Gisteren was het diepepunt: maar 90.000 kijkers!
En RTL vraagt zich af waarom dat is ?
2 redenen:
1. *
Als je als zender GEEN LIVE STREAMS toestaat zakken de KIJK cijfers met de week!
Let op mijn woorden.
Live stream = kijkers!
2. Zet niet meer om half 8 uit stel mafkezen! Dat werd ook al zo vaak gezegd tijdens DGK, zo bereik je niet de doelgroep.
Of Huub dit leest of niet:
Ik vind dit een leuk programma, het moet idd op gang komen maar toch het is best spannend.
Dat er geen streams zijn om te voorkomen dat er weer vage fans te ver gaan zoals in de tijd van DGK kan ik helemaal begrijpen, er zijn altijd mensen die geen leven hebben en zich alles mega persoonlijk gaan aantrekken zoals met DGK of dat nu om Huubs acties waren of om die van Brain maak niet uit.
Dit is geen DGK en dat is maar goed ook, omdat we dat al gehad hebben en de mol blijkbaar geen zin had in een vervolg. Dit nieuwe idee is eigenlijk idioot (voor de vrouwen dan) maar het laat ook wel weer zien hoe sommige (misschien de meeste mannen?) denken over vrouwen. Eigenlijk te gek voor woorden haha Ja Ja Marco en Marco lul je er maar lekker uit haha

Het programma is niet agressief niet TE agressief. Huub vraagt wat wij vinden van de muziek de verhaallijnen ? Nou Huub die zijn prima zoals altijd, de voiceover was tijdens de kooi ook altijd erg goed. De muziek past er goed bij ja

Het is wel spannend want anders was er hier geen forum over en zouden er 0 mensen naar het programma kijken.
Mensen die een Ribas of Yasmin of weet ik veel wie met Brain blijven vergelijken geven dit nieuwe programma ook geen kans om iets te worden omdat die nog steeds met de kooi in hun kop zitten. Mijn advies is dat nu eindelijk es naast je neer te leggen al geef ik zelf toe dat het afkicken voor mij persoonlijk ook even heeft moeten duren hehe ; P
Nee hoor, ik kijk er wel na.. maar 24 uur livestream trek je wel meer kijkers mee, de reden waarom dit niet is begrijp ik ook nog niet helemaal. Dat het maar 3 maanden zou duren is natuurlijk geen reden. Wel een reden kan zijn dat bepaalde fans buitensporig gedrag gaan vertonen en zich te veel met het programma gaan bemoeien, tja.
Die kijkers komen wel, hoop ik dan voor het productie team.
Veel succes