--> FBquote:Op maandag 15 september 2008 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF is er met de modjes die iets met dagboektopics mompelen??!!
FOK! is niet je dagboek!
oke maar dat betekend dat we geen topics meer mogen maken over dingen die we in ons dagboek zouden zetten...
dus hef KLB en ONZ dan gewoon op ofzo... want "FOK! is niet je dagboek! " kan je van elk KLB en of ONZ topic zeggen.
KLACHT: Modjes die nieuwe oneliners gebruiken maar geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen
Dat blijkt jaquote:Op maandag 15 september 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die leuke pubertjesdie houden nu eenmaal van rellen, doe je niets aan
gelukkig lopen vrouwen 2 jaar voor
Nou t is niet aan je te merkenquote:Op maandag 15 september 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die leuke pubertjesdie houden nu eenmaal van rellen, doe je niets aan
Hyves mocht niet meer gepost worden, zie disclaimerquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar er mist een stuk van de disclaimerquote:Op maandag 15 september 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hyves mocht niet meer gepost worden, zie disclaimer
Nee, dit was de reden van niet komen met me maagkrampen!quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ze hier onnodig lopen te zeiken.
[..]Je kop gebruik jij toch niet, en met je maagkrampen was je gewoon bang dat je de wc niet zou redden met dat opgerekte anusje van je
Mocht wel, tenzij je die persoon belachelijk gaat lopen maken.quote:Op maandag 15 september 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier heul nooit!quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht wel, tenzij je die persoon belachelijk gaat lopen maken.
Nee, echt nietquote:
Op wat? Dit?quote:Op maandag 15 september 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
Bio, waarom geen reactie meer?
Wat moet ik daar voor antwoord op geven? Je bent overtuigd van je eigen onschuld en kunnen, dus dat zal ik dan maar niet meer verstoren.quote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat klopt, BT (volgens mij) vroeg iets, en ik gaf antwoord.
[..]
Nee.
[..]
Ik zou niet durven.
Wij maken alleen elkaar belachelijk inderdaadquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
't Is geen persoonlijke Hyves.quote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Je zou bijvoorbeeld kunnen aangeven of je het er mee eens bent of niet, en dan ook uitleggen waarom.quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op wat? Dit?
[..]
Wat moet ik daar voor antwoord op geven? Je bent overtuigd van je eigen onschuld en kunnen, dus dat zal ik dan maar niet meer verstoren.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[..]
't Is geen persoonlijke Hyves.
En daarbij, ik heb een gat gevonden in de disclaimer. We mogen geen Hyves' van mekaar posten, maar wel die van mongolen buiten Fok!.
Je bent gewoon een huiliequote:Op maandag 15 september 2008 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, dit was de reden van niet komen met me maagkrampen!
Maar hoe was I-til of tel?
Ja en dat was natuurlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht wel, tenzij je die persoon belachelijk gaat lopen maken.
Wees dan gewoon zo eerlijk en zeg dat je niet meer weet wat je moet zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op wat? Dit?
[..]
Wat moet ik daar voor antwoord op geven? Je bent overtuigd van je eigen onschuld en kunnen, dus dat zal ik dan maar niet meer verstoren.
Maar hoe controleer je of ze niet stiekem toch op fok zitten?quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[..]
't Is geen persoonlijke Hyves.
En daarbij, ik heb een gat gevonden in de disclaimer. We mogen geen Hyves' van mekaar posten, maar wel die van mongolen buiten Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |