Nee hoor, er wordt altijd direct duidelijk gemaatk dat je je bek moet houden en anders de zaal kunt verlaten. Enige vorm van interactie is er bijna nooit, maar dat lukt ook niet als de prof alleen een microfoon heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef IrishBastard het volgende:
Zorgt dat niet voor super veel chaos tijdens de colleges?
Ik zou willen dat dat bij de colleges bij ons ook zo ging, met al die constant kleppende kuttekoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt altijd direct duidelijk gemaatk dat je je bek moet houden en anders de zaal kunt verlaten. Enige vorm van interactie is er bijna nooit, maar dat lukt ook niet als de prof alleen een microfoon heeft.
Ahh dat blijft dus zoquote:Op zondag 14 september 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat bij de colleges bij ons ook zo ging, met al die constant kleppende kuttekoppen..
Ik heb wel mooie verhalen gehoord over een onderwijscoördinator ofzo. Hij zou vorig jaar gedreigd hebben met schorsing als ze niet stil zouden zijn.quote:
Ik had net Security werkcollege, briljant was dat ;')quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Nielez het volgende:
Oh fijn.
Ik heb dalijk mn eerste college.
Leuk.. ofzo.
Haha ja ik heb tot half 2, dan weer college. Was niet bijster hard aan het werk maar iig 'aan het werk', da's al heel wat. Volgens mij is wat ik zodirect heb allemaal oude koek, maar ik zie het wel. Iig weer aan de slagquote:Op maandag 15 september 2008 13:00 schreef Nielez het volgende:
Ik kwam n half uur te laat binnen.
Bus was een kwartier te laat, aansluiting gemist, extra kwartier wachten = half uur te laat en iedereen die je lekker aankijkt als je binnenkomt.
Incl Nurer en Paul, zo grappig
Ik zag je net zitten bij die bigass screens Sander.
Hard je best aant doen.
Wij op zijn hoogst met 10, soms zelfs met 3. Kleinschaligheidquote:
Hmmm, ik vond het best een goed vak ... bovendien vindt ik dat je bij TvdW altijd wel wat leert. Terwijl dit bij anderen niet altijd het geval is.quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Wat een saaie bende bij domeinmodelering nu zeg
Ja da's waar, maar het was druk en lawaaiierig en dat sh-sh-sh van hem deed me drie keer in een lachstuip schietenquote:Op maandag 15 september 2008 18:54 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Hmmm, ik vond het best een goed vak ... bovendien vindt ik dat je bij TvdW altijd wel wat leert. Terwijl dit bij anderen niet altijd het geval is.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Wat een saaie bende bij domeinmodelering nu zeg
Dat komt doordat een grote groep van die kut eerste jaars er zitten die kunnen niet normaal doen. Doe of kom gewoon niet ... maar goed dat puberaal gedrag zal wel bij hun leeftijd passen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar het was druk en lawaaiierig en dat sh-sh-sh van hem deed me drie keer in een lachstuip schieten.
Het is 40 graden celcius buiten G slaat nog een keer zijn sjaal wat strakker om.quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]!!
De man met de vingers! Die kerel heeft echt de langste vingers van het universum
Oh, en wacht maar tot 'ie z'n sjaal om doet
True en het was irritant genoeg, maar het bleef grappigquote:Op maandag 15 september 2008 22:23 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat komt doordat een grote groep van die kut eerste jaars er zitten die kunnen niet normaal doen. Doe of kom gewoon niet ... maar goed dat puberaal gedrag zal wel bij hun leeftijd passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |