quote:Op maandag 29 september 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn verloren tweelingzus, ben jij het?![]()
Al doe ik dan halve flessen SherryEn die halve baan niet. Stel voor zeg, zometeen ben ik nog moe ook.
fok is vandaag huisvrouwtjes pesten, zooooo traagquote:Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
Wat gezellig allemaal in onze hokjes!
Is FOK! ook zo aan het kutten bij jullie trouwens? Of is men snode plannen aan het smeden om mij aan het werk te krijgen?
Jaja, collega's. Ik ga die DM campagne al schrijven. Stelletje zeikerds.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
Mag iemand zonder MK, maar wél klaverjassende, nu even spijbelende (want cafeïne nodig) saaie kantoormuts ook mee doen ?
Koop er eenquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
En ik wil ook een WII en Pietje verslaan
Dementor heeft geweigerd om Sly een sukkellllllll te noemen, dus het zal welquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
[..]
zijn we al gefuseerd met NL
En ik wil ook een WII en Pietje verslaan
Het wordt steeds gezelliger hierquote:Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook een WII en Pietje vernederen
Een V&D hebben we hier heul niet.quote:Op maandag 29 september 2008 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop er een, ze zijn bij de V&D geloof ik in de aanbieding als combipakket.
Ja, vind ik ook, de liefde ontbreekt een beetje sinds Lobjequote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger hier.
Ik heb nog wel een kamertje vrij.quote:Op maandag 29 september 2008 11:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, de liefde ontbreekt een beetje sinds Lobjeweg is
quote:Op maandag 29 september 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamertje vrij.
Huub!quote:
Heb je deze al dan? http://nederland.softpick(...)Windows_nl-20307.htmquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook klaverjassen! Dat was zowat het enige wat ik deed op de VU.
En toepen! En rikken kan ik ook een beetje, maar dat is geloof ik echt een Brabants kaartspelletje.
Rikken is echt voor losers.quote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook klaverjassen! Dat was zowat het enige wat ik deed op de VU.
En toepen! En rikken kan ik ook een beetje, maar dat is geloof ik echt een Brabants kaartspelletje.
Hé! Watch out who you're calling a loser, loser!quote:
Jij bent gewoon ook een junk. Niks meer. Niks minder.quote:Wil iemand mijn hokje benoemen? Ik heb behoefte aan erkenning.
(voor tegen de paniek steek ik alvast wat drugs in m'n gezicht. Voor als de rook om m'n hoofd is verdwenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |