Hoi gers..quote:
Post eens een pic van je ( natte ) haar !quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat haar is wel vet..
wil ook in mijn haar wat roze.. maar dan meer als avril lavigne
kijk zo iets:
[ afbeelding ]
Alleen is dat van mij veel dikker..
maar dat roze plukje is wel vet..
Een vriendin van mij heeft dat ook, is erg gaaf inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat haar is wel vet..
wil ook in mijn haar wat roze.. maar dan meer als avril lavigne
kijk zo iets:
[ afbeelding ]
Alleen is dat van mij veel dikker..
maar dat roze plukje is wel vet..
quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi gers..
Hier wat Hayden voor je
[ afbeelding ]
wat hebben jullie toch met nat haar??quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post eens een pic van je ( natte ) haar !
Dan oordelen wij wel of het je staat
quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met nat haar??
quote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld, mijn vriend
![]()
.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stella.quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejatquote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik zocht op nat haar.
[ afbeelding ]
Toevallig jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejat. Ik had een playboy voor m'n vorige verjaardag gekregen (echt waar Sackboy en KOP) en daar zaten kaarten bij en ik weet toevallig zeker dat zij op 1 ervan stond
_!
Nat haar, jaja dat zal bestquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Deze is trouwens uberhard van een Playboykaart gejat. Ik had een playboy voor m'n vorige verjaardag gekregen (echt waar Sackboy en KOP) en daar zaten kaarten bij en ik weet toevallig zeker dat zij op 1 ervan stond
_!
Wel verrek ..quote:
Het logo van the Playboy is wle vet schattig heb ik t-shirte en knuffeltjes & poster vanquote:Op maandag 15 september 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
_!
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |