Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.
Het topic staat op pole, niet ikquote:
Ja, met ons zelfde diploma en drugsveleden en hier tussen de huisvrouwen rondhangen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Gert! Mag ik met jou in het MKvrije hokje?
Skattie, jij hebt tenminste nog betaald werk.quote:Op maandag 29 september 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Daar zit je dan, met je goed gedrag en diploma's.
Je zou er bijna van aan lager wal geraken en aan de drugs gaan.
Oh wacht.
Ja, wat een strafquote:Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, met ons zelfde diploma en drugsveleden en hier tussen de huisvrouwen rondhangen.
quote:
Caro is béide, dás pas erg!quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
jij bent heul geen huisvrouwjij werkt
Ah, ja, dan gaat alles vanzelfquote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
jij bent heul geen huisvrouwjij werkt
nou nee. Maar huisvrouw dan moet je toch sherry drinken, Oprah kijken zo nu en dan een bonbon eten??quote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, ja, dan gaat alles vanzelf![]()
Ik tel niet bij de huisvrouwen mee en niet bij de werkende mensch.
Want ik ben zo eentje die maar af en toe werkt.
Met 29 uur in de week
Veterstrikdiploma bedoel ik...quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
En ik heb ook al geen diploma's.
Wat ben ik eigenlijk
Nee dat is waarquote:Op maandag 29 september 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou nee. Maar huisvrouw dan moet je toch sherry drinken, Oprah kijken zo nu en dan een bonbon eten??
Dat lukt niet als je 29 uur elders bent
Zwem- en verkeersdiploma heb ik ook!quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Veterstrikdiploma bedoel ik...
leuk!![]()
Ja hoor, jij mag bij Gert en Cc in het hokje. Als je diploma's hebt dan he!quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
Mag iemand zonder MK, maar wél klaverjassende, nu even spijbelende (want cafeïne nodig) saaie kantoormuts ook mee doen ?
Diploma's, oepsquote:Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag bij Gert en Cc in het hokje. Als je diploma's hebt dan he!
Mijn verloren tweelingzus, ben jij het?quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat is waar![]()
Ik doe alles half.
Half glas sherry, ik kijk Oprah en de soaps half en eet een half doosje bonbons én ik werk maar half.
Ik breng de kids naar school, maar haal ze niet op. Ik kook eten, maar was niet af.
Ik prop de was in de machine maar hang het niet op
Alleen als je unisex fietstassen hebt en een afritsbroek. En als bonus zo'n buidel op je rugquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef hondjes het volgende:
zijn er ook vutters in de zaal.
dat is pas erg,verplicht moeten fietsen met je man.broodtrommeltje mee,koffiekan.
nee, ik niet, nog niet. nooit, of ieder een andere richting op
huisvrouw zijn is gaaf.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn verloren tweelingzus, ben jij het?![]()
Al doe ik dan halve flessen SherryEn die halve baan niet. Stel voor zeg, zometeen ben ik nog moe ook.
fok is vandaag huisvrouwtjes pesten, zooooo traagquote:Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
Wat gezellig allemaal in onze hokjes!
Is FOK! ook zo aan het kutten bij jullie trouwens? Of is men snode plannen aan het smeden om mij aan het werk te krijgen?
Jaja, collega's. Ik ga die DM campagne al schrijven. Stelletje zeikerds.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
Mag iemand zonder MK, maar wél klaverjassende, nu even spijbelende (want cafeïne nodig) saaie kantoormuts ook mee doen ?
Koop er eenquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
En ik wil ook een WII en Pietje verslaan
Dementor heeft geweigerd om Sly een sukkellllllll te noemen, dus het zal welquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
[..]
zijn we al gefuseerd met NL
En ik wil ook een WII en Pietje verslaan
Het wordt steeds gezelliger hierquote:Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook een WII en Pietje vernederen
Een V&D hebben we hier heul niet.quote:Op maandag 29 september 2008 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop er een, ze zijn bij de V&D geloof ik in de aanbieding als combipakket.
Ja, vind ik ook, de liefde ontbreekt een beetje sinds Lobjequote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger hier.
Ik heb nog wel een kamertje vrij.quote:Op maandag 29 september 2008 11:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, de liefde ontbreekt een beetje sinds Lobjeweg is
quote:Op maandag 29 september 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamertje vrij.
Huub!quote:
Heb je deze al dan? http://nederland.softpick(...)Windows_nl-20307.htmquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook klaverjassen! Dat was zowat het enige wat ik deed op de VU.
En toepen! En rikken kan ik ook een beetje, maar dat is geloof ik echt een Brabants kaartspelletje.
Rikken is echt voor losers.quote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook klaverjassen! Dat was zowat het enige wat ik deed op de VU.
En toepen! En rikken kan ik ook een beetje, maar dat is geloof ik echt een Brabants kaartspelletje.
Hé! Watch out who you're calling a loser, loser!quote:
Jij bent gewoon ook een junk. Niks meer. Niks minder.quote:Wil iemand mijn hokje benoemen? Ik heb behoefte aan erkenning.
(voor tegen de paniek steek ik alvast wat drugs in m'n gezicht. Voor als de rook om m'n hoofd is verdwenen)
Wat reageer jij gepikeerd. Heb je PMS of aandelen Fortisquote:Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Watch out who you're calling a loser, loser!
[..]
Jij bent gewoon ook een junk. Niks meer. Niks minder.
Geen van beidequote:Op maandag 29 september 2008 12:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat reageer jij gepikeerd. Heb je PMS of aandelen Fortis
Dat zou best eens kunnen...quote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen van beide.
Maandagochtend FTW.
En ik verwacht een dezer dagen een brief van Fortis op mijn deurmat met het dringende verzoek eens een keer uit het rood te blijven. "We hebben het al zwaar genoeg zonder kutklanten als u, mevrouw Cat."
En dan heb ik een probleem. Een groot probleem.quote:
Na ons CC.quote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan heb ik een probleem. Een groot probleem.
Oh well, eerst maar eens lunchen en na mij de zondvloed.
De boel klapt. De rijken blijven rijk, en de grote massa gaat jarenlang opdraaien voor de ellende. En dan begint het weer van voren af aan. Simpel.quote:Op maandag 29 september 2008 12:32 schreef hondjes het volgende:
spannende tijden met de beurs.
wie het weet mag het zeggen.
Eindelijk een Koning...quote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)atrix_doet_in_f.html
Hoera [ afbeelding ]
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..quote:Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De boel klapt. De rijken blijven rijk, en de grote massa gaat jarenlang opdraaien voor de ellende. En dan begint het weer van voren af aan. Simpel.
Het is nu ieder voor zich!quote:
Die kan ook de pot op.quote:
Dat vertrouwen blijft wel (al is 't fake) doordat de in problemen geraakte banken gewoon genationaliseerd worden. De bijkomende verwatering neem je gewoon voor liefquote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Dementor het volgende:
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..
lol, hij is grappigquote:
Kunnen we weer eens schaatsenquote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)atrix_doet_in_f.html
Hoera [ afbeelding ]
Als je genoeg hebt, kun je het nog in onroerend goed steken bijvoorbeeld. Of in andere diensten die op lange termijn hun waarde toch wel behouden.quote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon het net een stuk leuker te vinden met Sebastiaan erin. Staat hij alweer buiten de poort. Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk leef ik nog, ben alleen druknu ff lunchpauze
wat vinden wij van can't buy me love?
Wat jullie vinden, weet ik niet. Maar ik vind het nog steeds niet goed.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Tis vrij kut, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Mijn mening: lichte verbetering. Afgelopen week was bij vlagen best aardig, met de nerveuze mannen en wat beter uitgewerkte verhaallijntjes.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Ik heb nog steeds meer lol als ik willekeurig welk oud Youtube fragmentje van de kooi aanklik dan ik bij de uitzendingen van CBML heb. Het is me te eendimensionaal allemaal en ik kan niet echt lachen om die lui.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Vermogen in onzekerheid.quote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt, kun je het nog in onroerend goed steken bijvoorbeeld. Of in andere diensten die op lange termijn hun waarde toch wel behouden.
Maar het is een kwestie van vertrouwen ja. Bizar eigenlijk. En het wordt helemáál feest als Barclays of de DB in de problemen gaan komen. Die zijn namelijk te groot om 'gered' te worden, DB heeft bijvoorbeeld 2000 miljard uitstaan, Barclays ruim 1600 miljard.
Ik kijk er nog steeds wel naar, t blijft een vermakelijk schouwspel. Het is alleen zo oppervlakkig omdat t maar 20 minuten per dag is, inleven in de karakters is niet mogelijk. Constante verandering van regels en wisseling van bewoners maakt het ook niet echt aantrekkelijk. En ik kan niet meer normaal kijken, denk telkens, ow dat is gescript, of dat is een hokje actie, of waarom zitten ze nou daar dat is een slecht shot...quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Preciesquote:Op maandag 29 september 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
Je krijgt ook niet echt feeling met de kandidaten. Door dat eendimensionale en die luttele () 20 minuutjes per dag. Waarvan ook nog eens de helft uit herhaling lijkt te bestaan.
Wie ga je slaan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:39 schreef petraa het volgende:
zoooooo eindelijk kan ik PP verslaan met MK
Nou kom maar op danquote:Op maandag 29 september 2008 13:39 schreef petraa het volgende:
zoooooo eindelijk kan ik PP verslaan met MK
quote:
Waarom was jij niet op dat feestje in Gemert?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
waren ze wel lees zijn blog maar.quote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op dat feestje in Gemert?
Gelezenquote:Op maandag 29 september 2008 15:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waren ze wel lees zijn blog maar.
huizenprijzen moet eerst nog omlaag, wat nog wel een maandje of zes duurt in spanje.quote:
Engelse banken hebben idd wel een probleem aangezien de meeste schulden worden doorverkocht aan de VS...quote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt, kun je het nog in onroerend goed steken bijvoorbeeld. Of in andere diensten die op lange termijn hun waarde toch wel behouden.
Maar het is een kwestie van vertrouwen ja. Bizar eigenlijk. En het wordt helemáál feest als Barclays of de DB in de problemen gaan komen. Die zijn namelijk te groot om 'gered' te worden, DB heeft bijvoorbeeld 2000 miljard uitstaan, Barclays ruim 1600 miljard.
Waarom vraag je dat eigenlijk, je krijgt van 10 mensen een reactie maar neemt niet eens de moeite erop te reageren.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Hij moest kokenquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk, je krijgt van 10 mensen een reactie maar neemt niet eens de moeite erop te reageren.
Misschien was het een variant op: "Hoe voelen wij ons vandaag"? Ook zo'n loze vraag waar zelden naar het antwoord geluisterd wordtquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk, je krijgt van 10 mensen een reactie maar neemt niet eens de moeite erop te reageren.
hij heeft zijn vraag elders opnieuw gesteld, in de SC was hij niet echt op zijn plek.quote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat was je antwoord danquote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien was het een variant op: "Hoe voelen wij ons vandaag"? Ook zo'n loze vraag waar zelden naar het antwoord geluisterd wordt
Je moet wel een echte fan zijnquote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef Desii het volgende:
[..]
hij heeft zijn vraag elders opnieuw gesteld, in de SC was hij niet echt op zijn plek.
Van een kijker.
denk ook niet dat we antwoord krijgen, maar misschien dat de redactie er wat mee doet.
who knows
ff een lekker muziekje
Echt dure huizen zijn op de lange termijn nog steeds een prima investering.quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
huizenprijzen moet eerst nog omlaag, wat nog wel een maandje of zes duurt in spanje.
dus in de tussen tijd is het..afwachten..lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |