Nice.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga je even jaloers maken: ik heb kaartjes voor Theo Maassen net binnen.
Ik vond zwart wit rolletjes/ foto's altijd tof. En ik denk dat er weinig mis kan gaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Klasgenoten, leuke dingen onderweg, geen idee. Ik heb alles nog op "automagisch" staan dus er zullen er wel niet al te veel mislukt zijn. En zowel, is het ook gewoon jammer.
Het is een relatief goedkope manier om een nieuwe hobby te beginnen want als ik het niks vind, heb ik er ook niet al te veel geld aan uitgegeven.
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist![]()
Nu we het toch over eten hebben. Dat is op de ru wel goed geregeld zeg.![]()
Ik was vieze koffie gewend en kleffe voorverpakte broodjes.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga je even jaloers maken: ik heb kaartjes voor Theo Maassen net binnen.
Ja ik heb een stapel rolletjes bij die camera gekregen dus die ga ik eens ff volschieten, en op vakantie neem ik ook een paar z/w rolletjes meequote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond zwart wit rolletjes/ foto's altijd tof. En ik denk dat er weinig mis kan gaan.
In het DE-café of in het CultuurCafé zijn de broodjes best te eten (die broodjes beenham en fetasalade enzo). En de koffie is goed te pruimen. Beter dan die ranzige Max Havelaar prut uit de automaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..
DEquote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze koffie gewend en kleffe broodjes? Weet jij dan soms een illegale koffie en brooddealer te vinden op de RU? Ik vind die Refterzeut niet weg te krijgen..
Ik hobbel gewoon ff langs huis voor een goede bak!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In het DE-café of in het CultuurCafé zijn de broodjes best te eten (die broodjes beenham en fetasalade enzo). En de koffie is goed te pruimen. Beter dan die ranzige Max Havelaar prut uit de automaat..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
!
!
. Als Wiebel ziek is weet je wie je moet bellen
.
Eén voordeel: ik heb tenminste ooit bijna kaartjes voor Sting gehad!
Als je maar onthoudt dat Wiebel ziek moet zijn die avondquote:
En dan gebeurt er hetzelfde als met de Sting kaarten?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat Wiebel ziek moet zijn die avond
Ik ben vergeten wat daarmee gebeurd is, maar ik stel me bij dezen beschikbaar als vrijwilliger om de Theo Maassen kaarten te ontvangenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan gebeurt er hetzelfde als met de Sting kaarten?
Dat ligt eraan waarvoor, geloof ik. De testotheek, that isquote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
zijn er op de ru tests te lenen? Of een centrum waar je ze kunt gebruiken oid?
Spinoza is me te ver lopen van het Eramusgebouw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja, DE Cafe![]()
zit in het Spinozagebouw.. met heul lekkere koffie en chocolademelk en en en
het is maar goed dat het niet in het Huygens zit
dat is ook maar goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spinoza is me te ver lopen van het Eramusgebouw!
16uur in het eerste jaarquote:Op donderdag 18 september 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.
Mijn kamertje is dichterbij het Erasmus dan bij het Spinoza!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is ook maar goedwant anders had ik er nog te vaak gezeten
Dus testen waar je geen punten voor krijgt tellen ook?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is ook maar goedwant anders had ik er nog te vaak gezeten
Als er staat dat je geen punten krijgt dan telt het niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus testen waar je geen punten voor krijgt tellen ook?De korte testjes van 10 minuten heb ik het dan over.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarvoor, geloof ik. De testotheek, that is. Zit in het Spinoza.
Thanks.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als er staat dat je geen punten krijgt dan telt het niet.
voor 30 min krijg je meestal een half punt en voor 1 uur 1 punt
Je zou zeggen van niet als je naar de TT kijktquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zitten hier alleen maar Spinoza gangers?
Die TT is zo fake als de tetten van mn moedertjequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet als je naar de TT kijkt
Ik ben hartstikke allroundquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
gelukkig niet, dan zou ik een alpha studie doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zitten toch in het Erasmus, de letteren "babes"quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan zou ik een alpha studie doen![]()
Wie zat er tijdens domain modeling nou de hele tijd te tikken op dat dingetje dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er dan ook college volgen, en niet bellen
ofzo![]()
In oktober kan ik de foto's laten zienquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
indeed!!
DM.. die gast praat net als Grover uit Sesamstraat
Blackboard says:quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:28 schreef IrishBastard het volgende:
Moeten we voor AI eigenlijk nog opdrachten maken?
Donder het hele zaakje gewoon in mysql en geef me een seintje als je 13a hebtquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, cheers
En HOE DE NEUK werkt die kut database shit van DM
Anders geven ze helemaal geen uitleg over hoe het werkt ofzo(in de sheets that is
)
Inderdaad stelt niets voor ... maar ik moet zeggen dat ik ibexpert altijd wel lekker vindt werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Firebird + IBquery zijn echt peanuts.
Een pma? Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Wat sla zegt: Als je n pma hebt draaien ergens is
Yashaaaaa voelt zich weer buitengesloten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozers, maak ff een informatica/kunde topic aan ofzo
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, is ok ... PhpMyAdmin is zo lang geleden dat ik daar mee heb gewerkt, maar inderdaad werkt top.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef Nielez het volgende:
PMA=PhpMyAdmin.. dus ook met MySQL. Beetje standaard bij heel veel hosting-dingetjes.
Is n GUI om je website-achtig-dingetje te 'beheren' om in n soort nutshell uit te leggen.
@LMW. T stond er n beetje krom. Excuus.
't Gaat compleet langs mij heen.quote:
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
Opdrachten maken met wijn op werkt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |