TVP! En tevens mass-PM-inschrijving, bij dezequote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar iets later dan voorgaande jaren, dat kwam qua planning wat beter uit voor me.
Maar vanaf eind deze maand organiseer ik de 3e editie van de FOK! boekentop 100!.
Ik juist welquote:
Wacht nog maar even met lijstjes posten hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 20:02 schreef Daph_ het volgende:
Nu even een tvp, zal binnenkort mijn top zoveel even posten
Dat ligt niet in de planning. We houden het ook dit jaar bij één keer een lijstje met favoriete boeken posten. Het is een verkiezing van de populairste boeken, op grond van de mening van een grote groep mensen. Als een boek als 1984 wint, dan is dat dus blijkbaar gewoon een populair boekquote:Op donderdag 3 september 2009 22:14 schreef Wouter1989 het volgende:
Misschien is het ook een goed idee om het dit keer in 2 rondes te doen, waarbij je in de 2e kan stemmen op boeken van een vaststaande longlist. Dan wint er niet weer zo'n middlebrow-boek als 1984.
Ik ben ondertussen wel benieuwd naar jouw lijst, waar ik die dan ook terug kan vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:14 schreef Wouter1989 het volgende:
Misschien is het ook een goed idee om het dit keer in 2 rondes te doen, waarbij je in de 2e kan stemmen op boeken van een vaststaande longlist. Dan wint er niet weer zo'n middlebrow-boek als 1984.
toch niet dat gedrocht van wieringa mag ik hopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef No-P het volgende:
Niet veel aanpassingen voor mijn boeken top 30 dit jaar waarschijnlijk. Zijn denk ik 3 nieuwe boeken bij ingekomen waarvan 1 vrij hoog (iets met boot). Niet zo veel gelezen afgelopen jaar.
Bij dezen een link naar de boekentop 100 2009quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga ik doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |