Donder het hele zaakje gewoon in mysql en geef me een seintje als je 13a hebtquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, cheers
En HOE DE NEUK werkt die kut database shit van DM
Anders geven ze helemaal geen uitleg over hoe het werkt ofzo(in de sheets that is
)
Inderdaad stelt niets voor ... maar ik moet zeggen dat ik ibexpert altijd wel lekker vindt werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Firebird + IBquery zijn echt peanuts.
Een pma? Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Wat sla zegt: Als je n pma hebt draaien ergens is
Yashaaaaa voelt zich weer buitengesloten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozers, maak ff een informatica/kunde topic aan ofzo
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, is ok ... PhpMyAdmin is zo lang geleden dat ik daar mee heb gewerkt, maar inderdaad werkt top.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef Nielez het volgende:
PMA=PhpMyAdmin.. dus ook met MySQL. Beetje standaard bij heel veel hosting-dingetjes.
Is n GUI om je website-achtig-dingetje te 'beheren' om in n soort nutshell uit te leggen.
@LMW. T stond er n beetje krom. Excuus.
't Gaat compleet langs mij heen.quote:
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
Opdrachten maken met wijn op werkt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |