Wie moet nu met wie msnadressen uitwisselen sjonnie!quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs ik krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!
Al die mutsen die dezelfde colleges volgen en opdrachten maken etc.!quote:Op zondag 21 september 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie moet nu met wie msnadressen uitwisselen sjonnie!
ik heb al jaren msnquote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb jij msn slettebakik dacht laatst te lezen dat je het niet had.
ik zag 'tquote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Nielez het volgende:
nielez laagstreep 1 apenschtaart hot meel . kom heeft u toegevoegd.
Jaaa wij hebben hetzelfde gekekenquote:Op zondag 21 september 2008 10:14 schreef Slarioux het volgende:
VPRO:
"Is dat nou leuk? Stuccen?"
- "Ja het is leuk, maar je went er aan"
quote:Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ook alleen maar omdat je niet weet wat je met al die liefde voor ons aan moet Yashi![]()
Vooruit dan maarquote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
*grinnik*
nou weet je, hier kunnen we net allemaal met elkaar praten, in een apart topic zijn we met te weinig. Die 3 man die we dan hebbenDaarbij zijn alle informatiekunde opleidinen weer anders, dus dan krijg je in een algemeen topic zo'n 'Wij zijn beter' idee, en da's niet leuk
nopequote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ís er een Informatiekunde topic?
Dit is het dus geworden vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch met die studenten van tegenwoordig? Zondagavond beginnen, zondag nacht inleveren, maandag slapen tijdens de colleges?
quote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is het dus geworden vandaag.![]()
Ik val weer terug in de zesjes-mentaliteit.
Ja, meis ik ben trots op je!quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
In elk geval blij dat ik nog iemands goedkeuring krijg.
quote:
Ik heb Kareltje in Pascal, in Java en in C# aan de praat gekregenquote:Op zondag 21 september 2008 18:30 schreef Nielez het volgende:
Ja maar jij kan dat ook niet
Nee joh, maar t is wel grappig om dr mee bezig te zijn (als t werkt, ofniet Moblo).
Al aan de praat gekregen?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een herkansing van vorig jaar gehaald![]()
Nu kan ik weer over tot de orde van de dag: Niks doen
Haha!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil ook niks doen, maar heb een fanatieke werkgroep. Gister een opdracht gekregen voor volgende week en ze hebben het nu al bijna af.Daarom ga ik vanavond ook maar aan de slag.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |