Heel slim omschrevenquote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Irritant zijn? Niet tegenover mij ofzo hoor, maar wel tegenover mods
quote:Op maandag 15 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wacht vol smart op je volgende ban
Oh k had trouwens iets tegen jou gezegd erover eh, k zou er weer op letten, was t even vergetenquote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Reeks kan ook dicht hoor. Het vervelende voor jullie is dat jullie het voor jezelf verpesten op een gegeven moment.
Beetje puberen is te doen, maar veelvuldig bewust de grenzen opzoeken en overschrijden is niet leuk.
Doe nou niet alsof je neus bloed. Je vraagt helemaal geen ene flikker, je bent enkel aan het trollen. Of denk je serieus dat we achterlijk zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nogmaals, vanwaar die reactie tegen mij, er wordt toch om gevraagd wat wel en niet mag ?
Le-zen. Niet alleen lezen wat in jouw straatje past.quote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry dat ik kanker zei meneer de moderator
quote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry dat ik kanker zei meneer de moderator
Ja je bent zo een zeef!quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, ik vergeet zo snel namen
Soms twijfel ik wel eens eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je neus bloed. Je vraagt helemaal geen ene flikker, je bent enkel aan het trollen. Of denk je serieus dat we achterlijk zijn?
Dat klopt, BT (volgens mij) vroeg iets, en ik gaf antwoord.quote:Op maandag 15 september 2008 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je vraagt helemaal geen ene flikker,
Nee.quote:je bent enkel aan het trollen.
Ik zou niet durven.quote:Of denk je serieus dat we achterlijk zijn?
Nee jij dan met je herpesquote:
LEZEN EI. Ik heb een post of 40, 50 al aangegeven dat we kijken naar context.quote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Soms twijfel ik wel eens eigenlijk
Willen jullie nou heel KLB kanker-vrij hebben, of wat is de bedoeling?
Neequote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Willen jullie nou heel KLB kanker-vrij hebben, of wat is de bedoeling?
Herpes is weg!quote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee jij dan met je herpesWaarom was je niet op school?
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
LEZEN EI. Ik heb een post of 40, 50 al aangegeven dat we kijken naar context.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Needan mag ik hier niet meer komen
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We willen helemaal niks kankervrij hebben.
Het zijn allemaal van die leuke pubertjesquote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, waarom moeten jullie steeds zo lopen klooien in de SC waardoor de modjes er keer op keer weer wat van moeten zeggen?
Daarbij is dat gezeur op superXmacho ook nergens voor nodig.
Omdat ze hier onnodig lopen te zeiken.quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, waarom moeten jullie steeds zo lopen klooien in de SC waardoor de modjes er keer op keer weer wat van moeten zeggen?
Daarbij is dat gezeur op superXmacho ook nergens voor nodig.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Herpes is weg!
Was beetje ziek vandaag, koppijn en maagkrampen!
quote:Op maandag 15 september 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
gelukkig lopen vrouwen 2 jaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |