Dan kan die grafiek natuurlijk nooit omlaag lopen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:43 schreef JortK het volgende:
In totaal ei.
Jawel ei want het is het totaal per uur ei.quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan die grafiek natuurlijk nooit omlaag lopen.
ei
ohw okequote:
Hopelijk wel, want dan is het bijna zomerquote:Op maandag 15 september 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
Is het al bijna pasen ofzo?
ja dat vroeg ik dus eiquote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Jawel ei want het is het totaal per uur ei.
Maar ik ga de gemiddelden erin zetten ei.
Maar maar.. maar dan heb ik sinterklaas, mn verjaardag, kerst, mama's verjaardag en oud en nieuw gemistquote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk wel, want dan is het bijna zomer
Die verplaatsen we gewoonquote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar maar.. maar dan heb ik sinterklaas, mn verjaardag, kerst, mama's verjaardag en oud en nieuw gemist
Dan KIJK je er gewoon alleen maar naarquote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb een mona toetje![]()
Zo'n roze puddinkje met saus die ik eigenlijk niet eens heel lekker vind maar die er gewoon zo vrolijk uit zien![]()
Mmm.. nouja okequote:
Wauwquote:Op maandag 15 september 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindelijk eens voor middernacht thuis, dat is voor het eerst sinds 5 nachten.
We regelen wel dat dat goed komtquote:Op maandag 15 september 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Mmm.. nouja okezolang dat geen effect heeft op de hoeveelheid te innen kado's..
Hihi nee ik eet hem langzaam op terwijl ik met de saus aan het kloten benquote:Op maandag 15 september 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan KIJK je er gewoon alleen maar naar
en ik heb geen slaaptekort, maar ben wel gewoon lekker moe nu, dus nog ff douchen en dan heerlijk slapen.quote:
Dat is zo heerlijk als je dan uiteindelijk in bed ligtquote:Op maandag 15 september 2008 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb geen slaaptekort, maar ben wel gewoon lekker moe nu, dus nog ff douchen en dan heerlijk slapen.
Ik vertrouw op jequote:Op maandag 15 september 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We regelen wel dat dat goed komt
Ik gooide vet snel een stuk pudding in je mondquote:
Oh. Geilquote:Op maandag 15 september 2008 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee ik eet hem langzaam op terwijl ik met de saus aan het kloten ben
Meer ontzettend kinderachtigquote:
Vind het niet heel boeiend vandaagquote:
jeps, dat ga ik nu eens proberenquote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo heerlijk als je dan uiteindelijk in bed ligt
al lig ik dan meestal alsnog de hele nacht wakker![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gooide vet snel een stuk pudding in je mond![]()
Hallo daarquote:
hoi
Kloptquote:
Je was net op tijd.. want poes heeft nu de rest gepiktquote:
Ik kan niet zeggen dat ik erg verbaasd ben dat het niet loopt..quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
Million Dollar Wedding geflopt
En mag gewoon door omdat zij met die baas neukt
Ik ook niet: Wendy van Dijkquote:Op maandag 15 september 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik erg verbaasd ben dat het niet loopt..
Dat dus en dat programma (ook als het door iemand was gedaan)quote:
true.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus en dat programma (ook als het door iemand was gedaan)
Ging je ook gewoon heel veel bier drinken zodat je het niet meer voelde?quote:Op maandag 15 september 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ging ook pas na 3 dagen naar de huisarts
Nee, sportenquote:Op maandag 15 september 2008 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ging je ook gewoon heel veel bier drinken zodat je het niet meer voelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
wehehehehquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Joehoe, Fhaaa-haaaWheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Joehoe, Fhaaa-haaaWahahaha check de faalheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Goede OPquote:
Spannend wel toch?quote:
Zit er achter 1 van die "afbeeldingen" jouw tietenpic?quote:
Ga maar zoeken!quote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit er achter 1 van die "afbeeldingen" jouw tietenpic?
Tis weer eens wat andersquote:
Het is gewoon weer een keer wat anders verdommequote:
Niks mis meequote:
Dat ligt eraan, als ze flink over de datum zijn (2 jaar of zo)quote:
Goed puntquote:Op maandag 15 september 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als ze flink over de datum zijn (2 jaar of zo)
Dutroux?quote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een hele lieve oppas gevonden voor de kids
Jeeeejquote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een hele lieve oppas gevonden voor de kids
Nope. Een leuke, rustige meid hier uit de buurtquote:
Je woont te ver wegquote:Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeeej![]()
Ik ben ook een hele lieve oppas maar niemand vind mij
Ik kom al langs!quote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Een leuke, rustige meid hier uit de buurt
Je laat het. Ik heb haar niet voor jou gevondenquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je laat het. Ik heb haar niet voor jou gevonden
Ja voor jou, maar niet voor iedereenquote:
vrouwen en computersquote:
Ja, sorry dat ik het zo hard moest zeggen..quote:
Bitchquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik het zo hard moest zeggen..
*mompelt iets over zachte heelmeesters en stinkende wonden*
Kom je nu in elke SC spammen?quote:
Oh, okeequote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
Het is gewoon weer een keer wat anders verdomme
Dooie humorquote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat te bekijken, haha.
gewoon de post van Pier gekopiërd hoor, maar toen werdie zoquote:
I know.quote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
gewoon de post van Pier gekopiërd hoor, maar toen werdie zo
Dat tientje in de maand is je al teveelquote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga er vandoor, ik laat even WOW instaleren met gratis server![]()
I know you know, ik moest gewoon even happenquote:
dertig euro per 2 maanden, ja dusquote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat tientje in de maand is je al teveel
quote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
I know you know, ik moest gewoon even happen
P0wned. Ik vind ze niet eens superknap....quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
yesde modelwijven zijn nu al hysterisch
Zijn ze ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned. Ik vind ze niet eens superknap....
Niet echt nee. Alleen in de nederlandse versie zeiken ze harder met dat haar. Saai zoquote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn ze ook nietmaar ik vind ze eigenlijk nooit superknap..
Bitchesquote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
Mja inderdaad, wat is dit voor meewerkend gedoe
Ik word er iig niet vrolijk van. Die ene bij wie ze net zeiden dat ze geen modellenhoofd had vind ik nog het knapst. Dat zegt wat over de restquote:
Ik snap gewoon niet dat die mensen niet te horen krijgen dat ze best een kilo of 5 aan mogen komen.. Het is me nu nog niet heel erg opgevallen (maar ik kijk ook niet heel erg) maar vorige seizoenen was ik af en toe echt bang dat die meiden uit elkaar zouden vallenquote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word er iig niet vrolijk van. Die ene bij wie ze net zeiden dat ze geen modellenhoofd had vind ik nog het knapst. Dat zegt wat over de rest
Eerste keer sinds een hele tijd, dus vraag het me morgen nog maar eensquote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
kut.. dat moest ik dus doen vandaag
Lekker gesport?
weheheh ohw ohwquote:Op maandag 15 september 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerste keer sinds een hele tijd, dus vraag het me morgen nog maar eens
quote:
Like duhquote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheh ohw ohwheb je al een massage gereserveerd?
Met je nieuwe liefde ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet nog steeds douchen.. met een boek op de bank zal er ook wel niet meer van komen. Heel de tijd zitten bellen
Zeer verstandigquote:
quote:
grote patch of trage verbinding?quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, even een patch downloaden van 8 uur
Beide haha.quote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
grote patch of trage verbinding?
Van?quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, even een patch downloaden van 8 uur
overloperquote:
WoWquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
WoWIllegale server
Wel een fokabo nemen, maar een tientje om een gamesdevver te sponsoren is teveel.
Ja hoorquote:
Jah dat zeg je nu....quote:
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
World of Warcraft, even patchen van 2.0 naar 2.3.3.
Ah, tnx voor je mededeling.quote:Op maandag 15 september 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijn
SP 3 van XP nederlandse editiequote:Op maandag 15 september 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijn
quote:
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..quote:
Ah, een vrouw.quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..
Tjah sinds de vent weg is moet ik het zelf doenquote:
Alles wat een huisvrouw hoort te doen, kort gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..
Ik heb al 4 man die die automagische update hebben gehad en waarvan de pc naar de maan ging. Uninstall van xp 3 was genoeg, maar toch: wtf is dit nu weer? Testenz ij net als Danny in productie?quote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Windows heeft sowieso alltijd problemen, dat word niet eens meer gemeld
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Moet ik het komen bewijzen, whehe
Je hebt een assistent(e) nodig.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah sinds de vent weg is moet ik het zelf doen
Mjah ik probeer het de kat te leren maar die eindigt elke keer slapend op de vensterbankquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je hebt een assistent(e) nodig.
Er is al beweging te zien whehe.quote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik probeer het de kat te leren maar die eindigt elke keer slapend op de vensterbank
quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig, want had geen zin om auto te rijden, whehehe.
Neuk ze! Wel safe he!quote:
Die aandachtsHOER mag van mij in d evergetelheid raken, op een snelle manier.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Om de een of andere reden kijk ik naar een programma van Bridget Maasland. Die is blijkbaar zwanger en het is blijkbaar nodig dat dit te volgen is via tv. En ze maakt me toch een intelligente indruk:
"zijn er wachtlijsten voor de creche?!" mevrouw is compleet in shock..
Onder welke steen heb je dan geleefd zeg?! pffffff
dat moest ik even kwijt.
Mijn God, dan moet het een herhaling zijn, er zijn duizenden mensen zwanger, en omdat zei zo 'beroemd' is wordt er dus een programma gemaakt??quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Om de een of andere reden kijk ik naar een programma van Bridget Maasland. Die is blijkbaar zwanger en het is blijkbaar nodig dat dit te volgen is via tv. En ze maakt me toch een intelligente indruk:
"zijn er wachtlijsten voor de creche?!" mevrouw is compleet in shock..
Onder welke steen heb je dan geleefd zeg?! pffffff
dat moest ik even kwijt.
Nou inderdaad. Dit programma is volgens mij bedoeld om iedereen te laten zien hoe rijk mevrouw is ofzo. Zo koopt ze net na een minuutje na denken even een huis van twee miljoen. of het nou echt zo gegaan is terzijde.. Lekker verstandig als je zo met je geld om gaat natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aandachtsHOER mag van mij in d evergetelheid raken, op een snelle manier.
Slaap lekker en ik kom ff langs.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga douchen.. en dan naar bed denk ik.
truste
Ja want dan weet je hoe het is om mama te worden in amsterdam zuid (dat is handig want dat kan de meerderheid van nederland bij lange na niet betalen maar toch)quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mijn God, dan moet het een herhaling zijn, er zijn duizenden mensen zwanger, en omdat zei zo 'beroemd' is wordt er dus een programma gemaakt??
Damn,
Ik mag hopen dat ze ooit in een bananendoos op een station mag gaan wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dit programma is volgens mij bedoeld om iedereen te laten zien hoe rijk mevrouw is ofzo. Zo koopt ze net na een minuutje na denken even een huis van twee miljoen. of het nou echt zo gegaan is terzijde.. Lekker verstandig als je zo met je geld om gaat natuurlijk.
Lang leve mijn niet gigantische beurs, ik ken tenminste wel de waarde van geld
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want dan weet je hoe het is om mama te worden in amsterdam zuid (dat is handig want dat kan de meerderheid van nederland bij lange na niet betalen maar toch)
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze ooit in een bananendoos op een station mag gaan wonen.
Dit is de tweede keer dat het hier toevallig op staat en dat ik dus blijf hangen (eigenlijk alleen omdat het me zo erg stoort dat ik hoop dat er nog een keer iets fout gaat ofzo).quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?
Inderdaad, iets van : Kijk man ik kom op TVquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat het hier toevallig op staat en dat ik dus blijf hangen (eigenlijk alleen omdat het me zo erg stoort dat ik hoop dat er nog een keer iets fout gaat ofzo).
Maar er zullen vast genoeg snobs zijn die het zo leuk vinden dat bridget hun buurtje op tv brengt. oid.
schoppen? Overrijden!quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?
Gewoon overrijden man!quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?
Dat mag jij doenquote:
Je mag me inhuren hoor Fhaquote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij doenik heb geen voertuig met wielen
Ik heb ook geen geldquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je mag me inhuren hoor Fha.
Mijn leasebak moet er toch zo uit. Wel met stijl en 4 rings to rule the bananabox.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij doenik heb geen voertuig met wielen
Die mogen in die doos erbij. Die twee man en een paardenkop.quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?
Ik help je dan wel met dumpen als je het goed vindtquote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mogen in die doos erbij. Die twee man en een paardenkop.
Heb jij een boot conjo?quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik help je dan wel met dumpen als je het goed vindt.
wehehe yeahquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het wel gratis.
Mja valt me mee inderdaadquote:
Je mag niet aardig doen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat DR34M3R niet meeleest, anders heb ik problemen..
Als je te aardig word dan word ik ook boos hoorquote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Niet té aardig. Anders wordt ze weer boos om mij
.
Help,quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je te aardig word dan word ik ook boos hoor
Dat merk je vanzelf welquote:Op maandag 15 september 2008 22:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Meldt me aub als ik te ver/aardig wordt ok.
Een user kan de discussie niet winnen en spamt zelfs mijn FoBoquote:
Dat kan nog veeeeeeeeeel korter aaceevierwheelspuntenelquote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Papershredder, klinkt cooler en is korter te tikken.
Nee.quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne Fha, zijn wij de enige nog die online bezig zijn in KSC?
Hoeveel korter dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan nog veeeeeeeeeel korter aaceevierwheelspuntenel
Vraag maar aan Fhaquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat DR34M3R niet meeleest, anders heb ik problemen..
Er kwam eens een marc1974 in een KSC topic....quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Wahaha kansloosquote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een user kan de discussie niet winnen en spamt zelfs mijn FoBo![]()
... en toen moest dr34m3r tot haar grote spijt toch echt naar bed....quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er kwam eens een marc1974 in een KSC topic....
Ssst dat is mijn alleenrechtquote:
Dan had ik wel een topic geopendquote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Trustequote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... en toen moest dr34m3r tot haar grote spijt toch echt naar bed....
Truste pierquote:
Trustequote:
Als ze het niet wil zeggen moet je daar respect voor hebben.quote:
Mijn excuses dan maar.quote:Op maandag 15 september 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze het niet wil zeggen moet je daar respect voor hebben.
Je kan proberen een band te beginnen met mensen die veel beter zijn dan jij, dat demotiveert meestal wel.quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
eeej pier... is er ook ergens een rehab voor snaarverslaafden? Ik moet gaan slapen maar ik kan me niet losrukken
hihihi, iedereen is beter dan ik! Dat weet ik al, maar toch... Ik ben verslaafd...quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan proberen een band te beginnen met mensen die veel beter zijn dan jij, dat demotiveert meestal wel.
Waaaaaaaaaaat ?quote:
Jij ging een uur geleden al naar bed, dus hup hup. Kan ik weer normaal reageren zonder dat je me in de gaten houdtquote:
er bestaat ook nog zoiets als PMquote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Jij ging een uur geleden al naar bed, dus hup hup. Kan ik weer normaal reageren zonder dat je me in de gaten houdt.
Dan ben je verlorenquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hihihi, iedereen is beter dan ik! Dat weet ik al, maar toch... Ik ben verslaafd...
quote:
Ik dacht je andere hobbyquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
er bestaat ook nog zoiets als PM![]()
maar vooruit, ik ga me met mijn andere hobby bezighouden: dromen
Zo is dat. Ik lag er om 22.15 in en stond er om 5.15 weer naast.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
op tjd naar bed is op tijd weer wakker.
voor mij kun je er bij beiden 1.5 uur bij optellen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 05:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik lag er om 22.15 in en stond er om 5.15 weer naast.
Precies. Scheelt me weer wat liter water op de rekening. En ook het toiletpapier thuis gaat langer mee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is de beste plek, Pheño. Alle voordelen niet de nadelen.
Bij mij scheelt het meestal twee keer een plens water...quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Scheelt me weer wat liter water op de rekening. En ook het toiletpapier thuis gaat langer mee.
quote:
zal wel een geenstijler op vakantie in de VS zijn of zo.. neem aan dat ze zich daar ook voorbereiden op de introductie van de euro.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat zal wel per gallon zijn
Maar dan nog wie doet die letters? Of is het gesoept?
Muck!quote:
Indahquote:
Hoe tofquote:Nog geen foto van je 'naam-grafiti' alhier, maar de maker ervan heb ik wel ontmoet enkele dagen geleden..
* indahnesia.com kijkt in telefoon voor foto...
"sliep uit"?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel een geenstijler op vakantie in de VS zijn of zo.. neem aan dat ze zich daar ook voorbereiden op de introductie van de euro.
kan alvast in mijn fobo bij de Muckie-galleriequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb een MU gevonden
ffies uploaden dan maar.
een foto van zijn tag krijg je dus nog, zoals maanden geleden al toegezegdquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
kan alvast in mijn fobo bij de Muckie-gallerie
well, die camera he...quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
hoe wist jij dat ik onbelegde broodjes heb
Kristallen bol.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
hoe wist jij dat ik onbelegde broodjes heb
quote:
Jij ook al?quote:
quote:
quote:
tofquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een foto van zijn tag krijg je dus nog, zoals maanden geleden al toegezegd
Trouwquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Piertjuh!
Ben je me nog altijd trouw?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Piertjuh!
Ben je me nog altijd trouw?
Kutkrant iddquote:
In FOT?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:29 schreef BrandX het volgende:
ben foto's van praag en wenen aan het uitzoeken, binnenkort gooi ik er een aantal online
denk het, als ik het juiste topic ervoor kan vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |