Limoncelloquote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
'De beugel' heeft niets te zeggen over watvoor computerprogramma's e.d. ik gebruik.
Oeh, das ook wel weer lang geleden jaquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Hagel en donder
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Anijsdrankje uit Grongingenquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, das ook wel weer lang geleden ja
[..]
Die ken ik dan weer niet
Ahquote:
Ik 1x. Oh nee, 2.quote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer naar BeF.
Komt door dat kotsenquote:
Daar zitten mensen met dezelfde levensbehoeftenquote:
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halenquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Komt door dat kotsen
Je hebt er wel vaker last van, nietwaar?
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, wellicht dat ik er eens voor naar de dokter moet, maar na de verhalen van Pheno heb ik zon vermoeden dat dat weinig uit gaat halen
* qu63 ook ergens pijn heeftquote:
Watje, gewoon een coloscopie aanvragen. Bend over!quote:
Overgeilde Queenfan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
Ik zet zo wel een verkeerd beeld neer van mezelf geloof ik...
Welke van de seriequote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, gewoon niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan denk ik
Nouja, allemaal dan maar?quote:
De helft kloptquote:
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.quote:
Goed plan.quote:
bedankt voor het meldenquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zappen.
Als ik je vraag of je mij ¤100 wilt geven, is jouw antwoord op die vraag dan hetzelfde als het antwoord op dezequote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Impliciet dus weer wel.
Graag gedaan.quote:
Spaarzaam momentjequote:
Americas next top modelquote:
Daarna ging je toch zappen?quote:
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bedquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
't is wel ff krap, maar t past welquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 nachten in slaap gevallen met de maan op mn bed
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, het lijkt wel herfst buiten.
moeten nog welquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
Ook een goed plan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, er moet nog geneukt worden vanavond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |