Niet eroverheen gaan lullen broertje.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau![]()
De context was commotie in het begin van CBML
nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo
nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....
begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet eroverheen gaan lullen broertje.
Natasia zit niet in CBML en wat zij heeft gedaan of gelaten om in de kooi te komen gaat niemand iets aan, want dat weten we van de anderen ook niet. Het is een grote schande dat het toen zijn breed uitgemeten is geweest.
Je hoeft niet af te dalen naar wel niveau dan ook, want zij voelt je vooral daar thuis waar je pretendeert je niet te bevinden. Leuk dogma, maar ik prik er dwars doorheen.
De kimono's hebben te maken met het soort spel dat gespeeld wordt. Persoonlijk vind ik het in dit programma helemaal niet raar, want het zijn geen onbevlekte preutse jonge vrouwen die een eerzaam spel gaan spelen.
Mij zal je daar niet over horen. Ik ging er sowieso niet vanuit dat dit programma een feministisch gebeuren zou kunnen zijn, want als het om sex en dat soort lage behoeftes gaat, is dit toch waar het uiteindelijk allemaal om draait (oerdriften, geslepenheid, hebzucht en wraak). Het is platvloers, maar wel duidelijk waar het om draait. Hoogstandjes waar moraliteit hoog in het vaandel staat, vinden we wel in andere programma's. Het concept op zich is prima, laat maar zien waar onze ogenschijnlijk lieve jongens en meisjes uiteindelijk toe in staat zijn.
Hoe ik het allemaal zou willen zien irl, staat los van volksvermaak nr 1.
Ik ben heel goed in staat om te weten waar ik zelf sta in het leven en tegelijkertijd te kijken naar hoe het vaak werkt, als je de mens stript van zijn aangeleerde bescheidenheid.
Tsja Fluitertje, de arm van ome Sjon reikt ver. Het artikel op ZijOnLine over Lise is ook verdwenen, raar hè?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.![]()
Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
Nou, nou.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.![]()
Nee maar als de vrouwen met 20 tasjes each terug komen, hoef je als man ook geen groot genie te zijn om door te hebben dat ze niet heel erg voorzichtig geweest zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoeft niet perse,
wat nou als de andere vrouwen nog minder te vertrouwen zijn, en de mannen krijgen niet te horen hoeveel er geshopt is, daar kies je zelf voor als vrouw om dat te vertellen, of juist niet
Nou die commotie over de kimono"s was er op fok nauwelijks laat staan daarbuiten Huubquote:Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau![]()
De context was commotie in het begin van CBML
nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo
nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....
begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
heeft ie al beantwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ah heb dit topic nu pas ondekt;
Vraagje voor Huub;
Huub, als alle vrouwen de creditcard van één man weigeren, moet die man er dan ook uit?
zuchtquote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.
Wat mij betreft mag het CBML sub forum dicht. Weg met die media nazis...
Het was meteen ook de laatste keer dat ik op de CBML site van RTL ben geweest.
Ik roep op tot een algehele boycot van die losers daar.![]()
![]()
Verschil maken tussen autochtonen en allochtonen is eerder racisme, en dit heeft te maken met het oeroude spel tussen mannen en vrouwen. Het is niet anders, boys will be boys.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het interessant als dadelijk 2 mannen of 2 vrouwen samen mogen spelen...
Misschien leuk als de vrouwen eens geld kunnen verdienen voor de creditcard.
Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.
Wat mij betreft mag het CBML sub forum dicht. Weg met die media nazis...
Het was meteen ook de laatste keer dat ik op de CBML site van RTL ben geweest.
Ik roep op tot een algehele boycot van die losers daar.![]()
![]()
Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.![]()
[..]
Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.
Discriminatie van de mannen dus!![]()
Jaja, je hebt een zware nacht gehad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |