abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61730209
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau

De context was commotie in het begin van CBML

nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo

nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....

begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
Niet eroverheen gaan lullen broertje.
Natasia zit niet in CBML en wat zij heeft gedaan of gelaten om in de kooi te komen gaat niemand iets aan, want dat weten we van de anderen ook niet. Het is een grote schande dat het toen zo breed uitgemeten is geweest.

Je hoeft niet af te dalen naar welk niveau dan ook, want jij voelt je vooral daar thuis waar je pretendeert je niet te bevinden. Leuk dogma, maar ik prik er dwars doorheen.

De kimono's hebben te maken met het soort spel dat gespeeld wordt. Persoonlijk vind ik het in dit programma helemaal niet raar, want het zijn geen onbevlekte preutse jonge vrouwen die een eerzaam spel gaan spelen.
Mij zal je daar niet over horen. Ik ging er sowieso niet vanuit dat dit programma een feministisch gebeuren zou kunnen zijn, want als het om sex en dat soort lage behoeftes gaat, is dit toch waar het uiteindelijk allemaal om draait (oerdriften, geslepenheid, hebzucht en wraak). Het is platvloers, maar wel duidelijk waar het om draait. Hoogstandjes waar moraliteit hoog in het vaandel staat, vinden we wel in andere programma's. Het concept op zich is prima, laat maar zien waar onze ogenschijnlijk lieve jongens en meisjes uiteindelijk toe in staat zijn.
Hoe ik het allemaal zou willen zien irl, staat los van volksvermaak nr 1.
Ik ben heel goed in staat om te weten waar ik zelf sta in het leven en tegelijkertijd te kijken naar hoe het vaak werkt, als je de mens stript van zijn aangeleerde bescheidenheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 18-09-2008 23:22:33 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 18 september 2008 @ 16:26:04 #27
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61734372
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet eroverheen gaan lullen broertje.
Natasia zit niet in CBML en wat zij heeft gedaan of gelaten om in de kooi te komen gaat niemand iets aan, want dat weten we van de anderen ook niet. Het is een grote schande dat het toen zijn breed uitgemeten is geweest.

Je hoeft niet af te dalen naar wel niveau dan ook, want zij voelt je vooral daar thuis waar je pretendeert je niet te bevinden. Leuk dogma, maar ik prik er dwars doorheen.

De kimono's hebben te maken met het soort spel dat gespeeld wordt. Persoonlijk vind ik het in dit programma helemaal niet raar, want het zijn geen onbevlekte preutse jonge vrouwen die een eerzaam spel gaan spelen.
Mij zal je daar niet over horen. Ik ging er sowieso niet vanuit dat dit programma een feministisch gebeuren zou kunnen zijn, want als het om sex en dat soort lage behoeftes gaat, is dit toch waar het uiteindelijk allemaal om draait (oerdriften, geslepenheid, hebzucht en wraak). Het is platvloers, maar wel duidelijk waar het om draait. Hoogstandjes waar moraliteit hoog in het vaandel staat, vinden we wel in andere programma's. Het concept op zich is prima, laat maar zien waar onze ogenschijnlijk lieve jongens en meisjes uiteindelijk toe in staat zijn.
Hoe ik het allemaal zou willen zien irl, staat los van volksvermaak nr 1.
Ik ben heel goed in staat om te weten waar ik zelf sta in het leven en tegelijkertijd te kijken naar hoe het vaak werkt, als je de mens stript van zijn aangeleerde bescheidenheid.
Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 17:51:00 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_61736061
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:

Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.

Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
Tsja Fluitertje, de arm van ome Sjon reikt ver. Het artikel op ZijOnLine over Lise is ook verdwenen, raar hè?
Ook in dit hokje ligt een heel groot vloerkleed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 18 september 2008 @ 17:53:37 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61736116
Misschien is dit al veranderd. Maar die meiden zouden pas de creditcard terug moeten geven net voor de nieuwe 'stemming'... daarmee heeft zij iig nog iets van macht. Doet zo'n vent in de week ervoor iets wat zo'n meid niet bevalt heeft ze de macht om die CC gewoon door de midden te knippen en kan ie opnieuw beginnen of beter: Exit. Of dat ze gewoon doordeweeks ook die CC kan gebruiken. Revenge.

[ Bericht 1% gewijzigd door akveor op 18-09-2008 18:07:45 ]

[..]

Ik heb er de pest in dat de 8 Youtubes uit de Openingspost weg moesten van rtl/talpa.
Nou, nou.
Niet zo snugger om de enige fans nog eens tegen de haren in te strijken.

Huub
pi_61736987
Stelletje kneuzen daar bij Talpa
pi_61737016
Misschien schamen ze zich zo voor het programma dat ze niet willen dat ooit iemand het nog ziet.
Stel dat een mogelijke koper of investeerder de beelden zou zien
  donderdag 18 september 2008 @ 18:42:14 #33
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61737034
quote:

[..]

Ja , ik moet wel ergens tegen kunnen , mieren geneuk is er al genoeg.

WAT? Ik lees het net. Ronduit belachelijk.
Wat mij betreft mag het CBML sub forum dicht. Weg met die media nazis...
Het was meteen ook de laatste keer dat ik op de CBML site van RTL ben geweest.
Ik roep op tot een algehele boycot van die losers daar.
Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hoeft niet perse,

wat nou als de andere vrouwen nog minder te vertrouwen zijn, en de mannen krijgen niet te horen hoeveel er geshopt is, daar kies je zelf voor als vrouw om dat te vertellen, of juist niet
Nee maar als de vrouwen met 20 tasjes each terug komen, hoef je als man ook geen groot genie te zijn om door te hebben dat ze niet heel erg voorzichtig geweest zijn
pi_61742343
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

goed, ga maar weer eens proberen om af te dalen tot de diepste krochten van jouw niveau

De context was commotie in het begin van CBML

nu wil ik commotie rode kimono's niet vergelijken met commotie Natasia kinderen, maar het is wel vergelijkbaar imo

nl, commotie, reuring, opspraak e.d. over iets in het begin van een programma is imo niet slecht. Sterker nog alleen maar goed want ophef zorgt voor interesse....

begrijp je het knorrend meisje? (thunder bitch, vind ik echt iets te veel credit voor je namelijk)
Nou die commotie over de kimono"s was er op fok nauwelijks laat staan daarbuiten Huub
pi_61747350
1. Dat spel onder water. Echt belabberd. Het was nou niet echt een geweldig spel...zowieso slecht in beeld gebracht.. het enthousiasme tijdens het spel was ver te zoeken..en om dan nadien shots te laten zien van een zwaar teleurgestelde Ribas vond ik zo nep..het was gewoon een trutspel.

2. Ik denk dat jullie bij de uitzendingen de komende tijd even moet herhalen wat nou het idee is. Ik snap er in ieder geval geen ene fuck van.

De koppen tegen elkaar drukken en dan een griet die lacht..het is allemaal zoooo DGK. Dat hebben we nu wel gezien en komt nogal wanhopig over.

Misschien is het interessant als dalijk 2 mannen of 2 vrouwen samen mogen spelen... dan krijg je 2 vriendinnen die samen het spel willen spelen en hun mannen willen dumpen. Dan krijg je 2 haantjes die gedwongen zijn met elkaar samen te werken.

Misschien leuk als de vrouwen eens geld kunnen verdienen voor de creditcard. Je laat bij voorbeeld iemand die Ribas haat (een andere mannelijke speler of een familielid/vriendin) een dag lang via een oorapparaatje praten tegen zijn vrouwelijke partner. Nu is een dag misschien lang, dus misschien een uur ofzo. Als ze dat een tijd lang volhoud, waarbij je dus verzekerd bent van ruzie:)... dan komt er geld op de creditcard...en dan zijn de vrouwen en mannen meer de gelijken van elkaar. Nu komt het op mij over alsof die vrouwen gewoon de hoertjes zijn van de gozers.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_61747891
Dat geklaag over streams... dkg was ook gescript voor een deel. En als er al eens iets gebeurde.. dan werd de stream dichtgeflikkerd, Wat ik uber misselijk en fantasieloos vind, is dat er muziek van de Truman show gebruikt wordt. Vraag me af of ze daar rechten voor afdragen... ! JE moet wel een hele hoge eigendunk hebben wil je jezelf daarmee kunnen vergelijken.. die kneuzen die dit verzinnen staan nog niet eens in de schaduw daarvan.

Youp zei het ooit al.. misschien een idee voor die 'format' junks
gooi er ex-gedetineerden in, junks motormuizen.. kijkcijfers upp hehe
nu is het saai.
pi_61748712
Hoi.allemaal,ik ga me er ook is effe mee bemoeien.Wat achterlijk dat ik CBML niet meer in herhaling kan kijken,was ik tenminste van die eeuwig durende reclame af.Ga echt niet voor die tien minuten uitzending de tv aandoen.
Geweest is geweest.
pi_61749410
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 03:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ah heb dit topic nu pas ondekt;

Vraagje voor Huub;

Huub, als alle vrouwen de creditcard van één man weigeren, moet die man er dan ook uit?
heeft ie al beantwoord.
Het ging zijn voorstellingsvermogen te boven.

Je weet wel : een logica van man=haantje, vrouw=volgzaam
  vrijdag 19 september 2008 @ 06:54:46 #40
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_61749421
Het is hier geen slowchat
ook geen commotie om Huub topic

zo is dit topic wel erg snel vol.
pi_61750934
Even drastisch ingekort. De TT verraadt het bijna al. Dit is; Vraag aan kijker. Dit gaat over CBML.
Go hard or go home
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:40:14 #42
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_61751311
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:

[..]

zucht
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:44:48 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61751398
Waarom zijn al die filmpjes verwijderd? Dat was bij DGK toch geen punt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:23:04 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61752311
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:

[..]

Het heeft niets met feminisme te maken. Als er onderscheid gemaakt zou worden tussen allochtonen en autochtonen was de wereld te klein geweest. Discriminatie om sekse of afkomst is gewoon bij wet verboden. Spel of geen spel. Mensen willen toch niet zeggen dat de beide geslachten in CBML evenveel kansen hebben?
Verschil maken tussen autochtonen en allochtonen is eerder racisme, en dit heeft te maken met het oeroude spel tussen mannen en vrouwen. Het is niet anders, boys will be boys.

(ik had hier al eerder op gereageerd, maar de reaktie was waarschijnlijk te plastisch, af en toe volg ik het niet, maar goed, c'est ca.)
pi_61752883
tvp
  zaterdag 20 september 2008 @ 08:12:28 #46
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_61775187
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:

Misschien is het interessant als dadelijk 2 mannen of 2 vrouwen samen mogen spelen...

Misschien leuk als de vrouwen eens geld kunnen verdienen voor de creditcard.

LoveProfusion lijkt me leuk en spannender.

Las dat Joost eruit is , even later dat Joost er toch nog in zit, nou ik kijk zondagavond
wel , want er is nu geen touw aan vast te knopen, zag in een voorstukje dat er een nieuwe
speler in komt, de rollen worden omgedraaid, mooi.

[ Bericht 9% gewijzigd door tuinfluiter op 21-09-2008 12:41:17 (TIKFOUTJE.) ]
  Moderator zaterdag 20 september 2008 @ 12:30:30 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61778109
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef akveor het volgende:

[..]

Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.
Discriminatie van de mannen dus!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_61779228
Ophef en reuring ook al is het negatief brengt inderdaad belangstelling, maar ik vrees dat de ophef en reuring er niet echt zijn.
Een handjevol forummers op een paar fora kijken nog wel en maken zich af en toe ergens druk over, maar...... veel verder gaat het niet.
Het programma wordt voorlopig nauwelijks opgemerkt. En wat mij betreft is dat maar goed ook.....
Het is deze keer echt een misser van Johnny......
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_61779666
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien wordt het inderdaad tijd dat je stopt met het volgen van het programma.
[..]

Vanaf zondag worden de rollen omgedraaid, en moeten de mánnen aan de bak.
Discriminatie van de mannen dus!
Het zou verboden moeten worden.
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:31:28 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61780123
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:40 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

zucht
Jaja, je hebt een zware nacht gehad. ik weet het. Leg liever eens uit waarom die Youtubes verwijderd moesten worden.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')