your point being?quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef Semargofni het volgende:
tvp'tje. Van aankomende ufc fight night dacht ik viel mij op dat mac danzig van tuf tegen clay 'de timmerman' guida gaat. Die laatste heeft toch veel meer ervaring?
Dat ik zou zeggen dat het geen eerlijke strijd is, maar goed wellicht zie ik het verkeerd en heb ik niet zoveel info erover als de meeste hier. Maar ik ben ook zeer benieuwd naar dat gevecht want mac kwam wel vrij professioneel over in tuf.quote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
your point being?
Guida is een soort gatekeeper. Danzig is up&coming. Meest boeiende gevecht van de hele avond naar mijn mening
Je riep over ervaring, check Danzig's record maarquote:Op maandag 15 september 2008 22:28 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Dat ik zou zeggen dat het geen eerlijke strijd is, maar goed wellicht zie ik het verkeerd en heb ik niet zoveel info erover als de meeste hier. Maar ik ben ook zeer benieuwd naar dat gevecht want mac kwam wel vrij professioneel over in tuf.
Dit is wat ik ook wil zien!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef Dacide het volgende:
[..]Overeem heeft alle smacktalking gedaan.. nu mag hij het zien waar te maken.
Supervet, nu al zin in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wilde hem toch ff posten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De artist die dat ding gezet heeft verdient wel een flinke portie klappen, want het zie er uit als een dikke pik met een handvat.
Hmm hoe kom je erbij dat CC zoveel zelfvertrouwen heeft? Ik zeg niet dat het niet waar is, maar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef roepdeman het volgende:
hahahaha wanneer zien we je alter ego weer?
Ik heb lang gewikt en gewogen, maar ik zie CroCop dit gevecht pakken. Hij heeft zoveel zelfvertrouwen dat het gewoon niet meer gezond is. Ik hoop echt op CC - Fedor II @ NYE en ook zijn "grappeling match" die hij had ingepland vond ik een sublieme set om te laten zien wat zijn mindset is. Daarnaast vechten tegen LeBanner (ook niet gelukt) wat zegt dat over CC? In ieder geval een stuk minder dan Hunt submitten, maar wel dat hij schijt heeft en gewoon de beste wilt hebben. "I'll talk in the ring." (h) gotta love Filipovic
quote:When asked where and who he is training with, Mirko had this to say:
"Today I am going to Amsterdam where I will be preparing with Remy Bonjasky and Ivan Hyppolite. I trained in Zagreb with Dean Lister who is one of the best grapplers. It wasnt just preparation for this fight, its allways good to have that kind of sparing partner."
When asked who he would like to fight at DREAM.6, Mirko had this to say:
"It isnt still confirmed, but I would like to fight vs Overeem. I really dont know why he said that kind of statements. I was never choosing my opponents. That kind of conversation is not my style but I would like to say to him to save his strength for ring, not for talking. I really want this fight.
Ik ben hier de grootste CC nuthugger op dit forum... Maar ik heb cc's meest recente trainingsvideo's gezien (13 september) en i am not impressed by his performance.. Weet zeker dat Overeem harder traint..quote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef roepdeman het volgende:
Fyodor en Taz...Het spijt me, maar dit is een match voor Filipovic. Ik voel gewoon dat hij terug zit op z'n oude level. Terug in de ring, terug in Japan, terug in een match waar veel ogen op gericht zijn. Dit is weer helemaal zijn ding, gewoon als ik lees hoe hij erover praat en hoe hij zich heeft voorbereid daarvan krijg ik het gevoel dat hij weer die motherfucking LHK-king is. En Alistair made it personal....![]()
[..]
Morgenmiddag? DAMN!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Op Guida, Belcher en Massenzio na...komen onze voorspellingen voor vanavond wel overeen.
Ik kan pas laat morgenmiddag kieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al vrij lacklusterig imoAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevechtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef roepdeman het volgende:
Fyodor en Taz...Het spijt me, maar dit is een match voor Filipovic. Ik voel gewoon dat hij terug zit op z'n oude level. Terug in de ring, terug in Japan, terug in een match waar veel ogen op gericht zijn. Dit is weer helemaal zijn ding, gewoon als ik lees hoe hij erover praat en hoe hij zich heeft voorbereid daarvan krijg ik het gevoel dat hij weer die motherfucking LHK-king is. En Alistair made it personal....![]()
[..]
Bij iemand downen/kijken die wel internet heeft. Of gewoon op een Memstick/DVD laten fikken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Verder heb ik een groot probleem, mijn mma forum vrienden![]()
Ik woon nu op mezelf in een grote stad en heb nog geen internet, pas 29 september ADSL grrr
Hoe moet ik nu doordeweeks Dream6 kijken?![]()
Lastig want ik wilde na DREAM 6, een avatar met het logo van DREAM nemen, maar fuck it...ik zet geld in op CroCop dus mn avatar kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Roepdeman, ik heb een voorstel. We gaan onze avatars inzetten voor dit gevecht![]()
Als Alistair wint, kies ik voor jou een avatar uit. En andersom natuurlijk. Are you in?![]()
Hey gozert.... Ik vind de ArenA beter....quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Dacide het volgende:
wtf.... noem eens een betere locatie voor een groot vechtsport evenement... en waag het je niet om ARENA te zeggen, want dan vraag ik aan de admins hier of ze je willen bannen![]()
[..]
quote:The ongoing feud with EliteXC and its 160-pound champion took another step forward today, as EliteXC Head of Fight Operations Jeremy Lappen announced that Noons would be immediately stripped of his title.
The announcement was posted on the organization's official website.
"We are stripping KJ of his championship belt for refusing to defend against (Nick) Diaz," Lappen said in the statement. "It's a very unfortunate situation but we cannot have belt-holders who refuse to fight the top contenders. We want champions who will fight anyone, anytime, anyplace. That's the mentality all champions should have."
The move by EliteXC is the latest in a battle of public statements and staunch positioning.
EliteXC has maintained throughout the affair that Noons and his manager, Mark Dion, have avoided calls from the organization and made scheduling a title defense for Noons impossible.
Dion has argued that Noons is not being fairly compensated by EliteXC, and that Noons wants to face more-deserving title contenders than Diaz.
Lappen said he was confused as to why Noons would refuse the bout -- especially when it was proposed as a network-television-broadcast main event.
"I don't understand why [Noons] would turn down a chance to be a headliner on CBS on Oct. 4," Lappen said in the statement. "KJ then turned down the fight again when we offered him a headlining spot on our next Showtime date against Nick. From my view, it is a fight against a top-named opponent in Diaz (someone who beat the No. 1 fighter in the world in his weight class), a fighter KJ has bad blood with and a fight the fans really wanted to see. It seemed like a great opportunity for KJ to me."
While the differences between the two camps are still unresolved, Lappen said he hopes the two can reach an agreement in the near future.
"Personally, I do not think it was a smart career move, but I'm sure [Noons] sees it differently," Lappen said. "KJ has two more fights remaining on his contract, so we are still looking forward to having him fight for us again soon, but not as our world champion."
Hehe ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef roepdeman het volgende:
Jij vieze vuile.......
Wacht maar.....opeens krijg ik een geniale ingeving!!! Maar ook ik ben geen held hoor met PS.
Heb er zin in!quote:Melvin Manhoef vs. Gegard Mousasi
Mijn keuze is toch Manhoef. Staand een monster, Gegard heeft m.i. het voordeel op de grond. Ik gok op Manhoef via KO/TKO na een paar minuten.
Zelg Galesic vs. Ronaldo Souza
Ronaldo de meer technische van de twee, Galesic duidelijk een overwicht in de stand-up. Ik denk Ronaldo via submission.
Hideo Tokoro vs. Atsushi Yamamoto
Tokoro via decision.
Mirko Crocop vs. Alistair Overeem
Alistair, al genoeg over gezegd![]()
Sergei Kharitonov vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Kharitonov via sub. Mighty Mo slaat wel bruut hard, maar heeft nog weinig MMA ervaring (check trouwens dat gevecht met Ruben Villereal, niet normaal zoals hij dat bot onder z'n oog brak)
Dong Sik Yoon vs. Andrews Nakahara
Dongbar!
Ikuhisa Minowa vs. Masakatsu Funaki
Minowaman (). Funaki had nooit aan zijn comeback moeten beginnen.
Hayato Sakurai vs. Kuniyoshi Hironaka
Mach 3.
Keita Nakamura vs. Adriano Martins
Masanori Tonooka vs. Yoshihiro Akiyama
Akiyama. Is echt een goede vechter en ik verheug me nu al op zijn entranceAl die Jappen weer helemaal furieus!
Shinya Aoki vs. Todd Moore
Aoki via some crazy submission!
MW GP tournament Final:
Melvin Manhoef vs. Ronaldo Souza
Ik hoop ontzettend op Manhoef, maar het zou me niet verbazen als MM wederom gepakt wordt in de finale. Naar de grond gehaald worden betekent het einde voor Manhoef.
Ken hem van Cage Rage en het zou zeker een aanwinst zijnquote:Op zondag 21 september 2008 19:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Al-Turk?
Das dus geen marokkaan
quote:Leuk stukje persconferentie:
There was some war on words at the dream press conference.
Sasahara was regret to announce that Mighty Mo got injured during his training and canceled his fight. DREAM is now working on to find an opponent for Sergey Kharitonov. Right after Sasahara finished his speech, Mirko Crocop showed his interest to fight twice a day.
Mirko: "As a professional fighter, I'm willing to fight Kharitonov after fighting Allister. I'm sure Kharitonov doesn't want to go home without fighting. I'm happy to be his opponent."
Alistair: "I suppose our fight is your last fight as a professional MMA fighter, Mirko. "
Mirko: "I like fighting someone who has plenty of guts, and I admit Alistair is one of them; although, our fight won't be my last fight for sure."
Kharitonov: "I respect both Mirko and Alistair. I'm sure it's a big decision fighting twice a day. I am appreciative of Mirko, yet I would like to fight you in another time. "
Akiyama: "Let me say something. I'm not looking down on Tonooka, but I can also fight Kharitonov."
(from Suki MMA)
Oeh, het ziet er naar uit dat hij wel weer zijn focus heeft zeg!quote:
he doesn't have the riddumquote:Op maandag 22 september 2008 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar de vraag is, is GSP impressed with his performance?!
Dank u Dank u!! Gewoon op Glikr.com gedaan, en verder paint gebruiktquote:Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Fyodor het volgende:
Roepdeman
![]()
Hij is kwalitatief wel mooi!
Is Jimmy Ambriz nu officieel sergei's nieuwe tegenstander?
Vond die trashtalk tussen Overeem en CroCop trouwens prachtig
GSP by awesome Riddumquote:Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef Opperkwal het volgende:
Penn vs Pierre, kan niet wachten tot dit gevecht plaats vind. Dit moet echt het allerbeste gevecht zijn wat er in tijden is geweest bij de UFC.
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Vroeger ja, maar GSP heeft iets hervonden waardoor ik niet het idee heb dat je hem pakt bij een foutje. Hij heeft nu veel betere submission defence dan vroeger.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Opperkwal het volgende:
Penn is echt monsterlijk goed hoor, ik weet dat iedereen voor GSP is maar Penn zal het niet zomaar voorbij laten gaan, 1 foutje bij Penn en het is gedaan, GSP heeft gewoon veel cardio maak die maakt dan ook hier en daar een foutje. Ik ben er echt van overtuigd dat Penn wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het was niet echt een geslaagd event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Deal! Na een half jaartje mag JIJ je avatar weer veranderen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef Fyodor het volgende:
Enne roepdeman... pas vanaf vrijdag ofzo de avatar veranderen? Om zo niets te spoileren voor de anderen. En hoe lang hou jij je avatar? Een half jaartje oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Dacide op 23-09-2008 11:53:08 ]
Wel bizar aangezien Crocop had gezegd dat de winnaar van deze partij tegen de winnaar van Kharitonov/Mighty Mo en dat DREAM officials maandag nog een hint weggaven over Fedor/Satoshi Ishii?quote:Fedor could face the winner of Cro Cop/Overeem on New Year's Eve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door n00cL30n op 23-09-2008 14:03:29 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dikke kop gekregen ook.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:03 schreef Dacide het volgende:
anabolen doen wonderen...
Niet dat hij de enige is die gebruikt... offcourse not.. Maar je ziet t wel behoorlijk aan hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:16 schreef roepdeman het volgende:
Wat zal ik zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W00t w00t!!!!!!!!quote:Following the disappointment of many of the fighters on the now rescheduled Oct. 11 Affliction show, two top heavyweights have landed on the Oct. 4 CBS-EliteXC Saturday Night Fights show as former Ultimate Fighting Championship heavyweight champion Andrei Arlovski takes on the only ever International Fight League heavyweight champion in Roy Nelson.
The news was confirmed by EliteXC in a joint venture by the promotion, CBS and Donald Trump’s Affliction Entertainment.
"This is yet another testament to EliteXC’s willingness to work with other MMA promotions to bring the best possible fights to the broadest possible audience," said Jeremy Lappen, head of the Live Fight Division of EliteXC. "Special thanks to the hard working-team at Affliction and of course our partners at CBS and Showtime."
Arlovski is coming off of an impressive win over Ben Rothwell at the debut Affliction show in which he handed the fighter his first loss in 13 fights. The Belarus native was originally supposed to face Josh Barnett in the main event for the Affliction show that was postponed.
Roy Nelson, who was tapped originally to face Paul Buentello, steps up to the main card for the CBS-EliteXC show with the biggest test of his career taking on the former UFC champion.
Nelson has long been considered one of the top heavyweights in the world and a win over Arlovski would certainly be a huge boost for his career.
The fight between Arlovski and Nelson rounds out the five-fight event set for the CBS broadcast on Oct. 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mousasi - ManhoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het weekend pas de rest kijken
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
[ Bericht 3% gewijzigd door Dacide op 25-09-2008 12:16:25 ]
Vetquote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Arlovski vs. Nelson on EliteXC!!!!!
[..]
W00t w00t!!!!!!!!
Ik heb vanaaf eindelijk de tijd om Dream.6 te kijken!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
De UFC heeft het niet nodig, heel simpelquote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vet
Dat ze dat zomaar netjes met elkaar regelen, kan UFC een puntje aan zuigen
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Dream.6 was cewl!!
Snap alleen niet goed waar jullie het allemaal over hebben (CC-Overeem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Ok ok, fair. Dat heb ik niet gezien, maar dan nog!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ja holy fuck, dat gaat echter erger worden dan wat dan ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:00 schreef Tazmaniac het volgende:
hebben jullie trouwens TUF gezien deze week?
kreeg je een preview van het seizoen, en wat een house fights weer... goddamn!
Ja te gaar gewoon. Ik wil gewoon 16 mensen zien trainen onder de beste teams in MMA en ze vervolgens zien vechten. Ik zou er ook geen enkel probleem mee hebben als ze meteen iedereen die zich als een onverantwoordelijke debiel gedraagt eruit te trappen. Voor hun 10 anderen die wel graag willen en normaal kunnen doen. Echt dikke kneuzen zijn het, want dit is wel wat het programma wat het grootste deel van het algemene publiek bereikt en het idee van "2 domme, agressieve, totaal gestoorde mensachtige wezens die in een kooi elkaars hersens in proberen te rammen" imago word elk seizoen meer en meer bevestigd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:00 schreef Tazmaniac het volgende:
hebben jullie trouwens TUF gezien deze week?
kreeg je een preview van het seizoen, en wat een house fights weer... goddamn!
Laten we hopen dat het niet op Fedor v Kimbo uitdraaitquote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Arlovski vs. Nelson on EliteXC!!!!!
[..]
W00t w00t!!!!!!!!
Ik heb vanaaf eindelijk de tijd om Dream.6 te kijken!!!
[ Bericht 34% gewijzigd door n00cL30n op 26-09-2008 10:45:26 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Niet echt nee, maar de laatste fights vind ik het allemaal erg matig..quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef roepdeman het volgende:
Geen idee, maar hij is toch niet een vechter die zeg maar echte streaks kent tegen top contenders?
Het was maar heel kort eigenlijk.. interview met Ron Kruck.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef roepdeman het volgende:!
@ Taz, kan je een paar dingen uit het interview citeren of uitlichten aub?
Ik denk ook dat het om UFC gaat. Zeker als je al bedenkt dat hij ook al eens Chuck Liddell had uitgedaagd tijdens dat deze bij een radioshow te gast was.quote:Op zondag 28 september 2008 00:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kurt Angle heeft op de radio gezegd dat hij getekend heeft bij een MMA company, en hij wil niet zeggen welke. Maar met alle praat dat hij tegen Couture wil kan het best UFC zijn. Vooral met wat hij eerder zei.
Ben benieuwd
Correct! Heb het gisteravond in alle rust op SBS6 gekeken (:' )), volgens mij kun je het online via hun website ook altijd terugkijken. 6 December zijn de finals, dat wordt weer spannendquote:Op zondag 28 september 2008 13:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de K-1 liefhebbers onder ons, de WGP in SEOUL is écht goed!!!
Sengoku heb ik nieteens naar omgekken.. wat een ruk event lijkt me dat.. hoewel dat gevecht van Cyborg wel ff een must see is.. wat is die tegenstander trouwens voor fucking idioot?quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Verder moet je nog even dit gevecht bekijken van Sengoku V:
Evangelista Cyborg vs. Siyar Bahadurzada
(Niet als je net gegeten hebt)
Sengoku kijk ik ook niet meer naar, steeds minder bekende vechters en het is het allemaal net niet. Maar dit gevecht is wel even de moeite waard ja. Die tegenstander is van Golden Glory en heeft Martijn de Jong en Alistair Overeem in zijn corner staan. Hoezo een f*cking idioot? Omdat hij wat uitbunding vierde dat hij gewonnen had?quote:Op zondag 28 september 2008 15:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sengoku heb ik nieteens naar omgekken.. wat een ruk event lijkt me dat.. hoewel dat gevecht van Cyborg wel ff een must see is.. wat is die tegenstander trouwens voor fucking idioot?
Jaquote:Op zondag 28 september 2008 16:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo een f*cking idioot? Omdat hij wat uitbunding vierde dat hij gewonnen had?
Ik moet nog even kijken, kwam er helaas pas in bij Sefo tegen Saki. Ik zal gelijk maar even wat kanaaltjes aanzetten.quote:Op zondag 28 september 2008 13:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de K-1 liefhebbers onder ons, de WGP in SEOUL is écht goed!!!
syar est ne pas de groentjequote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zie je bij TUF ook erg. Al die groentjes die dan voor het eerst winnen of verliezen, zit veel emoitie aan vast.
De takedown wordt slecht opgevangen. Net zoals bij Judo waar onwijs wordt getraind op hoe je moet vallen, nog meer dan hoe je iemand laat vallen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Dacide het volgende:
vind t bullshit wat hier gezegd wordt..
dit is wel degelijk een terechte overwinning... punt uit. Net als toen met shogun en coleman..
Het is niet zo dat cyborg en shogun hun armpje zomaar braken.. Het komt doordat hun tegenstanders op een dusdanig goeie manier een takedown maakte waardaar zei niet in staat waren goed te valbreken waardoor de elleboog breekt.
punt uit...
Of het respectvol was hoe siyar zich gedraagde... daar mag iedereen een eigen mening over hebben. Ik persoonlijk ben ook meer van het respectvol afgreoten van de tegenstander etc.. Maar als je eens wist wat Siyar de afgelopen weken/maanden gedaan heeft als voorbereiding op deze fight... Ja, dan kan ik me die ontlading wel voorstellen.
Jullie vergeten ook dat die gasten volledig pumped up zijn voor een partij.. als die dan zo snel voorbij is dan heb je nog heel wat energie in je knakker.....
Ik ontken ook niet dat de takedown de blessure veroorzaakt heeft hoorquote:Op maandag 29 september 2008 08:54 schreef Dacide het volgende:
dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat de breuk te wijten is aan die takedown...
en die takedown werd door siyar uitgevoerd... punt uit.
Neemt niet weg dat ik liever zie dat een gevecht anders afloopt... en ben het ook wel met je eens dat ie hem niet écht verslagen heeft... Maar hij heeft wel gewonnen.. punt uit.
1 deelnemer != alle deelnemersquote:Op maandag 29 september 2008 08:49 schreef Dacide het volgende:
[..]
syar est ne pas de groentje
hij is 14-3-1
http://www.sherdog.com/fighter/Siyar-Bahadurzada-5453
en tevens Shooto wereldkampioen
Je beseft je dat dat ongelofelijk fout klinktquote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef Jajong het volgende:
thnx guys, ja ik fokte amper meer, sinds kort weer een beetje actief, en nu helemaal zit toch alleen maar binnen met mn arm in de slinger haha
welke usericon had je dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:55 schreef roepdeman het volgende:
Ze zijn achter mn usericon gekomendus ik moest hem welveranderen...ah well....DREAM on zou ik zeggen
beide LHW?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef Dacide het volgende:
oh enne..
ufc 93:
Shogun-Coleman rematch
Dan henderson- Rich Franklin
quote:-je webicon was 8mb, max 100kb toegestaan, niet terugplaatsen-
Damn.... wat gaaf dat hij daarmee mag trainen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef roepdeman het volgende:
Ik had die omgekeerde gogoplata van Aoki.
Ik las het inderdaad van Mousasi! Loopt ondertussen lekker te trainen met Fedor en de zijnen! Het is best moeilijk om te kiezen tussen Belfort en Mousasi maar wat een partij is dat zeg!
Walkovers voor Fedor en Mousasiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Dacide het volgende:
trouwens weet niet of t al oud nieuws voor jullie is..
maar tijdens affliction januari:
Fedor- Barnett (droompartij)
Mousasi-Vitor Belfort
Ach lijkt me best grappig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:07 schreef Semargofni het volgende:
Oei 4 oktober Kimbo Slice vs Ken Shamrock![]()
Kimbo Slice by Murder Death Kill!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:07 schreef Semargofni het volgende:
Oei 4 oktober Kimbo Slice vs Ken Shamrock![]()
Hehe ik sluit me dus zeker bij Dacide aan. Ook ik mag Barnett niet zo, maar ik schat hem als één van de weinigen in die enige kans heeft om te winnen tegen Fedor. Naast Barnett zie ik momenteel geen heavyweight die Fedor een 'run voor z'n money' kan geven. Nogueira niet, Arlovski niet, Werdum niet, CroCop allang niet meer, Overeem (nog?) niet, Couture niet en Brock ook niet. Brock zou trouwens wel zeer pittig zijn, maar Fedor hoort daar normaal gesproken wel van te winnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Of het zo is of niet, ik vind Barnett overrated.. ik moet de gast niet
vandaar mijn voorspelling, Fedor by walkthrough
Voor Fedor misschien nog, amar echt niet voor Mousasi. Belfort is nog steeds een topvechter.quote:
Niet via mixfight en ook niet gekochtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:19 schreef Dacide het volgende:
wat heb je voor kaarten gekocht pax? Gewoon die van 50 euro?
Of heb je ze ook via mixfight.nl gekocht..? Dan zitten we met zijn allen in het zelfde vak.
En aan je kale kop.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:51 schreef Dacide het volgende:
top!
misschien tot daar.. je herkent mij aan mijn mixfight polootje.
Op mixfight had je toch ook wel eens een foto van jezelf als avatar? Nou, zo weet ik het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef Dacide het volgende:
jupz
maarre, jij kent mij? Of gokte je maar?
wel een fucking mooi huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond hem weer goed ja. Maar wel weer enorm veel focus op het huis
Dat welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wel een fucking mooi huis [ afbeelding ]
Potentiële card lijkt me zo!quote:Nogueira vs. Mir, Griffin vs. Evans, Jackson vs. Silva at UFC 92
by Kevin Iole on Oct 02, 2008 at 6:01 am ET
As recently as Monday, UFC president Dana White said there were "lots of moving parts" as he tried to complete the company's end-of-year fight cards.
On Wednesday, he at least got the top three fights of UFC 92 finalized.
The co-main events will feature the interim heavyweight title match between champion Antonio Rodrigo and Frank Mir. Forrest Griffin will defend the light heavyweight title against Rashad Evans and Quinton "Rampage" Jackson will meet Wanderlei Silva, who defeated him twice when they fought in PRIDE.
The Jackson-Silva card had been considered for UFC 91, when the card was slated to be in Portland, Ore., as well for UFC 94, which will be Jan. 31 in Las Vegas.
But White said he wanted to "stack" the UFC's traditional New Year's Eve weekend card and managed to do so by putting four of the company's most popular fighters on the card.
The UFC has officially moved the fight card across Las Vegas Blvd. from Mandalay Bay to the MGM Grand Garden.
Jackson will be fighting for the first time since losing the light heavyweight belt to Griffin at UFC 86 on July 5 and a bizarre traffic incident on July 15 in suburban Los Angeles. Jackson was driving on the wrong side of the road and on sidewalks and fled even while being chased by police.
He was charged with two felonies and three misdemeanors and has pled not guilty. He has a Nov. 3 court appearance scheduled.
White has said no drugs or alcohol were involved and that Jackson's actions were fueled by "delirium" caused by days of little sleep, little food and water and excessive intake of energy drinks.
The latest rumored UFC 92 card now features:
Champ Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir (for interim UFC heavyweight title)
Champ Forrest Griffin vs. Rashad Evans (for UFC light heavyweight title)
Quinton Jackson vs. Wanderlei Silva
C.B. Dollaway vs. Jorge Rivera
Dean Lister vs. Yushin Okami
Mustafa Al-Turk vs. Cheick Kongo
Brad Blackburn vs. Ryo Chonan
Ivan Serati vs. TBA
ah ja.. dat kan wel ja...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:38 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Op mixfight had je toch ook wel eens een foto van jezelf als avatar? Nou, zo weet ik het.
quote:
quote:While it is still unknown when WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko will return to action, one date can certainly be removed from consideration.
Affliction Vice President Tom Atencio recently told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that he has been assured by Emelianenko's management team that the Russian will not be appearing on New Year's Eve for DREAM -- or any organization.
"I've been told actually 100 percent that he is not fighting on New Year's Eve," Atencio said. "[The members of Emelianenko's management team] are our partners. We have extended his contract, and that's where we're at."
Emelianenko has fought on year-ending cards in Japan annually since 2003. A recent appearance by Emelianenko in Japan at DREAM.6 fueled speculation that the 32-year-old was looking to keep that tradition alive.
Atencio said the speculation was not based in fact.
"I spoke with [Emelianenko's managers] the other day, and they said he is not fighting," Atencio said. "So that's just rumors."
Atencio said all signs point to Emelianenko returning at Affliction's second show, "Day of Reckoning."
"It looks like it's on the next show, for sure," Atencio said.
An exact date and venue for "Day of Reckoning" has not yet been determined, but the event is expected to be held early in 2009. And while an opponent for the world's top heavyweight has not yet been determined, Atencio said one name can certainly be ruled out.
"It was supposed to be Josh Barnett, but they turned it down," Atencio said. "So we're working on something right now."
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde hier en daar dat hij geband is, als je wilt weten waarom, dan kun je in zn AT kijkenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef king_of_the_night het volgende:
ufc89 is geen moer aan, ufc 90 is top
Maar wel gehaald dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:32 schreef Tazmaniac het volgende:
De ELiteXc weigh-ins zijn wel ff leuk om te kijken
- 2 opstootjes: Daley vs. Shields en Shamrock geeft Kimbo een harde duw in de rug als Kimbo net van Ken wegdraait![]()
én een NAAKTE Gina Carano (om het gewichtslimiet te halen), helaas belemmerde 4 handdoeken het zicht. Schijnt dat ze weer 1,5 pound te zwaar was de 1e poging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:52 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacide, als je er weer bent, post je even een samenvattinkje met wat results?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW zaggen jullie deze guy tekeer gaan tijdens de replay![]()
![]()
![]()
wat een moron is het ook!!
Hij is echt een hypocriete m!@#$%^r![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door roepdeman op 05-10-2008 16:03:42 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Nee, veranderd dat wat aan zijn stijl van dit gevecht dan? Geloof het niet namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ken je Roy Nelson uberhaupt wel?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, veranderd dat wat aan zijn stijl van dit gevecht dan? Geloof het niet namelijk.
had het leuk gevonden als ik dat daar ook ergens had kunnen vinden. We zijn nu weggegaan voor de partij van Yvel. Op dat moment begonnen dus juist de partijen waar ik echt interesse in hadquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Jajong het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43
Tough is not enough gala
Sunday, October 5th 2008 / Ahoy, Rotterdan - The Netherlands
1. Stefan Struve MMA +95 kg Ralf Wonnink
2. Brian Douwes K-1 rules +95 kg Stipan Radic
3. Najat Hasnouni-Alaoui K-1 rules -65 kg Jorina Baars
4. Igor Pokrajac MMA +95 kg Hans Stringer
5. Mourad Bouzidi K-1 rules +95kg Goran Radonic
6. Furdjel de Windt MMA -70 kg Danial Sharifi
7. Chris Ngimbi K-1 rules -70kg Chad Bischop
8. Robert Jocz MMA -95kg Vitaly Shementov
9. Brian Molany MMA +95kg Martin Zewada
10. Christophe Clugston K-1 rules +95kg WT Jan Oosterbaan
11. Sahin Yakut MMA -80kg WT Chico Martinez
12. William Diender K-1 rules -70kg WT Rachid Belaini
13. Ali Mazoudi MMA +95kg NT Samir Bourekba
14. Henriques Zowa K-1 rules +95kg Jerrol Venetiaan
15. Goran Borovic K-1 rules -72,5kg Alviar Lima
16. Murat Derekci K-1 rules -70kg Tarik El Idrissi
17. Gary Turner K-1 rules -93kg Tyrone Spong
18. Chaid Oulat el Hadj K-1 rules -72,5kg WT Ali Gunyar
19. Gilbert Yvel MMA +95kg Sergey Shementov
20. Anderson Braddock Silva K-1 rules +95kg WT Gohkan Saki
21. Bjorn Breggy K-1 rules +95kg Alexey Ignashov
22. Barrington Patterson MMA +95kg WT Bob Schreiber
LIVE
Daar heb ik ook vast gestaan! Het was een merkwaardige avond, daarvoor bij dat tankstation op de A13 een grootscheepse politiecontrole waar we dit hebben zien gebeuren. Dus wij natuurlijk de rest van de rit lachen, tot we wij die werkzaamheden aankwamenquote:Op maandag 6 oktober 2008 01:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vervolgens ruim 45 minuten letterlijk stil gestaan op de A4 omdat er betondelen geplaatst werden van een viaduct
die trinangle waar je op doelt was die van Furdjel vs Danial Sharifi (mixfight lid en trainer bij Team Hardcore)..quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef Paxlie het volgende:
Ik vond het evenement vrij slecht en slordig geregeld. Iedere keer mensen naar de ring toe roepen. Leuk dat je iemand een schilderij aanbied (om maar iets te noemen) maar zorg er dan voor dat iedereen hiervoor klaar staat en het geen chaos wordt.
De gevechten, ik was weg voor de echt grote partijen (qua naam dan). Wat me opviel was dat de scheidsrechters bij MMA partijen compleet in paniek raakten als het naar de grond ging. Zeker die scheids met dikke pens + grijze snor/baard-ding. Die zat constant aan de vechters en moeilijk te doen. Hij stond ook meer in de weg dan hij goed deed maar goed. Aantal erg mooie submissions gezien waaronder een prachtige triangle-choke
En dat zonder Ken Shamrock en mét een onbekende vanvanger, mooie cijfers hoor!!quote:May 31 “Saturday Night Fights”: 1.9/6 with 4 million viewers
July 26 “Unfinished Business”: 1.0/3 with 2.62 million viewers
October 4 “Heat”: 1.8/6 with 4.38 million viewers
welk vak zat jij dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:42 schreef Dacide het volgende:
Joerie mes zat ook bij ons in het vak... en albert kraus stond ook nog achter me. sjezus wat is die gast klein... (qua lengte)
Is ze de mooiste vrouw ter wereld? Nee. Is ze fucking sexy? Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Rachelle Leah Playboy ‘Babe of the Month’ October 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Tazmaniac is flieft
Was geen reverse triangle, gewoon een normale. Hij was alleen gemount that's all.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef Dacide het volgende:
[..]
die trinangle waar je op doelt was die van Furdjel vs Danial Sharifi (mixfight lid en trainer bij Team Hardcore)..
Eerst in die triangle waarna het een soort reverse triangle werd... balen dat Danial verloor.
Ignashov deed het ook echt goed de eerste ronde (daarna traag en passief.. maar toch gewonnen)
hij was iig echt heel netjes uitgevoerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was geen reverse triangle, gewoon een normale. Hij was alleen gemount that's all.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef Paxlie het volgende:
anyhoe:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
sorry hoor, maar
Ik heb je even verbeterdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej hoor
ik vond je post alleen niet terecht maar goed, je bedoelde het anders dan ik dacht
Nelson is gewoon een bad mofo.. ookal heeft ie een paar fusten bier te veel gehad in zijn leven
Arlovski is gewoon wereldklasse!
got schooled nog wel, hij kreeg gewoon een stoot verkeerd en ging neer. Schooled wil zeggen dat hij echt 3 ronden lang gedomineerd is op alle vlakken. Denk aan GSP vs Fitchquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:30 schreef Fyodor het volgende:
Trouwens Tazmaniac, heb je al iets bedacht voor de volgende TT?
Ik denk zelf dat iets over Kimbo wel leuk zal staan, bijvoorbeeld
[Centraal] MMA topic #22 Kimbo got schooled (o.i.d.)
Maar iets anders mag natuurlijk altijd!
Hmmm ok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
got schooled nog wel, hij kreeg gewoon een stoot verkeerd en ging neer. Schooled wil zeggen dat hij echt 3 ronden lang gedomineerd is op alle vlakken. Denk aan GSP vs Fitch
hij is 1x ko geslagen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |