Wat reageer jij gepikeerd. Heb je PMS of aandelen Fortisquote:Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Watch out who you're calling a loser, loser!
[..]
Jij bent gewoon ook een junk. Niks meer. Niks minder.
Geen van beidequote:Op maandag 29 september 2008 12:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat reageer jij gepikeerd. Heb je PMS of aandelen Fortis
Dat zou best eens kunnen...quote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen van beide.
Maandagochtend FTW.
En ik verwacht een dezer dagen een brief van Fortis op mijn deurmat met het dringende verzoek eens een keer uit het rood te blijven. "We hebben het al zwaar genoeg zonder kutklanten als u, mevrouw Cat."
En dan heb ik een probleem. Een groot probleem.quote:
Na ons CC.quote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan heb ik een probleem. Een groot probleem.
Oh well, eerst maar eens lunchen en na mij de zondvloed.
De boel klapt. De rijken blijven rijk, en de grote massa gaat jarenlang opdraaien voor de ellende. En dan begint het weer van voren af aan. Simpel.quote:Op maandag 29 september 2008 12:32 schreef hondjes het volgende:
spannende tijden met de beurs.
wie het weet mag het zeggen.
Eindelijk een Koning...quote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)atrix_doet_in_f.html
Hoera [ afbeelding ]
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..quote:Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De boel klapt. De rijken blijven rijk, en de grote massa gaat jarenlang opdraaien voor de ellende. En dan begint het weer van voren af aan. Simpel.
Het is nu ieder voor zich!quote:
Die kan ook de pot op.quote:
Dat vertrouwen blijft wel (al is 't fake) doordat de in problemen geraakte banken gewoon genationaliseerd worden. De bijkomende verwatering neem je gewoon voor liefquote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Dementor het volgende:
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..
lol, hij is grappigquote:
Kunnen we weer eens schaatsenquote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)atrix_doet_in_f.html
Hoera [ afbeelding ]
Als je genoeg hebt, kun je het nog in onroerend goed steken bijvoorbeeld. Of in andere diensten die op lange termijn hun waarde toch wel behouden.quote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen in het paper maakt het geen zak meer uit hoeveel je er wel of niet van hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon het net een stuk leuker te vinden met Sebastiaan erin. Staat hij alweer buiten de poort. Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk leef ik nog, ben alleen druknu ff lunchpauze
wat vinden wij van can't buy me love?
Wat jullie vinden, weet ik niet. Maar ik vind het nog steeds niet goed.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Tis vrij kut, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Mijn mening: lichte verbetering. Afgelopen week was bij vlagen best aardig, met de nerveuze mannen en wat beter uitgewerkte verhaallijntjes.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Huubdgk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |