"Lik me!" ?quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
OMG sirri![]()
Ik word trouwens verdomme nu ook verplicht wat te doen door haar
quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hihi
Jij ook als je dronken bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Al zal het deze week wel weer erg worden. Morgen, woensdag en donderdag voetbal op tv. Vrijdag hoekje, en zaterdag verjaardagEn zondag ook naar de kroeg voor fey-ajax
Nu ik er zo over na denk is vanavond de enige bierloze avond![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Vraag Viking84quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie kan er masseren !
Deze Viking zit vast
Haha, die is dan toch wel stijlvolquote:Op maandag 15 september 2008 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo'n Turk bij ons ook. "Ja, Toko waarom ben je te laat?" "Iek heb te grote boterham gehad"
quote:Op maandag 15 september 2008 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo'n Turk bij ons ook. "Ja, Onur Torko waarom ben je te laat?" "Iek heb te grote boterham gehad"
Gastquote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Al zal het deze week wel weer erg worden. Morgen, woensdag en donderdag voetbal op tv. Vrijdag hoekje, en zaterdag verjaardagEn zondag ook naar de kroeg voor fey-ajax
quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Rhythm het volgende:We zitten al op pagina 9 en ik heb nog geen mod gezien
.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Rhythm het volgende:We zitten al op pagina 9 en ik heb nog geen mod gezien
.
Niet het nieuwe logo manquote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
heb mijn icoon verandert mag die nu ook in de op ?
Potentiele .rar kandidaat.quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag Viking84![]()
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/user/78654
Ben je alcoholist?quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Misschien met deze:quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
heb mijn icoon verandert mag die nu ook in de op ?
Bij ons was er een keer zo'n gast en die kwam de klas in met wat bloed op z'n shirt (overduidelijk bloedneus), vraagt de leraar zo: "waarom zit er bloed op je shirt". Zegt ie: "Uw vrouw wilde niet pijpen".quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha, die is dan toch wel stijlvol![]()
heb mijn avater al verandertquote:Op maandag 15 september 2008 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij BP bent, maar dat ben je niet...
Helaas doet ze het alleen met vrouwen.quote:
Waarom geloof ik deze nietquote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Bij ons was er een keer zo'n gast en die kwam de klas in met wat bloed op z'n shirt (overduidelijk bloedneus), vraagt de leraar zo: "waarom zit er bloed op je shirt". Zegt ie: "Uw vrouw wilde niet pijpen".
Die werd lang geschorst.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien met deze:
[ afbeelding ]
Wel ..quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze het alleen met vrouwen.
Jos een alcoholist, hoe kom je erbij?quote:
Hehe "In your face"quote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Bij ons was er een keer zo'n gast en die kwam de klas in met wat bloed op z'n shirt (overduidelijk bloedneus), vraagt de leraar zo: "waarom zit er bloed op je shirt". Zegt ie: "Uw vrouw wilde niet pijpen".
Die werd lang geschorst.
Wij hebben van die boer-roepmongolen die alles zeggenquote:
Naaisquote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb mijn avater al verandert
Idd. Eigenlijk best raar, of niet, of niet....of.....niet?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze het alleen met vrouwen.
Eindelijk weer eens een post, die wél op waarheid berust, Rhythm..quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben even de riolering verstoppen
Brb
10 .. 9 .. 8 .. 7 .. 6 .. 5 .. 4 .. 3 .. 2 .. 1 .. IK KOM!quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
Brb
quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
Brb
Diana Woei, zo zwart als zwarte koffie..!quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
WOEI er is weer koffie![]()
* Noorsbloed is cafeïne verslaafd
quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
WOEI er is weer koffie![]()
* Noorsbloed is cafeïne verslaafd
quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Diana Woei, zo zwart als zwarte koffie..!
quote:
Vanwaar dat venijnquote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een post, die wél op waarheid berust, Rhythm..
dat haar is wel vet..quote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Meer vrouwen !
Minder zeuren !
[ afbeelding ]
Hoi gers..quote:
Post eens een pic van je ( natte ) haar !quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat haar is wel vet..
wil ook in mijn haar wat roze.. maar dan meer als avril lavigne
kijk zo iets:
[ afbeelding ]
Alleen is dat van mij veel dikker..
maar dat roze plukje is wel vet..
Een vriendin van mij heeft dat ook, is erg gaaf inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat haar is wel vet..
wil ook in mijn haar wat roze.. maar dan meer als avril lavigne
kijk zo iets:
[ afbeelding ]
Alleen is dat van mij veel dikker..
maar dat roze plukje is wel vet..
quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi gers..
Hier wat Hayden voor je
[ afbeelding ]
wat hebben jullie toch met nat haar??quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post eens een pic van je ( natte ) haar !
Dan oordelen wij wel of het je staat
quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met nat haar??
quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, mijn vriend
![]()
.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stella.quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejatquote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik zocht op nat haar.
[ afbeelding ]
Toevallig jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejat. Ik had een playboy voor m'n vorige verjaardag gekregen (echt waar Sackboy en KOP) en daar zaten kaarten bij en ik weet toevallig zeker dat zij op 1 ervan stond
_!
Nat haar, jaja dat zal bestquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejat. Ik had een playboy voor m'n vorige verjaardag gekregen (echt waar Sackboy en KOP) en daar zaten kaarten bij en ik weet toevallig zeker dat zij op 1 ervan stond
_!
Wel verrek ..quote:
Het logo van the Playboy is wle vet schattig heb ik t-shirte en knuffeltjes & poster vanquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
_!
Ja.quote:
Nu ben ik in de warquote:
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war![]()
Ik dacht dat jij een kerel was ..
quote:
Alsof alles wat in mijn profiel staat waar is. Wie zegt dat ik 26 ben en in Ede woon?quote:
Ik blijf liever inclusiefquote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Rhythm het volgende:
SxM, met jouw reputatie had ik allang een kloon aangemaakt.
Hoewel je typstijl vrij.. abstract is en derhalve herkenbaar.
Bio heeft ook een meisjes icoon, Juicyhil wisselt nogal en Broekpaling heeft ook ineens een vrouwenicoon.quote:
Ik geloof je niet !quote:Op maandag 15 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bio heeft ook een meisjes icoon, Juicyhil wisselt nogal en Broekpaling heeft ook ineens een vrouwenicoon.
Hmm okequote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof alles wat in mijn profiel staat waar is. Wie zegt dat ik 26 ben en in Ede woon?
Ben je nou serieus of niet? Dat was superXmacho op die foto.quote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik geloof je niet !
Meer pics !
Meer bewijs ..
No shit sherlock ..quote:Op maandag 15 september 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of niet? Dat was superXmacho op die foto.
quote:
Nee Biogarde is een kloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |