P0wned.quote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Beetje dom inderdaad, whehe
k ben helemaal niet vrolijkquote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneller lezen.
[..]
Hoe kom jij zo vrolijk, leuke vakantie gehad?
goeie maar wanneer was dat?quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
Datum van ontslag? Dus wanneer je niet meer hoefde te komen?
Dan tot heden?quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
goeie maar wanneer was dat?
ik heb geen officieel ontslag gehad
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?quote:
Dan is er anatomisch iets niet helemaal correct bij jequote:
Heden dan.quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
goeie maar wanneer was dat?
ik heb geen officieel ontslag gehad
Geen toffe pratende auto? Jij als gadgetfreak?quote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?
Uhuh...quote:
wat heb je ermee gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?
k heb helemaal geen adsquote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef Pheno het volgende:
En nu een Chevrolet reclame als google ad...
Als je een periode eruit bent geweest zou ik de datums weglaten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben helemaal niet vrolijk
de berg is zegmaar oerhoog op t moment
morgen iig collecteren en dan moeten we woensdag weer
k zit nu ondertussen mijn cv aan te passen. maar wat moet ik daar neerzetten
van bij t nob als einddatum, is dat de datum dat ik ziek geworden ben? of de datum van dat zij aangaven dat ik niet meer terug hoefde te komen? of de datum van nu?
Hij stond nog op het station en heb em daar dus even opgehaaldquote:
geil. Krijg ik eindelijk mail.quote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef qu63 het volgende:
Spam is vrijheid van meningsuiting
We kunnen dus wel weer wat mail verwachten
Als je je msn-adres vrijgeeft kan je daar ook veel mail op krijgen hoorquote:
das natuurlijk ook nog een ideequote:Op maandag 15 september 2008 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je een periode eruit bent geweest zou ik de datums weglaten.
Krijg je ook geen vragen, het is namelijk geen "verplichting" om jaren en mnd erbij te zetten.
Mja, mijn auto is niet zo veel waard, en zoveel centjes heb ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen toffe pratende auto? Jij als gadgetfreak?
Zo heb ik het ook gedaan (of had dat er mee te maken dat ik niet meer wist hoe lang ik ergens gewerkt had?quote:
Dat gaven ze ons als tip bij het cwi bij de sollicitatie training.quote:
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..quote:Op maandag 15 september 2008 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaven ze ons als tip bij het cwi bij de sollicitatie training.![]()
Geen geboorte jaar, geloof en geen datums.
Je bent ook te jongquote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..
Als je voor een hogere functie gaat zou ik als ik jou was dus ook niet mijn geb. jaar erin zetten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..
Het ziet er alleen niet uit. Dus door jouw scriptvaardigheden wordt fok zo traagquote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weheh ik kan PI's meequoten!
* mcDavid tof vindt.
Dan zou ik em er dus inderdaad uit latenquote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je voor een hogere functie gaat zou ik als ik jou was dus ook niet mijn geb. jaar erin zetten.![]()
Heb je tenminste de kans om op een eerste gesprek te komen en een indruk achter te laten.
liever jong dan rondgeneuktquote:
quote:
Op wat voor sollicitaties kom jij dat ze dat vragenquote:
Ik vind het tof. En die scripts draaien op mijn eigen computer dus heb ik hooguit zelf last vanquote:Op maandag 15 september 2008 @ 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er alleen niet uit. Dus door jouw scriptvaardigheden wordt fok zo traag
Dat kan ook beidequote:
quote:
ga dan niet hier zeuren dat fok traag isquote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind het tof. En die scripts draaien op mijn eigen computer dus heb ik hooguit zelf last van
Dat zei ik ook weer nietquote:
Too much love will kill you!quote:
Save me!quote:
Nerd.quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weheh ik kan PI's meequoten!
* mcD tof vindt.
Totdat je probs met je pcs hebt, dan is hij je heldquote:
Don't Stop Me Nowquote:
Behalve als het door die 'nerd' komt die je een keer eerder geholpen hebtquote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat je probs met je pcs hebt, dan is hij je held
Mja, one time use toch?quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Behalve als het door die 'nerd' komt die je een keer eerder geholpen hebt
Flash!quote:
Je trekt gewoon weer een blik nerds open bedoel jequote:
Nee, die los ik zelf wel op, Kan makkelijk zonder hem.quote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat je probs met je pcs hebt, dan is hij je held
he's a Killer Queenquote:
Precies.quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je trekt gewoon weer een blik nerds open bedoel je
Independent woman!quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die los ik zelf wel op, Kan makkelijk zonder hem.
Heeft mcd nu al zonder maar een vinger uit te steken eenblauwtje gelopen?quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die los ik zelf wel op, Kan makkelijk zonder hem.
Zal wel moeten geen vent in huis he.quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Independent woman!
Alleen das weer geen Queen nummer
Ik ken bengel niet maar fat bottomed girls dan maar?quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Independent woman!
Alleen das weer geen Queen nummer
saviour of the universequote:
Onthoofden dan maar.quote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
saviour of the universe
of
princes of the universe, maar das uit een andere film
wel 2 ventjes toch?quote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel moeten geen vent in huis he.
Another one bites the dustquote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken bengel niet maar fat bottomed girls dan maar?
*schuilt achter mcd.
Of bicycle racequote:
quote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn groter dan ik ben. En ik moet ze nog vaak helpen met hun pc.
Een soort Nanny, maar dan andersquote:
Het is een gavequote:Op maandag 15 september 2008 @ 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft mcd nu al zonder maar een vinger uit te steken eenblauwtje gelopen?
Het wordt vanzelf oud.quote:
lelijk zijn?quote:
Ik post niet ini OUDquote:
Boomstammenquote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij dingen die niet door de beugel kunnen
Heineken door een Grolschbeugel?quote:
Vroeger vond ik het wel lekker. Tegenwoordig : biequote:
'De beugel' heeft niets te zeggen over watvoor computerprogramma's e.d. ik gebruik.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 21:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij dingen die niet door de beugel kunnen
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 @ 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel lekker. Tegenwoordig : bie
quote:
Stelletje wijven.
Later drink je pas echte dranken, niet dat bochtquote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ] Stelletje wijven. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan niet meer autorijden, gaat slap ouwehoeren en moet steeds pissen
Preciesquote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Later drink je pas echte dranken, niet dat bocht
Limoncelloquote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
'De beugel' heeft niets te zeggen over watvoor computerprogramma's e.d. ik gebruik.
Oeh, das ook wel weer lang geleden jaquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Hagel en donder
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Anijsdrankje uit Grongingenquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, das ook wel weer lang geleden ja
[..]
Die ken ik dan weer niet
Ahquote:
Ik 1x. Oh nee, 2.quote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Komt door dat kotsenquote:
Daar zitten mensen met dezelfde levensbehoeftenquote:
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halenquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Komt door dat kotsen
Je hebt er wel vaker last van, nietwaar?
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halen
* qu63 ook ergens pijn heeftquote:
Watje, gewoon een coloscopie aanvragen. Bend over!quote:
Overgeilde Queenfan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
Ik zet zo wel een verkeerd beeld neer van mezelf geloof ik...
Welke van de seriequote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ik
Nouja, allemaal dan maar?quote:
De helft kloptquote:
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.quote:
Goed plan.quote:
bedankt voor het meldenquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zappen.
Als ik je vraag of je mij ¤100 wilt geven, is jouw antwoord op die vraag dan hetzelfde als het antwoord op dezequote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.
Graag gedaan.quote:
Spaarzaam momentjequote:
Americas next top modelquote:
Daarna ging je toch zappen?quote:
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bedquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
't is wel ff krap, maar t past welquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bed
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
moeten nog welquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
Ook een goed plan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
quote:
Leedvermaak is ook vermaak. Ondertussen tekenen en wat fokken. Multitasken ftw.quote:
Okquote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak. Ondertussen tekenen en wat fokken. Multitasken ftw.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef Pheno het volgende:
Ik zie Paris Hilton in een muziekclip. Mag ik weer zappen.
Toch wel een lekker dingquote:
Neuk ze. pas op dat je niet in OUD moet gaan posten!quote:
Met hersens als dit ->quote:
Waarom moet ze hersenen hebben?quote:
Twee goede punten is al goed zat.quote:
Ook hallo to you!quote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef Troel het volgende:
Qu, heb jij trouwens bij Van Bommel gedanst?
wel 2 pluspunten en een minnetje danquote:
kijk hier maar eens, Ik woon dus in de buurt van Bquote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ook hallo to you!
Nee, ik kom bijna nooit in Hilversum
Ik danste in Bussum bij De Jong in Bussum
_A_ is aan het lezenquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dik onder de plak, kale plek boven op hoofd van flinke duim, je weet wel.
Ik weet em wel te vinden geloof ikquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Nouja, Bert heeft namelijk bij Van Bommel gedanst, zodoende
dat zei ikquote:EN goedenavond
bewijsquote:Ik heb wel hersens.
Is dat zappen toch ergens goed voor!quote:
Hey Troel.quote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Nouja, Bert heeft namelijk bij Van Bommel gedanst, zodoende
EN goedenavond
Ik heb wel hersens.
Tuurlijk, je kan hier vanalles neerzetten, we moeten het maar geloven.quote:
My Life Has Been Savedquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
_A_ is me nu aan het pijpen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, je kan hier vanalles neerzetten, we moeten het maar geloven.
Anders werkt "Get yer brains fucked out, bitch!" nietquote:
Dat zal vast al eens gebeurd zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders werkt "Get yer brains fucked out, bitch!" niet
Klopt ja, staan beelden van op internetquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal vast al eens gebeurd zijn.
't staat nog op film ook.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna gewoon hard terugduwenquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze dat deed en je kon nog typen, doet ze het niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ is me nu aan het pijpen.
Oh, dat is niet waar, too bad.
Of iets anders terug duwen.quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
En dan hopen dat die megapulse lekker in het water valt
Dat is toch morgen pas?quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo maffen
Lekker over Qu dromen
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo maffen
Lekker over Qu dromen
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
\megapulse?
Morgen ja, de 16dequote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch morgen pas?![]()
Of moet dat vandaag gedaan worden?
Of gewoon duwenquote:
Stoten is ook prima.quote:
ja dat weet ikquote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.
Waarom iemand hoopt dat dat in het water valt vraga ik me dan weer af, alsof je er last van hebt of zo
Goeie dag om mijn whatpulse account op te zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 @ 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.
Waarom iemand hoopt dat dat in het water valt vraga ik me dan weer af, alsof je er last van hebt of zo
Troel wil niet dat ik over haar heen ga.quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat weet ikIk doe ook mee
Maar ik had me niet gerealiseerd dat er een megapulse voorbereid werd
Dat is al een tijdje het gevalquote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat weet ikIk doe ook mee
Maar ik had me niet gerealiseerd dat er een megapulse voorbereid werd
/carequote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Goeie dag om mijn whatpulse account op te zeggen
Dat willen we dan wel weer zienquote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Troel wil niet dat ik over haar heen ga.
Qu heeft wat last van de hormonen.quote:
Tijd van de maand hequote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qu heeft wat last van de hormonen.
Dan doe ik het licht wel uitquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, we hebben er weer massaal veel zin in natuurlijk!
Kuukske.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
goed hè!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:05 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi gedaan Qu.![]()
Goedemorgen allemaal.
Nou neequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik zal het proberenquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Jortk.![]()
Ben idd al druk. Moet ook niet gaan overdrijven. Straks wil mijn rug weer niet.
En uhh Qu? Kan je me dat even iets voor 11 uur laten weten?
Proberen? Doen!quote:
Ik zal het proberen te doenquote:
Pheno!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:33 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 15 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 457 Pheno
06. 239 qu63
Qu!quote:
Oh okee, ik wist niet dat het zo dichtbij was hequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nog niet. Over 15 minuten moet ik eens langzaam gaan.
Kuukskequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh het is kouuuuuuud.
Heel dichtbij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik wist niet dat het zo dichtbij was he
Is het nu weer JD of ben je het nu wel Kuuk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh het is kouuuuuuud.
Komt door dat kotsenquote:
Verwarmingquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh het is kouuuuuuud.
quote:
Dat is die lange wegquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo eens kijken of ik de weg naar Margraten nog kan vinden
Tussen Geul en Maastrichtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo eens kijken of ik de weg naar Margraten nog kan vinden
Het is er lekker rustig, je kan er goed nadenken en ik denk dat Ynske gaat om foto's te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tussen Geul en Maastricht
Wat moet je daar doen dan
Ik ben in België geweest, ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is die lange wegWij zijn daar ook geweest
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de begraafplaatsen in Frankrijk van de 1e WO veel indrukwekkender vond.
Dat doe ik meestal hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is er lekker rustig, je kan er goed nadenken en ik denk dat Ynske gaat om foto's te maken
BananenbieRquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:36 schreef Kuukske het volgende:
We hebben de B. We hebben de R! BRRRRRR.
Ik vond het best lekker bij de Ethiopiërquote:
Ethiopiërs vinden alles lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 11:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker bij de Ethiopiër
Nee, maar wat ze hebben maken ze wel lekker klaarquote:
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:46 schreef Troel het volgende:
Bengel, ben je alweer over me heen gegaan eigenlijk
Dat je er niet meer doorheen kan kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens mijn ramen schoonmaken, kan er nou echt niet meer doorheen kijken ongeveerfucking levensgevaarlijk man
Nog niet, moet nog pulsen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:46 schreef Troel het volgende:
Bengel, ben je alweer over me heen gegaan eigenlijk
Krijg de pest ook maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens mijn ramen schoonmaken, kan er nou echt niet meer doorheen kijken ongeveerfucking levensgevaarlijk man
Buitenkant dus..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg de pest ook maardit heeft geen zin. ik ga niet mn leven riskeren voor een half schoon raam
Heb je daar geen vergaderingen ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk vind ik dat de verhuurder dat weleens mag laten doen, bijvoorbeeld iedere 5 jaarOf nog flink wat vaker natuurlijk
Nee, ze zijn nu druk met het schilderen van de voordeuren, dat is blijkbaar nuttiger dan ramen lappen![]()
Oh ja ik ging een eigen huisje zoeken
Nee. Men wordt geacht hier zelf zorg voor te dragen. Ondanks dat het helemaal niet kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
Heb je daar geen vergaderingen ofzo?
Of een adres waar je je klachten kwijt kan?
Klagen kan toch altijd wel ergensquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Men wordt geacht hier zelf zorg voor te dragen. Ondanks dat het helemaal niet kan
Je frustratie uitenquote:
Als ik de ramen eens gewoon ingooi? Dan krijg ik nieuwequote:
En een boetequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de ramen eens gewoon ingooi? Dan krijg ik nieuweSCHONE
Vast minder dan de kosten van een ramenlapbedrijfquote:
Wel onzin dat ze dat niet regelen inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast minder dan de kosten van een ramenlapbedrijf
bijna 10 jaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel onzin dat ze dat niet regelen inderdaad
Hoe lang woon je er nou al
Ik zou trouwens niet al je ramen tegelijk ingooien, dat tocht zo
Dan mag je wel eens een paar ruitjes ingooien jaquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
benieuwd wat er in Zeist aan de hand is. Er hangt een politiehelicopter de hele tijd rondjes te liegen boven het dorp
Ik wacht ook nog op een paar pakjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |