Dus daarom is de kwaliteit van het onderwijs zo brak.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef makkie88 het volgende:ik hoorde laatst van een collega van me (-> stapje hoger -> co-ordinator van klassen ) dat er soms leerlingen komen die naar huis toe willen om te poepen, en dan mogen ze dat ook
krijgen ze dus vrij voor
omgquote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef makkie88 het volgende:ik hoorde laatst van een collega van me (-> stapje hoger -> co-ordinator van klassen ) dat er soms leerlingen komen die naar huis toe willen om te poepen, en dan mogen ze dat ook
krijgen ze dus vrij voor
Het is wel een optie, maar ja 1,5 uur in bus zitten om te schijtuh heb ik echt geen zin in!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef makkie88 het volgende:ik hoorde laatst van een collega van me (-> stapje hoger -> co-ordinator van klassen ) dat er soms leerlingen komen die naar huis toe willen om te poepen, en dan mogen ze dat ook
krijgen ze dus vrij voor
in de bus loop je vanzelf leeg met die klote wegenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is wel een optie, maar ja 1,5 uur in bus zitten om te schijtuh heb ik echt geen zin in!
Maar de druk word wel steeds hoger
Ja maar jij zet overal je reet neer!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:22 schreef jordeeeh het volgende:
Lul niet Gup, ik kak vaak zat hier.
Ja maar denk als ik nu me reet neerzet dat school geëvacueerd kan worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
leg godverredomme 83493 liter papier op de rand en ga lekker opgelucht tekeer op de plee
Die zijn pas vies, om de hoelang legen ze die dingen eigenlijk?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef makkie88 het volgende:
k heb ook 2 weken lang op een DIXI moeten schijten..
tvp, ik moet en zal het antwoord op deze vraag wetenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die zijn pas vies, om de hoelang legen ze die dingen eigenlijk?
elke week, we deelde die met 3 mensen.. aan het eind van de week begint ie te stinken (we hebben em overgens wel schoon gehouden, *geen wildplassen en er geen schijt aan hebbequote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die zijn pas vies, om de hoelang legen ze die dingen eigenlijk?
Normaal mens schijt elke dag wel eens en dat ding werd om de 7 dagen geleegd. Dat maakt een som van 7x1=7 7x3 personen= 21 hopen schijt op elkaar. Dan hebben we nog niet gesproken over iemand die misschien wel meerdere malen schijt...quote:Op donderdag 4 september 2008 10:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
elke week, we deelde die met 3 mensen.. aan het eind van de week begint ie te stinken (we hebben em overgens wel schoon gehouden, *geen wildplassen en er geen schijt aan hebbe* )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |