quote:
Dan liever dezequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh neuh. Niet zo.
quote:
Tally Ho!quote:
Dat die laffe kutclub maar zwaar mag verliezenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat die laffe kutclub maar zwaar mag verliezen
MSIquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ook-ex610-057nl.html
deze wil ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ook-ex610-057nl.html
deze wil ik
check de specs! de videokaart directx10 ondersteund het geen kut videokaartquote:
quote:
DirectX 10 en Vistaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja enheb nu al weer 300 euro
bijelkaar geschraapt voor een laptop ^^
mss in november heb ik hem pas
beide moeten ongv 2- 6 jaar meegaan![]()
XP ondersteund geen Dx10quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
word dual-boot met xp erop mss linux
helaas is dat alweer achterhaalde infoquote:
Gaat ze echt niet lukken, anders is het een 'update' van 9.0cquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas is dat alweer achterhaalde info![]()
http://nieuwemedia.blog.n(...)a-game-entertainment
geeft aan dat ze keihard bezig zijn omdat ongedaan / werkend te krijgen.
En linux ook nietquote:
leg uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef MPG het volgende:
Overigens is die geposte laptop überhaupt niet veel soeps.
tnx kanjerquote:
DX 10 is een andere engine maar ik snap niet waarom 010101010 niet zouden werken op een ander systeem.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gaat ze echt niet lukken, anders is het een 'update' van 9.0c
Omdat directx10 speciaal is ontworpen voor Vista, en niet voor XP.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DX 10 is een andere engine maar ik snap niet waarom 010101010 niet zouden werken op een ander systeem.
http://www.techmixer.com/download-directx-10-for-windows-xp/
staat dat het al gelukt is+ een how to
dat is marketing mijn beste jongenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Omdat directx10 speciaal is ontworpen voor Vista, en niet voor XP.
I know, slimme zet dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is marketing mijn beste jongendat willen ze je laten geloven om je Vista te laten kopen.
quote:
Daar weet ik nog niets van haha.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
enige verschil is dat ze een paar andere DLL bestanden aanvragen die je makkelijk kan kopieren
zo zie je maar de mensheid gelooft klakkeloos wat microsoft zegtquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Daar weet ik nog niets van haha.
Maarja waarom zou ik eigenlijk dat uitzoeken. Ik ben tevreden met Vista!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zo zie je maar de mensheid gelooft klakkeloos wat microsoft zegt![]()
kijk de doelgroep zoekt het uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maarja waarom zou ik eigenlijk dat uitzoeken. Ik ben tevreden met Vista!
FUCK IT !quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kijk de doelgroep zoekt het uitde niet doelgroep kan het niet schelen zo gaat dat
(draait hier zelf op vista ultimate)![]()
AMDquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Vista werkt hier redelijk. Alleen is het soms wat traag
AL die grafische meuk uitzetten, werkt al een stuk beter. Alleen de navigatie door folders e.d. is volkomen kutquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Navigatie doe ik zo veel mogelijk met de verkenner, dat werkt weer wel dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
AL die grafische meuk uitzetten, werkt al een stuk beter. Alleen de navigatie door folders e.d. is volkomen kut.
No problems here.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gaat hier juist als een treinquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Navigatie doe ik zo veel mogelijk met de verkenner, dat werkt weer wel dan.
Als ik een rar bestand uitpak is ie het echt kwijt. Kan ik meestal wel even naar de wc etc
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Minimaal heb je 1440x900 hebben en 4GB en een Intel Centrino
centrino is DE shit als je een laptop wilt die niet na een jaar is afgeschrevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
amd is zuiniger met stroom, 1280x800 moet ik maar meeleven, het is 1 van de beste die ik tot nu toe kwa prijs/klasse/uiterlijk ben tegengekomen.
[..]
prijs? 700- 800 - 900 euro
ik haat centrino.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Minimaal heb je 4GB
Centrino FTW. Anders Centrino 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
prijs? 700- 800 - 900 euro
ik haat centrino.![]()
Amen to thatquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Centrino FTW. Anders Centrino 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik baseer me op eigen ervaringenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Yup. En ze zijn ideaal. Als ik de reviews mag lezen.
ja hoor, met je 18 roombotercroissantjes per dag zeker. Kop een trein, walgelijke idiootquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb 8GB hoor in mijn flaptop.
So do I, Ik zit nu op een Dual Corequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik baseer me op eigen ervaringen.
Draai al meer dan 5 jaar op centrino systemen
wtf?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, met je 18 roombotercroissantjes per dag zeker. Kop een trein, walgelijke idioot
probeer ze net als ventrino en celerons te ontwijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik baseer me op eigen ervaringen.
Draai al meer dan 5 jaar op centrino systemen
Mijn pc is nog geen jaar oud, moet prima kunnen dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat hier juist als een trein.
Al kan dat ook aan de specs van de laptop liggen
Mijne wordt 21 september een jaar oudquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn pc is nog geen jaar oud, moet prima kunnen dus
Gewoon je stekker in stopcontact!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef cablegunmaster het volgende:
AMD is lager op energie dan Core 2 duo.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
So do I, Ik zit nu op een Dual Core.
ach het gaat me ook om de hd 2300quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon je stekker in stopcontact!
Ik heb een mindere videokaart, een Nvidia GeForce GO 7300quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook
T9300 (2,5 GHz, 6 MB cache)
4 GB intern
Nvidia Quadro FX570
True,quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach het gaat me ook om de hd 2300
omdat die niet echt in zulke prijs range hoort te zitten![]()
dan maar een AMD mid range zijn ze geweldig
Je hebt de ME er op af gestuurd?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:46 schreef Klonk het volgende:
Windows
kwam laatst nog iemand bij me of ik Windows ME opnieuw kon installeren
Hallo gangmaker!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:49 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen deze .. eh.. niet zonnige morgen.
Oh dat zijn zulke lekkere koekjes!quote:
Vandaar!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat zijn zulke lekkere koekjes!
Klinkt saai.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef OA het volgende:
800, nu eerst koffie drinken, daarna ouwehoeren, daarna 'vergaderen' en daarna pas werken...
Ik hoop dat ze zo'n persoon het rijbewijs afnemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Tachtig procent rijdt te hard in Breda
133km per uur rijden waar 30 mag. Die gaat zo gep0wned worden met de bekeuring
Is het ook.quote:
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo'n persoon het rijbewijs afnemen.
Oh, eigelijk wilde ik auto zeggen...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.
Dat kan dan weer wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, eigelijk wilde ik auto zeggen...
sterker nog kan alleen als ze die persoon direct staande houden, deze mafkees komt er dus met een flinke bekeuring van afquote:Op woensdag 17 september 2008 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.
Ruim 4x over de max snelheid en nog werkzaamheden. this is gonna be funquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:
http://www.om.nl/onderwer(...)en/snelheid/bereken/
Jammer, het wordt beslist door het OM. Maar ik denk dat hij echt de knip serieus kan opentrekken
quote:U heeft aangegeven:
* U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
* U reed binnen de bebouwde kom.
* U reed met een snelheid van 133 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 30 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 103 km/u overschreden.
* Bovendien werden er ter plaatse wegwerkzaamheden verricht.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 99 km/u.
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
* Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
* Dezelfde overtreding op de snelweg: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
quote:Sancties
Relatief kleine overtredingen worden afgedaan met een boete. Overschrijdingen van meer dan 30 km/uur (en op de snelweg met 40 km/uur) worden geregistreerd. Afhankelijk van de voorgeschiedenis levert zo'n overtreding een forse boete of een dagvaarding op. Bij overschrijding van de maximumsnelheid van 50 kilometer of meer wordt bij staandehouding het rijbewijs ingevorderd. Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.
ik heb altijd gelijk, behalve als ik geen gelijk hebquote:
quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Praesent tellus magna, pharetra at, tincidunt at, ultricies non, metus. Aliquam in odio eu sem sagittis tristique. Integer ligula. Pellentesque at tellus id ante congue laoreet. Phasellus felis. Maecenas consectetuer. Proin arcu sapien, congue quis, cursus condimentum, ornare in, sem. Maecenas porta. Curabitur neque. Phasellus ullamcorper cursus est. In hac habitasse platea dictumst. Etiam magna lectus, commodo sit amet, ornare ut, tristique a, nibh. Etiam luctus convallis eros.
Suspendisse eros. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean sit amet ante id purus ornare venenatis. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. In hac habitasse platea dictumst. In vitae neque. Aenean tincidunt purus in metus. Pellentesque eleifend metus et enim. Phasellus et lectus. In hac habitasse platea dictumst. Nunc ut mi et sem elementum tincidunt. Nam nibh. Sed facilisis tempor metus. In sed odio. Praesent libero ante, mollis ac, viverra ut, vulputate nec, leo. Maecenas gravida eleifend pede. Quisque laoreet, ante at sagittis gravida, quam leo sollicitudin neque, vitae laoreet neque ligula a ipsum. Etiam sit amet ligula.
Ik zou dat tweede doen.quote:
http://translate.google.comquote:Op woensdag 17 september 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
ik zou willen weten wat daar staat
je bent mod, doe er wat aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
ik zou willen weten wat daar staat
de mod superpowers werken nog niet zo vroeg in de morgenquote:
Use the tag, old paddawan!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
de mod superpowers werken nog niet zo vroeg in de morgen
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef Klonk het volgende:
kijk ik kan er wel een centraal topic van maken
Nepquote:Op woensdag 17 september 2008 08:19 schreef Klonk het volgende:
kan ik niet
geil, in de donkere holen van Danny verdwijnenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:21 schreef Klonk het volgende:
en ik kan ook nog op delete drukken...
the mental imagequote:Op woensdag 17 september 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
geil, in de donkere holen van Danny verdwijnen
Je word elke week afgewezen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer solliciteren voor mod of zo.
elke dagquote:Op woensdag 17 september 2008 08:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word elke week afgewezen?
I knowquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, we hebben wat te lachen achter de schermen
Koetsiekoetsiekoequote:
De popcorn word elke dag wel uit de kast gehaald jaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, we hebben wat te lachen achter de schermen
Jo0o0o0o0lzzz..quote:
Dat is wel een redelijke samenvatting jaquote:
Welk forum heb je vandaag uitgekozen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer solliciteren voor mod of zo.
quote:
quote:31. 086 OA
38. 080 MPG
41. 078 Dark_Angelus
41. 078 JortK
49. 073 Dr_Flash
53. 070 Houniet
84. 057 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
PUBquote:Op woensdag 17 september 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Welk forum heb je vandaag uitgekozen?
quote:
Als je heel de dag niets te doen hebt niet nee...quote:
te veel moeite, gewoon ongeopend bij het oud papierquote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon alles terugsturen.
10 uur op het werk = 600 minuten. Zo'n 1 post per 4 minuten. Mwoa, valt toch wel mee.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Als je heel de dag niets te doen hebt niet nee...
Dacht dat jij die tool ging aanpassenquote:
Ik heb er vaak geen tijd voor...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 uur op het werk = 600 minuten. Zo'n 1 post per 4 minuten. Mwoa, valt toch wel mee.
Gereageerd. Goed bezig.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/8152/1/-Arnohari:-NL.html
Mogguh lekker stukquote:
De parenclub?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh lekker stuk![]()
![]()
OMG mn baas is ff op bezoek geweest ergens... 12 uur lang...
dat wordt dokken
Het is iig foutloos geschreven...quote:
de advocaat a 245 euri per uurquote:
Ach, het zal wel een zaakje zijn met criminelen, die dokken dat gemakkelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de advocaat a 245 euri per uur
excl reiskosten (mja dat zal het bedrag zijn)
Nee want hij doet geen strafrechtzakenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het zal wel een zaakje zijn met criminelen, die dokken dat gemakkelijk.
Dat zegt hij wel, maar elke advocaat is er een van de duivelquote:Op woensdag 17 september 2008 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want hij doet geen strafrechtzaken
Hier ook. Designdesigndesignquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef JortK het volgende:
werkwerkwerk.
Sommige mensen verdienen op een eerlijke manier hun geldquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, maar elke advocaat is er een van de duivel
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:02 schreef Frutsel het volgende:
Lady![]()
![]()
![]()
lekkere babe
Pheno![]()
harde werker
![]()
JortK![]()
jij ook al werken?
MarcB![]()
we gaan het niet over gister hebben (ook al heb ik het niet gezien
, hup Cjus
)
OA![]()
ouwe journalist van me!
Klonk![]()
(alsnog gefeliciteerd
)
Snapverssnipprutser![]()
al wakker?
quote:
Hij is dan ook weer weg.quote:
wat een lelijke opgemaakte belgische sitequote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-seks-met-auto.dhtml
Ik ga het niet lezenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-seks-met-auto.dhtml
Er zit een video bij.quote:
Komt er aanquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij een mijn nieuwe baas getekend
Feli klonkquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij een mijn nieuwe baas getekend
Nieteens verse?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:01 schreef Klonk het volgende:
er is vast nog wel een stukje over van Maandag
een vlaai van 3 dagen oud is nog altijd beter dan een verse vlaai van multivlaaiquote:Op woensdag 17 september 2008 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nieteens verse?
duidelijk een import limburger
Feliquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij mijn nieuwe baas getekend
daar haal ik ze nooitquote:Op woensdag 17 september 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
een vlaai van 3 dagen oud is nog altijd beter dan een verse vlaai van multivlaai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
deel je ingeving...quote:
lunsjquote:
Nog heel even..quote:
Hij was nog eerder uitgelekt dan andere jaren, was het niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
zo, ze hebben even de miljoenennota afgeschoten
mijn brood blijft steeds vaker liggen omdat ik nasi eet.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:40 schreef Ladylike het volgende:
zo, bakker is ook weer blij met me
tis te merken dat ik 2 dagen last van mn maag heb gehad, maar ik haal het vandaag ruim in
Dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn brood blijft steeds vaker liggen omdat ik nasi eet.
Niet zo heel lastig. Van kredietcrisis hebben ze nog nooit gehoordquote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
zo, ze hebben even de miljoenennota afgeschoten
altijd boterhammen is ook niet alles inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan
merk dat mn kleine ook niet meer zo van brood houdt
warm eten gaat perfect maar boterhammetjes gaan moeilijk erin
nja ik eet ook niet veel brood.. broodjes wel, maar boterham .. das altijd zo snel oudquote:Op woensdag 17 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd boterhammen is ook niet alles inderdaad.
Ging meer om de opbouw ervan nuquote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij was nog eerder uitgelekt dan andere jaren, was het niet?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
@ marc: gelukkig krijg ik nog PM's
goeiemiddag Ladylikequote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey CGM
@ marc: gelukkig krijg ik nog PM's
hoi markquote:
Apart meenemen en op je werk/school smerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
4 kleffe boterhammen op school gehad![]()
wie het idee verzon om brood mee te nemen naar zijn werk/school.
Die moet eens nadenken hoe het anders kan zonder kleffe broodjes.
ik gebruik al een brood trommel
Stroomverbruik en performance wss.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie middag![]()
hey iemand een idee, Verschil tussen Radeon 2400 HD (in laptop ) en een mobility radeon hd 2400?
Wat een toeval he..quote:
Dat hangt er maar vanaf wat je erop doet hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
Mike, look! I't's amazingquote:
Gebruik het juiste beleg.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
Mike is deaudquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mike, look! I't's amazing
Amazing Discovery
En welk beleg IS het juiste beleg?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebruik het juiste beleg.
serieus?quote:
Onder welke steen heb jij gelegen? Aan het leuke kanker overleden.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus?
Je wilt toch niet zeggen dat de wereld mij vergeten is in te lichten?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Aan het leuke kanker overleden.
Dat was ik toen al. Ik heb nog in het ripfopic gereageerd toendertijd. Ernstige shit.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook al? kanker neemt al mn favoriete mensen weg
ik ben even in de rouw![]()
![]()
Ik wist het echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ik toen al. Ik heb nog in het ripfopic gereageerd toendertijd. Ernstige shit.
Hey flesquote:
Hier ook.quote:
Dan heb je mij geen koffie zien drinken.quote:
tnxquote:
Met messen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij geen koffie zien drinken.
Zoiets.quote:
Jazeker.quote:
ik heb vergeten te TVP-en in het topicquote:
Ik kan um toch ineens niet meer vindenquote:
Oh, dat MM verhaal. mja, veel plezier als net-niettienermoeder ende zo.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
dank je klonk
klonk wordt mijn held..
ik begin een "houd de GC schoon-actie"
Ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht...
geen dank, en GC schoon houden lukt ons aardig volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
dank je klonk
klonk wordt mijn held..
ik begin een "houd de GC schoon-actie"
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat MM verhaal. mja, veel plezier als net-niettienermoeder ende zo.
Eigen fora zijn overratedquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?
Heb mn eigen forum gehad, en okay er kan wel eens een verkeerd subform gekozen, maar zo'n topics...
conclusie: LL ergert zich te snel
Maak me mod en hij blijft iig van 9-5 schoonquote:Op woensdag 17 september 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen dank, en GC schoon houden lukt ons aardig volgens mij
in het begin ergerde ik me daar ook scheel aan, maar ja, alles wentquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?
Heb mn eigen forum gehad, en okay er kan wel eens een verkeerd subform gekozen, maar zo'n topics...
conclusie: LL ergert zich te snel
heb het 2 keer geprobeerd..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen fora zijn overrated
Mijn irc operatortijd ook
Behalve een ventquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
in het begin ergerde ik me daar ook scheel aan, maar ja, alles went
Powerhungry mensenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maak me mod en hij blijft iig van 9-5 schoon
Thee blijkt voor ernstige verminkingen te zorgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht...
Mja, hete koffie over je snufferd ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee blijkt voor ernstige verminkingen te zorgen.
moet ik eerlijk zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik mijn vriendin mag geloven went dat zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij wilde zo graag mod wordenquote:
Ik heb geklikt. Niet verder gelezen. Maar dat is niet zo lastig als het in KLB staat.quote:
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigenquote:
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch nietquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigen
nou je zit wel in de meeste blauwe SC naast de forumcrew SCquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch niet
Ik heb geen tieten of vriendjespolitiek.
idem hierquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch niet
Ik heb geen tieten of vriendjespolitiek.
Ik heb zo mn talenten jaquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigen
maar jij hebt toffere treintjes, moeilijk, moeilijkquote:
Daar zit ik al een stuk langer dan sommige mods die hier begonnen zijn met postenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou je zit wel in de meeste blauwe SC naast de forumcrew SC
Wat een zaadtopic zeg. Of ja, zaadonderwerp waar dat topic over gaat. Zaad is ook gevaarlijk, let maar op. Krijg je een dikke buik van.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik ben straks de enige niet(ex)mod in de user top 20
Heldquote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik ben straks de enige niet(ex)mod in de user top 20
Het is KLB, het minst interessante forum sinds de nieuwe mods daar. Nog even en ze maken paultjuh op ONZ mod, maar daar is dan ook niet veel meer te verpauperen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zaadtopic zeg. Of ja, zaadonderwerp waar dat topic over gaat. Zaad is ook gevaarlijk, let maar op. Krijg je een dikke buik van.
Nee hoorquote:
Kunnen bots mods zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Held
BTW, waar/wanneer is tong80 mod geweest dan
#1 tong80 315886quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500
Nee, want Muck mag niet bepalen wie mod wordtquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je vriendjes politiek genoeg denk ik
Stuart voorbij, waar is die spamnicht gebleven? Die was opeens wegquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
#1 tong80 315886
#2 yvonne 172583
#3 PrintScreen 159440
#4 dolle_hond 141208
#5 Dr_Flash 131341
#6 SCH 126446
#7 QyRoZ 120000
#8 D.Rose 119088
#9 Arcee 112193
#10 SunChaser 99535
#11 Alicey 97321