Dat is die lange wegquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo eens kijken of ik de weg naar Margraten nog kan vinden
Tussen Geul en Maastrichtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo eens kijken of ik de weg naar Margraten nog kan vinden
Het is er lekker rustig, je kan er goed nadenken en ik denk dat Ynske gaat om foto's te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tussen Geul en Maastricht
Wat moet je daar doen dan
Ik ben in België geweest, ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is die lange wegWij zijn daar ook geweest
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de begraafplaatsen in Frankrijk van de 1e WO veel indrukwekkender vond.
Dat doe ik meestal hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is er lekker rustig, je kan er goed nadenken en ik denk dat Ynske gaat om foto's te maken
BananenbieRquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:36 schreef Kuukske het volgende:
We hebben de B. We hebben de R! BRRRRRR.
Ik vond het best lekker bij de Ethiopiërquote:
Ethiopiërs vinden alles lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 11:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker bij de Ethiopiër
Nee, maar wat ze hebben maken ze wel lekker klaarquote:
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:46 schreef Troel het volgende:
Bengel, ben je alweer over me heen gegaan eigenlijk
Dat je er niet meer doorheen kan kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens mijn ramen schoonmaken, kan er nou echt niet meer doorheen kijken ongeveerfucking levensgevaarlijk man
Nog niet, moet nog pulsen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:46 schreef Troel het volgende:
Bengel, ben je alweer over me heen gegaan eigenlijk
Krijg de pest ook maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens mijn ramen schoonmaken, kan er nou echt niet meer doorheen kijken ongeveerfucking levensgevaarlijk man
Buitenkant dus..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg de pest ook maardit heeft geen zin. ik ga niet mn leven riskeren voor een half schoon raam
Heb je daar geen vergaderingen ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk vind ik dat de verhuurder dat weleens mag laten doen, bijvoorbeeld iedere 5 jaarOf nog flink wat vaker natuurlijk
Nee, ze zijn nu druk met het schilderen van de voordeuren, dat is blijkbaar nuttiger dan ramen lappen![]()
Oh ja ik ging een eigen huisje zoeken
Nee. Men wordt geacht hier zelf zorg voor te dragen. Ondanks dat het helemaal niet kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
Heb je daar geen vergaderingen ofzo?
Of een adres waar je je klachten kwijt kan?
Klagen kan toch altijd wel ergensquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Men wordt geacht hier zelf zorg voor te dragen. Ondanks dat het helemaal niet kan
Je frustratie uitenquote:
Als ik de ramen eens gewoon ingooi? Dan krijg ik nieuwequote:
En een boetequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de ramen eens gewoon ingooi? Dan krijg ik nieuweSCHONE
Vast minder dan de kosten van een ramenlapbedrijfquote:
Wel onzin dat ze dat niet regelen inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast minder dan de kosten van een ramenlapbedrijf
bijna 10 jaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel onzin dat ze dat niet regelen inderdaad
Hoe lang woon je er nou al
Ik zou trouwens niet al je ramen tegelijk ingooien, dat tocht zo
Dan mag je wel eens een paar ruitjes ingooien jaquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
benieuwd wat er in Zeist aan de hand is. Er hangt een politiehelicopter de hele tijd rondjes te liegen boven het dorp
Ik wacht ook nog op een paar pakjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |