevestigen. Is dit slecht nieuws voor mij? Ik weet het niet. Ik wijk niet van mijn standpunt af. Ik wil de Tour 2009 winnen. Het wordt wat ingewikkelder indien we allebei willen winnen binnen Astana maar de Tour zelf zal aan elk van ons de juiste plaats geven. Het is nog te vroeg om zijn terugkeer juist te kunnen inschatten. Blijkt dat ik de mindere ben van hem, dan ben ik bereid voor hem te werken.'

Ondertussen cirkelen al enkele dagen in de Vueltakaravaan geruchten als zou Alberto Contador desnoods andere lucht opzoeken om onder dat andere fenomeen Armstrong uit te kunnen. 'Alberto heeft nog een contract van twee jaar bij Astana. Ik neem aan dat hij dat naleeft', aldus Johan Bruyneel. 'In het andere geval moet hij met mij praten. Maar laat ons zondagavond eerst bij mij thuis in de tuin genieten van dit wondere jaar van Alberto én Astana.'
pi_61781906
Opnieuw slecht weer in Polen.
pi_61781989
Een Gerolsteiner wint

Columbia renner slaat Liquigas renner na de finish. Volgens mij werd er tijdens de sprint ook al geslagen.
pi_61782003
Het is Forster die gewonnen heeft
pi_61787789
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klöbeldiaheimer
Gendoping?
in a crowd you lose humanity
pi_61787989
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gendoping?
Genen omwisselen zijn ze bij Astana inderdaad wel goed in .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61788089
Zou niet verstandig zijn van Astana om Contador kwijt te spelen.

Ik sluit zeker niet uit dat Armstrong daadwerkelijk de Tour van volgend jaar wint, maar Contador is jong en heeft nog de nodige GT-overwinningen in de benen.
pi_61788555
Waarom geen duokopmanschap en dan voor degene gaan die tijdens de Tour de beste blijkt...?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61788681
Omdat Armstrong en Contador beiden, terecht, geen tweede viool willen spelen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:05:01 #48
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61788801
Ik zie Armstrong geen Tour meer winnen, die heeft alleen maar vijanden, nu zelfs mogelijk in zijn eigen ploeg. Ook gaat de tegenstand niet meer massaal tevreden zijn met een 2e plaats in zijn schaduw. Tevens is Astana geen Discovery, ondanks de vele kopmannen is dat geen trein die een peloton uit elkaar kan sleuren.

Als Armstrong al het vereiste niveau haalt en 3 weken kan behouden, wat ik ook betwijfel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61789494
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef du_ke het volgende:
Omdat Armstrong en Contador beiden, terecht, geen tweede viool willen spelen.
Nou ja, als je van te voren afspraken maakt en op een gegeven moment blijkt dat de ander beter is, dan heb je niets te willen volgens mij...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61789534
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nou ja, als je van te voren afspraken maakt en op een gegeven moment blijkt dat de ander beter is, dan heb je niets te willen volgens mij...
Altijd dat afspraken maken, ik zie ze het liefst tegen elkaar rijden. Gewoon een titanenstrijd. Oud tegen Jong. Tijdrijder tegen Klimmer. Epo tegen Cera, enz enz.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61789668
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:34 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Altijd dat afspraken maken, ik zie ze het liefst tegen elkaar rijden. Gewoon een titanenstrijd. Oud tegen Jong. Tijdrijder tegen Klimmer. Epo tegen Cera, enz enz.
Als ze in hetzelfde team zitten gaat dat sowieso niet gebeuren...(of ze moeten met zn tweeen de rest overklassen...)

Ik heb het over afspraken van te voren, zodat je achteraf geen gezeik krijgt. Dus duokopmanschap aan het begin van de Tour en als iemand op een gegeven moment echt beter staat in het klassement voor die persoon gaan rijden...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61789809
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als ze in hetzelfde team zitten gaat dat sowieso niet gebeuren...(of ze moeten met zn tweeen de rest overklassen...)

Ik heb het over afspraken van te voren, zodat je achteraf geen gezeik krijgt. Dus duokopmanschap aan het begin van de Tour en als iemand op een gegeven moment echt beter staat in het klassement voor die persoon gaan rijden...
Klopt, maar ik zou dat persoonlijk jammer vinden. Ik zou dan liever zien dat als dat gebeurd diegene die dan achter ligt nog een vage list verzint om tijd terug te winnen enzo. Maar inderdaad dan moeten ze niet in hetzelfde team zitten.
Ik moet zeggen dat ik het daarom eigenlijk ook wel tof vind dat Sastre weg is bij CSC. Zo heb je nog een extra topper voor een eigen team ipv de Schlecks die samen met Sastre rijden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61791328
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef du_ke het volgende:
Omdat Armstrong en Contador beiden, terecht, geen tweede viool willen spelen.
In deze situatie is het denk ik niet verstandig om Armstrong als enige kopman aan te wijzen, maar als Armstrong gewoon weer goed is heeft Contador het maar te accepteren dat hij tweede man wordt. Hij heeft nota bene zelf de Vuelta kado gekregen van z'n ploegmaat die de beste in koers was. Contador moet zichzelf niet gaan overschatten, hij steekt op dit moment maar net boven de matige concurrentie van dit moment uit.
pi_61794516
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou dat persoonlijk jammer vinden. Ik zou dan liever zien dat als dat gebeurd diegene die dan achter ligt nog een vage list verzint om tijd terug te winnen enzo. Maar inderdaad dan moeten ze niet in hetzelfde team zitten.
Ik moet zeggen dat ik het daarom eigenlijk ook wel tof vind dat Sastre weg is bij CSC. Zo heb je nog een extra topper voor een eigen team ipv de Schlecks die samen met Sastre rijden.
Je kunt zeggen wat je wilt van CSC, maar niet dat ze op een standaardmanier het kopmanschap hebben ingevuld tijdens de Tour. Ze hebben imo heel duidelijk de kopmannen eigen kans laten gaan en gaandeweg de Tour beoordeeld wie de beste kansen had om te winnen, en die in de laatste bergetappe uitgespeeld.

Ik ben ook niet zo voor die afspraken vooraf wie de kopman is, maar ik vind de discussie hier wel grappig, want ik kan me nog van de Giro die Cunego won herinneren dat de meesten hier op Fok het maar een schande vonden dat Simoni in de etappe over de Mortirolo aanviel en daardoor Cunego nog even leek te bedreigen (beiden reden toen voor Saeco). Ook dat was trouwens een situatie dat tijdens de Giro werd gewisseld van kopman. Het kan dus wel. Maar niet als je Armstrong in de ploeg hebt, denk ik. Want ik geloof niet dat Armstrong een co-kopman accepteert.
in a crowd you lose humanity
  zondag 21 september 2008 @ 12:39:59 #55
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61796844
Valverde en Caisse d'Epargne winnen ProTour

De Spanjaard Alejandro Valverde en zijn wielerploeg Caisse d'Epargne hebben de eindklassementen van de ProTour gewonnen na afloop van de laatste wedstrijd, de Ronde van Polen die zaterdag door de Duitser Jens Voigt (CSC Saxo) is gewonnen.
Valverde, dit seizoen de beste in onder andere de Dauphiné Libéré en de Clasica San Sebastian, volgt de Australiër Cadel Evans op. Caisse d'Epargne is de opvolger van het Deense CSC.

Eindstand ProTour:
1. Alejandro Valverde (Spa/Caisse d'Espagne) 123 punten
2. Damiano Cunego (Ita) 104
3. Andreas Klöden (Dui) 96
4. Roman Kreuziger (Tsj) 94
5. André Greipel (Dui) 93
6. Cadel Evans (Aus) 85
7. Stijn Devolder (BEL) 80
8. Jose Joaquin Rojas Gil (Spa) 77
9. Thomas Lövkvist (Zwe) 74
10. Alessandro Ballan (Ita) 60

Teams:
1. Caisse d'Epargne 229 ptn
2. Astana 226
3. CSC Saxo 180

Landen:
1. Spanje 374 ptn
2. Duitsland 317
3. Italië 295


Leuk om te weten is dat Allan Davis (Quick Step) eindwinnaar had kunnen zijn van deze editie. De Australiër begon het jaar zonder ploeg, maar werd wel tweede in de Tour Down Under. Later werd hij ook namens Mitsubishi vierde in de GP van Plouay. Aangezien je pas punten krijgt wanneer je bij een ProTourploeg rijdt, kost hem dat de eindzege.

www.wvcycling.com


Tranquillo
  zondag 21 september 2008 @ 13:30:45 #56
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61797958
quote:
'Nieuwe Monegaskische ploeg in de maak'
Paolo Bettini en Davide Rebbelin gaan naar verluidt deeluitmaken van een nieuwe wielerploeg. Sponsors van de ploeg worden TelTeck en de International H2O Society. De ploeg zal worden gepresenteerd tijdens het WK in Varese volgend weekend.

De Gazetta dello Sport meldt dat oud-renner Francesco Frattini als manager aan de slag gaat. De nieuw te vormen ploeg maakt haar debuut in de Ronde van California en richt zich ook op deelname aan de Giro d'Italia en de Tour de France.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61800712
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]


Iets voor T.Dekker ook?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_61800832
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt van CSC, maar niet dat ze op een standaardmanier het kopmanschap hebben ingevuld tijdens de Tour. Ze hebben imo heel duidelijk de kopmannen eigen kans laten gaan en gaandeweg de Tour beoordeeld wie de beste kansen had om te winnen, en die in de laatste bergetappe uitgespeeld.
Klopt, hebben ze ook niet. Maar als die in verschillende ploegen hadden gezeten had Schleck er alles aan gedaan om alsnog het geel te winnen ookal had hij niet zo veel kans. Nu hebben ze bij CSC eigenlijk besloten dat Schleck Sastre moest laten gaan. Anders was hij wellicht er nog achteraan gesprongen. Maar ik doel vooral op Astana, en dan Leipheimer en Contador in deze Vuelta. Als ze dat volgend jaar eventueel met Armstrong en Contador gaan doen zou ik het jammer vinden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61824891
Geen Vuelta maar vooral geen Ronde van Polen...afkicken
pi_61825496
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klopt, hebben ze ook niet. Maar als die in verschillende ploegen hadden gezeten had Schleck er alles aan gedaan om alsnog het geel te winnen ookal had hij niet zo veel kans. Nu hebben ze bij CSC eigenlijk besloten dat Schleck Sastre moest laten gaan. Anders was hij wellicht er nog achteraan gesprongen. Maar ik doel vooral op Astana, en dan Leipheimer en Contador in deze Vuelta. Als ze dat volgend jaar eventueel met Armstrong en Contador gaan doen zou ik het jammer vinden.
BIj CSC was Sastre vooraf ook gewoon de kopman, Fränk kwam per toeval dicht bij en in het geel, maar was eigenlijk pas de derde man. Doordat Andy een hongerklop kreeg viel die sowieso weg, terwijl die misschien wel de sterkste was en Riis hem misschien wel naar voren had willen schuiven. Maar ze waren niet in de situatie dat ze zelf konden kiezen wie er zou gaan winnen, zoals Astana in de Vuelta voor Contador heeft gekozen.
pi_61828715
quote:
Thomas Dekker is te gast in Holland
Sport.Nederlands talentvolste
wielrenner brak deze zomer met zijn
werkgever Rabobank.Presentator Wilfried
de Jong praat met Dekker over zijn
wielertoekomt.
Als ik me niet vergis begint het om 20:25 op Ned 3.
pi_61829551
Oh dat kan een leuke uitzending worden. Wilfried de Jong is volgens mij wel goed met dat soort jongens.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 22 september 2008 @ 22:19:35 #63
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61837617
Tonti volgt Bettini naar TelTeck-H2O. Het zou niemand verbazen indien ook Facci nog zou volgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61840492
Dekker zag er behoorlijk gebroken uit zeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61841673
Florencio, Hunt, Deignan en Lloyd (Daniel) naar Cervelo.

Bertagnolli naar Nippo.
pi_61841941
Florencio was toch die renner die San Sebastian won ooit? Of was dat Zaballa? Of beiden?
pi_61841947
Beiden
Bertagnolli ook trouwens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:41:02 #68
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61843199
QuickStep wil Armstrong in de ploeg ( ).

Verder maakte Lefèvere bekend wat hij Bettini had aangeboden. Dat was geen nieuw contract voor nog een jaar, maar wel de mogelijkheid om de nieuwe manager te worden van de ploeg. Hij zou 2 jaar "opleiding" krijgen en dubbel lopen om daarna de ploeg over te nemen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:12:24 #69
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_61847367
Daar heeft hij wel geld voor
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_61847783
Armstrong wil voor niks rijden. Daarom lijkt het me des te onwaarschijnlijk dat hij naar Quick-Step gaat, want een ploeg die ontworpen is om een grote ronde te winnen zal hij daar niet echt vinden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:39:52 #71
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61847981
Er komt ook een nieuwe franse ploeg, klein budget maar wel de intensie om binnen 2 jaar de Tour te rijden.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61854250
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:39 schreef Chielus het volgende:
Er komt ook een nieuwe franse ploeg, klein budget maar wel de intensie om binnen 2 jaar de Tour te rijden.
Volgens mij gaat Talabardon daar ook rijden, dus een Vuelta-deelname lijkt al verzekerd
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:41:24 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61854940
Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe Protour ploegen worden of hoe dat ook gaat heten. Er zouden nog steeds een aantal ploegen start-zekerheid krijgen in de grote wedstrijden. Van de huidige 18 blijven er 14 over na het verdwijnen van Credit Agricole, Saunier en Gerolsteiner + het terugstappen van Cofidis.

Katyusha, Cervelo en dat TelTeck zullen er wel bijhoren. Maar dan... Garmin? Barloworld? LPR?

Je hebt ook nog ISD-Danieli dat op korte termijn wil doorgroeien en die Knauf-ploeg met Astarloa, Bertagnolli, Carrara en Samoilau.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:16:23 #74
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61855624
Jef gaat naar Katyusha , geen probleem want z'n Russisch is al bijna even goed als z'n Nederlands ...

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
OOK BRAECKEVELT NAAR KATJOESJA
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Katjoesja heeft nog een Belg in huis
gehaald: ploegleider Jef Braeckevelt
ruilt Jartazi voor de nieuwe Russische
formatie, weet La Dernière Heure.

"Andrej Tchmil deed me in juli het
voorstel om bij Katjoesja sportief ad-
viseur te worden. Ik zal dus niet als
ploegleider werken", zegt Braeckevelt
(65). Hij was erg close met Tsjmil tij-
dens hun gezamenlijke Lotto-periode.
"In oktober gaan we alles afronden."

Braeckevelt stond in 2006 mee aan de
wieg van Jartazi, maar de toekomst van
dat team is nog onzeker. O.a. Dehaes en
Steegmans kozen ook al voor Katjoesja.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 24 september 2008 @ 08:43:41 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61869303
Lefèvere zei in een interview nog wat over Bettini. Die had zich opgewonden over het feit dat er geen geld was voor hem, maar plots wel voor Schumacher. Ons aller Patrick wist te melden dat hij met het loon van Bettini nu Schumacher, Tosatto, Devolder en Chavanel kan betalen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61873834
Servais Knaven naar Milram! Mooie ploegje voor hem denk ik.

Hij zal als wegkapitein sowieso de voorjaarsklassiekers rijden en de Tour is zelfs ook niet uitgesloten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 24 september 2008 @ 13:20:06 #77
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61875718
Contador wil weg als Armstrong komt, hij heeft blijkbaar de aanbiedingen al op zak.

Lijkt me niet gek. Denk dat Katusha heel veel geld voor Contador over heeft.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61879580
Verbruggen neemt ontslag als vice-president van de UCI
in a crowd you lose humanity
pi_61879881
Mollema wordt vervangen door De Maar op het WK (griep).
pi_61879887
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61883200
Na Clerc nu ook Verbrugge pleite. Ben benieuwd wanneer McQuaid weg gaat.

http://www.nu.nl/news/175(...)etreden_bij_UCI.html
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 25 september 2008 @ 08:38:55 #82
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61896520
Bettini ontkent ondertussen dat hij al bij TelTeck heeft getekend, waardoor de mogelijkheid Katyusha terug boven water komt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:45:17 #83
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61896599
En Monfort spreekt met Team Columbia, al heeft hij nog een contract bij Cofidis voor 2009.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61896901
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Monfort spreekt met Team Columbia, al heeft hij nog een contract bij Cofidis voor 2009.
Hij wil eerst weten welk programma Cofidis rijdt (Tour/Dauphine e.d.) voordat hij bepaald of hij weg gaat.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 september 2008 @ 22:08:14 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61916958
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bettini ontkent ondertussen dat hij al bij TelTeck heeft getekend, waardoor de mogelijkheid Katyusha terug boven water komt.
Ook Lampre en ISD-Danielli zijn nog kanshebbers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:45:01 #86
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61918574
Cofidis zal als Franse ploeg altijd wel de Tour en de Franse wedstrijden mogen rijden. Montfort is gek als ie elders gaat knechten terwijl hij bij Cofidis nu zowat absolute kopman zal zijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_61918816
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Cofidis zal als Franse ploeg altijd wel de Tour en de Franse wedstrijden mogen rijden. Montfort is gek als ie elders gaat knechten terwijl hij bij Cofidis nu zowat absolute kopman zal zijn ...
Eens. Bij Columbia zal Cavendish al een hoop knechten meekrijgen, dan heb je nog Kirchen en Rogers voor het klassement, een Sivtsov als knecht...een Tourplek wordt dan al moeilijk, laat staan een vrije rol. Bij Cofidis kan hij gewoon de koersen rijden die hij wil, en zonder Chavanel hoeft hij helemaal niemand meer voor zich te dulden.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:27:49 #88
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_61927181
quote:
Zabel stapt definitief van fiets
Uitgegeven: 26 september 2008 11:09
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 11:13

VARESE - Erik Zabel is bezig aan zijn laatste dagen als profwielrenner op de weg. De 38-jarige Duiter maakte vrijdag bij de wereldkampioenschappen in het Italiaanse Varese bekend dat hij stopt.

Na de titelstrijd op de weg rijdt hij alleen nog op 3 oktober een koers in Münster.

Zabel boekte in zijn lange carrière meer dan tweehonderd overwinningen, waaronder twaalf etappes in de Ronde van Frankrijk en vier keer de voorjaarklassieker Milaan-Sanremo. Ook veroverde hij zes keer de groene trui als winnaar van het puntenklassement in de Tour.

Zabel bekende vorig jaar ook dat hij als renner van de Duitse ploeg Telekom doping heeft gebruikt. Hij bezondigde zich in het jaar 1996 aan epo. De coureur zette ondanks die bekentenis zijn carrière voort bij de ploeg Milram.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_61927814
Zelfs geen Parijs-Tours meer voor Ete dus. Lefevere was kennelijk de enige die zijn carriere nog had kunnen redden.
pi_61927933
Als hij had door willen gaan had hij vast wel een andere ploeg gevonden hoor.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:57:34 #91
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_61927942
En contador schijnt de toezegging van Astana te hebben dat hij de kopman blijft. Zelfs boven Lance.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_61929543
Zabel
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:05:49 #93
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_61929689
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Zabel
Tijd voor een oeuvre-topic. Of bestaat die al?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:08:33 #94
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61929753
En nu maken ze bij Rock Racing bekend dat Johan Museeuw aan een come-back bij hen zou denken
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:17:43 #95
14505 OProg
A Life in Music
pi_61929976
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu maken ze bij Rock Racing bekend dat Johan Museeuw aan een come-back bij hen zou denken
Misschien kan hij net als Cipo vorig jaar wel een zak geld gebruiken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:23:41 #96
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61930131
quote:
Overweegt Museeuw comeback?

Johan Museeuw denkt eraan een comeback te maken in de wielerwereld. De ex-renner van onder ander QuickStep is momenteel in Las Vegas, waar hij met Michael Ball van Rock Racing over een mogelijk contract als fietsenleverancier.

Maar de manager van Rock Racing heeft mogelijk ook andere plannen met Museeuw. "Hij vroeg me of ik niet aan een comeback denk. Hij wil volgend jaar met zijn team in Europa koersen en ziet me als een perfect uithangbord voor de ploeg", aldus Museeuw, "De renners van zijn ploeg vinden dat ik het moet doen."

Bij de ploeg van Michael Ball zitten onder meer dopingzondaars Hamilton, Sevilla en Botero. Maar als Museeuw niet als renner aan de slag gaat, kan hij ook als ploegmanager of sportdirecteur aan de slag bij Rock Racing.

"Ik kreeg vier voorstellen, ik zie wel wat het wordt", besluit Museeuw. (ka)
26/09/08 11u44
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:24:37 #97
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_61930150
prefect uithangbord? Tja als je met doping gerelateerd wilt worden
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:52:42 #98
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61930759
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:05 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Tijd voor een oeuvre-topic. Of bestaat die al?
hij verdiende inderdaad een eigen topic
Zabel stopt met wielrennen, leve Zabel
pi_61933104
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Als hij had door willen gaan had hij vast wel een andere ploeg gevonden hoor.
Natuurlijk. Maar met Quickstep heeft hij nog onderhandeld.
pi_61933190
Is er al iets bekend over Zabels comeback, trouwens?
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:25:38 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61939633
Dominic Klemme en Jonathan Bellis gaan voor Saxo Bank rijden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:44:50 #102
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61940112
Wanneer zou Eddy Merckx aan zijn comeback beginnen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:25:26 #103
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_61942786
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dominic Klemme en Jonathan Bellis gaan voor Saxo Bank rijden.
Bellis heel erg jong en een enorm talent. Klemme, het werd godverdomme tijd dat ie prof werd zeg, als laatste jaarsbelofte nog geen profcontract hebben voor zo'n klasbak...
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:22:30 #104
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61945304
kunnen we het woord klasbak voortaan niet meer gebruiken hier, 3 weken in july is meer dan genoeg.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:49:26 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61951614
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dominic Klemme en Jonathan Bellis gaan voor Saxo Bank rijden.
Ander groot talent Arnold Jeannesson gaat naar Caisse d'Epargne.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:34:43 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61952157
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Monfort spreekt met Team Columbia, al heeft hij nog een contract bij Cofidis voor 2009.
Volgens Wuyts heeft hij ondertussen getekend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61952233
Aparte stap dan van Montfort
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61975433
Popovych stopt per direct. Dit bericht zou op verschillende oekrainse sites staan.

Bron: prikpagina.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 28 september 2008 @ 18:07:15 #109
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61975510
Ik zou zeggen : die wordt morgen betrapt in Parijs ??? Maar dan ga je je meteen afvragen wat ie de jaren voordien allemaal moet ingespoten hebben ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_61976273
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:03 schreef MarijeH het volgende:
Popovych stopt per direct. Dit bericht zou op verschillende oekrainse sites staan.

Bron: prikpagina.


Hij had totaal geen vorm meer, maar stoppen is wel erg drastisch.
  zondag 28 september 2008 @ 19:54:04 #111
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_61978175
Moet ook haast wel wat te maken hebben met zijn vriend Bileka, die ook al zo onverwacht bij Silence-Lotto wegging.

Ook toen had ik al de indruk dat er wat meer speelde.
pi_61980444
quote:
"Yaroslav Popovych stopt met wielrennen"
28 september 2008
Yaroslav Popovych stopt per direct met wielrennen. Dat meldt Wieler Revue. De 28-jarige renner van Silence-Lotto heeft het plezier in het wielrennen verloren en beëindigt daarom vroegtijdig zijn carrière. Zowel de renner als de ploeg hebben het nieuws echter nog niet officieel bevestigd.

Popovych werd in 2001 in Lissabon wereldkampioen op weg bij de beloften. Het jaar erop begon hij als beroepsrenner bij de Belgische Landbouwkrediet-ploeg. Tijdens de Giro van 2003 reed hij zichzelf in de kijker door derde te worden in het eindklassement. Het leverde hem een transfer op naar Discovery Channel, waar hij ploeggenoot werd van Lance Armstrong. Popovych hielp de Amerikaan in 2005 aan zijn zevende Tourzege. Vorige winter werd hij door Silence binnen gehaald als schaduwkopman voor de grote ronden. Hierin stelde de Oekraïner echter teleur. In zowel de Tour als de Vuelta haalde hij de top-20 niet.
www.wielerupdate.nl
  zondag 28 september 2008 @ 21:04:55 #113
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61980558
Dat stinkt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_61980727
Als dat bericht klopt, dan is het inderdaad erg vreemd. Popovych had geen topseizoen, maar hij wordt nog wel derde in Parijs-Nice, en 24e in de Tour, waar hij vorig jaar nog achtste werd. Als zo iemand al zomaar op zijn 28e stopt, houden we snel een leeg peloton over.
pi_61981042
Is 'ie pas 28? Dacht eigenlijk dat 'ie al een stukje ouder was.
Da's wel vreemd idd, om dan ineens te stoppen.
in a crowd you lose humanity
  zondag 28 september 2008 @ 22:06:02 #116
11102 knep
Mountainfreak
pi_61982570
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat stinkt ...
pi_61982682
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

www.wielerupdate.nl
Nu wordt de aankoop van Dekker ineens een stuk duidelijker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 28 september 2008 @ 22:54:46 #118
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_61984138
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef Wombcat het volgende:
Is 'ie pas 28? Dacht eigenlijk dat 'ie al een stukje ouder was.
Da's wel vreemd idd, om dan ineens te stoppen.
Bileka was ook pas 29 en die rijdt ook niet meer rond.
pi_61985753
Vreemd inderdaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 29 september 2008 @ 13:25:12 #120
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61994429
Rik Verbrugghe wordt ploegleider bij Quickstep, Rollin en Gustov gaan naar Cervelo en Contador lijkt nu wel heel serieus op zoek naar een nieuw ploeg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61996952
http://www.wielerupdate.n(...)r-nieuwe-ploeg_8906/

En dan dit stuk: Het Amerikaanse team Columbia kreeg een voorsteel van Contador's manager om zijn tweejarige contract bij Astana af te kopen en hem hetzelfde salaris te betalen als wat hij nu krijgt.

Topaanbieding! Als hij zo graag weg wil koopt hij lekker zijn eigen contract af.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 29 september 2008 @ 19:57:01 #122
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62005144
quote:
Florence wil WK op de weg weer naar Italië halen

Het wereldkampioenschap op de weg in Varese is nog maar net afgelopen of een nieuwe Italiaanse stad wil zich kandidaat stellen om een nieuw WK te organiseren. In 2013 zou Florence het evenement willen organiseren.

De afgelopen tien jaar werd er al drie keer een WK in Italië georganiseerd. Verona was twee keer gastheer en afgelopen week was Varese de gastheer. Ook volgend jaar is het kampioenschap dicht in de buurt, net over de grens in Mendrisio, Zwitserland.

Ook voor 2010 (Melbourne) en 2011 (Kopenhagen) is het organisatierecht al uitgedeeld. In 2013 of 2014 wil Valkenburg opnieuw het WK in Nederland organiseren.

Afgelopen week won Italië twee gouden medailles, met die van Alessandro Ballan op zondag als belangrijkste
Ik vind dat het WK ondertussen wel een jaar of 10 uit Italie mag wegblijven.

Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Nederland, Rusland, Polen, de VS, Engeland, weet ik veel, landen genoeg.

Australie en Denemarken vind ik al 2 erg goede stappen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62007642
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rik Verbrugghe wordt ploegleider bij Quickstep, Rollin en Gustov gaan naar Cervelo en Contador lijkt nu wel heel serieus op zoek naar een nieuw ploeg.
Roulston ook naar Cervelo
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:08:57 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62020375
Saxo Bank en Team Columbia hebben geen interesse meer in Contador wegens onbetaalbaar.

Rabobank, Caisse d'Epargne en Katyusha zouden nog wel steeds onderhandelen, al vraag ik me dan toch af waar die de budgetten gaan halen als zelfs Columbia ze niet heeft en dat is de rijkste ploeg van het peloton. OK, Katyusha kan het waarschijnlijk wel als Oleg Tinkov even zin heeft.

Lijkt er erop dat Contador zichzelf in een hoek aan het wringen is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62020766
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind dat het WK ondertussen wel een jaar of 10 uit Italie mag wegblijven.

Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Nederland, Rusland, Polen, de VS, Engeland, weet ik veel, landen genoeg.

Australie en Denemarken vind ik al 2 erg goede stappen.
Drie keer in amper tien jaar is wel wat veel, ja.

Te bedenken dat een land als Frankrijk het de laatste jaren amper 1 keer heeft gehouden.

Een WK in een exotische omgeving zou leuk zijn. Zoiets als de Olympische wegkoers laatst. Waarom niet een keer in een tropisch land? Pakweg Costa Rica ofzo?
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:47:18 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62021121
Ze mogen ook wat meer variëren op vlak van parcours.

Als er 10 WK's worden georganiseerd, dan is dat 8 of 9 keer voor de Luik-Bastenaken-Luik/Amstel Gold Race/Ronde van Lombardije renners.

Waarom niet vaker een volledig vlak parcours? Waarom niet vaker een echt zwaar klimparcours zoals Duitama? Een wind-WK met waaiers kan ook erg tof zijn. Een WK met een kasseistrook van een paar kilometers die ze 17 keer moeten doen. Dan kun je nog altijd de helft van de WK's clichématig maken, maar dan is het tenminste in 90% van de gevallen niet meer zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62022713
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze mogen ook wat meer variëren op vlak van parcours.

Als er 10 WK's worden georganiseerd, dan is dat 8 of 9 keer voor de Luik-Bastenaken-Luik/Amstel Gold Race/Ronde van Lombardije renners.

Waarom niet vaker een volledig vlak parcours? Waarom niet vaker een echt zwaar klimparcours zoals Duitama? Een wind-WK met waaiers kan ook erg tof zijn. Een WK met een kasseistrook van een paar kilometers die ze 17 keer moeten doen. Dan kun je nog altijd de helft van de WK's clichématig maken, maar dan is het tenminste in 90% van de gevallen niet meer zo.
Mee eens.

De echt pure klimmers van het kaliber Simoni/Jimenez hadden wel een keer een kans mogen krijgen. Daarvoor moeten toch genoeg parcoursen mogelijk zijn, bijvoorbeeld al in pakweg het Centraal Massief van Frankrijk. Ze hoeven van mij heus niet 5 keer de Ventoux op te rijden, maar een klim van pak hem beet 6 kilometer in de omloop doet het hem al.

En een echt vlak parcours van de pure sprinters was er de laatste jaren ook maar een, in Zolder dus. De Cavendishen en McEwens van deze wereld mogen ook wel eens de regenboogtrui winnen.
pi_62022838
Een waaier WK zou ook vet zijn ja.

Ergens in een winderige polder in Zeeland ofzo. Of ergens in het Noorden van Denemarken, of een of andere prairie in Kansas.

Een kasseien WK zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_62022892
Het is eerder andersom. Breschel kan echt geen 3e worden in LBL en het had voor hetzelfde geld een sprint tussen Boonen, Freire en Zabel kunnen worden. Dat zie ik in LBL nooit gebeuren, laat staan Lombardije.

De afgelopen 10 jaar:

1998 Valkenburg: Heuvelkoers met specialisten vooraan
1999 Verona: Half om half, groepje "kanslozen" bleef weg
2000 Plouay: Licht heuvelachtig: veredelde massasprint
2001 Lisboa: Licht heuvelachtig: veredelde massasprint
2002 Zolder: Pure sprinterskoers
2003 Hamilton: Heuvelkoers met specialisten vooraan
2004 Verona: Half om half, groepje specialisten werd opgeslokt en groepssprint
2005 Madrid: Licht heuvelachtig: veredelde massasprint
2006 Salzburg: Half om half, groepje specalisten werd opgeslokt en (ontregelde) groepssprint
2007 Stuttgart: Half om half, specialisten kwamen vooraan en bleven nu wel voorop
2008 Varese: Half om half, chaos met allerlei types die vooraan kwamen en peloton dat stil gelegd wordt


A) 2002 was gewoon triest zo saai parcours
B) 2000, 2001, 2005 zou ik typeren als Hamburg/Paris-Tours achtig
C) 1999, 2004, 2006, 2007 en 2008 boden volop kansen voor verschillende type renners

Ik zou alleen 1998 en 2003 als puur voor de heuvelspecialisten willen typeren, maar ik zie liever dat dan A) of B), maar ik vind dat C) de echte wereldkampioenschap koersen zijn, van mij mogen ze altijd van dit type zijn.

Volgend jaar krijgen we een echte heuvelkoers waarop Breschel en Ballan echt geen kans op het podium maken, daarna twee pure sprintersparcoursen die het aanzien nauwlijks waard zullen zijn vrees ik (al zou ik daar ongetwijfeld anders over denken als Boonen, van Avermaet en Roelandts Nederlanders waren).
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:08:37 #130
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_62023160
het gaat niet om wie er wint, het parcours is altijd van hetzelfde laken een pak, één keer biljardvlak (zolder), één keer echt zwaar (hamilton), de rest allemaal tussen de twee. niks waaier, niks kasseien, niks hooggebergte. Tuurlijk ziietn er geen hellingen in à la LBL, maar in LBL doen ze dan ook geen 17 rondjes.

Zolder was idd saai, maar het mag wel eens. Een cipollini verdient een wereldtitel, maar met het gemiddelde wk parcours (wat het dus meestal ook is) was dat nooit gelukt. Zo mag er ook eens een parcours zijn voor rasklimmers, maar die krijgen ook geen kans.

Wat ik ook niet logisch vind is dat een wk tijdrit per definitie vlak is.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:13:09 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_62023284
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Volgens Wuyts heeft hij ondertussen getekend.
is nu bevestigd op sporza.

Hij zal er wel meer kunnen verdienen dan bij cofidis wsch
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:31:11 #132
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62023821
Over 3 jaar zullen we in Kopenhagen iig geen heuvels tegen komen.

Ben blij dat we over 2 jaar naar Australie gaan. Het WK is de laaste jaren veel te vaak in de omgeving Zwitserland/Oostenrijk/Noord Italie gehouden. (5 x in 10 jaar, en daarvoor ook al)

Het verbaast me dat het de afgelopen tijd nooit in de VS gehouden is. Ondanks dat daar al tijden Toprijders vandaan komen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_62024035
Krijgen we volgend jaar in Mendrisio geen zwaarder parcours, waarop bijvoorbeeld een Gesink beter mee uit de voeten kan?

http://www.mendrisio09.ch/documenti/video_strada_low.wmv
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62024583
Ik heb het juist over het parcours. Hier wordt gezegd dat 8/9 van de 10 WK's puur voor de LBL-types zijn, terwijl het er in realiteit twee waren. Drie voor de sprinters en vijf die elke kant op kunnen, die verdeling voor de verschillende types is helemaal niet zo oneerlijk.
Parcoursen als Salzburg, Varese, Verona zijn al gevarieerd in zichzelf.. afhankelijk van hoe hard de koers gemaakt wordt kunnen zowel de (complete) sprinters als de klassieker specialisten (zowel type RVV als type LBL) daar hun hart ophalen.

De meeste kasseienspecialisten kunnen ook gewoon op de lichtere heuvelparcoursen prima meekomen, het zijn vrijwel allemaal goede sprinters of hardrijders (Ballan, Boonen, van Petegem zelfs in Hamilton, Cancellara in Peking (ok geen WK)), om nu speciaal een WK in het leven te roepen voor een specialisme waar nog geen 1% van het peloton zich op richt is pas oneerlijk voor die andere 99%. Bovendien zijn ze alleen in Vlaanderen echt wild van waaier en/of kasseienkoersen, het is niet voor niks een wereldkampioenschap.

Een echt klimmers WK heeft als probleem dat je binnen een paar rondjes driekwart van het veld al uit koers kunt nemen. En wie zie je daar dan vooraan? Waarschijnlijk gewoon dezelfde renners die op de zware heuvelparcoursen vooraan rijden, minus een paar mindere klimmers als Schumacher of Bettini. Maar Cunego, di Luca, Valverde, Sanchez, Schleck, Schleck, Gesink, Evans e.d., ik verdenk zelfs een Rebellin er van dan gewoon mee te kunnen. Ik verwacht niet dat plots renners als Rujano of Mosquera vooraan gaan rijden (los van de doping), die kunnen gewoon de afstand niet aan of in het geval van pakweg Menchov of Leipheimer (die het heus wel kunnen) interesseert het ze niets. Misschien een Contador wel, die kan ik nog niet inschatten als eendagscoureur.
Van mij mag het wel een keertje hoor, maar om er een gewoonte van te maken hoeft ook weer niet.

Dan zie ik liever meer geografische variatie ipv. extreem vlakke of extreem lichte parcoursen. Een keertje San Francisco, Kaapstad of Busan (zuid Korea) zit ik meer op te wachten dan een keertje Knokke, Zottegem of een willekeurig bergdorp in de Alpen. Alleen het tijdsverschil met Amerika/oost Azië & Australië zit me wat dwars.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:13:08 #135
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62024895
Na Australie zal de (Europees gerichte UCI) Niet snel weer naar het oosten gaan.
Amerika zou geen ramp zijn, +/- 7 uur tijdsverchil. Hebben we Zondagavond ook eens iets te kijken.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_62025070
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef marcodej het volgende:
Krijgen we volgend jaar in Mendrisio geen zwaarder parcours, waarop bijvoorbeeld een Gesink beter mee uit de voeten kan?

http://www.mendrisio09.ch/documenti/video_strada_low.wmv
Mendrisio zou het zwaarste WK parcours in pakweg de laatste 10 jaar worden. Nu is het maar de vraag wat daar waar van is, maar je kan daar alleszins een mooi WK parcours uittekenen. Genoeg lastige beklimmingen in de buurt.

Het hoogteverschil is 4,655 meter volgens de eigen site, maar het verschil met andere zeer zware parcoursen is dat er amper een afdaling zit na de laatste beklimming. Ook is het rondje relatief kort. Amper 13,1 km. Ter vergelijking, Stuttgart was 19,1 km. en Varese 17,3 km. De beklimmingen volgen elkaar dus sneller op.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:33:06 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62025407
Het gaat er gewoon over dat vrijwel elk stadje dat een WK wil organiseren en daarvoor een parcours gaat tekenen zich keer op keer als eerste vraag stelt: "Welke klim ligt er in de buurt?.

Waarom moet een wereldkampioen altijd kunnen klimmen?

En waarom moet een WK zonodig op een parcours? Traditie? Geldklopperij?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62025458
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat er gewoon over dat vrijwel elk stadje dat een WK wil organiseren en daarvoor een parcours gaat tekenen zich keer op keer als eerste vraag stelt: "Welke klim ligt er in de buurt?.

Waarom moet een wereldkampioen altijd kunnen klimmen?

En waarom moet een WK zonodig op een parcours? Traditie? Geldklopperij?
Het is op een parcours omdat een stad de organisatie binnenhaalt. Je gaat niet de organisatie binnenhalen als je de renners één keer in de stad ziet komen en dat is aan de streep. Plus dat zo'n WK vele malen mooier is voor het publiek. En traditie, dat is het zeker.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:39:57 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62025592
Maar waarom moet dat zo blijven? Een regio kan ook iets organiseren i.p.v. een stad. En het publiek komt sowieso, bij een klassieker staat er even veel, zoniet meer volk langs de weg.

En tradities zijn er om gebroken te worden, van mij mogen ze de landenploegen ook eens afschaffen, gewoon om te zien wat voor verschillen dat geeft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:14 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62025694
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Saxo Bank en Team Columbia hebben geen interesse meer in Contador wegens onbetaalbaar.

Rabobank, Caisse d'Epargne en Katyusha zouden nog wel steeds onderhandelen, al vraag ik me dan toch af waar die de budgetten gaan halen als zelfs Columbia ze niet heeft en dat is de rijkste ploeg van het peloton. OK, Katyusha kan het waarschijnlijk wel als Oleg Tinkov even zin heeft.

Lijkt er erop dat Contador zichzelf in een hoek aan het wringen is.
Caisse zou het gaan opvangen door een extra sponsor te zoeken om Contador te kunnen betalen.

Lhôtellerie naar Cervelo en Halgand naar Teltek.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:55 #141
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_62025706
het feit dat het op een parcours is zorgt er sowieso al voor dat je minder kan varieren.
Je moet sowieso evenveel dalen als stijgen en het stuk waarover je kan varieren is kleiner.
pi_62025850
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar waarom moet dat zo blijven? Een regio kan ook iets organiseren i.p.v. een stad. En het publiek komt sowieso, bij een klassieker staat er even veel, zoniet meer volk langs de weg.

En tradities zijn er om gebroken te worden, van mij mogen ze de landenploegen ook eens afschaffen, gewoon om te zien wat voor verschillen dat geeft.
Wat het parcours betreft, ben ik het wel met je eens. Een regio mag ook wel eens gaan organiseren, alleen maar om een ander soort parcours te krijgen. Je kan veel meer afwisselen.

Alleen met het afschaffen van die landenploegen... Je kan ook alle tradities over boord gooien. Dit vind ik juist iets hebben. Er is maar één wedstrijd in het jaar waarin het zo gaat. Eindelijk even van die sponsorploegen af. Lekker allemaal voor volk en vaderland. Ik zou het misschien wel willen omdraaien. Waarom niet wat 'gewone' wedstrijden met landenploegen rijden.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:54:04 #143
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62025931
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:51 schreef TheArt het volgende:
Ik zou het misschien wel willen omdraaien. Waarom niet wat 'gewone' wedstrijden met landenploegen rijden.
Geen problemen mee, een klassieker of een grote ronde met landenploegen lijkt me wel interessant. Eens een WK zonder ook .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62025944
Er mag zeker meer variatie inzitten, nu zie je vooral compromis-parcoursen om er vooral voor te zorgen dat alle toppers toch maar aan de start komen. Wat is er mis met eens een WK op kasseien? Ballan kopman bij de Italianen, Flecha kopman bij de Spanjaarden, die dan eens niet de koers volledig kunnen domineren en geen vijf troeven hebben waar ze op kunnen spelen. Waarom zou je de kasseienvreters de kans niet gunnen om ooit een WK af te werken op een kasseienparcours? Niet elk jaar hoeven Valverde en Freire de topfavorieten te zijn.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:17:12 #145
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62026544
Het lijkt me wel weer eens mooi om een echte slecht weer wedstrijd te zien. Net als in Oslo. Zijn toch altijd hele andere renners die dan naar voren komen.

Volgend jaar wordt een zware wedstrijd zo te zien. 3/ 3,5 km klimmen (als ik snel even op dat filmpje kijk) van de 13. Waarschijnlijk een rondje of 18/19. Dat zijn heel veel klimkilometers.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_62027453
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef Chielus het volgende:
Het lijkt me wel weer eens mooi om een echte slecht weer wedstrijd te zien. Net als in Oslo. Zijn toch altijd hele andere renners die dan naar voren komen.
Steven de Jongh wereldkampioen!

Maar met de huidige parcoursen heb je in ieder geval iedereen aan de start behalve dan een type Cavendish die net als Kirsipuu geen viaduct op komt. Bij kasseien vraag ik me af of valverde en cunego daar ook aan de start komen. Terwijl op een parcours als het huidige wel Ballan aan de start komt, en niet zonder succes.
pi_62027646
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef Chielus het volgende:

Het verbaast me dat het de afgelopen tijd nooit in de VS gehouden is. Ondanks dat daar al tijden Toprijders vandaan komen.
Misschien toch wel een gebrek aan belangstelling van de Amerikanen. Of kunnen ze daar te weinig geldschieters vinden ofzo, vanwege weinig media exposure ofzo.
pi_62027856
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Chielus het volgende:
Na Australie zal de (Europees gerichte UCI) Niet snel weer naar het oosten gaan.
Amerika zou geen ramp zijn, +/- 7 uur tijdsverchil. Hebben we Zondagavond ook eens iets te kijken.
Tsja, de UCI zegt te willen mondialiseren. Maar als puntje bij paaltje komt, zijn de kardinalen in Aigle volgens mij toch nog wel vrij eurocentrisch.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:06:26 #149
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62027890
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind dat het WK ondertussen wel een jaar of 10 uit Italie mag wegblijven.
Florence heeft zich alvast kandidaat gesteld voor 2013.
pi_62027985
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Zelva het volgende:

[..]

Florence heeft zich alvast kandidaat gesteld voor 2013.
5 WK's in Italië in schraal 20 jaar zou echt te veel van het goede zijn.

Houd het voor de aardigheid eens in pakweg Costa Rica. Of Rusland, of Zuid-Korea ofzo.

De UCI wil toch nieuwe markten opzoeken?

Die afgezaagde Duitse, Franse of Noord-Italiaanse omgevingen kennen we zo onderhand wel.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:13:38 #151
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62028087
Een WK in Geraardsbergen of Oudenaarde zou wel eens wat zijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62028726
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een WK in Geraardsbergen of Oudenaarde zou wel eens wat zijn ...
Of 20 keer door het Bos van Wallers
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:43:10 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62028940
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, de UCI zegt te willen mondialiseren. Maar als puntje bij paaltje komt, zijn de kardinalen in Aigle volgens mij toch nog wel vrij eurocentrisch.
Tsja, zolang er zich niemand buiten het Eurogebied zich aanmeldt, wordt het vrij lastig. Kan het standaard UCI-gebash wel weer beginnen, maar dat slaat nergens op.
pi_62040005
Halgand naar Telteck, ook o.a. Miguel Martinez en... Christophe Moraeu worden genoemd.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:27:48 #155
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62040225
Moreau
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62040925
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Moreau
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:37:23 #157
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62047648
Popovych ontkent dat hij stopt met wielrennen, hij gaat er zelfs vanuit dat hij gewoon bij Silence blijft, hij heeft nog een contract, maar er zou een uitweg zijn voor Lotto om daar onderuit te komen.

Popovych erkent wel dat zijn seizoen heel slecht was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62051806
Popovych zou ook interesse genieten van Astana
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:31:05 #159
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62051880
Lagutin gaat naar Vacansoleil.

Als die ooit echt doorbreekt, dan is dat een goede aankoop, maar het laat erg lang op zich wachten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62052429
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Bartoli het volgende:
Popovych zou ook interesse genieten van Astana
En Bileka gaat zeker ook herbeginnen en mee naar Astana
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:04:37 #161
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62054624
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kreeg bijna een hartverzwakking toen ie de politie zag binnenstormen. En dan de opluchting op z'n gezicht dat het voor astana was ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62056654
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijven geweldige beelden
pi_62058225
quote:
Skil niet verder met Lhotellerie
Skil-Shimano gaat het nog doorlopende
contract met Clément Lhotellerie,die
sinds augustus al geen wedstrijden meer
reed voor de ploeg,ontbinden.

Volgens de leiding van de Nederlandse
ploeg is Lhotellerie de laatste tijd
meer bezig geweest met het zoeken naar
een andere ploeg dan met de belangen
van zijn huidige werkgever.

"Hij mag ambitieus zijn,we hebben nu
voor hem de knoop maar doorgehakt",
lichtte teammanager Iwan Spekenbrink
woensdag het besluit summier toe.
Bron: NOS

Vreemde situatie
pi_62058406
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bron: NOS

Vreemde situatie
hoezo, hij reed een paar keer in the picture en gaat nu voor het grote geld bij een ploeg die hem meer aanzien geeft en ongestoord kan spuiten en slikken..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62059481
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

hoezo, hij reed een paar keer in the picture en gaat nu voor het grote geld bij een ploeg die hem meer aanzien geeft en ongestoord kan spuiten en slikken..
Inderdaad, maar toch vreemd dat Skill hem zomaar naar Cervelo laat vertrekken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:24:07 #166
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62059647
Kwam die gast ook niet ergens in opspraak dit jaar ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:50:49 #168
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62064466
toch vreemd dat je bij wielrennen ongestoord van werkgever kan veranderen en bij bv. Voetbal transfergelden de normaalste zaak van de wereld zijn.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_62064596

Heras die zilver wint op het wereldkampioenschap op de vouwfiets
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:04:18 #170
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62064845
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Heras die zilver wint op het wereldkampioenschap op de vouwfiets
Wie wint er goud dan?

Hamilton?


Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62064929
Geniaal, die Heras
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:17:53 #172
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62065238
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Chielus het volgende:
toch vreemd dat je bij wielrennen ongestoord van werkgever kan veranderen en bij bv. Voetbal transfergelden de normaalste zaak van de wereld zijn.
Dat is eigenlijk bij het wielrennen ook zo hoor. Wie Contador nu wil zal ook een afkoopsom mogen betalen. Alleen tekenen wielrenners kortere contracten , hebben ploegen zelf ook een kortere levensduur en kunnen ze net zoals voetballer op het einde van hun contract transfervrij naar een andere ploeg natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62066450
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Heras die zilver wint op het wereldkampioenschap op de vouwfiets
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:27:12 #174
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62066875
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Heras die zilver wint op het wereldkampioenschap op de vouwfiets
Roberto Heras wint zilver op WK vouwfietsen

wo 01/10/08 - Ook Roberto Heras heeft vorige zondag een WK gereden. Dat voor vouwfietsen. De Spanjaard, die stopte met wielrennen, pakte zilver.

Het WK voor vouwfietsen is een sprint over 14,5 km. Een kostuumvest en een das of strik zijn verplicht.

Heras was topfavoriet in Blenheim Park, in Engeland.

En de drievoudige Vuelta-winnaar (foto) (in 2005 moest hij zijn vierde Vuelta-zege inleveren wegens dopinggebruik, red) dacht ook dat hij gewonnen had.

Heras klom op het podium voor zijn prijs, maar kwam iets later bedrogen uit.

Want daar werd hij geconfronteerd met de échte winnaar, Alastair Kay. Met zijn dochtertje in de draagzak kwam die zijn medaille ophalen.

Een verbijsterde Heras stapte meteen naar de jury voor opheldering, maar dat mocht niet baten: het bleef bij zilver.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62067058
Wel tof als je kan zeggen dat je Heras op het WK hebt verslagen
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_62073315
Rabobank verlengt ook het contract van Theo Eltink niet. Na Dekker, Elijzen, Löwik, Walker en de eerder gestopte Boven de 6e renner die we volgend jaar bij Rabo niet terug gaan zien. Met Boom, Clement, Tjallingii, Van Emden, Stamsnijder, Garate en Nuyens hebben ze wel al 7 vervangers.
pi_62074163
Hmm, goede vervangers. Zijn allemaal in principe toch een stukkie (of meer) beter.
pi_62078587
Ricco' zien we over 2 jaar weer terug. Heeft 24 maanden schorsing. 18 voor doping gebruik en 6 voor werken met Santuccione.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:13:00 #179
11102 knep
Mountainfreak
pi_62091231
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Roberto Heras wint zilver op WK vouwfietsen

wo 01/10/08 - Ook Roberto Heras heeft vorige zondag een WK gereden. Dat voor vouwfietsen. De Spanjaard, die stopte met wielrennen, pakte zilver.

Het WK voor vouwfietsen is een sprint over 14,5 km. Een kostuumvest en een das of strik zijn verplicht.

Heras was topfavoriet in Blenheim Park, in Engeland.

En de drievoudige Vuelta-winnaar (foto) (in 2005 moest hij zijn vierde Vuelta-zege inleveren wegens dopinggebruik, red) dacht ook dat hij gewonnen had.

Heras klom op het podium voor zijn prijs, maar kwam iets later bedrogen uit.

Want daar werd hij geconfronteerd met de échte winnaar, Alastair Kay. Met zijn dochtertje in de draagzak kwam die zijn medaille ophalen.

Een verbijsterde Heras stapte meteen naar de jury voor opheldering, maar dat mocht niet baten: het bleef bij zilver.
Sjongejonge .
pi_62091748
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef knep het volgende:

[..]

Sjongejonge .
je moet die foto's ook zien, hilarious

http://www.cyclingweekly.(...)_article_268896.html
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62093368
Die helm ook
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:02:46 #182
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_62101369
Zoals ik al verwachtte mag Eltink een andere ploeg gaan zoeken.
Best aardig gereden in zijn eerste Giro, daarna is het toch snel bergafwaarts gegaan.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_62102580
Hoe komt dat bij zo'n Eltink, dat hij een dalende ipv stijgende lijn inzet?
pi_62103278
Hij is een tijd uit de koers geweest vanwege problemen met knie en lever
pi_62104467
Ene Lorenzo Bernucci die na zijn schorsing voor Cinelli reed, gaat volgend jaar voor LPR koersen waar Di Luca en Petacchi ook zitten. Ben benieuwd hoeveel wildcards dat gaat opleveren
pi_62112138
quote:
Meer Nederlandse organisatoren bij RTL?
Meer Nederlandse organisatoren bij RTL? 3 oktober 2008 - Vandaag vindt een gesprek plaats tussen de organisatoren van een drietal etappewedstrijden en RTL over de mogelijke uizending van hun wedstrijden in 2009 en de daarop volgende jaren. Het gaat om Olympia's Tour, de Ster Elektrotoer en de Profile Ladies Tour. RTL7 bracht dit jaar de Ladies Tour dagelijks in samenvatting op televisie tot grote tevredenheid van alle betrokken partijen. Ook de etappekoersen voor mannen zouden graag op tv komen om zo hun sponsoren, de etappeplaatsen en de aanwezige ploegen meer exposure te bieden. Als de gesprekken in goede aarde vallen, zouden nog enkele eendagskoersen hun karretje bij dit initiatief kunnen aanhaken en van RTL 7 een echte wielerzender kunnen maken.
Bron: http://www.wielermagazine(...)satoren_bij_rtl.html
pi_62112215
Jelle van Vanendert naar Silence-Lotto.
pi_62112424
quote:
Het zijn vaak niet de spannendste wedstrijden maar opzich niet slecht dit. Wat concurrentie voor de NOS kan geen kwaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62113974
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het zijn vaak niet de spannendste wedstrijden maar opzich niet slecht dit. Wat concurrentie voor de NOS kan geen kwaad.
voor het vrouwenwielrennen zou het leuk zijn als meer NL wedstrijden op RTL uitgezonden zouden worden. Dolmans, alle wedstrijden van de Rijke topcompetitie etc.
pi_62124788
Ster Elektrotoer wil ik zeker op TV zien, dat is kwa parcours en deelnemersveld een hele leuke koers (stuk mooier parcours ook dan de ENECO Tour)
pi_62126667
LAdies Tour live op tv zou ook wel wat zijn. Een grote vrouwenswedstrijd live zien. Zal die tak ook wat meer exposure geven.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:09:39 #192
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62126786
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
LAdies Tour live op tv zou ook wel wat zijn. Een grote vrouwenswedstrijd live zien. Zal die tak ook wat meer exposure geven.
Desondanks vind ik dat ze het vrouwenwielrennen op bepaalde punten véél beter zouden koppelen aan de mannen. Zoals ook bij bv het tennis (op de Grand-slams gebeurt.)

Ipv elke dag tot in de treure van 's middags de mannenwedstrijd uit te zenden in de Tour gewoon de Tour Feminin ervoor laten rijden. Op de laatste x km van het parcours en met aankomst rond 15h ofzo ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62126797
Geen slecht plan.
pi_62126831
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Desondanks vind ik dat ze het vrouwenwielrennen op bepaalde punten véél beter zouden koppelen aan de mannen. Zoals ook bij bv het tennis (op de Grand-slams gebeurt.)

Ipv elke dag tot in de treure van 's middags de mannenwedstrijd uit te zenden in de Tour gewoon de Tour Feminin ervoor laten rijden. Op de laatste x km van het parcours en met aankomst rond 15h ofzo ...
True that. Dat doen ze bij de Waalse pijl toch? Dat die op dezelfde dag als de vrouwens gereden word zodat het publiek wat er eigenlijk voor de mannen staat ook de vrouwen gaan toejuichen en wat meer te zien krijgen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_62128371
Geen raar plan inderdaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:29:34 #196
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62129305
Ik heb dat ooit eens iemand horen suggereren op TV, maar ik weet niet meer wie het was, volgens mij een commentator.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62130941
ASO weigert team van Petacchi voor Parijs-Tours

Het Italiaanse wielerteam LPR van de Italiaan Alessandro Petacchi mag op 12 oktober niet starten in Parijs-Tours. Dat heeft organisator ASO (Amaury Sport Organisation) zaterdag bekendgemaakt.
LPR had zich niet ingeschreven voor het bloedpaspoort. Om dezelfde reden mogen ook de teams Mitsubishi en Collstrop niet starten.

"De Internationale Wielerunie UCI heeft ons vrijdag officieel bevestigd dat die teams zich niet ingeschreven hebben. Daarom hebben we onmiddellijk besloten om ze niet aan de start te laten komen", verduidelijkte ASO, dat ook de Tour de France organiseert.

De selectie van LPR voor Parijs-Tours had verschillende andere teams eerder al tegen de borst gestoten. Petacchi was vorig jaar nog de snelste in de wielerklassieker.

De 22 deelnemende teams:
Duitsland: Gerolsteiner, Milram
België: Landbouwkrediet, Quick Step, Silence, Topsport
Denemarken: CSC
Spanje: Caisse d'épargne, Euskaltel
Verenigde Staten: Garmin, Columbia
Frankrijk: AG2R, Agritubel, Bouygues Telecom, Cofidis, Crédit Agricole, Française des Jeux
Italië: Lampre, Liquigas, Tinkoff
Nederland: Rabobank, Skil
  zondag 5 oktober 2008 @ 08:04:25 #198
67089 Gillingham
The horror...
pi_62142174
Wat is er eigenlijk met die zogenaamde 'Protour-finale' gebeurd?
What's it going to be then, eh?
  FOK!fotograaf zondag 5 oktober 2008 @ 11:40:26 #199
73911 ultra_ivo
pi_62143786
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Desondanks vind ik dat ze het vrouwenwielrennen op bepaalde punten véél beter zouden koppelen aan de mannen. Zoals ook bij bv het tennis (op de Grand-slams gebeurt.)

Ipv elke dag tot in de treure van 's middags de mannenwedstrijd uit te zenden in de Tour gewoon de Tour Feminin ervoor laten rijden. Op de laatste x km van het parcours en met aankomst rond 15h ofzo ...
In de beginjaren van de Tour Feminin gebeurde dit al.
pi_62144691
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 08:04 schreef Gillingham het volgende:
Wat is er eigenlijk met die zogenaamde 'Protour-finale' gebeurd?
Blijkbaar door de UCI van de kalender gegumd.
Ze hadden waarschijnlijk zelf ook door dat het mosterd na een lichte maaltijd was.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62144750
Die heras trouwens
Volgend jaar Landis op de driewieler?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62144774
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:12 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

True that. Dat doen ze bij de Waalse pijl toch? Dat die op dezelfde dag als de vrouwens gereden word zodat het publiek wat er eigenlijk voor de mannen staat ook de vrouwen gaan toejuichen en wat meer te zien krijgen.
Veel eerder reden wij de Tour de L'avenier ook de zelfde étappes als de grote tour, probleem is dat er niet genoeg hotels zijn om iedereen te huisvesten waardoor we in de Alpen soms 100km verder een slaapplaats hadden.
janneman
pi_62145164
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 08:04 schreef Gillingham het volgende:
Wat is er eigenlijk met die zogenaamde 'Protour-finale' gebeurd?
Amstel Curaçao Race
pi_62146233
Heras

Dat was de man die een klein aantal jaren geleden nog met Armstrong in zijn wiel dikwijls het hele peloton uit elkaar scheurde.

Jammer.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 5 oktober 2008 @ 17:07:22 #205
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62150730
Pfannberger en Ivanov naar Katyusha.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62152787
Zometeen bij Studio Sport een reportage over Kai Reus
pi_62153407
Hoera, Flecha wint weer eens een koers na 2005, voor het eerst voor Rabobank.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:04:13 #208
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62155372
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pfannberger en Ivanov naar Katyusha.
Leuke renners, vooral van Pfannberger ben ik wel fan
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62162570
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pfannberger en Ivanov naar Katyusha.
Ook Gusev en Bodrogi.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:07:32 #210
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62162873
Pfannberger vind ik wel ééntje die bij het groepje dubieuze renners hoort.

Ivanov, Gusev en Bodrogi ook wel eigenlijk .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:15:34 #211
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62162999
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pfannberger vind ik wel ééntje die bij het groepje dubieuze renners hoort.

Ivanov, Gusev en Bodrogi ook wel eigenlijk .
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:27:09 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62193664
Weer een beperkte comeback, deze keer voor Raul Alcala, die rijdt plots terug mee in de Ronde van Chihuahua.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:10:01 #213
40566 Ericr
Livewrong
pi_62195368
Alcala is 44, die wil Longo nadoen?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:52:40 #214
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62206127
Cultheld Wim Van Huffel vindt geen nieuwe ploeg meer voor volgend jaar. Hij is hierover verbaasd, aangezien renners als Sastre bij Cervelo toch knechten nodig hebben om steun te hebben bij het klimwerk.

Het is me verder een raadsel wat de eerste zin met de tweede heeft te maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62206396
Beetje de Wielinga/Eltink van Belgie..
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:26:34 #216
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62207149
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer een beperkte comeback, deze keer voor Raul Alcala, die rijdt plots terug mee in de Ronde van Chihuahua.
Is dat een nieuwe codenaam van Fuentes ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62207267
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cultheld Wim Van Huffel vindt geen nieuwe ploeg meer voor volgend jaar.
Je zou toch zeggen dat zo iemand naar Vacansoleil of Pallmans zou kunnen he. Ik ken dan wel een aantal renners die slechter zijn en wel een contract hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:38:16 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62207479
We weten natuurlijk niet hoeveel hij vraagt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62207483
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe codenaam van Fuentes ?
Nee, een deelstaat van Mexico (maar kan evengoed ook de codenaam van Rasmussen zijn).
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62234133
Michael Boogaard krijgt een eigen tv programma ; Wielerland TV.

Zie ;

http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3468&Itemid=34
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62234812
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef TLC het volgende:
Michael Boogaard krijgt een eigen tv programma ; Wielerland TV.

Zie ;

http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3468&Itemid=34


Na al die jaren weten mensen zijn naam dus alsnog fout te schrijven
pi_62234841
En hij zit in het panel van Ranking the Stars...

En hij gaat een dernyrace tijdens de Zesdaagse van Amsterdam rijden!

edit: en het is Boogerd
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62234868
Op de buis op welke buis?
pi_62235500
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:03 schreef TheArt het volgende:

[..]



Na al die jaren weten mensen zijn naam dus alsnog fout te schrijven
Mea culpa, excuus ; euhm het is woensdag ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62258334
quote:
Garmin heeft zijn ProTour-licentie beet

Garmin-Chipotle heeft goed nieuws gekregen van de Internationale Wielerunie (UCI). Het Amerikaanse team krijgt een ProTour-licentie. Vanaf 1 januari 2009 tot 31 december 2012 mag Garmin zich een ProTour-team noemen.
pi_62261339
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:24 schreef wimderon het volgende:

[..]


Weet iemand misschien een live stream voor de Coppa Sabatini?

Een kwartiertje Google leverde niets op hier.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_62261427
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

Weet iemand misschien een live stream voor de Coppa Sabatini?

Een kwartiertje Google leverde niets op hier.
die is er niet. wel vanavond in samenvatting op rai sport
pi_62262034
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef Bartoli het volgende:

[..]

die is er niet. wel vanavond in samenvatting op rai sport
Dank je.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_62268309
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:24 schreef wimderon het volgende:

[..]


was het niet zo dat de protour ploegen geen licentie meer zouden aanschaffen ?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62268370
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef kawotski het volgende:

[..]

was het niet zo dat de protour ploegen geen licentie meer zouden aanschaffen ?
Garmin was nog geen protourploeg natuurlijk, dat was een akkoord van (een deel van) de huidige protourploegen.
in a crowd you lose humanity
pi_62318050
Parijs - Tours morgen, ik tip Freire.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62350946
Mancebo naar Rock Racing naar het schijnt. Leuk ploegje met Mancebo, Hamilton, Sevilla, Botero en Gutierrez die er ook gaat rijden.

mss kunnen ze Heras ook nog opvissen
pi_62351825
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Bartoli het volgende:
Mancebo naar Rock Racing naar het schijnt. Leuk ploegje met Mancebo, Hamilton, Sevilla, Botero en Gutierrez die er ook gaat rijden.

mss kunnen ze Heras ook nog opvissen
Freakkabinet !
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_62352321
Welke Gutierrez?
pi_62352731
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Welke Gutierrez?
José E. alleen is dat nog niet zeker. Sevilla wil hem er graag bij hebben
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:33:36 #236
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62354411
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Bartoli het volgende:
Mancebo naar Rock Racing naar het schijnt. Leuk ploegje met Mancebo, Hamilton, Sevilla, Botero en Gutierrez die er ook gaat rijden.

mss kunnen ze Heras ook nog opvissen
En Danielson gaat ook nog naar daar geloof ik ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62355052
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En Danielson gaat ook nog naar daar geloof ik ...
En Eeckhout mits ze hem een degelijk Europees programma kunnen bieden.
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:11:49 #238
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62355444
En was Landis ook al niet ter sprake gekomen om daar te rijden na zijn schorsing?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62356048
Is die ploeg niks voor Rasmussen? Amerikaanse ploeg, dus in de buurt van zijn trainingsgebied in Mexico...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 20:23:39 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62360221
dankzij al die dopinggevallen komen er bij de grote ploegen nog wat plekjes vrij . Neem tenminste aan dat QS het gat van Schumacher gaat proberen te vullen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62360339
Kai Reus zometeen bij Holland Sport (20:30u op Nederland 3)
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:30:43 #242
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62360442
De meeste grote renners voor de klassiekers hebben al een nieuwe ploeg, zoveel mogelijkheden hebben ze niet.

Tja, Burghardt heeft nog nergens getekend, maar dat is toch al een niveau lager. En Rebellin in theorie ook niet, maar die gaat toch nooit naar QuickStep.

Misschien mag Popovych nu toch blijven bij Lotto.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62361079
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

Misschien mag Popovych nu toch blijven bij Lotto.
Die bleef toch ook gewoon?
in a crowd you lose humanity
pi_62361128
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
De meeste grote renners voor de klassiekers hebben al een nieuwe ploeg, zoveel mogelijkheden hebben ze niet.

Tja, Burghardt heeft nog nergens getekend, maar dat is toch al een niveau lager. En Rebellin in theorie ook niet, maar die gaat toch nooit naar QuickStep.

Misschien mag Popovych nu toch blijven bij Lotto.
Rebellin heeft ook een nieuwe club, dacht ik, waar ook Bettini heen zou gaan. Ben naam even kwijt.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:58:39 #245
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62361213
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:52 schreef Wombcat het volgende:
Die bleef toch ook gewoon?
Dat beweerde hij zelf, maar dat heeft Lotto of Sergeant of Coucke of wie dan ook nooit bevestigd, die zeiden enkel dat er een contractuele mogelijkheid was om hem na 1 jaar buiten te zetten, maar dat is nog niet gebeurd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:36:38 #246
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_62362414
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Rebellin heeft ook een nieuwe club, dacht ik, waar ook Bettini heen zou gaan. Ben naam even kwijt.
Het Canadees-Monegaskische Team TelTeck-H2O. Het team heeft een budget van 7 miljoen euro en is voornemens om 25 renners te contracteren.

Teammanager - Max Radoni
Directeur Sportif - Francesco Frattini, Frederic Moncassin
Renners - Aurélien Passeron, Patrice Halgand, Davide Rebellin,....


http://www.internationalh2osociety.com/

Lijstje met alle transfers.. Hoop nieuwe ploegen of ploegen met expansiedrift zo te zien. Team TelTeck-H2O, Knauf, ISD-Danielli, Cervélo, Katushya...
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_62362637
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat beweerde hij zelf, maar dat heeft Lotto of Sergeant of Coucke of wie dan ook nooit bevestigd, die zeiden enkel dat er een contractuele mogelijkheid was om hem na 1 jaar buiten te zetten, maar dat is nog niet gebeurd.
Als die mogelijkheid er is, waarom zouden ze hem er dan níet uitzetten?
  FOK!fotograaf maandag 13 oktober 2008 @ 23:02:03 #248
73911 ultra_ivo
pi_62365027
En er komt weer een zitje vrij, zojuist meldde de Belgische radio dat Bernhard Kohl positief getest heeft op CERA.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:57:26 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62366335
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:09:30 #250
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62366560
Gerolsteiner doet nu al de boeken toe

ma 13/10/08 - Na de perikelen met Bernhard Kohl zet Gerolsteiner met onmiddellijke ingang een punt achter z'n wieleractiviteiten en verdwijnt het uit het peloton.

De Duitse ploeg zou sowieso na dit seizoen wel stoppen, omdat ze geen sponsor vond. Maar Gerolsteiner houdt het nu dus nog wat vroeger voor bekeken.

Gerolsteiner stond dan ook in het oog van de storm met positieve dopingtesten van Stefan Schumacher en Bernhard Kohl (foto).

Dat wil zeggen dat Gerolsteiner zaterdag niet aan de start komt van de Ronde van Lombardije.

Manager Hans-Michael Holczer wil zelf ook uit de wielersport stappen. "Ik geef me over", zegt de 54-jarige Holczer.

"Ik denk niet dat ik dit na tien jaar wielrennen verdiend heb. Dit toont aan dat we machteloos staan."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:18:04 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62366697
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gerolsteiner doet nu al de boeken toe

ma 13/10/08 - Na de perikelen met Bernhard Kohl zet Gerolsteiner met onmiddellijke ingang een punt achter z'n wieleractiviteiten en verdwijnt het uit het peloton.

De Duitse ploeg zou sowieso na dit seizoen wel stoppen, omdat ze geen sponsor vond. Maar Gerolsteiner houdt het nu dus nog wat vroeger voor bekeken.

Gerolsteiner stond dan ook in het oog van de storm met positieve dopingtesten van Stefan Schumacher en Bernhard Kohl (foto).

Dat wil zeggen dat Gerolsteiner zaterdag niet aan de start komt van de Ronde van Lombardije.

Manager Hans-Michael Holczer wil zelf ook uit de wielersport stappen. "Ik geef me over", zegt de 54-jarige Holczer.

"Ik denk niet dat ik dit na tien jaar wielrennen verdiend heb. Dit toont aan dat we machteloos staan."
Lekker voor Rebellin, van hem had ik nog wel wat verwacht in Lombardije
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:22:12 #252
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62366744
Lijkt mij ook dat die daar allesbehalve mee zal kunnen lachen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62367378
Wegmann ook niet te vergeten.
pi_62367721
en Zaugg ook niet te vergeten
pi_62367724
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lekker voor Rebellin, van hem had ik nog wel wat verwacht in Lombardije
die laatste alinea's over Holczer . Huichelaar dat het is
pi_62373920
Sneu voor de overgebleven teamgenoten..
pi_62385858
Theo Bos in de wereld draait door
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62386723
Hans Dekkers heeft de Sluitingsprijs in Putten-Kapellen overigens gewonnen. Hij versloeg in de sprint van een man of 25 Tom Boonen en landgenoot Tom Veelers.

1 Hans Dekkers (Ned) Mitsubishi-Jartazi 3.38.11 (48.740 km/h)
2 Tom Boonen (Bel) Quick Step
3 Tom Veelers (Ned) Skil-Shimano
4 Kristof Goddaert (Bel) Topsport Vlaanderen
5 Piet Rooijakkers (Ned) Skil- Shimano
6 Ward Bogaert (Bel) Profel
7 Troels Ronning Vinther (Den) Cycle Collstrop
8 Wouter Mol (Ned) P3Transfer - Batavus
9 Jef Peeters (Bel) Profel Prorace
10 Sven Renders (Bel) Topsport Vlaanderen
11 Geert Omloop (Bel) Mitsubishi-Jartazi
12 Mamman van Ruitenbeek (Ned)
13 Matthew Brammeier (GBr) Profel Prorace Continental Team
14 Albert Timmer (Ned) Skil-Shimano
15 Stijn Devolder (Bel) Quick Step 0.03
16 Andy Cappelle (Bel) Landbouwkrediet - Tönissteiner
17 Glenn D’Hollander (Bel) Silence-Lotto
18 Maint Berkenbosch (Ned) Cyclingteam Jo Piels
19 Jarno Van Mingeroet (Bel) Mitsubishi-Jartazi 0.11
20 Kristof Vandewalle (Bel) Topsport Vlaanderen 0.17
21 Wilfried Cretskens (Bel) Quick Step 0.22
22 Kevin Hulsmans (Bel) Quick Step
23 Addy Engels (Ned) Quick Step
24 Pieter Vanspeybrouck (Bel) Topsport Vlaanderen 0.37
25 Bert Roesems (Bel) Silence - Lotto
pi_62388723
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef TheArt het volgende:
Hans Dekkers heeft de Sluitingsprijs in Putten-Kapellen overigens gewonnen. Hij versloeg in de sprint van een man of 25 Tom Boonen en landgenoot Tom Veelers.

1 Hans Dekkers (Ned) Mitsubishi-Jartazi 3.38.11 (48.740 km/h)
2 Tom Boonen (Bel) Quick Step
3 Tom Veelers (Ned) Skil-Shimano
(...)
Hoe
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:00:13 #260
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62389108
Naar eigen zeggen raakte Boonen niet meer voorbij Dekkers omdat hij gehinderd werd door Veelers ofzo ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_62389262
Ik lees inderdaad dat Boonen gehinderd werd (door Kristof Goddaert).
pi_62391845
Netjes van Dekkers!
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:30:22 #263
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62392116
quote:
Ik sprintte al tegen wereldtoppers, dit maakte ik nog nooit mee. Goddaert moet zijn plaats kennen, zo simpel is het."
Bla bla bla.
quote:
de jury veranderde niets aan de uitslag en Goddaert mocht zijn vierde plaats houden.
Nuff said.
pi_62392513
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Zelva het volgende:

[..]

Bla bla bla.
[..]

Nuff said.
Wie ben jij om erover te oordelen? Of heb je beelden gezien?

Ook simpel om deze quotes eruit te pikken, zet de rest er dan ook bij.
quote:
"Wat Goddaert deed, is ongehoord. 150 meter voor de streep reed ik naast hem en plots wilde hij de deur dichtdoen", zegt Tom Boonen.

"Het was remmen of verongelukken. Ik wil dat de jury de beelden bekijkt, al wil ik niks veranderd zien aan de uitslag."

"Die cowboystreken moeten wel uit het peloton. Het gaat om het principe.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:16:47 #265
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62393179
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wie ben jij om erover te oordelen?
Zelva.
quote:
Of heb je beelden gezien?
Nee, tenminste niet meer dan dat wat er op de Sporza-site te zien is, maar de jury wel. Nogmaals: nuff said.
quote:
Ook simpel om deze quotes eruit te pikken, zet de rest er dan ook bij.
[..]
De rest doet helemaal niets af aan die arrogante uitspraken van meneer Boonen. Als hij zo graag wil benadrukken dat hij wél tegen de wereldtoppers gereden heeft en Goddaert niet, (lees: Goddaert moet oprotten en Tommeke voorlaten, is het wel heel erg raar dat hij hij 'nog nooit' heeft meegemaakt dat de deur dicht werd gedaan. Hij rijdt zelfs bij Wouter 'deurdichtgooi' Weylandt in de ploeg.
pi_62393602
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Zelva.
[..]

Nee, tenminste niet meer dan dat wat er op de Sporza-site te zien is, maar de jury wel. Nogmaals: nuff said.
[..]
De jury heeft het inderdaad altijd bij het goede eind


Het hele incident is op de Sporza-site overigens niet te zien.
quote:
De rest doet helemaal niets af aan die arrogante uitspraken van meneer Boonen. Als hij zo graag wil benadrukken dat hij wél tegen de wereldtoppers gereden heeft en Goddaert niet, (lees: Goddaert moet oprotten en Tommeke voorlaten, is het wel heel erg raar dat hij hij 'nog nooit' heeft meegemaakt dat de deur dicht werd gedaan. Hij rijdt zelfs bij Wouter 'deurdichtgooi' Weylandt in de ploeg.
Ik zou de uitspraken van Boonen dan eerst eens juist interpreteren.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 02:25:28 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62394523
quote:
Rasmussen half november naar CAS
14 oktober 2008, 20:05 (1 reactie)
LAUSANNE (ANP) - Wielrenner Michael Rasmussen mag op 14 november zijn schorsing aanvechten bij het internationale sporttribunaal CAS. Dat maakte het rechtsinstituut in Lausanne dinsdag bekend.

Voormalig Rabo-renner Rasmussen werd in juli door de wielerfederatie van Monaco voor twee jaar geschorst, met terugwerkende kracht vanaf juli 2007. Hij had in aanloop naar de Ronde van Frankrijk de dopinginstanties misleid door te liegen over zijn verblijfplaats. Daarmee leek hij bewust de dopingjagers te ontlopen. Hij gaf dat bedrog later ook toe. Rasmussen, die rijdt op een Monegaskische licentie, stapte naar het CAS om de schorsing aan te vechten.

Rabobank ontsloeg de Deen nadat de zaak aan het licht kwam. Begin juli kreeg Rasmussen van de kantonrechter in Utrecht een schadevergoeding van bijna 700.000 euro toegewezen omdat het ontslag niet helemaal volgens de regels was gegaan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62399649
Ik kan zo gauw niet een apart topic over Zesdaagsen vinden. Maar weet iemand waar de kalander van 2008/2009 te vinden is. Op de UCI site kan ik hem zelfs niet vinden.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62401688
Lhotellerie naar Vacansoleil.
pi_62401731
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:42 schreef Breach het volgende:
Ik kan zo gauw niet een apart topic over Zesdaagsen vinden. Maar weet iemand waar de kalander van 2008/2009 te vinden is. Op de UCI site kan ik hem zelfs niet vinden.
Stuttgart gaat in ieder geval niet door: Geen Zesdaagse van Stuttgart
pi_62402250
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Lhotellerie naar Vacansoleil.
Moest 'ie daarom zo moeilijk doen bij Skil
pi_62406582
ja wel een echte vooruitgang voor deze renner. Volgens mij heeft hij bij Skil meer kans op grotere wedstrijden zoals paris nice.
pi_62409342
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:39 schreef wielerfan19 het volgende:
ja wel een echte vooruitgang voor deze renner. Volgens mij heeft hij bij Skil meer kans op grotere wedstrijden zoals paris nice.
Tsja da die bij Skil weg wil ligt niet aan het programma wat ze rijden
pi_62409932
Vacansoleil wilt naar de Vuelta, dus ze zullen wel de kleine Spaanse rondjes ala Ruta del Sol (waar hij vorig jaar al aardig bezig was), Valencia, Murcia, Cstila y Leon etc.
Niet dat ik ze enige kans geef om ook daadwerkelijk een wildcard te scoren, ondanks de Vuelta start in NL.
pi_62410093
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef DutchSL het volgende:
Vacansoleil wilt naar de Vuelta, dus ze zullen wel de kleine Spaanse rondjes ala Ruta del Sol (waar hij vorig jaar al aardig bezig was), Valencia, Murcia, Cstila y Leon etc.
Niet dat ik ze enige kans geef om ook daadwerkelijk een wildcard te scoren, ondanks de Vuelta start in NL.
Met alleen Poels en Llhotellerie in de ploeg die goed kunnen klimmen, lijkt me dat inderdaad te weinig.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:54:49 #276
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_62419491
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tsja da die bij Skil weg wil ligt niet aan het programma wat ze rijden
Omdat hij meer bezig met was met hengelen naar grote ploegen dan met koersen.
pi_62420120
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef Zelva het volgende:

[..]

Omdat hij meer bezig met was met hengelen naar grote ploegen dan met koersen.
niet alleen dat ook omdat hij het niet zo naar zijn zin had bij skil
pi_62437083
en de duitsers gaan nog een stap verder. De Ronde van Duitsland vindt komend jaar geen doorgang.
quote:
Deutschland Tour 2009 findet nicht statt

Hamburg, 16. Oktober 2008. Die Deutschland Tour 2008 war die vorerst letzte Austragungdieses UCI-ProTour-Rennens. Eine Fortführung der neuntägigen Landesrundfahrt wird es imkommenden Jahr nicht mehr geben. Zu diesem Schritt entschlossen sich die Gesellschafter derDeutschland Tour GmbH, der Bund Deutscher Radfahrer (BDR) sowie die Upsolut Event GmbH.„Wir bedauern es, diese Entscheidung treffen zu müssen“, sagt Kai Rapp, Geschäftsführer derveranstaltenden Deutschland Tour GmbH. Aufgrund der aktuellen Entwicklungen im Profiradsportsehe man sich aber nicht mehr in der Lage, die Veranstaltung erfolgreich zu vermarkten und damitzu finanzieren. Damit endet ein weiterer Versuch, eine nationale Radrundfahrt in Deutschlandlangfristig zu etablieren.
pi_62437142
Ze zijn echt op hun pikkies getrapt dat Schumi gepakt is
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62439538
ja op zich heeft Duitsland ook een groot aandeel in de doping problematiek van de laatste 10 a 15 jaar met o.a. Telekom en het ziekenhuis in Frankfurt. Wielrennen heeft een slechte naam in Duitsland zeker als je bedenkt dat wielrennen pas echt populair is geworden sinds Zabel en later Ullrich dan kan ik begrijpen dat alles nu stopt in Duitsland, Ze kennen de wielertraditie, die de sport nu op de been houdt in andere landen, niet.
pi_62442449
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Bartoli het volgende:
en de duitsers gaan nog een stap verder. De Ronde van Duitsland vindt komend jaar geen doorgang.
[..]


Whehehe. En die riepen twee jaar geleden nog dat ze groter wilden worden dan de Giro.
in a crowd you lose humanity
pi_62442765
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:43 schreef wielerfan19 het volgende:
.. Duitsland, Ze kennen de wielertraditie, die de sport nu op de been houdt in andere landen, niet.
ik denk dat het meer een media-ding is dat 'ze' de Tour niet meer live uitzenden. De bevolking is minstens zo wielerfanaat als hun westerburen. Herinner me nog dat de Tour Duitsland aandeed paar jaar terug, er was geen vrij plaatsje meer te bekennen langs de weg vanaf de grens.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:53:50 #283
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62461160
Evans wil een vervanger voor Kohl en zou aan de ploegleiding al laten weten hebben wie hij dan wil.

Popovych zou ondertussen toch zo goed als zeker blijven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:56:27 #284
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62461239
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans wil een vervanger voor Kohl en zou aan de ploegleiding al laten weten hebben wie hij dan wil.

Popovych zou ondertussen toch zo goed als zeker blijven.
Ik ben benieuwd eigenlijk. Zoveel is er toch ook niet meer op de markt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:57:20 #285
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62461268
In de marge: Nico Eeckhout zal waarschijnlijk stoppen. Hij heeft nog steeds geen nieuwe ploeg en ondertussen is Team Sean Kelly de grootste kanshebber, maar die hebben een extra sponsor nodig om Eeckhout te kunnen betalen.

Eeckhout lijkt me nu toch niet meteen een renner waarvoor je een extra sponsor gaat zoeken, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:00:52 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62461365
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de marge: Nico Eeckhout zal waarschijnlijk stoppen. Hij heeft nog steeds geen nieuwe ploeg en ondertussen is Team Sean Kelly de grootste kanshebber, maar die hebben een extra sponsor nodig om Eeckhout te kunnen betalen.

Eeckhout lijkt me nu toch niet meteen een renner waarvoor je een extra sponsor gaat zoeken, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
We spreken hier wel over Rambo hé, pas 38 en hij won dit jaar nog de "Profkoers van Zwevegem"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:22:21 #287
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62463408
Eeckhout had toch ook een aanbieding van Rock Racing ?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:24:36 #288
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62463459
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Eeckhout had toch ook een aanbieding van Rock Racing ?
Ja, maar hij stond een beetje wantrouwig tegen de eis van Ball dat ie zich eerst nog op doping moet laten betrappen voor hij kon tekenen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:26:36 #289
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62466216
Reportage over het zwarte gat van Boogerd nu op EénVandaag.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62466367
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
Reportage over het zwarte gat van Boogerd nu op EénVandaag.
Kan ook gewoon met doping te maken gehad hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:39:38 #291
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62466432
Uit de Gazetta:
quote:
Il varesino tra nove giorni torna in gruppo dopo la squalifica di due anni legata all'Operación Puerto. Prima corsa: la Japan Cup. "Ho sperato tanto di arrivare a questo giorno, e ora voglio godermelo fino in fondo. Sogno di trovarmi in fuga su una grande salita con la maglia di leader di una grande corsa a tappe. Ma al Giro il favorito sarà Armstrong"
Ivan Basso risale in sella con la maglia della Liquigas. Ansa
BAVENO (Verbania), 17 ottobre 2008 - Ivan Basso è tornato. Due anni dopo la squalifica che ha cambiato per sempre la sua vita, oltre che la sua carriera. Tra nove giorni correrà la Japan Cup, la prima corsa vera dal 30 marzo 2007 (giorno conclusivo della Vuelta Castilla y Leon, in Spagna). A gennaio aprirà il 2009 con il Tour de San Luis, in Argentina, poi il Giro di California (14-22 febbraio) e il primo scontro con Lance Armstrong, il rivale con cui annoderà un filo che porterà al Giro del Centenario.
EMOZIONI - Il presente porta con sè un carico di emozioni difficili da nascondere: "Ho sperato tanto di arrivare a questo giorno - ha detto Basso, che il 26 novembre compirà 31 anni -. Riattaccherò il numero sulla schiena e potrò riprovare quelle sensazioni che mi sono mancate così tanto. Sono felice, e ho anche una buona condizione perché ho lavorato tanto per la Japan Cup. E’ il chilometro zero, voglio gustarmi tutto, dalla partenza in aeroporto alla conoscenza dei miei nuovi compagni: ci sono cose che mi mancano da morire. E’ come se iniziasse un’altra carriera".
DEBITI - E’ entrato nella sala dell’hotel che ha ospitato la conferenza stampa in bici, vestito da corridore, con i nuovi colori della Liquigas. Con un sorriso che ha poco a che fare con l’Operación Puerto e tutto il resto: "Ho pagato il mio debito con due anni di squalifica e questo mi rende sereno. Ma il senso di imbarazzo, almeno all’inizio, rimarrà. Non so se sono quello che ha pagato di più e non voglio pensare agli altri, che invece possono averla fatta franca. Non sono un poliziotto che deve indagare e non può essere un problema che mi riguarda il doping e gli ultimi casi. Rivivere certe situazioni mi fa male, ho bisogno di pensare in positivo. E poi sono la persona meno indicata per parlare dei problemi del ciclismo".
SEGNALE - Da Roberto Amadio, team manager della Liquigas, è arrivato l’annuncio di ulteriori controlli che si aggiungeranno a quelli canonici. Basso e i suoi compagni si affideranno ad agenzie riconosciute da Wada e Uci. Per il vincitore del Giro 2006 ci sarà un ulteriore elemento di trasparenza: "Ho chiesto un anno fa di essere controllato da tutte le agenzie, aderendo ad ogni tipo di protocollo. Dai prossimi giorni, insieme al professor Sassi, pubblicherò on line i dettagli dei miei allenamenti sul mio sito, su quello della Liquigas e quello del centro Mapei sport. Tutti potranno vedere quello che faccio durante le mie giornate".
SOGNI - Basso ha percorso più di 50mila km negli ultimi 20 mesi, utilizzando immagini prodotte dalla mente come carburante. "Allenandomi da solo molte volte mi sono ritrovato a sognare di trovarmi in fuga da solo su una salita, con la maglia di leader nell’ultima tappa di un grande giro. Erano stimoli per andare avanti, ma c’è un progetto che sento di poter realizzare, ed è quello di dimostrare che era 'vero' quello che è stato conquistato nella prima parte della mia carriera. La gente non rimarrà delusa, ne sono sicuro".
ROSA E MONDIALE - Sulle strade lo aspetteranno, specie quelle del Giro. "Riprendere la maglia rosa è un mio obiettivo, ma la presenza di Armstrong lo rende di diritto il favorito numero uno". La Tirreno-Adriatico sarà l’ultimo test importante prima della partenza della corsa rosa, prevista il 9 maggio. Poi, un periodo di recupero in vista delle prove di agosto del calendario italiano, quindi la Vuelta. Per preparare il Mondiale di Mendrisio, dove si potrebbe chiudere il cerchio sanando una delle ferite più profonde: l’assenza alla corsa iridata di Varese, vinta da Ballan. Sognata da Basso.
Leuk programma wel van Basso, volgend jaar.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:40:58 #292
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62466459
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:36 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Kan ook gewoon met doping te maken gehad hebt.
Want als je stopt met fietsen stoot je lichaam automatisch iedere vorm van doping af.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:45:20 #293
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62466538
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

We spreken hier wel over Rambo hé, pas 38 en hij won dit jaar nog de "Profkoers van Zwevegem"
Ik heb nooit begrepen wat mensen in Eeckhout hebben gezien.
"als eeckhout gaat fietsen dan moet je oppassen''

Dat hij zijn hoofd niet verliest ja
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62468632
quote:
Renner van het jaar: Boom,Gesink of De Jongh

De titel Renner van het Jaar 2008 gaat naar Lars Boom, Robert Gesink of Steven de Jongh. De drie genomineerden werden vrijdag bekend gemaakt door een commissie onder leiding van oud-renner en -ploegleider Peter Post. De winnaar krijgt de Gerrit Schulte Trofee. Bij de vrouwen zijn Willy Kanis, Suzanne de Goede en Marianne Vos genomineerd.

De leden van de Club 48 en de lezers van het wielertijdschrift Wieler Magazine stemmen op de genomineerden. Op 24 november worden de winnaars bekendgemaakt. De titel bij de mannen lijkt tussen Boom en Gesink te gaan. Boom werd nationaal kampioen op de weg en wereldkampioen in het veldrijden. Gesink werd zevende in de Ronde van Spanje en twee keer tiende op de Olympische wegdisciplines.

Bij de vrouwen is Vos, die goud won op de Olympische Spelen, de belangrijkste kanshebster voor het ontvangen van de Keetie van Oosten-Hage Trofee.
Een sprintaantrekker wordt genoemd als wielrenner van het jaar
Prooitje voor Gesink lijkt me.
pi_62468896
Gesink
Vos
pi_62469162
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Een sprintaantrekker wordt genoemd als wielrenner van het jaar
Prooitje voor Gesink lijkt me.
Boom is slechts Nederlands kampioen op de weg, in de tijdrit en in het veld geworden en ook nog wereldkampioen in het veld. Gesink heeft een hele reeks fraaie ereplaatsen, maar in mijn ogen ontbreekt de kers op de taart in de vorm van een fraaie zege (die hij in P-N heeft laten liggen).
pi_62469546
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Boom is slechts Nederlands kampioen op de weg, in de tijdrit en in het veld geworden en ook nog wereldkampioen in het veld. Gesink heeft een hele reeks fraaie ereplaatsen, maar in mijn ogen ontbreekt de kers op de taart in de vorm van een fraaie zege (die hij in P-N heeft laten liggen).
Ja zat ik ook aan te denken.. Maar ik vind Nederlands kampioen niet echt tellen op de één of andere manier. Ten eerste omdat er alleen Nederlanders aan meedoen en ten tweede omdat het parcoursafhankelijk is. Als het een klimtijdrit en een La Marmotte was geweest ( ), was Gesink twee keer Nederlands kampioen geworden.

Wereldkampioen veldrijden is wel tof. Maar kampioen van BeNe klinkt al minder cool. Én het is één wedstrijd, overall vond ik Boom niet de beste veldrijder.

Gesink rijdt het hele jaar door met de besten mee in mondiale topwedstrijden.
pi_62469997
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja zat ik ook aan te denken.. Maar ik vind Nederlands kampioen niet echt tellen op de één of andere manier. Ten eerste omdat er alleen Nederlanders aan meedoen en ten tweede omdat het parcoursafhankelijk is. Als het een klimtijdrit en een La Marmotte was geweest ( ), was Gesink twee keer Nederlands kampioen geworden.

Wereldkampioen veldrijden is wel tof. Maar kampioen van BeNe klinkt al minder cool. Én het is één wedstrijd, overall vond ik Boom niet de beste veldrijder.

Gesink rijdt het hele jaar door met de besten mee in mondiale topwedstrijden.
Normaalgesproken vind ik zo'n titel ook niet echt een referentie, maar dit was gewoon indrukwekkend. Boom won overigens ook nog drie wereldbekers in het veld en de nodige koersen op de weg. Gesink zou zeker geen onverdiende winnaar zijn, maar Boom ook zeker niet.
pi_62471146
Ik zou toch voor Gesink kiezen. Die heeft in veel zware koersen bij de beste 10 gereden dit seizoen (Parijs-Nice, Waalse Pijl, Dauphiné, 2xOS, Vuelta, WK). Hij staat nu ook 15e in de cqranking, het zou niet eens echt overdreven zijn om te zeggen dat hij bij de beste 15 renners van dit jaar hoort. Met alle respect voor Boom, maar die heeft nog lang niet laten zien dat niveau te hebben.

Het gaat er natuurlijk maar niet om wat je meer waardeert: overwinningen in koersen met een regionaal karakter, of ereplaatsen in internationale topkoersen. Ik ga dan voor dat laatste, maar die andere optie is ook begrijpelijk.
pi_62471247
Overigens, Hans Dekkers gaat naar Garmin

Had gedacht dat dit wel zijn laatste seizoen zou worden, maar die overwinning in de sluitingsprijs kwam dus precies op tijd. Dat de huidige trainer van Garmin (Adrie van Diemen) vroeger ook trainer was bij de Rabobank beloften zal wel meegespeeld hebben.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:58:11 #301
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_62471439
CONTADOR HEET VINOKOEROV AL WELKOM
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Aleksandr Vinokoerov broedt op een co-
meback bij Astana en dat idee is Alber-
to Contador niet ongenegen. "Hoewel hij
een controversiële man is had ik altijd
een goeie band met hem", zegt Contador.

Vinokoerov kreeg een jaar schorsing na
een bloedtransfusie. Contador: "Het 1e
dat we moeten nagaan is hoe wedstrijd-
organisatoren zouden reageren op Vino's
komst. Want die zouden onze ploeg wel
eens kunnen weigeren in enkele races."

Voor de rest ziet Contador geen nade-
len. "Als Vino naar ons team zou komen,
zou dat voor mij hetzelfde zijn als een
andere renner die ons komt versterken."

Hier verde : [Centraal] Wielrennen #49 Que Cera Cera ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')