Nee, dat vind ik zonde van de theequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vinden jullie ook wel grappig zeker?
Ja, ik snap de bedoeling ook wel, alleen die adviezen zijn wel gewoon serieus, en die zijn ook te retarded voor woorden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Grappig is het niet. Maar het is me wel meteen duidelijk wat ze bedoelen met de "reclame"
Klinkt zweverig, kan je het me lerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb vroeger ook een paar keer kokende thee over me heen gehad. Kon gelukkig op tijd 'het gevoel' in die gebieden 'uitzetten', dus niets aan overgehouden.
Volgens brandwondenstichting.nl is hete thee OORZAAK #1 voor brandwonden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik snap de bedoeling ook wel, alleen die adviezen zijn wel gewoon serieus, en die zijn ook te retarded voor woorden.
MBO?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vinden jullie ook wel grappig zeker?
Inderdaad lijkt dit voor de hand liggende informatie. Echter komen er blijkbaar elk jaar nog veel kinderen met brandwonden bij het ziekenhuis doordat ze hete thee over zich heen gekregen hebben als gevolg van onvoorzichtige ouders. Ik vind het geen slechte advertentie!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Fakkan het volgende:
Ik snap de clue, maar geef TS alsnog gelijk. Voor de hand liggende informatie.
Blijkbaar gaat het zo vaak mis, omdat in 'ieder' huishouden THEE wordt gedronken en vaak wordt vergeten dat er eigenlijk een kop kokend-heet water op tafel staat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Fakkan het volgende:
Ik snap de clue, maar geef TS alsnog gelijk. Voor de hand liggende informatie.
Dan zijn er heel veel mensen die te retarded voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Volgens brandwondenstichting.nl is hete thee OORZAAK #1 voor brandwonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |