quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij weet dus ook niet waarom Joost zo worstelt met al dan niet in de villa blijven?
Ik snap het niet. Hij heeft alles wat zijn mannenhartje begeert: hij neukt Fiona op alle manieren, samen naaien ze de rest en dan wint ie ook nog een bloedstollend badspelletje. Waarom dan weg willen?
Hij wil niet weg, hè? Zo proberen ze ons aan de buis gekluisterd te houden, hè?
1: Je doet mee aan een spel omdat je het wilt winnen of het leuk vind. van 7 dames zal er altijd wel 1 je cc accepterenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik heb 2 vragen en Huub is er nu toch.![]()
1: Als geen van de meiden de CC van een vent accepteert, moet hij dan weg?
2: Kan er met een time-outkaart ook een vent weggestuurd worden?
Ik begreep gisteren dat Wendy de kaart aan Darco wilde geven.
Thanx Fluitertje, leuk topique.
het wordt je vanzelf duidelijk waarom hij hem heeft aangevraagdquote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Crosspost met dank aan de tip van Beequeen.
[..]
Ik betwijfel het, maar help het je hopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt je vanzelf duidelijk waarom hij hem heeft aangevraagd
Dank voor je antwoorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:11 schreef Huubdgk het volgende:
1: Je doet mee aan een spel omdat je het wilt winnen of het leuk vind. van 7 dames zal er altijd wel 1 je cc accepteren
2: Als een vrijgezelle dame een time out kaart geeft kan ze daar alleen maar een dame mee wegsturen
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:11 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
1: Je doet mee aan een spel omdat je het wilt winnen of het leuk vind. van 7 dames zal er altijd wel 1 je cc accepteren
2: Als een vrijgezelle dame een time out kaart geeft kan ze daar alleen maar een dame mee wegsturen
is er al uit, idd niet een goede keuze voor in de praktijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort is het uitdelen van die armbandjes. Vind het echt een kudt spelelement.
strip je hem toch leeg met het shoppenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank voor je antwoorden.
Ik moet er niet aan denken een CC van een vent te accepteren die je eigenlijk niet mag maar dat terzijde.
supercomplotje tussen 7 meiden? iedereen heeft zijn eigen agenda in zo een spel, net als in de kooi, hoe vaak werkte een ontslagronde...laat staan dat 7 mensen op 1 lijn zaten, alleen het feit al dat je dan als 1 ling de rest kan naaien zal dit event zo goed als uitgesloten makenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Mathara het volgende:
[..]
Maar de 1e vraag was: Als geen van de meiden de CC van een man accepteerd??
Dus b.v een super complotje...............tegen 1 van de mannen![]()
Samen met de kimonootjes?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef Huubdgk het volgende:
is er al uit, idd niet een goede keuze voor in de praktijk
hoeft niet perse,quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef Ascar het volgende:
ik vind het raar dat wanneer de vrouw de man naait door de creditcard leeg te shoppen dat ze dan zeker weet dat ze er de week erna eruit ligt dan is toch ook geen machtsmiddel?
Iedereen is een zeer rekkelijk begrip in deze en dat er over iets wordt gepraat, maakt het niet 1 op 1 top.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:56 schreef Huubdgk het volgende:
kimoonotjes waren top! iedereen had het er toch over
oke oke, iedereen die het programma heeft gekeken, maar daar ga ik eigenlijk vanuit anders kom je hier niet, maar touche voor jou,quote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is een zeer rekkelijk begrip in deze en dat er over iets wordt gepraat, maakt het niet 1 op 1 top.
Het was vooral sleazy.
Maar de meiden blijven afhankelijk van de mannen?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is er al uit, idd niet een goede keuze voor in de praktijk
Waarom nou Natasia erbij halen? Wat zij gedaan heeft om in de kooi te komen, staat los van dit spel.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke oke, iedereen die het programma heeft gekeken, maar daar ga ik eigenlijk vanuit anders kom je hier niet, maar touche voor jou,
daarnaast ik bedoel sleazy...
nee lekker chique, natasia die de kinderen in de steek laat bij aanvang Gouden Kooi, nee idd heel stijlvol
goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveauquote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom nou Natasia erbij halen? Wat zij gedaan heeft om in de kooi te komen, staat los van dit spel.
Het feit is al genoeg uitgebraden door jou in die periode.
Niet eroverheen gaan lullen broertje.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau![]()
De context was commotie in het begin van CBML
nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo
nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....
begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet eroverheen gaan lullen broertje.
Natasia zit niet in CBML en wat zij heeft gedaan of gelaten om in de kooi te komen gaat niemand iets aan, want dat weten we van de anderen ook niet. Het is een grote schande dat het toen zijn breed uitgemeten is geweest.
Je hoeft niet af te dalen naar wel niveau dan ook, want zij voelt je vooral daar thuis waar je pretendeert je niet te bevinden. Leuk dogma, maar ik prik er dwars doorheen.
De kimono's hebben te maken met het soort spel dat gespeeld wordt. Persoonlijk vind ik het in dit programma helemaal niet raar, want het zijn geen onbevlekte preutse jonge vrouwen die een eerzaam spel gaan spelen.
Mij zal je daar niet over horen. Ik ging er sowieso niet vanuit dat dit programma een feministisch gebeuren zou kunnen zijn, want als het om sex en dat soort lage behoeftes gaat, is dit toch waar het uiteindelijk allemaal om draait (oerdriften, geslepenheid, hebzucht en wraak). Het is platvloers, maar wel duidelijk waar het om draait. Hoogstandjes waar moraliteit hoog in het vaandel staat, vinden we wel in andere programma's. Het concept op zich is prima, laat maar zien waar onze ogenschijnlijk lieve jongens en meisjes uiteindelijk toe in staat zijn.
Hoe ik het allemaal zou willen zien irl, staat los van volksvermaak nr 1.
Ik ben heel goed in staat om te weten waar ik zelf sta in het leven en tegelijkertijd te kijken naar hoe het vaak werkt, als je de mens stript van zijn aangeleerde bescheidenheid.
Tsja Fluitertje, de arm van ome Sjon reikt ver. Het artikel op ZijOnLine over Lise is ook verdwenen, raar hè?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.![]()
Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
Nou, nou.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.![]()
Nee maar als de vrouwen met 20 tasjes each terug komen, hoef je als man ook geen groot genie te zijn om door te hebben dat ze niet heel erg voorzichtig geweest zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoeft niet perse,
wat nou als de andere vrouwen nog minder te vertrouwen zijn, en de mannen krijgen niet te horen hoeveel er geshopt is, daar kies je zelf voor als vrouw om dat te vertellen, of juist niet
Nou die commotie over de kimono"s was er op fok nauwelijks laat staan daarbuiten Huubquote:Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau![]()
De context was commotie in het begin van CBML
nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo
nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....
begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
heeft ie al beantwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ah heb dit topic nu pas ondekt;
Vraagje voor Huub;
Huub, als alle vrouwen de creditcard van één man weigeren, moet die man er dan ook uit?
zuchtquote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.
Wat mij betreft mag het CBML sub forum dicht. Weg met die media nazis...
Het was meteen ook de laatste keer dat ik op de CBML site van RTL ben geweest.
Ik roep op tot een algehele boycot van die losers daar.![]()
![]()
Verschil maken tussen autochtonen en allochtonen is eerder racisme, en dit heeft te maken met het oeroude spel tussen mannen en vrouwen. Het is niet anders, boys will be boys.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het interessant als dadelijk 2 mannen of 2 vrouwen samen mogen spelen...
Misschien leuk als de vrouwen eens geld kunnen verdienen voor de creditcard.
Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.
Wat mij betreft mag het CBML sub forum dicht. Weg met die media nazis...
Het was meteen ook de laatste keer dat ik op de CBML site van RTL ben geweest.
Ik roep op tot een algehele boycot van die losers daar.![]()
![]()
Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.![]()
[..]
Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.
Discriminatie van de mannen dus!![]()
Jaja, je hebt een zware nacht gehad.quote:
Kijkertjes pesten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaja, je hebt een zware nacht gehad.ik weet het. Leg liever eens uit waarom die Youtubes verwijderd moesten worden.
Na wat zoeken kwam ik dit tegen Fluitertje. Ook hier zijn alle filmpjes verwijderd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Vraag van een kijker:
Youtubes van CBML mogen hier niet staan !
Mag dit hier staan?
Kom er niet uit wat het precies is, ja , info over CBML...Golden Page?
Op zich leent dit topic zich daar wel voor ja, maar in de SC is nu al door allerlei mensen een reactie gegeven.quote:Op maandag 29 september 2008 14:18 schreef Huubdgk het volgende:
stelde net een vraag in de SC maar moet hem eigenlijk hier zetten denk ik
wat vinden jullie tot nog toe van CBML?
de audio, verhaallijnen, flashbacks, de spellen, de bewoners, etc etc
let me know!
quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef -Blurk- het volgende:
Ik begon het net een stuk leuker te vinden met Sebastiaan erin. Staat hij alweer buiten de poort. Waarom in vredesnaam?
quote:Op maandag 29 september 2008 12:58 schreef dieenebart het volgende:
Tis vrij kut, om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:01 schreef Gert het volgende:
Mijn mening: lichte verbetering. Afgelopen week was bij vlagen best aardig, met de nerveuze mannen en wat beter uitgewerkte verhaallijntjes.
Ja ik loop niet bepaald over van enthousiasme dus. Maar er zit in ieder geval een licht stijgende lijn in.
Volgende week moét er een "vaste bewoner" uit, anders wordt het te vastgeroest.
Probleem blijft wel het geluid. Is ondertitelen zó duur dan? Veel is niet of moeilijk te verstaan. TV moet heel hard, hinderlijk.
En het uitsmeren van 'spannende momenten' over meerdere blokken of zelfs uitzendingn: daar kun je voor kiezen, en het is misschien noodzakelijk omdat er niet genoeg gebeurt. Maar verraadt dan niét in de preview al wat er gaat gebeuren! ("Marco en Rory zijn 2 minuten geleden uit bad gestapt". Ah, dus Lisa kiest Rory).
quote:Op maandag 29 september 2008 13:09 schreef Juud79 het volgende:
Ik kijk er nog steeds wel naar, t blijft een vermakelijk schouwspel. Het is alleen zo oppervlakkig omdat t maar 20 minuten per dag is, inleven in de karakters is niet mogelijk. Constante verandering van regels en wisseling van bewoners maakt het ook niet echt aantrekkelijk. En ik kan niet meer normaal kijken, denk telkens, ow dat is gescript, of dat is een hokje actie, of waarom zitten ze nou daar dat is een slecht shot...
Raar maar waar, maar ik blijf het wel kijken tot het einde, hoop alleen dat er daarna weer iets komt waarbij wel streams zijn, dat is gewoon veel en veel leuker....
Edit: Het is jammer dat Sebastiaan is vertrokken, dat vond ik dan weer een aanwinst voor t programma...
quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog steeds meer lol als ik willekeurig welk oud Youtube fragmentje van de kooi aanklik dan ik bij de uitzendingen van CBML heb. Het is me te eendimensionaal allemaal en ik kan niet echt lachen om die lui.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
Je krijgt ook niet echt feeling met de kandidaten. Door dat eendimensionale en die luttele () 20 minuutjes per dag. Waarvan ook nog eens de helft uit herhaling lijkt te bestaan.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:13 schreef pullup het volgende:
PreciesHet feeling krijgen is een belangrijke voorwaarde om het te kunnen bekijken. Komt nog bij dat er eigenlijk erg weinig gebeurt.
Gisteren werd het programma dat om de exit draaide twee keer aan precies dezelfde cliffhanger opgehangen,werd er moeizaam teruggegrepen naar een gebeurtenis van enige weken geleden om plotseling aanneembaar te maken dat het toch wel erg spannend was wie er exit zou gaan. En was uiteindelijk voorspelbaar en overbodig.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
Mijn tip: geef de voice over wat minder tekst, gewoon kort maar krachtig snippets geven.
Het is nu net alsof ik naar een hoorspel luister (het is te volgen zonder er echt naar te kijken).
quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn tip: lees een gemiddeld uitzendingentopic door en dan zie je dat de meningen heel wat negatiever zijn dan dat 't nu lijkt.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Wie is die andere vrouw met inhoud, Lies?
Durf het bijna niet te zeggen Lisa mischien.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Lisa? Inhoud?
Als er net in haar geloosd is, misschien.
Als Sebastiaan 'm er in had gehangen, dan had Lisa inderdaad even wat meer IQ in zich gehad.quote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef lies1958 het volgende:
Er moeten er toch meer zijn dan alleen fiona die wat iq in zich hebben.
Om over EQ maar te zwijgenquote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Sebastiaan 'm er in had gehangen, dan had Lisa inderdaad even wat meer IQ in zich gehad.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Sebastiaan 'm er in had gehangen, dan had Lisa inderdaad even wat meer IQ in zich gehad.
Draadjes te over. Genoeg info zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:18 schreef Huubdgk het volgende:
let me know!
voor de rest, lurken mag toch ook op FOK?quote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef -Blurk- het volgende:
Huub vraagt om onze mening.
Vervolgens geven mensen hun mening, en horen niets meer.
Waarom vraagt hij het dan?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
nou hier alvast een reactie,
als een man eruit moet omdat er een nieuwe man inzit, dan wordt de creditcard van de vertrokken man overgedragen aan de "nieuwe" man,
voor de rest, lurken mag toch ook op FOK?
Blurk, cry me a river fokking cry baby
quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:31 schreef Prospera het volgende:
Wees voorzichtig met Ribas/Yasmine, dat zijn de toekomstige Brian/Amanda'tjes van dit programma.
Huub ouwe pik, neem een borrel man maak je niet drukquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
Ok, Huubquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
als een man eruit moet omdat er een nieuwe man inzit, dan wordt de creditcard van de vertrokken man overgedragen aan de "nieuwe" man,
[..]
Hey vogel, niet zo hè tegen Blurk. Dat jullie een programma neerzetten waar 80% van FOK! ( 10 kjkers in het uitzendtopicquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
CBML slet, hoer en fucker dan ook maar.quote:
Huub bedankt voor het bezoeken van dit topicquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
als een man eruit moet omdat er een nieuwe man inzit,
dan wordt de creditcard van de vertrokken man overgedragen aan de "nieuwe" man,
Tot eergisterenquote:Op maandag 29 september 2008 14:18 schreef Huubdgk het volgende:
let me know!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
+1, beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Blurk aanvallen slaat nergens op, Huub!
@Fonk bedankt voor de bezoekjes aan dit topic,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:38 schreef Fonk het volgende:
Gisteren was het dieptepunt: maar 90.000 kijkers!
Jank zelf niet zo man.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
He ik doe tegen Blurk zoals ik dat wil,
ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,
als jullie daar niet tegen kunnen, jammer joh!
vond het nog vrij mild
kijkcijfers kunnen altijd beter, maar kunnen ook veel slechter....
CBL is een flop, en de zondagavonduitzending van een uurtje zijn ze ook al kwijt begreep ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:25 schreef Huubdgk het volgende:
begrijp dat het gemis van streams bij jullie zorgt voor een mindere binding bij het programma dan bij DGK,
ook de kritiek over de diepte van de verhaallijnen vind ik neit helemaal terecht, als je het niveau van de uitzendingen nu bekijkt en vergelijkt met de utizendingen van DGK na 4 weken, vind ik het echt goed.
Denk dat de grootste fout is die mensen maken het constant vergelijken met DGK is,
DGK is totaal iets anders, een totaal ander concept, een totaal ander programma
Ik las net een aantal reacties van Pullup en anderenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:25 schreef Huubdgk het volgende:
DGK is totaal iets anders, een totaal ander concept, een totaal ander programma
Aangevallen doen !!! Tje man, als er iemand aangevallen reageert ben jij dat wel. Je moet zelf niet zo janken, als jou ook maar iets niet aanstaat ben je niet meer dan een fucking jankende baby.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,
vond het nog vrij mild
Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
[..]
CBL is een flop, en de zondagavonduitzending van een uurtje zijn ze ook al kwijt begreep ik.
Dan ook nog maar even mijn ongezouten mening over je reactie op Blurk, ik las het niet eerder dan nu. Je mag zeggen wat je wil hier op Fok!, maar de post van Blurk was niet naar bedoeld naar jou toe, in mijn ogen en ze doet zeker niet aangevallen. Ze vraagt zich gewoon af, of je ook nog een reactie komt geven, iets dat ik deel met haar. Als je een vraag stelt en mensen nemen de moeite om te reageren, dan is het ook leuk als je langskomt om daar een tegenreactie op te geven, al mag dat ook pas na drie dagen. Dat iemand daarom vraagt is toch niet echt een probleem lijkt me zo...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
vond het nog vrij mild
De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef tuinfluiter het volgende:
En de CBML voice-over zal de verhuizing van zondag naar zaterdag ook wel uitspreken.
De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.
Gezellig met het hele gezin op de bank met chips en cola CBML kijken!!!
Denk niet dat dat hem gaat worden
Kijk ik net in de 2-weekse tv-gids, die ik vorige week al kocht, zie ik het al bij dequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.
Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten. Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan, maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.
Nou is het ook geen pretje om tegenover een programma met een marktaandeel van zo'n 50% te staan (het voetballen), maar er gebeúrt gewoon niet genoeg om het programma over een uur uit te smeren. En dan krig je een programma vol terugblikken en previews.
is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Maar je snapt ook wel Huub, dat het voor jou, achter de schermen, met alle inside kennis die je hebt, 24/7 CBML eten, drinken en ademen bij wijze van, makkelijker is de diverse verhaallijntjes van elkaar te onderscheiden en de rode draad te blijven volgen.
Ohhh.quote:
Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
de CC ceremonie ( wat een woord, maar goed)
Ja skattie, dat is een heel mooi woord en mirre is tofheid. Ik zet het even op mijn to do list, dan heb je het wrs overmorgen in huis via de UPS man.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.
Dat jullie mij allemaal cadeautjes komen geven. En mirre. Heel veel mirre.
Welja wrijf het er nog maar eens in....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hier
Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.
Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.
Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.
Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
Blurkiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .
Er zijn weleens ergere dingen aan jouw adres geschreven hier, maar ik het het idee dat je dat dan op de 1 of andere manier wel kunt waarderen.
Maar goed, het is klaar nu, noem me maar een Crybaby, see if I care![]()
Succes met het programma, ik ga zometeen weer kijken
wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzenindingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.
Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.
Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.
Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
Ja de enige x dat ik hem daar heb gezien was tijdens zijn neukmomentje met lisaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzeninding
Lisa is gewoon heel slinks en speelt het spel vind ik op een zeer toffe manier door bij iedereen de rol in te vullen die de mensen willen dat ze heeftquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!
Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
De kids mogen opblijven dus no CBML?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:34 schreef Mathara het volgende:
Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten.
Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan,
maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.
Arme kinderen. Zulke vooroordelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.
Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |