Nee hoor, er wordt altijd direct duidelijk gemaatk dat je je bek moet houden en anders de zaal kunt verlaten. Enige vorm van interactie is er bijna nooit, maar dat lukt ook niet als de prof alleen een microfoon heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef IrishBastard het volgende:
Zorgt dat niet voor super veel chaos tijdens de colleges?
Ik zou willen dat dat bij de colleges bij ons ook zo ging, met al die constant kleppende kuttekoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt altijd direct duidelijk gemaatk dat je je bek moet houden en anders de zaal kunt verlaten. Enige vorm van interactie is er bijna nooit, maar dat lukt ook niet als de prof alleen een microfoon heeft.
Ahh dat blijft dus zoquote:Op zondag 14 september 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat bij de colleges bij ons ook zo ging, met al die constant kleppende kuttekoppen..
Ik heb wel mooie verhalen gehoord over een onderwijscoördinator ofzo. Hij zou vorig jaar gedreigd hebben met schorsing als ze niet stil zouden zijn.quote:
Ik had net Security werkcollege, briljant was dat ;')quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Nielez het volgende:
Oh fijn.
Ik heb dalijk mn eerste college.
Leuk.. ofzo.
Haha ja ik heb tot half 2, dan weer college. Was niet bijster hard aan het werk maar iig 'aan het werk', da's al heel wat. Volgens mij is wat ik zodirect heb allemaal oude koek, maar ik zie het wel. Iig weer aan de slagquote:Op maandag 15 september 2008 13:00 schreef Nielez het volgende:
Ik kwam n half uur te laat binnen.
Bus was een kwartier te laat, aansluiting gemist, extra kwartier wachten = half uur te laat en iedereen die je lekker aankijkt als je binnenkomt.
Incl Nurer en Paul, zo grappig
Ik zag je net zitten bij die bigass screens Sander.
Hard je best aant doen.
Wij op zijn hoogst met 10, soms zelfs met 3. Kleinschaligheidquote:
Hmmm, ik vond het best een goed vak ... bovendien vindt ik dat je bij TvdW altijd wel wat leert. Terwijl dit bij anderen niet altijd het geval is.quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Wat een saaie bende bij domeinmodelering nu zeg
Ja da's waar, maar het was druk en lawaaiierig en dat sh-sh-sh van hem deed me drie keer in een lachstuip schietenquote:Op maandag 15 september 2008 18:54 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Hmmm, ik vond het best een goed vak ... bovendien vindt ik dat je bij TvdW altijd wel wat leert. Terwijl dit bij anderen niet altijd het geval is.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Wat een saaie bende bij domeinmodelering nu zeg
Dat komt doordat een grote groep van die kut eerste jaars er zitten die kunnen niet normaal doen. Doe of kom gewoon niet ... maar goed dat puberaal gedrag zal wel bij hun leeftijd passen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar het was druk en lawaaiierig en dat sh-sh-sh van hem deed me drie keer in een lachstuip schieten.
Het is 40 graden celcius buiten G slaat nog een keer zijn sjaal wat strakker om.quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]!!
De man met de vingers! Die kerel heeft echt de langste vingers van het universum
Oh, en wacht maar tot 'ie z'n sjaal om doet
True en het was irritant genoeg, maar het bleef grappigquote:Op maandag 15 september 2008 22:23 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat komt doordat een grote groep van die kut eerste jaars er zitten die kunnen niet normaal doen. Doe of kom gewoon niet ... maar goed dat puberaal gedrag zal wel bij hun leeftijd passen.
Lol vooral tijdens AI. Maar dat was ook gewoon echt debiel.quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
True en het was irritant genoeg, maar het bleef grappig
Nog niet op gelet, ik heb inderdaad al verhalen over zn sjaal gehoord.quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]!!
De man met de vingers! Die kerel heeft echt de langste vingers van het universum
Oh, en wacht maar tot 'ie z'n sjaal om doet
Was met Stijn en Ronny naar Cordys, uit naam van de RUquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je nou de eerste dag al geskipped?![]()
Wie geeft dat vak eigenlijk ... Brother Louis?quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Nielez het volgende:
[..]
Lol vooral tijdens AI. Maar dat was ook gewoon echt debiel.
Dat lijkt me echt vreselijk. Valt ook zo op als je dan niet op komt dagen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Wij op zijn hoogst met 10, soms zelfs met 3. Kleinschaligheid!
Bij ons is het soms al veel als de totale opkomst 3 is!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk. Valt ook zo op als je dan niet op komt dagen.
En dan hoor jij zeker niet bij die 3?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij ons is het soms al veel als de totale opkomst 3 is!
Hoop dat het vrijstelling aanvragen bij jullie beter geregeld is. Hier is het zo'n gedoe dat ik overweeg de vakken maar gewoon te volgen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Orientatiecollege Toepassingsgebieden ispas vanaf vrijdagdus hoef er pas om half 2 te zijn, en dan is er formeel denken, waar ik vrijstelling voor ga vragen
![]()
Ik vind het echt heel fijn, je móet je wel voorbereiden en aanwezig zijn, waardoor ik veel meer uit de studie haal dan dat ik anders had gedaan (denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk. Valt ook zo op als je dan niet op komt dagen.
Wat studeer jij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij ons is het soms al veel als de totale opkomst 3 is!
Tuurlijk niet! Colleges volgen is voor eerstejaars en verstandelijk gehandicapten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan hoor jij zeker niet bij die 3?
Haha, dat was bij ons ook daadwerkelijk het plan. Maar vorig jaar waren er ineens 30 eerstejaars, dit jaar 20, dus ze kunnen niet meer om ons heenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg afschaffen die opleidingen waar geen ruk belangstelling voor is en investeer het geld daar van maar in het verbeteren van overige studies
Wij hadden er dit jaar eentje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, dat was bij ons ook daadwerkelijk het plan. Maar vorig jaar waren er ineens 30 eerstejaars, dit jaar 20, dus ze kunnen niet meer om ons heen.
Theologie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hadden er dit jaar eentje!
(o.a)quote:
heb de coordinator gemailed, en die zei dat ik maar even de docent moest vragen, en da's fijn, want die was hulpdocent bij Beweren en Bewijzen, dus straks even lief aankijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoop dat het vrijstelling aanvragen bij jullie beter geregeld is. Hier is het zo'n gedoe dat ik overweeg de vakken maar gewoon te volgen.![]()
Gedoequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoop dat het vrijstelling aanvragen bij jullie beter geregeld is. Hier is het zo'n gedoe dat ik overweeg de vakken maar gewoon te volgen.![]()
Geluk? Aangezien de RU claimt katholiek te zijn kunnen ze moeilijk de studie theologie schrappen, vermoed ik. Dat ben ik gaan studeren omdat ik paus wil worden natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha, ja jullie hebben nogal geluk met het niet geheel afgeschafte katholieke imago van de universiteit. Mag ik vragen waarom je dat bent gaan studeren? En wat je nog meer studeert dan?
Ja dat bedoel ik dus ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geluk? Aangezien de RU claimt katholiek te zijn kunnen ze moeilijk de studie theologie schrappen, vermoed ik. Dat ben ik gaan studeren omdat ik paus wil worden natuurlijk
Klopt. Nijmegen wil bepaalde info en Groningen wil die informatie niet geven. Heel fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
GedoeDa's zeker omdat je extern bent
Ik heb ooit vrijstelling moeten regelen voor een vak en was binnen een kwartier klaar
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:25 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik vind het echt heel fijn, je móet je wel voorbereiden en aanwezig zijn, waardoor ik veel meer uit de studie haal dan dat ik anders had gedaan (denk ik).
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb de coordinator gemailed, en die zei dat ik maar even de docent moest vragen, en da's fijn, want die was hulpdocent bij Beweren en Bewijzen, dus straks even lief aankijken![]()
Hoe typischquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En net heb ik thee over m'n formulier gegooid, dus nu ziet het er ook nog eens groezelig uit.
En die gaat zeg heb je BenB gedaan wel dan krijg je vrijstelling voor het eerst gedeelte. Dus tot over een maand.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb de coordinator gemailed, en die zei dat ik maar even de docent moest vragen, en da's fijn, want die was hulpdocent bij Beweren en Bewijzen, dus straks even lief aankijken![]()
Kan niet alles onthouden ... in ieder geval blijft nog over Talen, Combinatoriek en Automaten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
elke maand is meegenomen, en Formeel denken is de eerste weken (2 maanden) Propositie en predicatenlogicadus
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
als je niet alles onthoudt of weet kun je beter je er niet mee bemoeien
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:38 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. En goede reden ja, als vrouwen paus zouden kunnen worden had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan
.
Miss wet t-shirt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:01 schreef thijsltc het volgende:
Nog mensen die een grappig thema weten voor het komende m-feest?
Hoe typischquote:
Ik ben tegenwoordig een burgertrut.quote:
Spring uit de band! Neem Wiebel mee en doe de aanwezige mannen meteen een plezierquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een burgertrut.
Ik wil niet, maar heb wel de oplossing. Jij kunt ze een plezier doen:quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spring uit de band! Neem Wiebel mee en doe de aanwezige mannen meteen een plezier.
Tja en dan nog naar het hoofd van Mikkie kijken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil niet, maar heb wel de oplossing. Jij kunt ze een plezier doen:
[ afbeelding ]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja en dan nog naar het hoofd van Mikkie kijken?
Ze zijn niet allemaal zoals ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.
Bullshit! Dat is weer typisch een vrouwenopmerking zeg! Ik kijk ook naar de billen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.
Is er iets mis met z'n billen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bullshit! Dat is weer typisch een vrouwenopmerking zeg! Ik kijk ook naar de billen!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er iets mis met z'n billen dan?
En dat wil paus worden.quote:
En DAT? DAT wil? Say what now, biatch?quote:
nogal snel op je teentjes getrapt?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En DAT? DAT wil? Say what now, biatch?
Dat moet je nog vragen ook? Djeejs!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
nogal snel op je teentjes getrapt?
Je kunt Fok! en de posts ook té serieus nemen. Djeejs.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moet je nog vragen ook? Djeejs!
Zelf ook aardig snel op de teentjes getrapt zo te zien!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt Fok! en de posts ook té serieus nemen. Djeejs.
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:37 schreef Adelante het volgende:
Mocht de goudvoorraad in NL niet meer afdoende zijn, dan is mevrouw van Eikema-Hommes misschien een optie om aan te borenWat een blingbling op de vroege ochtend, om nog maar te zwijgen dat een volledige collegezaal inclusief studenten nu ruikt naar Chanel No 5.
Voortaan zal ik aan de posticons denken.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelf ook aardig snel op de teentjes getrapt zo te zien!
Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 17 september 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:
Een na laatste dagje dataverwerken en dan ben ik van mijn proefpersoonuren af dit jaar
IRW iddquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Welk vak geeft ze dan, ik had haar voor Inleiding
Ja ben er liever snel vanafquote:Op woensdag 17 september 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarDit jaar? Dat heb je snel gedaan dan!
Ik ben blij dat ik een studie doe waarbij je niet dat geouwehoer hebt met die proefpersonen/uren onzinquote:Op woensdag 17 september 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ben er liever snel vanaf
Dus dinsdag om 14.00 ben ik echt klaar met de proefpersoonuren
Tak geeft hoorcollege (volg ik niet bij hem zelf, maar via audio opname) en Eikema doet inderdaad het wc, maar dat is ook een half hoorcollege, omdat ze maar doorratelt en rateltquote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tak geeft het nu al niet meer, of heb je haar voor de werkgroep?
Dan heb je gelukquote:Op woensdag 17 september 2008 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een studie doe waarbij je niet dat geouwehoer hebt met die proefpersonen/uren onzin
Iets anders doen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb je geluk
Ookal vind ik het niet echt erg, maar toch dan kan je er beter geld mee verdien of iets anders doen in die uren
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ben er liever snel vanaf
Dus dinsdag om 14.00 ben ik echt klaar met de proefpersoonuren
Schroeven?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.
In m'n kaak.quote:
Klinkt... uhh... pijnlijk...quote:
Weet ik niet.quote:
Koelkastmagneetje? Volgens mij mag titanium namelijk wel, maar laten ze je voor de zekerheid toch niet toequote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Zo even een magneet zoeken.
Ik heb een ouderwets analoog fototoestel gekocht via marktplaats, en het eerste rolletje alweer volgeschoten (en nu laat ik het ontwikkelenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef Soempie het volgende:
rolletje?
quote:
Ik heb nog wel van die foto ophang magneetjes, die zijn lekker sterkquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om voorzichtig mee te beginnen.
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Soempie, hoe kom je aan die schroeven in je kaak?
Tof. Ik heb m'n ouderwetse fototoestel laatst weggegeven en een digitale gekocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwets analoog fototoestel gekocht via marktplaats, en het eerste rolletje alweer volgeschoten (en nu laat ik het ontwikkelen)
Je moet ook niet zo vaak vechten! Dan heb je geen last van losse tanden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.
O, ik zag al een driewieler incident voor me! Hupsakee over de kop en hoeppa alle tandjes over straat..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.
Het was met AnneMariaKoekKoek.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik zag al een driewieler incident voor me! Hupsakee over de kop en hoeppa alle tandjes over straat..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof. Ik heb m'n ouderwetse fototoestel laatst weggegeven en een digitale gekocht.![]()
Waar heb je foto's van gemaakt?
Ik ben meer van de oreo'squote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was met AnneMariaKoekKoek.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak vechten! Dan heb je geen last van losse tanden.
Juistquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de oreo's![]()
Sorry, kon het niet laten
Nice.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga je even jaloers maken: ik heb kaartjes voor Theo Maassen net binnen.
Ik vond zwart wit rolletjes/ foto's altijd tof. En ik denk dat er weinig mis kan gaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Klasgenoten, leuke dingen onderweg, geen idee. Ik heb alles nog op "automagisch" staan dus er zullen er wel niet al te veel mislukt zijn. En zowel, is het ook gewoon jammer.
Het is een relatief goedkope manier om een nieuwe hobby te beginnen want als ik het niks vind, heb ik er ook niet al te veel geld aan uitgegeven.
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist![]()
Nu we het toch over eten hebben. Dat is op de ru wel goed geregeld zeg.![]()
Ik was vieze koffie gewend en kleffe voorverpakte broodjes.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga je even jaloers maken: ik heb kaartjes voor Theo Maassen net binnen.
Ja ik heb een stapel rolletjes bij die camera gekregen dus die ga ik eens ff volschieten, en op vakantie neem ik ook een paar z/w rolletjes meequote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond zwart wit rolletjes/ foto's altijd tof. En ik denk dat er weinig mis kan gaan.
In het DE-café of in het CultuurCafé zijn de broodjes best te eten (die broodjes beenham en fetasalade enzo). En de koffie is goed te pruimen. Beter dan die ranzige Max Havelaar prut uit de automaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..
DEquote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..
Ik hobbel gewoon ff langs huis voor een goede bak!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In het DE-café of in het CultuurCafé zijn de broodjes best te eten (die broodjes beenham en fetasalade enzo). En de koffie is goed te pruimen. Beter dan die ranzige Max Havelaar prut uit de automaat..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
!
!
. Als Wiebel ziek is weet je wie je moet bellen
.
Eén voordeel: ik heb tenminste ooit bijna kaartjes voor Sting gehad!
Als je maar onthoudt dat Wiebel ziek moet zijn die avondquote:
En dan gebeurt er hetzelfde als met de Sting kaarten?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat Wiebel ziek moet zijn die avond
Ik ben vergeten wat daarmee gebeurd is, maar ik stel me bij dezen beschikbaar als vrijwilliger om de Theo Maassen kaarten te ontvangenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan gebeurt er hetzelfde als met de Sting kaarten?
Dat ligt eraan waarvoor, geloof ik. De testotheek, that isquote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
zijn er op de ru tests te lenen? Of een centrum waar je ze kunt gebruiken oid?
Spinoza is me te ver lopen van het Eramusgebouw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja, DE Cafe![]()
zit in het Spinozagebouw.. met heul lekkere koffie en chocolademelk en en en
het is maar goed dat het niet in het Huygens zit
dat is ook maar goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spinoza is me te ver lopen van het Eramusgebouw!
16uur in het eerste jaarquote:Op donderdag 18 september 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.
Mijn kamertje is dichterbij het Erasmus dan bij het Spinoza!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is ook maar goedwant anders had ik er nog te vaak gezeten
Dus testen waar je geen punten voor krijgt tellen ook?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is ook maar goedwant anders had ik er nog te vaak gezeten
Als er staat dat je geen punten krijgt dan telt het niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus testen waar je geen punten voor krijgt tellen ook?De korte testjes van 10 minuten heb ik het dan over.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarvoor, geloof ik. De testotheek, that is. Zit in het Spinoza.
Thanks.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als er staat dat je geen punten krijgt dan telt het niet.
voor 30 min krijg je meestal een half punt en voor 1 uur 1 punt
Je zou zeggen van niet als je naar de TT kijktquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zitten hier alleen maar Spinoza gangers?
Die TT is zo fake als de tetten van mn moedertjequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet als je naar de TT kijkt
Ik ben hartstikke allroundquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
gelukkig niet, dan zou ik een alpha studie doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zitten toch in het Erasmus, de letteren "babes"quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan zou ik een alpha studie doen![]()
Wie zat er tijdens domain modeling nou de hele tijd te tikken op dat dingetje dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er dan ook college volgen, en niet bellen
ofzo![]()
In oktober kan ik de foto's laten zienquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
indeed!!
DM.. die gast praat net als Grover uit Sesamstraat
Blackboard says:quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:28 schreef IrishBastard het volgende:
Moeten we voor AI eigenlijk nog opdrachten maken?
Donder het hele zaakje gewoon in mysql en geef me een seintje als je 13a hebtquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, cheers
En HOE DE NEUK werkt die kut database shit van DM
Anders geven ze helemaal geen uitleg over hoe het werkt ofzo(in de sheets that is
)
Inderdaad stelt niets voor ... maar ik moet zeggen dat ik ibexpert altijd wel lekker vindt werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Firebird + IBquery zijn echt peanuts.
Een pma? Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Wat sla zegt: Als je n pma hebt draaien ergens is
Yashaaaaa voelt zich weer buitengesloten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozers, maak ff een informatica/kunde topic aan ofzo
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, is ok ... PhpMyAdmin is zo lang geleden dat ik daar mee heb gewerkt, maar inderdaad werkt top.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef Nielez het volgende:
PMA=PhpMyAdmin.. dus ook met MySQL. Beetje standaard bij heel veel hosting-dingetjes.
Is n GUI om je website-achtig-dingetje te 'beheren' om in n soort nutshell uit te leggen.
@LMW. T stond er n beetje krom. Excuus.
't Gaat compleet langs mij heen.quote:
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
Opdrachten maken met wijn op werkt niet echt.
Ik wilde de zondag vrij.quote:Op zondag 21 september 2008 03:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?
Al bezig?quote:Op zondag 21 september 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
fijn... stond net op het begin om te besluiten dat ik voor één uur zou beginnen met die opdrachten![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 13:40 schreef Soempie het volgende:
De ouderwetse zesjes mentaliteit heb ik vorig jaar laten varen.Het is gewoon echt niet relaxed om nooit voorbereid te zijn en 's nachts door te moeten werken. Of om 7 uur dronken thuiskomen, snel douchen en lopend naar de tentamenhal moeten omdat je niet kunt fietsen.
Ja gelukkig wel, maar ik was zo goed bezig net en nu heb ik totaal geen zin in die werkgroepen die morgen op de planning stondenquote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
Dat is klote. Gelukkig heb je nog wel de mogelijkheid je planning om te gooien.![]()
Ik baal ook echt enorm. Gister een verslag niet afgemaakt en nu krijg ik net het voorstel naar Antwerpen te gaan.
Tja, als ie weer bereikbaar is dan kan je op www.kizz.nl je gemiddeldes zien etc.quote:Op zondag 21 september 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb ook onderhand alleen maar 6jes, best kut als je bedenkt dat de indeling van studeer plekken int buitenland gaat op basis van cijfers
of nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spuit 11quote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of niet
we moeten ook de hele de verhalen over pedagogiek aanhoren, over testjes, waar men college heeft en hoeveel uren etc.
niet dat ik er mee zit hoor, het is een RU topicmaar ga dan niet zeuren over Informatiekunde, alleen omdat je in dit geval geen idee hebt waar het over gaat
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs ik krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!quote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
En je zit er wel meeanders zeur je er niet over
Het is me toch wat.quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs in krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!
Wie moet nu met wie msnadressen uitwisselen sjonnie!quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs ik krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!
Al die mutsen die dezelfde colleges volgen en opdrachten maken etc.!quote:Op zondag 21 september 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie moet nu met wie msnadressen uitwisselen sjonnie!
ik heb al jaren msnquote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb jij msn slettebakik dacht laatst te lezen dat je het niet had.
ik zag 'tquote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Nielez het volgende:
nielez laagstreep 1 apenschtaart hot meel . kom heeft u toegevoegd.
Jaaa wij hebben hetzelfde gekekenquote:Op zondag 21 september 2008 10:14 schreef Slarioux het volgende:
VPRO:
"Is dat nou leuk? Stuccen?"
- "Ja het is leuk, maar je went er aan"
quote:Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ook alleen maar omdat je niet weet wat je met al die liefde voor ons aan moet Yashi![]()
Vooruit dan maarquote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
*grinnik*
nou weet je, hier kunnen we net allemaal met elkaar praten, in een apart topic zijn we met te weinig. Die 3 man die we dan hebbenDaarbij zijn alle informatiekunde opleidinen weer anders, dus dan krijg je in een algemeen topic zo'n 'Wij zijn beter' idee, en da's niet leuk
nopequote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ís er een Informatiekunde topic?
Dit is het dus geworden vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch met die studenten van tegenwoordig? Zondagavond beginnen, zondag nacht inleveren, maandag slapen tijdens de colleges?
quote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is het dus geworden vandaag.![]()
Ik val weer terug in de zesjes-mentaliteit.
Ja, meis ik ben trots op je!quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
In elk geval blij dat ik nog iemands goedkeuring krijg.
quote:
Ik heb Kareltje in Pascal, in Java en in C# aan de praat gekregenquote:Op zondag 21 september 2008 18:30 schreef Nielez het volgende:
Ja maar jij kan dat ook niet
Nee joh, maar t is wel grappig om dr mee bezig te zijn (als t werkt, ofniet Moblo).
Al aan de praat gekregen?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een herkansing van vorig jaar gehaald![]()
Nu kan ik weer over tot de orde van de dag: Niks doen
Haha!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil ook niks doen, maar heb een fanatieke werkgroep. Gister een opdracht gekregen voor volgende week en ze hebben het nu al bijna af.Daarom ga ik vanavond ook maar aan de slag.
quote:
quote:
Het is een deeltentamen dus eigenlijk krijgen we een extra kans, wel fijn als eerste tentamen om beetje kennis te maken met de manier van vragenstellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is al snel. Ben blij dat het voor mij nog een paar weken duurt.Heb wel m'n eerste cijfer binnen! Een 8 voor een opdracht.
![]()
En volgende week eerste presentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |