Die dekt £35.000 per bank.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hoe zit het met het depositogarantiestelsel daar?
Kan hem niet openen...site de druk denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef Drugshond het volgende:
Holy cow
http://finance.google.com/finance?q=NYSE%3AAIG
Total drop off.
Ik wel. Het schommelt erg sterk, maar die -60% komt toch wel erg vaak voorbij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef agter het volgende:
[..]
Kan hem niet openen...site de druk denk ik.
Je zou zeggen: die kan het wel shaken met nieuw kapitaal ophalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef Drugshond het volgende:
Holy cow
http://finance.google.com/finance?q=NYSE%3AAIG
Total drop off.
Tot 20K euro is er niets aan de hand met je spaargeld, zie http://www.dnb.nl/over-dn(...)anken/auto148053.jspquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben niet zo'n financial freak, maar die daling van Fortis.....is het nog uberhaupt gezond om daar spaargeld te hebben?
Al verliezen ze 80%. Boeiend. Of je moet er vele tienduizenden euro's gestald hebben dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben niet zo'n financial freak, maar die daling van Fortis.....is het nog uberhaupt gezond om daar spaargeld te hebben?
Het schommelde tot zonet tussen de -25% en +25%, nu zie ik alleen maar <-50%quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik wel. Het schommelt erg sterk, maar die -60% komt toch wel erg vaak voorbij.
Thnx. En ik neem aan dat dit soort dalingen in beginsel ABN-AMRO ook treft?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:35 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tot 20K euro is er niets aan de hand met je spaargeld, zie http://www.dnb.nl/over-dn(...)anken/auto148053.jsp
Weer - 60 % in minder dan 25 minuten... Stond de hele morgen op + 15 %.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef agter het volgende:
[..]
Kan hem niet openen...site de druk denk ik.
Nou... zeg maar van +5 naar -60 in 30 minuten... Ik zie overal op te surfen, maar deze heb ik niet gemist.quote:
Ho, ho, volgens mij lees jij die getallen net zoals ik deed. Maar gisteren sloot dat aandeel op 4.76. Pre-market doet dat ding nu 2.70, met een -60% erachter. Dat kan niet. Hoe moet je die getallen wel lezen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou... zeg maar van +5 naar -60 in 30 minuten... Ik zie overal op te surfen, maar deze heb ik niet gemist.
Man man man... ik heb medelijden met al die sites die financiële berichtjes moeten bijwerken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:38 schreef SeLang het volgende:
Er wordt nu ongeveer 100% kans ingeprijsd op een 0,25% rate cut
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Thnx. En ik neem aan dat dit soort dalingen in beginsel ABN-AMRO ook treft?
Je hebt toch ook een koers after hours. Of ben ik nu gek.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ho, ho, volgens mij lees jij die getallen net zoals ik deed. Maar gisteren sloot dat aandeel op 4.76. Pre-market doet dat ding nu 2.70, met een -60% erachter. Dat kan niet. Hoe moet je die getallen wel lezen?
Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:38 schreef pberends het volgende:
Hele interessante uitzending van RTLZ - De kijker aan zet van 12 september:
http://www.rtl.nl/compone(...)n_Zet_12-09-2008.xml
Middelkoop zegt onder andere dat de rally omhoog van de dollar zijn top bereikt heeft en beide heren zeggen dat de dollar verder gaat dalen naar de 2 dollar per euro.
quote:AIG shares plunge more than 40 percent
NEW YORK (Reuters) - Shares of embattled insurance company American International Group (AIG.N: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) extended losses in pre-market trade, tumbling nearly 42 percent to $2.80 as markets worried about the company's ability to raise capital.
The insurer had its credit rating downgraded late on Monday. A complex asset swap brokered by New York state officials gave it a $20 billion lifeline, though the company's rescue will depend on additional funding.
(Reporting by Steven C. Johnson; Editing by Theodore d'Afflisio)
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou tijd worden
De $1,65 zou nu al bereikt moeten zijn.
Die filmpjes doen het niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)jacob1.avi_plain.xml
Jacob Schoenmaker: Injecties zijn pure noodzaak om financiële meltdown te voorkomen
Interessant filmpje dit.
Doet het hier wel, heb je soms geen goede codecs geinstalleerd?quote:
Ik zie de euro nog steeds niet echt profiteren van de huidige miserie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
Nog even en het is goedkoper om je reet daarmee af te vegen, dan toilet papier te kopen.
leuk geformuleerdquote:The real question is how did these smart-alecky Ivy League MBA whiz kids destroy a 158 year old firm that survived the Civil War, the depression of the ’90s (1890s for historical ignoramuses), the panic of 1907 and the Great Depression?
Ik stel voor om een business.fok.nl-domein te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:51 schreef Drugshond het volgende:
We zijn sneller dan Reuters.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
AEX 368, -4,25% gaat echt heel hard nu.
advies is slechts een van de vele diensten. Diensten die wat beter te begrijpen zijn: een voedbalwedstrijd, een pianoconcert, computerreparatie (er van uitgaande dat de problemen softwarematig zijn)quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik dus ook niet. Zo'n 'diensteneconomie' is dus echt het summum van gebakken lucht, als er niet op de één of andere manier productie aan ten grondslag ligt. Natuurlijk kunnen we elkaar allemaal gaan adviseren en elkaar op die manier van een salaris voorzien. Maar adviseren, over wat eigenlijk? Over de kwaliteit van andere adviseurs?
't zal in een maand toch allicht weer rond de 1,50 schommelen lijkt me. Anyone?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Schiet dan op met die dalende dollar, mijn uitwisseling is al gauw.
kudos voor de frequent posters in dit topic.quote:
Wat je nu ziet is vooral onzekerheid over de impact van AIG.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef en_door_slecht het volgende:
Waarom wordt Fortis steeds zo hard geraakt? Dexia zat toch verder in Lehman dan Fortis? Dexia staat op -10%, Fortis op -20%.
heeft Fortis al de posities in Lehman gepubliceerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |