abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62079789
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wat ik me afvraag heh, wanneer krijgt Rory de toneelhaak? hij zit gewoon letterlijk nooit in de uitzeninding
Ja de enige x dat ik hem daar heb gezien was tijdens zijn neukmomentje met lisa
pi_62086105
Ik begin het steeds leuker te vinden. Met noekje eens dat je soms geen idee hebt waarom dingen escaleren.

Voor mij zijn de hoofdrol spelers toch Joost, Fiona en Ribas.
Die meiden denken met hun hartjes. Zijn helaas niet goed voor het spel.

Ben erg nieuwsgierig hoe het zit met geweld . Vond de opmerking van Lisa erg ver gaan. In BB UK van dit jaar was er ook een chick die ging dreigen met haar buitenlandse vriendjes en die werd er gelijk uitgezet.

Opeens begint ook hier het geweld. Eerst Ribas met het glas water.
Dan die ene griet met dat glas en vanavond, die gozer die dat meisje aanvalt. sorry Charlene heet ze maar zijn naam vergeet ik want je ziet hem nauwelijks.

Bij DGK was (ja daar ga ook ik beginnen met vergelijken) het niet eerlijke handhaving van de regels waardoor het programma in mijn ogen totaal verneukt is, om het even grof te zeggen en ik hoop dat dit niet weer gaat gebeuren.
Denk aan Amanda met het gooien van vloeistof net nadat er was gezegd dat dat niet meer mocht en je er dan uit moest.

Maar al met al geniet ik wel van het programma ondanks wat irritaties.
Inderdaad beter om maar 1 vrouw in het huis te zetten. Dan is het moeilijk iemand te negeren zoals ze dat wel doen als er 2 "dames" binnen komen.

Ik wil vrouwen die echt kunnen spelen en geen typetjes zoals Kelly and Charlene en ook een beetje Yasmin.
Plus soms eens een man voor de afwisseling.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:04:23 #128
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_62093324
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!

Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_62109672
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
ik kijk ook nog steeds
maar ik erger me aan de onverklaarbare stemmingswisselingen van Lisa.. ik kan geen er geen chocola van maken!

Soms is ze lief, slinks en sluw, soms zakelijk en dan ineens een asociale gemene trut met belachelijk onredelijke bedreigingen
Ik kan ook niet inschatten hoe ze in de groep ligt. Eerst leek ze een soort sleutelpositie te vervullen, adviseerde ze op cruciale momenten iedereen
en nu poept iedereen haar ineens uit? Watskebeurt?
Lisa is gewoon heel slinks en speelt het spel vind ik op een zeer toffe manier door bij iedereen de rol in te vullen die de mensen willen dat ze heeft
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:15:53 #130
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62373679
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:34 schreef Mathara het volgende:

Maar die 18 minuten op de zaterdag kunnen ze dan ook maar beter weg laten.
Ik weet niet precies welke programma's daar tegenover staan,

maar de kids mogen opblijven dus no CBML denk ik zo.
De kids mogen opblijven dus no CBML?

Heb je ook kids?
Dat is helemaal erg wanneer je al weken in het ziekenhuis ligt.

Mijn kinderen mogen niet opblijven op de zaterdagavond, die liggen rond 19:00 uur in bed.
pi_62392625
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.

Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:06:05 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62402040
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou mijn kinderen hier niet naar laten kijken.

Ben op mijn werk nog aan het bijkomen van kinderen die "para" worden "conjo bo mama" roepen en dingen kapot maken. Was tentijde van de gouden kooi heel erg. Brian werd daar een beetje op een voetstuk geplaatst (omdat hij zo positief geedit werd in de uitzendingen) en de kinderen gingen zijn gedrag nadoen. Mijn god wat heb ik het strafstoeltje vaak uit de kast moeten trekken.
Arme kinderen. Zulke vooroordelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:50:38 #133
162917 tuinfluiter
pi_62793004
Van zondag 31 augustus t/m zondag 28 september waren er zondaguitzendingen van 50 minuten,
zondagaflevering verviel en vanaf zaterdag 4 oktober was er een zaterdaguitzending van 22 minuten.

Vanaf zaterdag 1 november geen zaterdaguitzending.

Waarschijnlijk komen de exits nu in de vrijdagavonduitzending, alhoewel er dinsdag ook een exit
was en een nieuwe speelster de villa in kwam.

Can't Buy Me Love van maandag t/m vrijdag

over 32 dagen is de finale.
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:17:41 #134
162917 tuinfluiter
pi_63395211
De finale volgende week vrijdag 28 november van 19:30 - 20:30 uur RTL5.

(Samenvatting van reacties die ik elders las)

Finalisten zijn het koppel dat overblijft na de laatste ceremonie, dan spelen ze de finale
om het overgebleven bedrag op de creditcard plus 100.000 jackpot.

Vrijdag , vandaag een koppel weg, nog twee koppels over,
volgende week vrijdag tijdens eerste deel finale nog een koppel weg,
eindspel met het laatste overgebleven koppel.

Kunnen de kijkers ook bellen en sms-en?
-Denk ik niet.
-Het winnende koppel speelt gewoon spel of liefde.

Het gaat niet om de populairste speler, maar om het koppel met het hoogste saldo.

Staat een ton op het spel, is nog steeds niet een potje pim , pam , petten.

Reacties met dank aan Suikeroom , Cc , Huubdgk en Sunny.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:56:37 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63398594
Ik kijk net op de site, en ik zie dat er nog 2 koppels extra staan (Joost/Fiona en Bejamin/Lisa).
Is er iets over bekend?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')