Tja en dan nog naar het hoofd van Mikkie kijken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil niet, maar heb wel de oplossing. Jij kunt ze een plezier doen:
[ afbeelding ]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja en dan nog naar het hoofd van Mikkie kijken?
Ze zijn niet allemaal zoals ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.
Bullshit! Dat is weer typisch een vrouwenopmerking zeg! Ik kijk ook naar de billen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat valt mannen niet eens op, die kijken alleen naar de tieten.
Is er iets mis met z'n billen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bullshit! Dat is weer typisch een vrouwenopmerking zeg! Ik kijk ook naar de billen!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er iets mis met z'n billen dan?
En dat wil paus worden.quote:
En DAT? DAT wil? Say what now, biatch?quote:
nogal snel op je teentjes getrapt?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En DAT? DAT wil? Say what now, biatch?
Dat moet je nog vragen ook? Djeejs!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
nogal snel op je teentjes getrapt?
Je kunt Fok! en de posts ook té serieus nemen. Djeejs.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moet je nog vragen ook? Djeejs!
Zelf ook aardig snel op de teentjes getrapt zo te zien!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt Fok! en de posts ook té serieus nemen. Djeejs.
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:37 schreef Adelante het volgende:
Mocht de goudvoorraad in NL niet meer afdoende zijn, dan is mevrouw van Eikema-Hommes misschien een optie om aan te borenWat een blingbling op de vroege ochtend, om nog maar te zwijgen dat een volledige collegezaal inclusief studenten nu ruikt naar Chanel No 5.
Voortaan zal ik aan de posticons denken.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelf ook aardig snel op de teentjes getrapt zo te zien!
Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 17 september 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:
Een na laatste dagje dataverwerken en dan ben ik van mijn proefpersoonuren af dit jaar
IRW iddquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Welk vak geeft ze dan, ik had haar voor Inleiding
Ja ben er liever snel vanafquote:Op woensdag 17 september 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarDit jaar? Dat heb je snel gedaan dan!
Ik ben blij dat ik een studie doe waarbij je niet dat geouwehoer hebt met die proefpersonen/uren onzinquote:Op woensdag 17 september 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ben er liever snel vanaf
Dus dinsdag om 14.00 ben ik echt klaar met de proefpersoonuren
Tak geeft hoorcollege (volg ik niet bij hem zelf, maar via audio opname) en Eikema doet inderdaad het wc, maar dat is ook een half hoorcollege, omdat ze maar doorratelt en rateltquote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tak geeft het nu al niet meer, of heb je haar voor de werkgroep?
Dan heb je gelukquote:Op woensdag 17 september 2008 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een studie doe waarbij je niet dat geouwehoer hebt met die proefpersonen/uren onzin
Iets anders doen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb je geluk
Ookal vind ik het niet echt erg, maar toch dan kan je er beter geld mee verdien of iets anders doen in die uren
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ben er liever snel vanaf
Dus dinsdag om 14.00 ben ik echt klaar met de proefpersoonuren
Schroeven?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoeveel uren moest je ook alweer? Ik wilde heel graag de fMRI-tests doen, maar bedacht me net dat ik schroeven heb.
In m'n kaak.quote:
Klinkt... uhh... pijnlijk...quote:
Weet ik niet.quote:
Koelkastmagneetje? Volgens mij mag titanium namelijk wel, maar laten ze je voor de zekerheid toch niet toequote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Zo even een magneet zoeken.
Ik heb een ouderwets analoog fototoestel gekocht via marktplaats, en het eerste rolletje alweer volgeschoten (en nu laat ik het ontwikkelenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef Soempie het volgende:
rolletje?
quote:
Ik heb nog wel van die foto ophang magneetjes, die zijn lekker sterkquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om voorzichtig mee te beginnen.
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Soempie, hoe kom je aan die schroeven in je kaak?
Tof. Ik heb m'n ouderwetse fototoestel laatst weggegeven en een digitale gekocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwets analoog fototoestel gekocht via marktplaats, en het eerste rolletje alweer volgeschoten (en nu laat ik het ontwikkelen)
Je moet ook niet zo vaak vechten! Dan heb je geen last van losse tanden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.
O, ik zag al een driewieler incident voor me! Hupsakee over de kop en hoeppa alle tandjes over straat..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om een tand vast te zetten die op een andere manier niet meer bleef zitten.
Het was met AnneMariaKoekKoek.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik zag al een driewieler incident voor me! Hupsakee over de kop en hoeppa alle tandjes over straat..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof. Ik heb m'n ouderwetse fototoestel laatst weggegeven en een digitale gekocht.![]()
Waar heb je foto's van gemaakt?
Ik ben meer van de oreo'squote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was met AnneMariaKoekKoek.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak vechten! Dan heb je geen last van losse tanden.
Juistquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de oreo's![]()
Sorry, kon het niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |