Nieteens verse?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:01 schreef Klonk het volgende:
er is vast nog wel een stukje over van Maandag
een vlaai van 3 dagen oud is nog altijd beter dan een verse vlaai van multivlaaiquote:Op woensdag 17 september 2008 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nieteens verse?
duidelijk een import limburger
Feliquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij mijn nieuwe baas getekend
daar haal ik ze nooitquote:Op woensdag 17 september 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
een vlaai van 3 dagen oud is nog altijd beter dan een verse vlaai van multivlaai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
deel je ingeving...quote:
lunsjquote:
Nog heel even..quote:
Hij was nog eerder uitgelekt dan andere jaren, was het niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
zo, ze hebben even de miljoenennota afgeschoten
mijn brood blijft steeds vaker liggen omdat ik nasi eet.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:40 schreef Ladylike het volgende:
zo, bakker is ook weer blij met me
tis te merken dat ik 2 dagen last van mn maag heb gehad, maar ik haal het vandaag ruim in
Dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn brood blijft steeds vaker liggen omdat ik nasi eet.
Niet zo heel lastig. Van kredietcrisis hebben ze nog nooit gehoordquote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
zo, ze hebben even de miljoenennota afgeschoten
altijd boterhammen is ook niet alles inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan
merk dat mn kleine ook niet meer zo van brood houdt
warm eten gaat perfect maar boterhammetjes gaan moeilijk erin
nja ik eet ook niet veel brood.. broodjes wel, maar boterham .. das altijd zo snel oudquote:Op woensdag 17 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd boterhammen is ook niet alles inderdaad.
Ging meer om de opbouw ervan nuquote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij was nog eerder uitgelekt dan andere jaren, was het niet?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
@ marc: gelukkig krijg ik nog PM's
goeiemiddag Ladylikequote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey CGM
@ marc: gelukkig krijg ik nog PM's
hoi markquote:
Apart meenemen en op je werk/school smerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
4 kleffe boterhammen op school gehad![]()
wie het idee verzon om brood mee te nemen naar zijn werk/school.
Die moet eens nadenken hoe het anders kan zonder kleffe broodjes.
ik gebruik al een brood trommel
Stroomverbruik en performance wss.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie middag![]()
hey iemand een idee, Verschil tussen Radeon 2400 HD (in laptop ) en een mobility radeon hd 2400?
Wat een toeval he..quote:
Dat hangt er maar vanaf wat je erop doet hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
Mike, look! I't's amazingquote:
Gebruik het juiste beleg.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi mark![]()
Mike is deaudquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mike, look! I't's amazing
Amazing Discovery
En welk beleg IS het juiste beleg?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebruik het juiste beleg.
serieus?quote:
Onder welke steen heb jij gelegen? Aan het leuke kanker overleden.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus?
Je wilt toch niet zeggen dat de wereld mij vergeten is in te lichten?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Aan het leuke kanker overleden.
Dat was ik toen al. Ik heb nog in het ripfopic gereageerd toendertijd. Ernstige shit.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook al? kanker neemt al mn favoriete mensen weg
ik ben even in de rouw![]()
![]()
Ik wist het echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ik toen al. Ik heb nog in het ripfopic gereageerd toendertijd. Ernstige shit.
Hey flesquote:
Hier ook.quote:
Dan heb je mij geen koffie zien drinken.quote:
tnxquote:
Met messen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij geen koffie zien drinken.
Zoiets.quote:
Jazeker.quote:
ik heb vergeten te TVP-en in het topicquote:
Ik kan um toch ineens niet meer vindenquote:
Oh, dat MM verhaal. mja, veel plezier als net-niettienermoeder ende zo.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
dank je klonk
klonk wordt mijn held..
ik begin een "houd de GC schoon-actie"
Ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht...
geen dank, en GC schoon houden lukt ons aardig volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
dank je klonk
klonk wordt mijn held..
ik begin een "houd de GC schoon-actie"
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat MM verhaal. mja, veel plezier als net-niettienermoeder ende zo.
Eigen fora zijn overratedquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?
Heb mn eigen forum gehad, en okay er kan wel eens een verkeerd subform gekozen, maar zo'n topics...
conclusie: LL ergert zich te snel
Maak me mod en hij blijft iig van 9-5 schoonquote:Op woensdag 17 september 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen dank, en GC schoon houden lukt ons aardig volgens mij
in het begin ergerde ik me daar ook scheel aan, maar ja, alles wentquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zien die mensen het onzin-gedeelte niet staan ofzo?
Heb mn eigen forum gehad, en okay er kan wel eens een verkeerd subform gekozen, maar zo'n topics...
conclusie: LL ergert zich te snel
heb het 2 keer geprobeerd..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen fora zijn overrated
Mijn irc operatortijd ook
Behalve een ventquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
in het begin ergerde ik me daar ook scheel aan, maar ja, alles went
Powerhungry mensenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maak me mod en hij blijft iig van 9-5 schoon
Thee blijkt voor ernstige verminkingen te zorgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht...
Mja, hete koffie over je snufferd ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee blijkt voor ernstige verminkingen te zorgen.
moet ik eerlijk zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik mijn vriendin mag geloven went dat zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij wilde zo graag mod wordenquote:
Ik heb geklikt. Niet verder gelezen. Maar dat is niet zo lastig als het in KLB staat.quote:
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigenquote:
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch nietquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigen
nou je zit wel in de meeste blauwe SC naast de forumcrew SCquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch niet
Ik heb geen tieten of vriendjespolitiek.
idem hierquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk zeggen, ik word het toch niet
Ik heb geen tieten of vriendjespolitiek.
Ik heb zo mn talenten jaquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik toch voor LL die kan vast een stuk beter zuigen
maar jij hebt toffere treintjes, moeilijk, moeilijkquote:
Daar zit ik al een stuk langer dan sommige mods die hier begonnen zijn met postenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou je zit wel in de meeste blauwe SC naast de forumcrew SC
Wat een zaadtopic zeg. Of ja, zaadonderwerp waar dat topic over gaat. Zaad is ook gevaarlijk, let maar op. Krijg je een dikke buik van.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik ben straks de enige niet(ex)mod in de user top 20
Heldquote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik ben straks de enige niet(ex)mod in de user top 20
Het is KLB, het minst interessante forum sinds de nieuwe mods daar. Nog even en ze maken paultjuh op ONZ mod, maar daar is dan ook niet veel meer te verpauperen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zaadtopic zeg. Of ja, zaadonderwerp waar dat topic over gaat. Zaad is ook gevaarlijk, let maar op. Krijg je een dikke buik van.
Nee hoorquote:
Kunnen bots mods zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Held
BTW, waar/wanneer is tong80 mod geweest dan
#1 tong80 315886quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar sta ik eigenlijk? er is geen linkje in de light layout naar die top 500
Nee, want Muck mag niet bepalen wie mod wordtquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je vriendjes politiek genoeg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |