Verbazingwekkend dat je nu nog steeds niet door hebt dat juist de vrijheidsbeperkende aard van roken de basis vormt voor de nieuwe wetgeving!quote:Op maandag 22 september 2008 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar daar beperk ik andermans vrijheden tenminste niet mee.
dat wil hij allemaal niet weten, hij is het slachtoffer, niemand anders...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je nu nog steeds niet door hebt dat juist de vrijheidsbeperkende aard van roken de basis vormt voor de nieuwe wetgeving!
Aangezien je niet verplicht bent naar de kroeg te gaan is dat dus een slecht argument (voor de 5000ste keer)quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je nu nog steeds niet door hebt dat juist de vrijheidsbeperkende aard van roken de basis vormt voor de nieuwe wetgeving!
Aangezien je ook niet verplicht bent te roken (in de horeca) is het qua argumentatie ijzersterk in dit verband.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien je niet verplicht bent naar de kroeg te gaan is dat dus een slecht argument (voor de 5000ste keer)
Nee, dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aangezien je ook niet verplicht bent te roken (in de horeca) is het qua argumentatie ijzersterk in dit verband.
Drinken is ook niet nodig. Opdonderen er mee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aangezien je ook niet verplicht bent te roken (in de horeca) is het qua argumentatie ijzersterk in dit verband.
En alle gedragingen die daarmee samenhangen die ongewild slecht zijn voor jouw gezondheid zijn dan ook verbodenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Drinken is ook niet nodig. Opdonderen er mee.Echtwaar.
Als ik ERGENS last van heb als ik op een zaterdagavond wat te zuipen ga halen, zijn het die dronken tokkies die met hun stinkende muil zich tegen je aan gaan bemoeien.
Maar er word niet tegen opgetreden. hypocriet dus. Alweer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En alle gedragingen die daarmee samenhangen die ongewild slecht zijn voor jouw gezondheid zijn dan ook verboden
Hou toch op, jij beperkt de vrijheid van de horeca-ondernemer (die volledig eigenaar is van zijn bedrijf) om zijn eigen bedrijfsvoering te mogen uitoefenen. Een schandalige inbreuk op het eigendom van iemand anders. En nee, ik rook niet, en ik vind roken ook smerig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef Schanulleke het volgende:
Eens. In hoeverre wordt iemand in zijn keuzevrijheid beperkt door een kroeg binnen te stappen waar gerookt wordt? En ja, ik rook maar vind het geen probleem om even naar buiten te lopen c.q. een terrasje te pakkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou toch op, jij beperkt de vrijheid van de horeca-ondernemer (die volledig eigenaar is van zijn bedrijf) om zijn eigen bedrijfsvoering te mogen uitoefenen. Een schandalige inbreuk op het eigendom van iemand anders. En nee, ik rook niet, en ik vind roken ook smerig.
Doe anders eens een voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En alle gedragingen die daarmee samenhangen die ongewild slecht zijn voor jouw gezondheid zijn dan ook verboden
Er zijn wel meer ondernemers die zich aan allerlei wetten en bepalingen hebben te houden, dat is op zich niets nieuws. Overigens, ik kan me voorstellen dat je me heel erg belangrijk vindt maar de spoiler is dat ik niet degene ben die de 'vrijheid van de horeca-ondernemer'quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou toch op, jij beperkt de vrijheid van de horeca-ondernemer (die volledig eigenaar is van zijn bedrijf) om zijn eigen bedrijfsvoering te mogen uitoefenen. Een schandalige inbreuk op het eigendom van iemand anders. En nee, ik rook niet, en ik vind roken ook smerig.
Over welke schadelijkheid deed je precies je beklag? Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Doe anders eens een voorbeeld geven?
De laatste keer dat ik mijn beklaag er over deed kwam het er op neer dat dat bij het "uitgaan" hoort.
Datzelfde zou je kunnen zeggen van een sigaret roken.
Nee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar er word niet tegen opgetreden. hypocriet dus. Alweer.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee?
Nooit boetes voor openbare dronkenschap, nooit alcoholcontroles in het verkeer?
Die paar mensen die af en toe een waarschuwing krijgen voor dronkenschap zijn idd heel goed te vergelijken met de anti-rook razzia's.quote:Geen lik-op-stuk voor beschonken vechtjassen?
Ik begin steeds meer te geloven dat jij echt in een andere realiteit leeft.
Je ontkracht een beetje de term razzia in deze.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rook in je oog?
[..]
Die paar mensen die af en toe een waarschuwing krijgen voor dronkenschap zijn idd heel goed te vergelijken met de anti-rook razzia's.
Ka-ries-toes!. Zet ik GVD nog [PI =quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:55 schreef maartena het volgende:
Ik heb je al vaker betrapt op het schrijven van onwaarheden..... en dit slaat ook weer nergens op. Het zijn en blijven ambtenaren, dat wel.... maar ze werken gewoon in het weekend en 's avonds.
Zo heb je bijvoorbeeld beweerd dat een zelfstandig ondernemer zonder personeel niet op zijn eigen werkplek zou mogen roken. Je hebt beweerd dat de horeca niet te lijden zou hebben onder het verbod, je hebt beweerd dat tafelafvalbakjes van Nederlandse makelij in de VS in zwang zijn, dat er prullebakken in kroegen staan, onzin over chemicalien en zo zijn er vast nog wel meer dingen, je verzint het gewoon als je denkt dat een argument is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb je al eens eerder gevraagd om fatsoenlijk te onderbouwen wat voor onwaarheden ik heb neergezet.....
Ik heb jou een tiental keren moeten vragen om mij het onderzoek te laten zien dat de schadelijkheid van meeroken bewijst. Eén onderzoek met een significante correlatie die die conclusie rechtvaardigt, zonder biomarkers, zonder extrapolaties, zonder dataselectie zonder dat het door de goebbeliaanse mallemolen van politieke organen is gehaald.quote:uiteraard naar je eigen eisen met betrekking tot onderzoek. Daar is heel weinig van terecht gekomen.
- Baldadig gedrag als gevolg van overmatig alcohol gebruik, zoals het gooien van glazen, flessen, het afbreken/slopen van dingen etc....quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef McKillem het volgende:
Doe anders eens een voorbeeld geven?
Tja.... ik weet niet precies in wat voor gure hollen jij komt..... maar als het is onder normale omstandigheden niet normaal dat je een buurtkroeg binnenstapt, daar twee gekken ziet die elkaar de hersens in elkaar aan het slaan zijn met kapotgebroken whiskeyflessen, waar een paar gasten coke snuiven, en anderen rond een tafel zitten met een dikke wiet-bong....., er aan de bar een paar hoertjes hangen die je wel even op de plee willen pijpen voor 20 euro, en tegelijkertijd komt er een stuk of tien feyenoord supporters binnen met een koevoet in de hand om een paar ajax supporters die de wedstrijd zitten te kijken kort en klein te meppen. En de TV ook.quote:De laatste keer dat ik mijn beklaag er over deed kwam het er op neer dat dat bij het "uitgaan" hoort.
Datzelfde zou je kunnen zeggen van een sigaret roken.
Een legale drug die word gemarginaliseerd dmv leugens, nee hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je ontkracht een beetje de term razzia in deze.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef maartena het volgende:
Tja.... ik weet niet precies in wat voor gure hollen jij komt..... maar als het is onder normale omstandigheden niet normaal dat je een buurtkroeg binnenstapt, daar twee gekken ziet die elkaar de hersens in elkaar aan het slaan zijn met kapotgebroken whiskeyflessen, waar een paar gasten coke snuiven, en anderen rond een tafel zitten met een dikke wiet-bong....., er aan de bar een paar hoertjes hangen die je wel even op de plee willen pijpen voor 20 euro, en tegelijkertijd komt er een stuk of tien feyenoord supporters binnen met een koevoet in de hand om een paar ajax supporters die de wedstrijd zitten te kijken kort en klein te meppen. En de TV ook.
Lees je eigen zin nog maar eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een legale drug die word gemarginaliseerd dmv leugens, nee hoor.
Deze discussie ga ik niet eens meer aan. Dat JIJ nog steeds niet gelooft dat het huidige beschikbare bewijs voldoende is, en dat vele universiteiten, onderzoekinstituten en zelfs tabakproducerende bedrijven dat wel doen, en regeringen van meer dan 60 landen hun rookverboden hun rookverbod erop gebaseerd hebben...... tja, dat is toch echt JOUW probleem.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb jou een tiental keren moeten vragen om mij het onderzoek te laten zien dat de schadelijkheid van meeroken bewijst. Eén onderzoek met een significante correlatie die die conclusie rechtvaardigt, zonder biomarkers, zonder extrapolaties, zonder dataselectie zonder dat het door de goebbeliaanse mallemolen van politieke organen is gehaald.
Dat zou jij als kenner van de "illegale horeca met minderjarige cokehoertjes" toch wel moeten weten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:Waar is die tent!
ik wil! ik wil!
Als ik naar zo'n tent wil, als mensen daar willen werken, als de eigenaar zo'n tent op wil zetten, wie de neuk ben jij dan, fascistische nep-Amerikaan, om dat te verbieden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zou jij als kenner van de "illegale horeca met minderjarige cokehoertjes" toch wel moeten weten?
Ja, want een restaurant moet zelf kunnen beslissen of hij zelfgevangen ratten serveert in zijn nooit-schoongemaakte keuken....., en een kroeg moet zelf kunnen beslissen of hij eigengestookte wodka verkoopt, aangelengd met legaal verkrijgbare slaapmiddelen voor een verslavend effect. En uiteraard mag een cafe natuurlijk zelf bepalen of hij 11-jarige comazuipende meisjes toelaat, en ze de hiervoor gemelde wodka zo'n 6 x per uur toeschuift......quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou toch op, jij beperkt de vrijheid van de horeca-ondernemer (die volledig eigenaar is van zijn bedrijf) om zijn eigen bedrijfsvoering te mogen uitoefenen. Een schandalige inbreuk op het eigendom van iemand anders.
Ik verbied niks, ik ben het alleen eens met het gestelde rookverbod. Jij hebt in deze topic reeks meer geroepen om een fantastische reeks aan mooi verzonnen verboden, dan welke voorstander van het rookverbod.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ik naar zo'n tent wil, als mensen daar willen werken, als de eigenaar zo'n tent op wil zetten, wie de neuk ben jij dan, fascistische nep-Amerikaan, om dat te verbieden.
Het is vast een broeinest voor terroristen. En anders leiden ze er wel pedofielen op. En roken is natuurlijk niet patriottisch, want dan bederf je je lichaam voordat Uncle Sam je als kanonnenvoer een oorlog in kan sturen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik naar zo'n tent wil, als mensen daar willen werken, als de eigenaar zo'n tent op wil zetten, wie de neuk ben jij dan, fascistische nep-Amerikaan, om dat te verbieden.
Waarmee ik duidelijk heb aangetoond dat:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik verbied niks, ik ben het alleen eens met het gestelde rookverbod. Jij hebt in deze topic reeks meer geroepen om een fantastische reeks aan mooi verzonnen verboden, dan welke voorstander van het rookverbod.![]()
Zie boven, fascist.quote:
Kinderen, religie, auto's, alcohol, het moest allemaal verboden worden van je.... en volgens mij heb ik nog maar een klein deel opgenoemd.
Ga toch weg man.
Tja.... en daarmee blijft duidelijk dat jij je nog steeds nogal infantiel blijft gedragen, en je nog steeds niet op een fatsoenlijke manier kunt onderbouwen en of argumentatie kan leveren. Je wil liever op een kinderlijke manier discussiëren blijkbaar..... Weltschmerz heeft tenminste nog enige intelligentie, jij duidelijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
fascist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |