Bierquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:47 schreef Technoviking het volgende:
Mijn relatie gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik kom net thuis van een avondje pokeren. Volgens de statistieken waren we nooit zo vroeg klaar met pokeren. Meestal wordt het minimaal een uur of 4, maar omdat er zich binnen ons gezelschap 2 vaders en 1 vader in wording bevonden werd onze avond door telefoontjes van het thuisfront vroegtijdig afgebroken.
Maar! Ik kom dus net thuis (35 euro winst, beetje matig, maar goed) ben ik alleen.
Vriendinlief staat nog te knallen bij Shinedoe in de Westergas en ik zit op vrijdagavond om kwart voor 3 op internet te surfen.
Klacht:
Alleen in bed is niet warm
Het bier is bijna op
Had meer winst ingezeten vanavond
Vrienden die vader zijn/worden
Dat is zo waarquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed klacht. Kinderen maken álles kapot...
dinnetjequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:15 schreef Metalfrost het volgende:
SMS je dinnetje wat haar een gristelijke tijd lijkt om huiswaarts te keren. Wacht haar daar op en
rijd haar naar huis toe.
Zo heb je toch een warm bedje. Kan je misschien eventueel over kindjes en opvoeding praten zodat je dinnetje ergens een hormonale zekering laat knappen en jou de vraag stelt waardoor jij eindelijk mee kunt praten met je vrienden over luiers, babylotion, babypoeder, kinderwagens, buggy's, en dat soort dingen.
En TS zich maar afvragen hoe hij aan een halfbloedje komt..quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:14 schreef Zwartbaard het volgende:
Met een beetje geluk is je dindin daar bezwangert door een neger en kan je ook meepraten over babies.
Misschien houdt de vriendin van TS alleen van arische baby'squote:Op zaterdag 27 september 2008 17:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
En TS zich maar afvragen hoe hij aan een halfbloedje komt..
Epic.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:59 schreef Leatherneck het volgende:
@ Pokermatties van TS: mannen die vader zijn/worden... Geruïneerd voor de rest van hun leven.
En zorg voortaan dat je vriendin genoeg bier in huis haald. Dat er te weinig bier in huis is weerspiegelt toch wel het feit dat ze niet genoeg van je houdt.
Hap hapquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef Superfast het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 september 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
Jezus Christus wat heb jij een übermatig sociaal leven.
Ik leef met je mee.
Vriendin en vrienden aanwezig ,hoezo nou meteen matig sociaal leven
Jep, gewoon meesleuren naar je pokerclubje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet je vriendin ook niet van de ketting aflaten
Het was gisternachtquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef Chancard het volgende:
Als ze thuis komt,meteen ALL-IN gaan!!!!
daar heb je al de hele avond op zitten wachten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef Chancard het volgende:
Als ze thuis komt,meteen ALL-IN gaan!!!!
Een taalkundig interessante post willen plaatsen en dan 'haald' typen en niet kunnen quoten...quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:59 schreef Leatherneck het volgende:
@ Pokermatties van TS: mannen die vader zijn/worden... Geruïneerd voor de rest van hun leven.
En zorg voortaan dat je vriendin genoeg bier in huis haald. Dat er te weinig bier in huis is weerspiegelt toch wel het feit dat ze niet genoeg van je houdt.
Ik wilde het zelfs met 'dt' typen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:40 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Een taalkundig interessante post willen plaatsen en dan 'haald' typen en niet kunnen quoten...
Ten eerste is dit echt een totaal debiele reactie. Ten tweede verwacht ik van een mod iets meer niveau.quote:Op zondag 28 september 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
LOL. TS heeft een slet als vriendin.
Lijkt me kut dat wanneer jezelf zit te internetten met de gedachte dat een neger haar slettebil stuk schuurt.
Kan je verwachten.quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef Technoviking het volgende:
Goed. Het was grappig bedoeld. Het blik josti's is weer open dus er mag wat mij betreft een slotje op.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef Fortitudo het volgende:
ik ben steen, ik ben rappr welkom in mijn huis BITCH!!
Jup, helemaal gelijk. Opzich was ik er wel voor het topic op te schonen, maar ben bang dat daarna de bagger weer net zo hard losgaat.quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef Technoviking het volgende:
Goed. Het was grappig bedoeld. Het blik josti's is weer open dus er mag wat mij betreft een slotje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |