dertig euro per 2 maanden, ja dusquote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat tientje in de maand is je al teveel
quote:Op maandag 15 september 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
I know you know, ik moest gewoon even happen
P0wned. Ik vind ze niet eens superknap....quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
yesde modelwijven zijn nu al hysterisch
Zijn ze ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned. Ik vind ze niet eens superknap....
Niet echt nee. Alleen in de nederlandse versie zeiken ze harder met dat haar. Saai zoquote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn ze ook nietmaar ik vind ze eigenlijk nooit superknap..
Bitchesquote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
Mja inderdaad, wat is dit voor meewerkend gedoe
Ik word er iig niet vrolijk van. Die ene bij wie ze net zeiden dat ze geen modellenhoofd had vind ik nog het knapst. Dat zegt wat over de restquote:
Ik snap gewoon niet dat die mensen niet te horen krijgen dat ze best een kilo of 5 aan mogen komen.. Het is me nu nog niet heel erg opgevallen (maar ik kijk ook niet heel erg) maar vorige seizoenen was ik af en toe echt bang dat die meiden uit elkaar zouden vallenquote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word er iig niet vrolijk van. Die ene bij wie ze net zeiden dat ze geen modellenhoofd had vind ik nog het knapst. Dat zegt wat over de rest
Eerste keer sinds een hele tijd, dus vraag het me morgen nog maar eensquote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
kut.. dat moest ik dus doen vandaag
Lekker gesport?
weheheh ohw ohwquote:Op maandag 15 september 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerste keer sinds een hele tijd, dus vraag het me morgen nog maar eens
quote:
Like duhquote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheh ohw ohwheb je al een massage gereserveerd?
Met je nieuwe liefde ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet nog steeds douchen.. met een boek op de bank zal er ook wel niet meer van komen. Heel de tijd zitten bellen
Zeer verstandigquote:
quote:
grote patch of trage verbinding?quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, even een patch downloaden van 8 uur
Beide haha.quote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
grote patch of trage verbinding?
Van?quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, even een patch downloaden van 8 uur
overloperquote:
WoWquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
WoWIllegale server
Wel een fokabo nemen, maar een tientje om een gamesdevver te sponsoren is teveel.
Ja hoorquote:
Jah dat zeg je nu....quote:
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
World of Warcraft, even patchen van 2.0 naar 2.3.3.
Ah, tnx voor je mededeling.quote:Op maandag 15 september 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijn
SP 3 van XP nederlandse editiequote:Op maandag 15 september 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik las op IRC dat er inderdaad problemen zijn
quote:
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..quote:
Ah, een vrouw.quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..
Tjah sinds de vent weg is moet ik het zelf doenquote:
Alles wat een huisvrouw hoort te doen, kort gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Geleerd, stofgezogen, gedweilt, kattenbak gedaan, afwas gedaan, gekookt..
Ik heb al 4 man die die automagische update hebben gehad en waarvan de pc naar de maan ging. Uninstall van xp 3 was genoeg, maar toch: wtf is dit nu weer? Testenz ij net als Danny in productie?quote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Windows heeft sowieso alltijd problemen, dat word niet eens meer gemeld
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Moet ik het komen bewijzen, whehe
Je hebt een assistent(e) nodig.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah sinds de vent weg is moet ik het zelf doen
Mjah ik probeer het de kat te leren maar die eindigt elke keer slapend op de vensterbankquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je hebt een assistent(e) nodig.
Er is al beweging te zien whehe.quote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik probeer het de kat te leren maar die eindigt elke keer slapend op de vensterbank
quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig, want had geen zin om auto te rijden, whehehe.
Neuk ze! Wel safe he!quote:
Die aandachtsHOER mag van mij in d evergetelheid raken, op een snelle manier.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Om de een of andere reden kijk ik naar een programma van Bridget Maasland. Die is blijkbaar zwanger en het is blijkbaar nodig dat dit te volgen is via tv. En ze maakt me toch een intelligente indruk:
"zijn er wachtlijsten voor de creche?!" mevrouw is compleet in shock..
Onder welke steen heb je dan geleefd zeg?! pffffff
dat moest ik even kwijt.
Mijn God, dan moet het een herhaling zijn, er zijn duizenden mensen zwanger, en omdat zei zo 'beroemd' is wordt er dus een programma gemaakt??quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Om de een of andere reden kijk ik naar een programma van Bridget Maasland. Die is blijkbaar zwanger en het is blijkbaar nodig dat dit te volgen is via tv. En ze maakt me toch een intelligente indruk:
"zijn er wachtlijsten voor de creche?!" mevrouw is compleet in shock..
Onder welke steen heb je dan geleefd zeg?! pffffff
dat moest ik even kwijt.
Nou inderdaad. Dit programma is volgens mij bedoeld om iedereen te laten zien hoe rijk mevrouw is ofzo. Zo koopt ze net na een minuutje na denken even een huis van twee miljoen. of het nou echt zo gegaan is terzijde.. Lekker verstandig als je zo met je geld om gaat natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aandachtsHOER mag van mij in d evergetelheid raken, op een snelle manier.
Slaap lekker en ik kom ff langs.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga douchen.. en dan naar bed denk ik.
truste
Ja want dan weet je hoe het is om mama te worden in amsterdam zuid (dat is handig want dat kan de meerderheid van nederland bij lange na niet betalen maar toch)quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mijn God, dan moet het een herhaling zijn, er zijn duizenden mensen zwanger, en omdat zei zo 'beroemd' is wordt er dus een programma gemaakt??
Damn,
Ik mag hopen dat ze ooit in een bananendoos op een station mag gaan wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dit programma is volgens mij bedoeld om iedereen te laten zien hoe rijk mevrouw is ofzo. Zo koopt ze net na een minuutje na denken even een huis van twee miljoen. of het nou echt zo gegaan is terzijde.. Lekker verstandig als je zo met je geld om gaat natuurlijk.
Lang leve mijn niet gigantische beurs, ik ken tenminste wel de waarde van geld
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want dan weet je hoe het is om mama te worden in amsterdam zuid (dat is handig want dat kan de meerderheid van nederland bij lange na niet betalen maar toch)
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze ooit in een bananendoos op een station mag gaan wonen.
Dit is de tweede keer dat het hier toevallig op staat en dat ik dus blijf hangen (eigenlijk alleen omdat het me zo erg stoort dat ik hoop dat er nog een keer iets fout gaat ofzo).quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?
Inderdaad, iets van : Kijk man ik kom op TVquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat het hier toevallig op staat en dat ik dus blijf hangen (eigenlijk alleen omdat het me zo erg stoort dat ik hoop dat er nog een keer iets fout gaat ofzo).
Maar er zullen vast genoeg snobs zijn die het zo leuk vinden dat bridget hun buurtje op tv brengt. oid.
schoppen? Overrijden!quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?
Gewoon overrijden man!quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we dan tegen de doos aan schoppen?
Dat mag jij doenquote:
Je mag me inhuren hoor Fhaquote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij doenik heb geen voertuig met wielen
Ik heb ook geen geldquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je mag me inhuren hoor Fha.
Mijn leasebak moet er toch zo uit. Wel met stijl en 4 rings to rule the bananabox.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij doenik heb geen voertuig met wielen
Die mogen in die doos erbij. Die twee man en een paardenkop.quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En wat ik nu afvraag. Zijn er losers in Nederland die uberhaupt dit programma volgen?
Ik help je dan wel met dumpen als je het goed vindtquote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mogen in die doos erbij. Die twee man en een paardenkop.
Heb jij een boot conjo?quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik help je dan wel met dumpen als je het goed vindt.
wehehe yeahquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het wel gratis.
Mja valt me mee inderdaadquote:
Je mag niet aardig doen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat DR34M3R niet meeleest, anders heb ik problemen..
Als je te aardig word dan word ik ook boos hoorquote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Niet té aardig. Anders wordt ze weer boos om mij
.
Help,quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je te aardig word dan word ik ook boos hoor
Dat merk je vanzelf welquote:Op maandag 15 september 2008 22:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Meldt me aub als ik te ver/aardig wordt ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |