mag dit ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:04 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja,..
Want als ik me niet vergis..
Had ik in een andere topic gelezen:
Dat Polen JODEN zijn,
En was ik een Jood geweest, had ik als baby zelf mood gepleegt,
I don't wanne be a fucking jew.
Nee. Dank!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag dit ?
er zijn mensen voor minder geband
wat gaat er nu mee gebeuren ? Het is niet de eerste x dat ze zich zo uitlaat en andere usrs zij n haar wangedrag ook spuugzatquote:
Tis een kloon.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat gaat er nu mee gebeuren ? Het is niet de eerste x dat ze zich zo uitlaat en andere usrs zij n haar wangedrag ook spuugzat
Wat zou helpen is dat er door "jullie" vaker een TR aangemaakt wordt als users onacceptabel gedrag vertonen, wij kunnen immers niet overal aanwezig zijn. Wil niet zeggen dat wij er altijd wat mee doen, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat gaat er nu mee gebeuren ? Het is niet de eerste x dat ze zich zo uitlaat en andere usrs zij n haar wangedrag ook spuugzat
Net wat Juup zegt. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit dergelijke posts tegengekomen. Mocht je het weer zien, TR dan even. Voor nu is het onduidelijk wat die persoon voor bedoeling heeft omdat dat niet helemaal uit de context te halen valt. Maar thnx voor so farquote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb nergens een TR geplaatst. Maar igg, geen dankquote:
Jij niet maar ik welquote:Op woensdag 24 september 2008 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb nergens een TR geplaatst. Maar igg, geen dank
Net geopend.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Erhm .. ik zie opeens geen KLB SC topic meer.. ?
Als je dat als argument gaat gebruiken, dan is geen enkele klacht topic waardig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Nee. Het is niet topicwaardig.
En daar zit je fout. je hebt klachten en er zijn pietlutterige dingetjes zoals dat wat jij in die geweldige OP probeerde uit te leggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als je dat als argument gaat gebruiken, dan is geen enkele klacht topic waardig.
Misschien de verhalen die om een klacht heen zijn geschreven.
Die is dus nog niet over.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daar zit je fout. je hebt klachten en er zijn pietlutterige dingetjes zoals dat wat jij in die geweldige OP probeerde uit te leggen.
Bovendien: je bloedneus is al over toch ? Opgelost. Slotje.
Maak je OP wat uitgebreider en we gooien hem weer open. Geef maar een gil als het je zover bent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
Heee hoo en oehoeh roepers
Mensen in de trein roepen geen oeh oeh, maar bij concerten/optredensIk wil em graag weer open want t is een gegronde klacht.
Zal de OP wat beter formuleren
quote:Op zondag 28 september 2008 02:06 schreef GGMM het volgende:
"Wat ben je aan het doen"
Dit topic wordt na een jaar weer gekicked, waar slaat dat op?
Topic Report, werkt veel sneller.quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Modus het volgende:
De leukere userts, meteen beginnen te schelden.
Notoire linksrijders
Dit:quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Modus het volgende:
Notoire linksrijders
En:quote:Op zondag 28 september 2008 17:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Topic Report, werkt veel sneller.
huiliequote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Modus het volgende:
Notoire linksrijders
Zulks een klootzakken die dat zeggen moeten een ban krijgen idd.quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Modus het volgende:
Notoire linksrijders
Als ik heel eerlijk moet zijn...quote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Technoviking het volgende:
Is dit normaal gedrag van een mod?
Relatie gaat helemaal de verkeerde kant op
Nee man, dit wordt de nieuwe famfare!quote:Op zondag 28 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hagenaas scheldt dochter uit
-> Hagenees
Alvast bedankt.
Ik vond die reactie van ons Bos wel aardig hoor, zulk soort reacties kan de TS wel verwachten in een 'grappig bedoeld' topic.quote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn...
Dan word ik mod van KLB?quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee man, dit wordt de nieuwe famfare!![]()
As you wish.quote:Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
In verkeerde subforum geopend [ afbeelding ]
Mag Check mij slim doen een kick naar ONZ?
Bedankt Juup. Stiekem deed ik het expres om extra views te krijgenquote:
Met die opmerking gooi jij dus jouw eigen glazen inquote:Op zondag 28 september 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedankt Juup. Stiekem deed ik het expres om extra views te krijgen
Gaarne weer terug in KLB maar dan zonder al dat gebagger van die twee antibazenquote:Op maandag 29 september 2008 08:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met die opmerking gooi jij dus jouw eigen glazen in
Moet je vragen in het subforum waar hij nu staat. We mogen nl. niet modden in andermans subforum normaal gesproken.quote:Op maandag 29 september 2008 09:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Gaarne weer terug in KLB maar dan zonder al dat gebagger van die twee antibazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |