Klinkt saai.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef OA het volgende:
800, nu eerst koffie drinken, daarna ouwehoeren, daarna 'vergaderen' en daarna pas werken...
Ik hoop dat ze zo'n persoon het rijbewijs afnemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Tachtig procent rijdt te hard in Breda
133km per uur rijden waar 30 mag. Die gaat zo gep0wned worden met de bekeuring
Is het ook.quote:
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo'n persoon het rijbewijs afnemen.
Oh, eigelijk wilde ik auto zeggen...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.
Dat kan dan weer wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, eigelijk wilde ik auto zeggen...
sterker nog kan alleen als ze die persoon direct staande houden, deze mafkees komt er dus met een flinke bekeuring van afquote:Op woensdag 17 september 2008 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als men kan bewijzen dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk achter het stuur zat.
Ruim 4x over de max snelheid en nog werkzaamheden. this is gonna be funquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:
http://www.om.nl/onderwer(...)en/snelheid/bereken/
Jammer, het wordt beslist door het OM. Maar ik denk dat hij echt de knip serieus kan opentrekken
quote:U heeft aangegeven:
* U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
* U reed binnen de bebouwde kom.
* U reed met een snelheid van 133 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 30 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 103 km/u overschreden.
* Bovendien werden er ter plaatse wegwerkzaamheden verricht.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 99 km/u.
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
* Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
* Dezelfde overtreding op de snelweg: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
quote:Sancties
Relatief kleine overtredingen worden afgedaan met een boete. Overschrijdingen van meer dan 30 km/uur (en op de snelweg met 40 km/uur) worden geregistreerd. Afhankelijk van de voorgeschiedenis levert zo'n overtreding een forse boete of een dagvaarding op. Bij overschrijding van de maximumsnelheid van 50 kilometer of meer wordt bij staandehouding het rijbewijs ingevorderd. Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.
ik heb altijd gelijk, behalve als ik geen gelijk hebquote:
quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Praesent tellus magna, pharetra at, tincidunt at, ultricies non, metus. Aliquam in odio eu sem sagittis tristique. Integer ligula. Pellentesque at tellus id ante congue laoreet. Phasellus felis. Maecenas consectetuer. Proin arcu sapien, congue quis, cursus condimentum, ornare in, sem. Maecenas porta. Curabitur neque. Phasellus ullamcorper cursus est. In hac habitasse platea dictumst. Etiam magna lectus, commodo sit amet, ornare ut, tristique a, nibh. Etiam luctus convallis eros.
Suspendisse eros. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean sit amet ante id purus ornare venenatis. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. In hac habitasse platea dictumst. In vitae neque. Aenean tincidunt purus in metus. Pellentesque eleifend metus et enim. Phasellus et lectus. In hac habitasse platea dictumst. Nunc ut mi et sem elementum tincidunt. Nam nibh. Sed facilisis tempor metus. In sed odio. Praesent libero ante, mollis ac, viverra ut, vulputate nec, leo. Maecenas gravida eleifend pede. Quisque laoreet, ante at sagittis gravida, quam leo sollicitudin neque, vitae laoreet neque ligula a ipsum. Etiam sit amet ligula.
Ik zou dat tweede doen.quote:
http://translate.google.comquote:Op woensdag 17 september 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
ik zou willen weten wat daar staat
je bent mod, doe er wat aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
ik zou willen weten wat daar staat
de mod superpowers werken nog niet zo vroeg in de morgenquote:
Use the tag, old paddawan!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
de mod superpowers werken nog niet zo vroeg in de morgen
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef Klonk het volgende:
kijk ik kan er wel een centraal topic van maken
Nepquote:Op woensdag 17 september 2008 08:19 schreef Klonk het volgende:
kan ik niet
geil, in de donkere holen van Danny verdwijnenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:21 schreef Klonk het volgende:
en ik kan ook nog op delete drukken...
the mental imagequote:Op woensdag 17 september 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
geil, in de donkere holen van Danny verdwijnen
Je word elke week afgewezen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer solliciteren voor mod of zo.
elke dagquote:Op woensdag 17 september 2008 08:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word elke week afgewezen?
I knowquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, we hebben wat te lachen achter de schermen
Koetsiekoetsiekoequote:
De popcorn word elke dag wel uit de kast gehaald jaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, we hebben wat te lachen achter de schermen
Jo0o0o0o0lzzz..quote:
Dat is wel een redelijke samenvatting jaquote:
Welk forum heb je vandaag uitgekozen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer solliciteren voor mod of zo.
quote:
quote:31. 086 OA
38. 080 MPG
41. 078 Dark_Angelus
41. 078 JortK
49. 073 Dr_Flash
53. 070 Houniet
84. 057 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
PUBquote:Op woensdag 17 september 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Welk forum heb je vandaag uitgekozen?
quote:
Als je heel de dag niets te doen hebt niet nee...quote:
te veel moeite, gewoon ongeopend bij het oud papierquote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon alles terugsturen.
10 uur op het werk = 600 minuten. Zo'n 1 post per 4 minuten. Mwoa, valt toch wel mee.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Als je heel de dag niets te doen hebt niet nee...
Dacht dat jij die tool ging aanpassenquote:
Ik heb er vaak geen tijd voor...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 uur op het werk = 600 minuten. Zo'n 1 post per 4 minuten. Mwoa, valt toch wel mee.
Gereageerd. Goed bezig.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/8152/1/-Arnohari:-NL.html
Mogguh lekker stukquote:
De parenclub?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh lekker stuk![]()
![]()
OMG mn baas is ff op bezoek geweest ergens... 12 uur lang...
dat wordt dokken
Het is iig foutloos geschreven...quote:
de advocaat a 245 euri per uurquote:
Ach, het zal wel een zaakje zijn met criminelen, die dokken dat gemakkelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de advocaat a 245 euri per uur
excl reiskosten (mja dat zal het bedrag zijn)
Nee want hij doet geen strafrechtzakenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het zal wel een zaakje zijn met criminelen, die dokken dat gemakkelijk.
Dat zegt hij wel, maar elke advocaat is er een van de duivelquote:Op woensdag 17 september 2008 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want hij doet geen strafrechtzaken
Hier ook. Designdesigndesignquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef JortK het volgende:
werkwerkwerk.
Sommige mensen verdienen op een eerlijke manier hun geldquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, maar elke advocaat is er een van de duivel
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:02 schreef Frutsel het volgende:
Lady![]()
![]()
![]()
lekkere babe
Pheno![]()
harde werker
![]()
JortK![]()
jij ook al werken?
MarcB![]()
we gaan het niet over gister hebben (ook al heb ik het niet gezien
, hup Cjus
)
OA![]()
ouwe journalist van me!
Klonk![]()
(alsnog gefeliciteerd
)
Snapverssnipprutser![]()
al wakker?
quote:
Hij is dan ook weer weg.quote:
wat een lelijke opgemaakte belgische sitequote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-seks-met-auto.dhtml
Ik ga het niet lezenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-seks-met-auto.dhtml
Er zit een video bij.quote:
Komt er aanquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij een mijn nieuwe baas getekend
Feli klonkquote:Op woensdag 17 september 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
helleu
jullie mogen me feliciteren, heb zojuist een nieuwe vrijwilligersovereenkomst bij een mijn nieuwe baas getekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |