Aangevallen doen !!! Tje man, als er iemand aangevallen reageert ben jij dat wel. Je moet zelf niet zo janken, als jou ook maar iets niet aanstaat ben je niet meer dan een fucking jankende baby.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
He ik doe tegen Blurk zoals ik dat wil,
ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,
als jullie daar niet tegen kunnen, jammer joh!
vond het nog vrij mild
kijkcijfers kunnen altijd beter, maar kunnen ook veel slechter....
Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
[..]
CBL is een flop, en de zondagavonduitzending van een uurtje zijn ze ook al kwijt begreep ik.
Dan ook nog maar even mijn ongezouten mening over je reactie op Blurk, ik las het niet eerder dan nu. Je mag zeggen wat je wil hier op Fok!, maar de post van Blurk was niet naar bedoeld naar jou toe, in mijn ogen en ze doet zeker niet aangevallen. Ze vraagt zich gewoon af, of je ook nog een reactie komt geven, iets dat ik deel met haar. Als je een vraag stelt en mensen nemen de moeite om te reageren, dan is het ook leuk als je langskomt om daar een tegenreactie op te geven, al mag dat ook pas na drie dagen. Dat iemand daarom vraagt is toch niet echt een probleem lijkt me zo...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
He ik doe tegen Blurk zoals ik dat wil,
ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,
als jullie daar niet tegen kunnen, jammer joh!
vond het nog vrij mild
kijkcijfers kunnen altijd beter, maar kunnen ook veel slechter....
De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef tuinfluiter het volgende:
En de CBML voice-over zal de verhuizing van zondag naar zaterdag ook wel uitspreken.
De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.
Gezellig met het hele gezin op de bank met chips en cola CBML kijken!!!
Denk niet dat dat hem gaat worden
Kijk ik net in de 2-weekse tv-gids, die ik vorige week al kocht, zie ik het al bij dequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.
Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten. Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan, maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.
Nou is het ook geen pretje om tegenover een programma met een marktaandeel van zo'n 50% te staan (het voetballen), maar er gebeśrt gewoon niet genoeg om het programma over een uur uit te smeren. En dan krig je een programma vol terugblikken en previews.
is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Maar je snapt ook wel Huub, dat het voor jou, achter de schermen, met alle inside kennis die je hebt, 24/7 CBML eten, drinken en ademen bij wijze van, makkelijker is de diverse verhaallijntjes van elkaar te onderscheiden en de rode draad te blijven volgen.
Ohhh.quote:
Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
de CC ceremonie ( wat een woord, maar goed)
Ja skattie, dat is een heel mooi woord en mirre is tofheid. Ik zet het even op mijn to do list, dan heb je het wrs overmorgen in huis via de UPS man.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.
Dat jullie mij allemaal cadeautjes komen geven. En mirre. Heel veel mirre.
Welja wrijf het er nog maar eens in....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hier
Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.
Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.
Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.
Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
Blurkiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .
Er zijn weleens ergere dingen aan jouw adres geschreven hier, maar ik het het idee dat je dat dan op de 1 of andere manier wel kunt waarderen.
Maar goed, het is klaar nu, noem me maar een Crybaby, see if I care![]()
Succes met het programma, ik ga zometeen weer kijken
wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzenindingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.
Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.
Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.
Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
Ja de enige x dat ik hem daar heb gezien was tijdens zijn neukmomentje met lisaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzeninding
Lisa is gewoon heel slinks en speelt het spel vind ik op een zeer toffe manier door bij iedereen de rol in te vullen die de mensen willen dat ze heeftquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!
Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
De kids mogen opblijven dus no CBML?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:34 schreef Mathara het volgende:
Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten.
Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan,
maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.
Arme kinderen. Zulke vooroordelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.
Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |