Ik begin het steeds leuker te vinden. Met noekje eens dat je soms geen idee hebt waarom dingen escaleren.
Voor mij zijn de hoofdrol spelers toch Joost, Fiona en Ribas.
Die meiden denken met hun hartjes. Zijn helaas niet goed voor het spel.
Ben erg nieuwsgierig hoe het zit met geweld . Vond de opmerking van Lisa erg ver gaan. In BB UK van dit jaar was er ook een chick die ging dreigen met haar buitenlandse vriendjes en die werd er gelijk uitgezet.
Opeens begint ook hier het geweld. Eerst Ribas met het glas water.
Dan die ene griet met dat glas en vanavond, die gozer die dat meisje aanvalt. sorry Charlene heet ze maar zijn naam vergeet ik want je ziet hem nauwelijks.
Bij DGK was (ja daar ga ook ik beginnen met vergelijken) het niet eerlijke handhaving van de regels waardoor het programma in mijn ogen totaal verneukt is, om het even grof te zeggen en ik hoop dat dit niet weer gaat gebeuren.
Denk aan Amanda met het gooien van vloeistof net nadat er was gezegd dat dat niet meer mocht en je er dan uit moest.
Maar al met al geniet ik wel van het programma ondanks wat irritaties.
Inderdaad beter om maar 1 vrouw in het huis te zetten. Dan is het moeilijk iemand te negeren zoals ze dat wel doen als er 2 "dames" binnen komen.
Ik wil vrouwen die echt kunnen spelen en geen typetjes zoals Kelly and Charlene en ook een beetje Yasmin.
Plus soms eens een man voor de afwisseling.