Limoncelloquote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
'De beugel' heeft niets te zeggen over watvoor computerprogramma's e.d. ik gebruik.
Oeh, das ook wel weer lang geleden jaquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Hagel en donder
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Anijsdrankje uit Grongingenquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, das ook wel weer lang geleden ja
[..]
Die ken ik dan weer niet
Ahquote:
Ik 1x. Oh nee, 2.quote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Komt door dat kotsenquote:
Daar zitten mensen met dezelfde levensbehoeftenquote:
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halenquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Komt door dat kotsen
Je hebt er wel vaker last van, nietwaar?
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halen
* qu63 ook ergens pijn heeftquote:
Watje, gewoon een coloscopie aanvragen. Bend over!quote:
Overgeilde Queenfan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
Ik zet zo wel een verkeerd beeld neer van mezelf geloof ik...
Welke van de seriequote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ik
Nouja, allemaal dan maar?quote:
De helft kloptquote:
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.quote:
Goed plan.quote:
bedankt voor het meldenquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zappen.
Als ik je vraag of je mij ¤100 wilt geven, is jouw antwoord op die vraag dan hetzelfde als het antwoord op dezequote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.
Graag gedaan.quote:
Spaarzaam momentjequote:
Americas next top modelquote:
Daarna ging je toch zappen?quote:
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bedquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
't is wel ff krap, maar t past welquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bed
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
moeten nog welquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
Ook een goed plan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
quote:
Leedvermaak is ook vermaak. Ondertussen tekenen en wat fokken. Multitasken ftw.quote:
Okquote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak. Ondertussen tekenen en wat fokken. Multitasken ftw.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef Pheno het volgende:
Ik zie Paris Hilton in een muziekclip. Mag ik weer zappen.
Toch wel een lekker dingquote:
Neuk ze. pas op dat je niet in OUD moet gaan posten!quote:
Met hersens als dit ->quote:
Waarom moet ze hersenen hebben?quote:
Twee goede punten is al goed zat.quote:
Ook hallo to you!quote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef Troel het volgende:
Qu, heb jij trouwens bij Van Bommel gedanst?
wel 2 pluspunten en een minnetje danquote:
kijk hier maar eens, Ik woon dus in de buurt van Bquote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ook hallo to you!
Nee, ik kom bijna nooit in Hilversum
Ik danste in Bussum bij De Jong in Bussum
_A_ is aan het lezenquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dik onder de plak, kale plek boven op hoofd van flinke duim, je weet wel.
Ik weet em wel te vinden geloof ikquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Nouja, Bert heeft namelijk bij Van Bommel gedanst, zodoende
dat zei ikquote:EN goedenavond
bewijsquote:Ik heb wel hersens.
Is dat zappen toch ergens goed voor!quote:
Hey Troel.quote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Nouja, Bert heeft namelijk bij Van Bommel gedanst, zodoende
EN goedenavond
Ik heb wel hersens.
Tuurlijk, je kan hier vanalles neerzetten, we moeten het maar geloven.quote:
My Life Has Been Savedquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
_A_ is me nu aan het pijpen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, je kan hier vanalles neerzetten, we moeten het maar geloven.
Anders werkt "Get yer brains fucked out, bitch!" nietquote:
Dat zal vast al eens gebeurd zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders werkt "Get yer brains fucked out, bitch!" niet
Klopt ja, staan beelden van op internetquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal vast al eens gebeurd zijn.
't staat nog op film ook.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna gewoon hard terugduwenquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze dat deed en je kon nog typen, doet ze het niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ is me nu aan het pijpen.
Oh, dat is niet waar, too bad.
Of iets anders terug duwen.quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
En dan hopen dat die megapulse lekker in het water valt
Dat is toch morgen pas?quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo maffen
Lekker over Qu dromen
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo maffen
Lekker over Qu dromen
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
\megapulse?
Morgen ja, de 16dequote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch morgen pas?![]()
Of moet dat vandaag gedaan worden?
Of gewoon duwenquote:
Stoten is ook prima.quote:
ja dat weet ikquote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.
Waarom iemand hoopt dat dat in het water valt vraga ik me dan weer af, alsof je er last van hebt of zo
Goeie dag om mijn whatpulse account op te zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 @ 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
whatpuls, een progje dat je toetsenbord, muisklikken en muisbeweging monitort. Die kun je naar een server "pulsen" zodat je een totaal krijgt. Fok heeft een groep en morgen komt er een megapulse, veel mensen hebben gespaard voor vrijveel aanslagen.
Waarom iemand hoopt dat dat in het water valt vraga ik me dan weer af, alsof je er last van hebt of zo
Troel wil niet dat ik over haar heen ga.quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat weet ikIk doe ook mee
Maar ik had me niet gerealiseerd dat er een megapulse voorbereid werd
Dat is al een tijdje het gevalquote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat weet ikIk doe ook mee
Maar ik had me niet gerealiseerd dat er een megapulse voorbereid werd
/carequote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Goeie dag om mijn whatpulse account op te zeggen
Dat willen we dan wel weer zienquote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Troel wil niet dat ik over haar heen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |