P0wned.quote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Beetje dom inderdaad, whehe
k ben helemaal niet vrolijkquote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneller lezen.
[..]
Hoe kom jij zo vrolijk, leuke vakantie gehad?
goeie maar wanneer was dat?quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
Datum van ontslag? Dus wanneer je niet meer hoefde te komen?
Dan tot heden?quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
goeie maar wanneer was dat?
ik heb geen officieel ontslag gehad
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?quote:
Dan is er anatomisch iets niet helemaal correct bij jequote:
Heden dan.quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
goeie maar wanneer was dat?
ik heb geen officieel ontslag gehad
Geen toffe pratende auto? Jij als gadgetfreak?quote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?
Uhuh...quote:
wat heb je ermee gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, mn auto is wel uit '95, lichtjes inbouwen lukt ook nog wel, maar verder?
k heb helemaal geen adsquote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef Pheno het volgende:
En nu een Chevrolet reclame als google ad...
Als je een periode eruit bent geweest zou ik de datums weglaten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben helemaal niet vrolijk
de berg is zegmaar oerhoog op t moment
morgen iig collecteren en dan moeten we woensdag weer
k zit nu ondertussen mijn cv aan te passen. maar wat moet ik daar neerzetten
van bij t nob als einddatum, is dat de datum dat ik ziek geworden ben? of de datum van dat zij aangaven dat ik niet meer terug hoefde te komen? of de datum van nu?
Hij stond nog op het station en heb em daar dus even opgehaaldquote:
geil. Krijg ik eindelijk mail.quote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef qu63 het volgende:
Spam is vrijheid van meningsuiting
We kunnen dus wel weer wat mail verwachten
Als je je msn-adres vrijgeeft kan je daar ook veel mail op krijgen hoorquote:
das natuurlijk ook nog een ideequote:Op maandag 15 september 2008 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je een periode eruit bent geweest zou ik de datums weglaten.
Krijg je ook geen vragen, het is namelijk geen "verplichting" om jaren en mnd erbij te zetten.
Mja, mijn auto is niet zo veel waard, en zoveel centjes heb ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen toffe pratende auto? Jij als gadgetfreak?
Zo heb ik het ook gedaan (of had dat er mee te maken dat ik niet meer wist hoe lang ik ergens gewerkt had?quote:
Dat gaven ze ons als tip bij het cwi bij de sollicitatie training.quote:
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..quote:Op maandag 15 september 2008 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaven ze ons als tip bij het cwi bij de sollicitatie training.![]()
Geen geboorte jaar, geloof en geen datums.
Je bent ook te jongquote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..
Als je voor een hogere functie gaat zou ik als ik jou was dus ook niet mijn geb. jaar erin zetten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, geboortejaar heb ik er wel in staan, maar voor mij is dat alleen een issue als voor een hoge functie ga. Dat ze vinden dat ik te jong ben ofzo..
Het ziet er alleen niet uit. Dus door jouw scriptvaardigheden wordt fok zo traagquote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weheh ik kan PI's meequoten!
* mcDavid tof vindt.
Dan zou ik em er dus inderdaad uit latenquote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je voor een hogere functie gaat zou ik als ik jou was dus ook niet mijn geb. jaar erin zetten.![]()
Heb je tenminste de kans om op een eerste gesprek te komen en een indruk achter te laten.
liever jong dan rondgeneuktquote:
quote:
Op wat voor sollicitaties kom jij dat ze dat vragenquote:
Ik vind het tof. En die scripts draaien op mijn eigen computer dus heb ik hooguit zelf last vanquote:Op maandag 15 september 2008 @ 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er alleen niet uit. Dus door jouw scriptvaardigheden wordt fok zo traag
Dat kan ook beidequote:
quote:
ga dan niet hier zeuren dat fok traag isquote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind het tof. En die scripts draaien op mijn eigen computer dus heb ik hooguit zelf last van
Dat zei ik ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |