ja pik, das zelf een wereld sport,quote:Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paardrijden, is dat een sport?
Met een kotter als oorbel in hun oorquote:Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is jouw moeder, niet jou
Anyway, er lopen regelmatige lekkere Urkers langs op school hoor
Of Urksters?
?quote:
Wat?quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Tot er een stuk tekst uit een mond komt
Nou, geen ideequote:
Lolz ik 2 en ik ben ongeveer de liefste persoon na BobbyB op dit forumquote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb ik sinds terugkomst van mijn ban er alweer 3 notes bij?
Dabei sein ist mitmachen. URK über alles, zei bt ooit in een besloten gemeenschap.quote:
Dat geld dat je opa bij elkaar sprokkelt is nog van zo'n 60 jaar geleden toen hij de NSBcollecte liepquote:Op maandag 15 september 2008 16:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja pik, das zelf een wereld sport,
En moet je maar eens voor de grap kijken wat er op de world cup's van de paarden rennen aanprijzen geld is.
Ps. wil je echt geld verdiennen ga iedere zondag om 10 uur naar grunn ga naar de renbaan ,
Vraag wat papieren met info over de paarden en hun prestaties en ga hun kansen berekenen,
En ga dan inzetten.
Me opa doet het ook iedere zondag,
En houdt al die prestaties bij, heeft aandelen(ja je kan een aandeel van een renpaard kopen , ook kleine aandeeltjes)
En soms komt me opa dan met 500 euro aan zetten.
Je moet alleen een prestaties bijhouden, en bereken wat hun kans is tegen over de anderen.
Doe je dat goed , kan je der echt mee verdiennen.
De vrouwen nietquote:Op maandag 15 september 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met een kotter als oorbel in hun oor[ afbeelding ]
...quote:Op maandag 15 september 2008 16:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm leg verder uit![]()
Dus een jongen is leuk als hij huilt bij bambi en tegelijkertijd jou de hoek in slaat ? ..
Ofzo ?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt geen gevoel? Dus ik mag jou heel hard in elkaar slaan?
Huh wat? Hoe doe je dat?quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb ik sinds terugkomst van mijn ban er alweer 3 notes bij?
Volgens mij doen alleen de jongen dat hierquote:Op maandag 15 september 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met een kotter als oorbel in hun oor[ afbeelding ]
Tja als je het niet lekker vindtquote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
...
jonges die slaan om nix zijn gevoelloze hufter's,
En dat hij huilt bij bami is niet erg.
Maar een jonge die zijn gevoel kan tonen, hij moet geen jankkerd zijn.
Waar, en hoe laat?quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga je mee in COD4 noobs pwnen? Ik regel wel 14-jarige breezersletjes om aan onze pik te zuigen.
Nou..........., dat isquote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Lolz ik 2 en ik ben ongeveer de liefste persoon na BobbyB op dit forum.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat geld dat je opa bij elkaar sprokkelt is nog van zo'n 60 jaar geleden toen hij de NSBcollecte liep
Homoknuffelaarquote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
...
quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
...
quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja als je het niet lekker vindt![]()
![]()
My place @ 2200 hour.quote:
Hm, zal ik betalen om in te zien?quote:
weet nie of je het weet ,quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat geld dat je opa bij elkaar sprokkelt is nog van zo'n 60 jaar geleden toen hij de NSBcollecte liep
"Nee ik ga de bami niet opetenquote:Op maandag 15 september 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dus als hij slaat met een reden is het goed ?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Nee ik ga de bami niet opeten, en nu ophouden met zeuren want je krijgt een knal
"
Oh jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij klaagt altijd als een Urker meisje begint te praten
Nee oke, als ie een restaurant heeft zal ie wel flink rijk zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet nie of je het weet ,
me opa heeft restaurant..
Ja nu nog steeds alles wordt voor hem geregelt en hij maar verdiennen
quote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja jij bent nog te jong, maar straks ga jij ook goed verdienen. Jij? Ik natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
Ik moet ook wel eens huilen bij bami
Ja anders gaat het te snel voor mijquote:Op maandag 15 september 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Jordy, kap eens met die multiquotes. Zo gaat het topic alleen maar langzamer
BAASCH, dat is toch jouw training?quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef afcajos het volgende:
Mijn zin om vanavond te trainen is kleinIk wil fokkken, bier drinken en aan mijn dikke piem0l zitten.
Gaan we woensdag meisje dwingen?quote:Op maandag 15 september 2008 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh jaDat is vaak ook jammer ja
Dan stop ik het liefste gelijk wat in die mond
Same hoorquote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
Ik hou gewoon niet van bami ja!quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aw ....
Scheer je ook je zak ?
En heb je geen borsthaar ?
Nee, je wordt gewoon oudquote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja anders gaat het te snel voor mij
Ik heb ook zoveel fans die met mij willen praten
quote:
Mvr. Gijssel begon vorige week ook al te klagen over jullie dat jullie afwezig warenquote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof ik woensdag op school ben!
quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van bami ja!![]()
Vooral als er hete kruiden enzo in zitten
Wat is er met de TT dan?quote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
Wie maakt de TT kloppend?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreefhet volgende:
[..]
Ja anders gaat het te snel voor mij
ik doe het slim.quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja jij bent nog te jong, maar straks ga jij ook goed verdienen. Jij? Ik natuurlijk
Wacht maar tot je hem IRL kent, Het is een pauper 1e klas!quote:
quote:
uhuhuhu!quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
Dat is bijna iedereen hier.quote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem IRL kent, Het is een pauper 1e klas!
Ja ze was vergeten dat wij altijd op donderdag kwamenquote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mvr. Gijssel begon vorige week ook al te klagen over jullie dat jullie afwezig waren
quote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef Rhythm het volgende:
Ik moet altijd huilen van Barack Obami.
Wat is er mis met mijn?quote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw? Maak dit topic kloppend, en zet je reputatie niet op het spel!
Maar toch praat je steeds weer tegen mequote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ben geen pauper.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik doe het slim.
Ik wordt advocaat, lukt dat niet.
Dan kijk ik me opa ff lief aan. hij wil wel dat het restaurant blijft bestaan.
Of zoek een rijke man.
En in uitterste nood kan ik het bedrijf van me pa over nemen.
Je hebt een beroerte, je mond hangt scheef en je typt raar.quote:
Ja hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef Rhythm het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
... worden we weer eens een beetje gemeen tegen elkaar..quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt een beroerte, je mond hangt scheef en je typt raar.
Ja en dan moeten wij dat gezeik over jullie maar aanhorenquote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja ze was vergeten dat wij altijd op donderdag kwamen
Wat heb je op he?quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt een beroerte, je mond hangt scheef en je typt raar.
Je bent wel lievquote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar toch praat je steeds weer tegen me
quote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
... worden we weer eens een beetje gemeen tegen elkaar..
Stelletje gevoelloze hufters..
quote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
... worden we weer eens een beetje gemeen tegen elkaar..
Ach, daar zijn tegenwoordig ook medicijnen tegen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, je bent geen loser tenzij je moeder Hyves heeft.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef Rhythm het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Een trein is ook goed.quote:Op maandag 15 september 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, daar zijn tegenwoordig ook medicijnen tegen.
Ze zeikt over iedereen altijdquote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja en dan moeten wij dat gezeik over jullie maar aanhoren
Noorsbloedquote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Meer mooie vrouwen !!
[ afbeelding ]
Ik denk de hele tijd dat jij BP bent, maar dat ben je niet...quote:Op maandag 15 september 2008 16:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Stelletje gevoelloze hufters
Doe eens aardig, cancersnol.quote:Op maandag 15 september 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
OMG sirriquote:Op maandag 15 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zeikt over iedereen altijd
Was trouwens vandaag iemand niet op komen dag bij haar, had ie school gebeld en als reden opgegeven: "Ik zat te lang tv te kijken, en moest daarna nog brood smeren"
Dat vind ik een beetje een rotopmerking richting alle kinderen van tienermoeders.quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, je bent geen loser tenzij je moeder Hyves heeft.
Phew. Gelukkig maar.quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat de context goed is!
Zo'n Turk bij ons ook. "Ja, Toko waarom ben je te laat?" "Iek heb te grote boterham gehad"quote:Op maandag 15 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zeikt over iedereen altijd
Was trouwens vandaag iemand niet op komen dag bij haar, had ie school gebeld en als reden opgegeven: "Ik zat te lang tv te kijken, en moest daarna nog brood smeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |