Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeldquote:
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!quote:Op zondag 28 september 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een paniekauto!
Ik wist niet wat te kiezen zo snel![]()
Ik ga me er maar eens grondig in verdiepen!
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh die met dat zand en al dat water![]()
En schildpadden of wat dan ook die je in de weg lopen.
Pietje weet jij dat nog?
Daar moeten we dan nog maar even voor sparen....quote:
Ja, die is echt heel leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeld, ik ken niks bij naam. Ik vond de shopping mall met die lopende band toch wel 't leukste
.
Wel als je batterijen leeg zijnquote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.
Die is toch niet zo moeilijk
Haha ja dan wel jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel als je batterijen leeg zijn
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Ach het fruit spuit eruitquote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!
Ah whatever, ik vond het iig ontzettend leuk om eindelijk eens met Pietje te karten!![]()
![]()
Topperquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Wat hebbie dan?quote:
Zolang het niet van dat klikkende fruit is...quote:
Joh.. Neem een kouwe douche.. Ik vond dit wel schattig enzoquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?
Met je onduidelijke posts
Ik ga ff languit op de bank, dat heb ik wel verdiend![]()
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Topper![]()
Volgende meet gaan we weer samen
Spraakwater lest de dorst.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Ik neem aan dat mijn aanwezigheid genoeg is en ik zal gewoon weer op de achtergrond staan te observerenquote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Wie is nou weer L**squote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar weten jij en L**s alles van
ok, kan ik eerst nog ff oefenenquote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! Volgende keer gaan we langer ok? Maar ik ga straks slapen, en anders lig ik in bed nog te racen
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**squote:
Neuh zo ver heen was ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
Ik ga etage hoger TV kijken in m'n Oping.
Loesje? Post die hier ook?quote:
Achja, natuurlijk, je moet weer op tijd naar bed op zondag morgen moet er weer noeste arbeid geleverd worden door jou je buurmannenquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Het scootertje geeft juist zo lekker mee in de bochtenquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Good evening Petraquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Slaap lekker lieve Lies!quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga dromen, van ruitjes, schepjes, Palma, en van Sly uiteraard!
Slaap lekker Fok!
oh waar? ik hou niet van zoeken namelijk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Ik zou het bijna kopen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Het is zoooooooooooooo leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou het bijna kopen.
Ja, bijna.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Nog even voor het slapen gaan, wat een weekend!
Het leven is wel leuk.
Juud.
quote:
Je gaat nat op de roemquote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
okee, ik heb de negen, Aas en 10
en een geweldige bijkaart
speelquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn maat heeft ook een superkaart, dus die gaat lekker mee
Ja, bij Spelpunt.nlquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Coos het volgende:
Bestaat er eik een site waar je online kan klaverjassen?
Zullen we dat een keer doen? Bluffâh!! Maar nu niet want ik ga nu de herhaling van Panorama op België 2 kijken en daarna naar bed.quote:
Doen we zeker een keer!quote:Op maandag 29 september 2008 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer doen? Bluffâh!! Maar nu niet want ik ga nu de herhaling van Panorama op België 2 kijken en daarna naar bed.
![]()
Daar klaverjas ik ook!quote:
Blijkbaar best lastig, die ontwenningsverschijnselen als je een tijdje niet mag posten.quote:Op maandag 29 september 2008 02:51 schreef hoenanipoenani het volgende:
Al 4 jaar niet meer.quote:Op maandag 29 september 2008 03:00 schreef hoenanipoenani het volgende:
Doei Tipsch.quote:Op maandag 29 september 2008 03:12 schreef hoenanipoenani het volgende:
[..]
hoenanipoenani zegt welterusten en tot morgen.
Ligt er vnl. aan dat er geweigerd wordt om voor de afwezigen even samenvattingen te gevenquote:Op maandag 29 september 2008 09:01 schreef pullup het volgende:
Vooral het vorige topic is niet door te komen voor de argeloze lurker.
Mjah het was een leuke uitdaging om erachter te komen waar het over ging.quote:Op maandag 29 september 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt er vnl. aan dat er geweigerd wordt om voor de afwezigen even samenvattingen te geven
En teruglezen is eigenlijk not done
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat usersquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Echt, hoe belangrijk kun je jezelf in je hoofd maken.
En ik ben ook een ouwe drugsgebruiker.
gezellig,,quote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat users
Oh jammerquote:Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het was een leuke uitdaging om erachter te komen waar het over ging.
Ik faalde hopeloos
Zit je op een roze wolk ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen! Het regent buiten en toch schijnt de zon in mijn hoofd....
Huisvrouwenquote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat users
Ja, en dan zijn er wat mensen die in meerdere hokjes passenquote:Op maandag 29 september 2008 10:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu snap ik ook iets meer van die kampen
hoe raak ik deze mental image weer kwijtquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassie
Ieuuww.
Ik durf best te bekennen dat ik zes jaar over de MAVO heb gedaan.
Ik heb zo'n dikke kont, ik heb minstens 2 hokjes nodigquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn er wat mensen die in meerdere hokjes passen
joh, als je een beetje inschikt kunnen we samen in het hokje moeders met dikke konten.quote:Op maandag 29 september 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dikke kont, ik heb minstens 2 hokjes nodig
Ja, dat is dat ene hele grote hok he?quote:Op maandag 29 september 2008 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh, als je een beetje inschikt kunnen we samen in het hokje moeders met dikke konten.
Hier geen mavo. Maar wel ex-drugs.quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe raak ik deze mental image weer kwijt![]()
Chloor, chloor chloor.....
ik slechts vier, over de mavo dan.
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
Zes jaar MAVO, twee jaar HAVO, vier jaar HBO en nog een jaartje freewheelen op de Universiteit.
And look where it's gotten me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |