abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:39:00 #102
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62048863
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
He ik doe tegen Blurk zoals ik dat wil,

ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,

als jullie daar niet tegen kunnen, jammer joh!

vond het nog vrij mild

kijkcijfers kunnen altijd beter, maar kunnen ook veel slechter....
Aangevallen doen !!! Tje man, als er iemand aangevallen reageert ben jij dat wel. Je moet zelf niet zo janken, als jou ook maar iets niet aanstaat ben je niet meer dan een fucking jankende baby.

Er wordt moeite gedaan, om vrij uitgebreid antwoord te geven op je vraag. Logisch toch, dat we dan ook jou reactie daarop willen!!

Misschien zou "sorrie" tegen Blurk, niet overbodig zijn. Maar dat is moeilijk voor jou, je moet tenslotte altijd het laatste woord hebben.

Als jij hier niet mee kan,............jammer joh !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathara op 01-10-2008 13:46:16 ]
pi_62048874
Go hard or go home
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:45:02 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62048990
Vergeleken met DGK of op eigen merites beoordeeld; CBML blijft imo zwaar onder de maat.
Het komt nergens vanaf, gaat nergens heen, onnavolgbaar in onrust en onnavolgbaar in onverstaanbaarheid.
Vermakelijk is het wel, juist omdat er geen touw aan vast te knopen valt. Een soort surrealistisch vermaak op de vooravond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:10:17 #105
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62049579
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:29 schreef blomst het volgende:

[..]

CBL is een flop, en de zondagavonduitzending van een uurtje zijn ze ook al kwijt begreep ik.
Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.
Gezellig met het hele gezin op de bank met chips en cola CBML kijken!!!

Denk niet dat dat hem gaat worden
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:24:04 #106
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_62049927
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
He ik doe tegen Blurk zoals ik dat wil,

ik vraag om een reactie, reageer niet meteen en dan gaat Blurk beetje aangevallen doen, mazzel, je moet niet zo janken denk ik dan en zeg ik dan ook,

als jullie daar niet tegen kunnen, jammer joh!

vond het nog vrij mild

kijkcijfers kunnen altijd beter, maar kunnen ook veel slechter....
Dan ook nog maar even mijn ongezouten mening over je reactie op Blurk, ik las het niet eerder dan nu. Je mag zeggen wat je wil hier op Fok!, maar de post van Blurk was niet naar bedoeld naar jou toe, in mijn ogen en ze doet zeker niet aangevallen. Ze vraagt zich gewoon af, of je ook nog een reactie komt geven, iets dat ik deel met haar. Als je een vraag stelt en mensen nemen de moeite om te reageren, dan is het ook leuk als je langskomt om daar een tegenreactie op te geven, al mag dat ook pas na drie dagen. Dat iemand daarom vraagt is toch niet echt een probleem lijkt me zo...

Blurk is erg ok en het is niet tof dat jij haar dan zo'n sneer geeft...dat er zoveel mensen een reactie op geven maakt nog eens duidelijk hoe het zit.

Dus dat...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:27:55 #107
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62050048
En de CBML voice-over zal de verhuizing van zondag naar zaterdag ook wel uitspreken.

Deel 3

( Reacties op CBML die ik in andere topics las .)

Ribas was weer onweerstaanbaar vandaag.

Ik geef weer een 1, ik ben nog niet begonnen met kijken.
-Hoe kun je nou een programma beoordelen als je niet kijkt?

Nou, wat kan die Jasmin zeuren om niks, dat nieuwe meisje Gisela is best leuk lijkt me.
- Ze heeft alleen een rare tik. Een knipoog met een grimas.

Ribas is hilarisch met zijn zeurende Jasmin de hele tijd !
Heb me rot gelachen om de uitzending van dinsdag.

Er staat dat Ribas informatica studeert, volgens mij klopt daar geen reet van want die
gast is werkelijk te dom om te poepen.

Ligt het aan mij of spelen ze de "tune" helemaal niet meer?

Gekeken, dat van Charlene was echt niet nep ! Dat wijf is zo gek als een deur.
Het is een spelletje waarin je afgewezen kunt worden. Helemaal als je zo'n lelijke
zure smoel trekt de hele dag. Wat een stuk achterlijk.

Gisela lijkt me een spijkerharde tante, en wel geschikt voor het programma.

Waarom zijn die wijven zo zwak? Alleen maar huilen.

Kortharige Marco is gewoon een tweede Huubje, die neukt alles wat los en vast zit en dat
weet je als vrouw dus moet je ook niet zeiken.

Charlene is een jankbal, ze wist precies waar ze aan begon met blonde Marco.

Joost en Rory zijn de veilige en saaie factoren, net al Fiona.

Als er dan toch vergelijkingen met DGK gemaakt moeten worden vindt ik de rol van Natasia
meer weggelegd voor Lisa, die dreigt al net zo erg als Natasia.
-Mee eens.

Kansen om het niveau op te krikken worden niet benut en wat overblijft is een
zooitje ongeregeld en daarmee doel ik niet alleen op de 'karakters', maar vooral
ook op de manier waarop alles in beeld wordt gebracht.

Er zitten alleen maar huilwijven in die te verliefd zijn om het spel te spelen.

In het begin dacht ik dat Ribas een tweede Brian was, dat vind ik niet meer,
ze zijn beiden temperamentvol, maar Ribas is niet sneaky, heeft het hart op de tong.

Lisa is ook een speelster, maar sinds ze met 40 marokkaantjes heeft gedreigd,
heb ik een bloedhekel aan haar.

Opvallend dat Ribas en Joost naar elkaar toe trekken, staan tot nu toe het sterkst in het spel.

Wordt tijd dat Kelly, dat onverstaanbare mormel naar huis gaat.

Slechte reclame voor Marokkanen, waarom geen 40 Hindoestanen?

Ik vind Lisa een naar mens, om te dreigen met marokkanen.

[ Bericht 17% gewijzigd door tuinfluiter op 02-10-2008 21:48:04 (AANGEVULD) ]
pi_62050177
Gister was een toffe uitzending, maar die van maandag kon me totaal niet boeien
En dan het muziekje van onder Lisa.. geweldig.. "what goes around"

maar ehhh.. Blurkie is tof en bedoelde het totaal niet aanvallend, zoals jij het oppakte
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 14:34:42 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_62050278
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef tuinfluiter het volgende:

En de CBML voice-over zal de verhuizing van zondag naar zaterdag ook wel uitspreken.
De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:35:18 #110
158708 gan-sim
the turning point
pi_62050297
Hub voelt zich nogal snel aangevallen geloof ik....
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  Moderator woensdag 1 oktober 2008 @ 14:45:37 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62050592
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef Mathara het volgende:

[..]

Ja, ik las dat net ook op media _berichten, Als het klopt, wordt het w.s nog triester met de kijkcijfers.
Gezellig met het hele gezin op de bank met chips en cola CBML kijken!!!

Denk niet dat dat hem gaat worden
De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.
Nou is het ook geen pretje om tegenover een programma met een marktaandeel van zo'n 50% te staan (het voetballen), maar er gebeśrt gewoon niet genoeg om het programma over een uur uit te smeren. En dan krig je een programma vol terugblikken en previews.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:48:56 #112
162917 tuinfluiter
pi_62050674
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:

De voice-over zei het gisteren al: CBML, maandag t/m zaterdag bij RTL 5.
Kijk ik net in de 2-weekse tv-gids, die ik vorige week al kocht, zie ik het al bij de
zaterdag staan, was dus inderdaad al geregeld door RTL

CBML van de zondag naar de zaterdag .

En zondag onder voetbaltijd, vangt de vrouw van bijna 500 kilo de kijkers op om 19:30 RTL5 .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:34:48 #113
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62053736
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

De zondag-uitzendingen scoorden sowieso al opvallend slecht.
Nou is het ook geen pretje om tegenover een programma met een marktaandeel van zo'n 50% te staan (het voetballen), maar er gebeśrt gewoon niet genoeg om het programma over een uur uit te smeren. En dan krig je een programma vol terugblikken en previews.
Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten. Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan, maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.

Misschien zouden alleen de uitzendingen van ma t/m vrij al meer dan voldoende zijn!!! De weekend inhoud van Nikkie Plessen is zeker niet geweldig te noemen, dus dat kan weg.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:08:42 #114
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62054719
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.

Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.

Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.

Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:15:02 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62054883
Maar je snapt ook wel Huub, dat het voor jou, achter de schermen, met alle inside kennis die je hebt, 24/7 CBML eten, drinken en ademen bij wijze van, makkelijker is de diverse verhaallijntjes van elkaar te onderscheiden en de rode draad te blijven volgen.
Enkel met de televisieuitzendingen lukt het de gemiddelde kijker blijkbaar niet chocolade te maken van de hapsnap beelden die ze krijgen voorgeschoteld
En van die kijkers moet je het toch hebben.

Ja, je hebt de site, maar imo is cross media bedoeld om aan te vullen indien gewenst, niet om grote gaten te dichten omdat het anders nergens op slaat.
Nogmaals: het is vermakelijke pulp, maar dat komt vooral omdat het zo slecht is, dat het grappig wordt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:20:46 #116
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62055042
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Maar je snapt ook wel Huub, dat het voor jou, achter de schermen, met alle inside kennis die je hebt, 24/7 CBML eten, drinken en ademen bij wijze van, makkelijker is de diverse verhaallijntjes van elkaar te onderscheiden en de rode draad te blijven volgen.

is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hier
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:27:04 #117
162917 tuinfluiter
pi_62055243
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:

ik heb wel streams hier
Ohhh.

Ook in jullie nieuwe huisje?

Bofkont. Op de eerste rang.

Ja, jij bent een de Tv-makers .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:28:47 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62055300
Juist. En wij zijn natuurlijk ook verwend door alle streams van BB tot DGK.
Dit programma is totaal anders, leent zich waarschijnlijk ook minder voor streams door het imo hogere soapgehalte.

Jullie grootste vijand als makers is denk ik het korte tijdbestek van de uitzendingen waarin al die vreemde mensen (want dat blijven het vooralsnog, met niemand heb ik iig het gevoel een klik te hebben, hem/haar te begrijpen, laat staan dat ik iemand echt leuk vind) van hot naar her springen. En doen alsof ze elkaar al jįįren kennen en alsof hun relaties voor het leven zijn.
Het komt allemaal onecht over. Misschien omdat het daadwerkelijk fake is, misschien omdat je de kans niet krijgt je mensen 'eigen' te maken. Either way: het beklijft gewoon niet.

En eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe je dat nu nog kunt omturnen. Nog meer zijsprongen maken, maakt het alleen maar ongeloofwaardiger. Dus blijf ik bij mijn advies voor jou: zie het als een geweldige kans op een stap verder in televisieland, als dat is wat je ambieert.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 17:32:38 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_62055407
Dus Huub, als ik het goed begrijp proppen ze in de uitzending van zaterdag even wat shots van de CC ceremonie ( wat een woord, maar goed) en de rest is terugblikken van wat er al te zien is op de site van CBML. Niet meer onder het kopje Preview maar Backstage. Is dat een foutje?

BTW, zijn Kally en Darco echt "too hot voor tievie"? Het filmpje wordt wit na een aantal seconde.
― Mark Twain
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:33:59 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62055447
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
de CC ceremonie ( wat een woord, maar goed)
Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.
Dat jullie mij allemaal cadeautjes komen geven. En mirre. Heel veel mirre.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 17:37:04 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_62055534
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:

Ik vind het wel mooi. Cc Ceremonie zou mooier zijn.
Dat jullie mij allemaal cadeautjes komen geven. En mirre. Heel veel mirre.
Ja skattie, dat is een heel mooi woord en mirre is tofheid. Ik zet het even op mijn to do list, dan heb je het wrs overmorgen in huis via de UPS man.
― Mark Twain
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:41:24 #122
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_62055671
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

is ook zo, ben wat dat betreft ook niet gehele objectief in mijn zienswijze omdat ik het idd 24 uur per dag zie, ik heb wel streams hier
Welja wrijf het er nog maar eens in....
pi_62056901
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet, zelf vind ik de zondag uitzending altijd heel erg leuk, omdat het ook de exits laat zien, daarnaast is hij geen uur maar veertig minuten.

Qua content gebeurt er wel heel erg veel in CBML, in DGK hadden we soms echt weinig verhaallijnen. Alleen wat jammer is, is dat je met 11 of 12 mensen zoveel dingen hebt dat het heel erg moeilijk is om daar je rode lijnen in uit te zetten. Je moet dan keuzes maken over wat je wel en wat je niet laat zien. 23 minuten is dan namelijk niet heel erg veel.

Toch vind ik dat de lijnen zich behoorlijk uitkristaliseren, en dat al na vier weken. Er zitten markante karakters in, als oud deelnemer aan een RLS vind ik dat sommige van de kandidaten het uitstekend doen. Ze zijn zich heel bewust waar ze mee bezig zijn en sommigen spelen het spel heel slim.

Nog even over Blurk, vind dat Blurk gewoon iets te snel, en iets te sarcastisch was in haar reactie, gaat verder niet over oke of niet oke, ik zeg gewoon wat ik vind. Excuses vind ik dan ook zeer overbodig,
Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .

Er zijn weleens ergere dingen aan jouw adres geschreven hier, maar ik het het idee dat je dat dan op de 1 of andere manier wel kunt waarderen.
Maar goed, het is klaar nu, noem me maar een Crybaby, see if I care

Succes met het programma, ik ga zometeen weer kijken
pi_62057114
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik zit niet op excuses te wachten hoor, ik had liever gehad dat je niet zo overtrokken gereageerd had op mijn volkomen correcte vraag aan jou. Een vraag die niet alleen door mij gesteld is overigens. .

Er zijn weleens ergere dingen aan jouw adres geschreven hier, maar ik het het idee dat je dat dan op de 1 of andere manier wel kunt waarderen.
Maar goed, het is klaar nu, noem me maar een Crybaby, see if I care

Succes met het programma, ik ga zometeen weer kijken
Blurkie sister in disaster nog 3 kwartier.... ik zit er al klaar veur
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:49:49 #125
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62074072
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:

wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzeninding
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62079789
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzeninding
Ja de enige x dat ik hem daar heb gezien was tijdens zijn neukmomentje met lisa
pi_62086105
Ik begin het steeds leuker te vinden. Met noekje eens dat je soms geen idee hebt waarom dingen escaleren.

Voor mij zijn de hoofdrol spelers toch Joost, Fiona en Ribas.
Die meiden denken met hun hartjes. Zijn helaas niet goed voor het spel.

Ben erg nieuwsgierig hoe het zit met geweld . Vond de opmerking van Lisa erg ver gaan. In BB UK van dit jaar was er ook een chick die ging dreigen met haar buitenlandse vriendjes en die werd er gelijk uitgezet.

Opeens begint ook hier het geweld. Eerst Ribas met het glas water.
Dan die ene griet met dat glas en vanavond, die gozer die dat meisje aanvalt. sorry Charlene heet ze maar zijn naam vergeet ik want je ziet hem nauwelijks.

Bij DGK was (ja daar ga ook ik beginnen met vergelijken) het niet eerlijke handhaving van de regels waardoor het programma in mijn ogen totaal verneukt is, om het even grof te zeggen en ik hoop dat dit niet weer gaat gebeuren.
Denk aan Amanda met het gooien van vloeistof net nadat er was gezegd dat dat niet meer mocht en je er dan uit moest.

Maar al met al geniet ik wel van het programma ondanks wat irritaties.
Inderdaad beter om maar 1 vrouw in het huis te zetten. Dan is het moeilijk iemand te negeren zoals ze dat wel doen als er 2 "dames" binnen komen.

Ik wil vrouwen die echt kunnen spelen en geen typetjes zoals Kelly and Charlene en ook een beetje Yasmin.
Plus soms eens een man voor de afwisseling.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:04:23 #128
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_62093324
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!

Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_62109672
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!

Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
Lisa is gewoon heel slinks en speelt het spel vind ik op een zeer toffe manier door bij iedereen de rol in te vullen die de mensen willen dat ze heeft
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:15:53 #130
162917 tuinfluiter
pi_62373679
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:34 schreef Mathara het volgende:

Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten.
Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan,

maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.
De kids mogen opblijven dus no CBML?

Heb je ook kids?
Dat is helemaal erg wanneer je al weken in het ziekenhuis ligt.

Mijn kinderen mogen niet opblijven op de zaterdagavond, die liggen rond 19:00 uur in bed.
pi_62392625
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.

Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:06:05 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62402040
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.

Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
Arme kinderen. Zulke vooroordelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:50:38 #133
162917 tuinfluiter
pi_62793004
Van zondag 31 augustus t/m zondag 28 september waren er zondaguitzendingen van 50 minuten,
zondagaflevering verviel en vanaf zaterdag 4 oktober was er een zaterdaguitzending van 22 minuten.

Vanaf zaterdag 1 november geen zaterdaguitzending.

Waarschijnlijk komen de exits nu in de vrijdagavonduitzending, alhoewel er dinsdag ook een exit
was en een nieuwe speelster de villa in kwam.

Can't Buy Me Love van maandag t/m vrijdag

over 32 dagen is de finale.
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:17:41 #134
162917 tuinfluiter
pi_63395211
De finale volgende week vrijdag 28 november van 19:30 - 20:30 uur RTL5.

(Samenvatting van reacties die ik elders las)

Finalisten zijn het koppel dat overblijft na de laatste ceremonie, dan spelen ze de finale
om het overgebleven bedrag op de creditcard plus 100.000 jackpot.

Vrijdag , vandaag een koppel weg, nog twee koppels over,
volgende week vrijdag tijdens eerste deel finale nog een koppel weg,
eindspel met het laatste overgebleven koppel.

Kunnen de kijkers ook bellen en sms-en?
-Denk ik niet.
-Het winnende koppel speelt gewoon spel of liefde.

Het gaat niet om de populairste speler, maar om het koppel met het hoogste saldo.

Staat een ton op het spel, is nog steeds niet een potje pim , pam , petten.

Reacties met dank aan Suikeroom , Cc , Huubdgk en Sunny.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:56:37 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63398594
Ik kijk net op de site, en ik zie dat er nog 2 koppels extra staan (Joost/Fiona en Bejamin/Lisa).
Is er iets over bekend?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')